Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, December 28, 2015

ေရွးေခတ္ျမန္မာ့ တင္က်ည္းတပ္(သို႕) ဝါးရင္းတုတ္တပ္

ေရွးေခတ္ျမန္မာ့ တင္က်ည္းတပ္(သို႕) ဝါးရင္းတုတ္တပ္
***********************************************************

ျမန္မာေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား
မွတ္ယူထားၾကတာက
ကုန္းေဘာင္နန္းတည္
အေလာင္းမင္းတရားဦးေအာင္ေဇယ်ဟာ
အယုဒၶယ(ယခုထိုင္း) ကို ဝါးရင္းတုတ္တပ္နဲ႕
သိမ္းဖို႕ႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ေနာက္ၿပီး ဆင္ျဖဴရွင္မင္းတရားႀကီး
လက္ထက္မွာလည္း ယိုးဒယားကို ဝါးရင္းတုတ္ကိုင္ၿပီး တက္သိမ္းခဲ့တယ္လို႕ ဂုဏ္ယူဝင့္ႂကြားစြာ ေျပာဆိုေလ့ရွိၾကပါတယ္ ။

အမွန္တကယ္ကေတာ့ ျမန္မာေတြဟာ ယိုးဒယားကို
ဝါးရင္းတုတ္ကိုင္ၿပီး တက္သိမ္းခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ယိုးဒယားကို တက္သိမ္းခဲ့တဲ့
ျမန္မာ့စစ္တပ္ထဲမွာေတာ့ တင္က်ည္းတပ္ဆိုတာပါခဲ့ၿပီး
အဲဒီတပ္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္မွဳ႕ဟာ ယိုးဒယား ၊ျမန္မာ စစ္ပြဲေတြထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို ေျပာစမွတ္တြင္ေလာက္ေအာင္ တိုက္ခိုက္ေရးစြမ္းရည္မွာ ထြန္းေျပာင္ခဲ့ပါတယ္။


ယိုးဒယား-ျမန္မာစစ္ပြဲေတြ အတြင္းမွာ ျမန္မာတပ္ရဲ႕
တင္က်ည္းကိုင္ တပ္သားေတြဟာ ေရွ႕တန္းကေနၿပီး ရင္ဆိုင္တိုက္ပြဲတိုင္းမွာ ရြပ္ရြပ္ခၽြံခၽြံနဲ႕
အစြမ္းျပ တိုက္ခိုက္ႏိုင္ခဲ့ ၾကပါတယ္ ။ ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ေအာင္ပြဲ တိုင္းမွာ တင္က်ည္းတပ္ဟာ အေရးပါတဲ့ အခန္းက႑ကေန ပါဝင္ခဲ့တယ္ဆိုတာ ယိုးဒယား- ျမန္မာ့စစ္သမိုင္းမွာ အခိုင္အမာေဖာ္ျပထားပါတယ္။

အဲဒီေတာ့ တင္က်ည္းဆိုတာ ဘာလည္း ၊ ေနာက္ၿပီး တင္က်ည္းတပ္ရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု စတာေတြကို စာဖတ္သူေတြ သိရွိႏိုင္ဖို႕၊ ဗဟုသုတရေစဖို႕ တင္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။
တင္က်ည္းဆိုတာ အမွန္ေတာ့ လက္တစ္ဖက္တည္းနဲ႕ ကိုင္တြယ္ အသံုးျပဳလို႕ရတဲ့ အလ်ားတိုတဲ့ ဝါးရင္းတုတ္ လက္နက္မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဝါးရင္းနဲ႕ျပဳလုပ္ထားတဲ့ အတြက္ သူ႕ကို ဝါးရင္းတုတ္လို႕ အလြယ္တကူေခၚဆိုၾကတဲ့အတြက္
တင္က်ည္းဆိုတဲ့ နာမည္ေပ်ာက္ကာ ဝါးရင္းတုတ္လို႕
အမည္တြင္သြားရျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္ ။

တင္က်ည္းဆိုတာ အမွန္ေတာ့ က်စ္လစ္ မာေက်ာေသာ ဝါးအမ်ိဳးအစားမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့
ဝါးရင္း၊ဝါးပိုး ေတြကို မီးသင္းၿပီး မာေက်ာေအာင္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ တုတ္ရွည္ကိုေခၚတာျဖစ္ပါတယ္ ။

တင္က်ည္းျပဳလုပ္ပံုအဆင့္ဆင့္ကေတာ့
ေတာထဲကေန လတ္တေလာခုတ္လာတဲ့
အေနေတာ္ လက္တဆုပ္လံုးပတ္ရွိ ဝါးေတြကို အကိုင္းအခက္ရွင္းၿပီး လံုးေခ်ာျဖစ္ေအာင္လုပ္ရပါတယ္ ။

အရွည္ကိုေတာ့ အသံုးျပဳမဲ့သူရဲ႕ အရပ္ အတိုင္းအထြာနဲ႕ ယွဥ္ၿပီးခုတ္ျဖတ္ရတယ္လို႕ဆိုပါတယ္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ တင္က်ည္းေတြဟာ အသံုးျပဳတဲ့သူရဲ႕ အရပ္(ေျချဖားကေနေခါင္းထိ) ကေန ေနာက္ထပ္ တစ္ေထာင့္တစ္ထြာပိုရွည္ရတယ္လို႕သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
ၿပီးေနာက္ ႏြားမဒါန္းရဲ႕က်င္ငယ္ရည္နဲ႕ ၂ရက္ကေန သံုးရက္အထိ စိမ္ထားရတယ္လို႕ဆိုပါတယ္။ (အေတာ္နံမွာပဲ)။ဒါမွေကြးၫြတ္ႏိုင္တဲ့ ဝါးေၾကာေတြေသသြားတယ္လို႕ဆိုပါတယ္ ။ ထို႕ေနာက္ ေနျပင္းျပင္းမွာ ၂-၃ ရက္ လွန္းၿပီး အစိုဓာတ္ကိုဖယ္ထုတ္ရပါတယ္။
ထို႕ေနာက္ မီးျဖင့္ အေၾကာမာေအာင္ျပျပၿပီး
ေျဖာင့္စင္းလာေအာင္ ေပေပၚတင္ၿပီး တူျဖင့္ထုေပးရပါတယ္။ ဒီအဆင့္ေတြၿပီးသြားရင္ေတာ့ မာေက်ာေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ တင္က်ည္းတုတ္အၾကမ္းကိုရရွိၿပီျဖစ္ပါတယ္။

လက္နက္အျဖစ္အသံုးျပဳဖို႕အတြက္ေတာ့ တင္က်ည္းရဲ႕ ထိပ္ႏွစ္ဖက္ကိုခၽြန္ၿပီး မာေက်ာလာေအာင္ လုပ္ရပါတယ္။ ထို႕ေနာက္
ထိပ္ပိုင္း ၊အလယ္ပိုင္း လက္ကိုင္ေနရာ နဲ႔ ေအာက္ပိုင္းေတြကို ေသးသြယ္က်စ္လစ္တဲ့ ေလွ်ာ္ႀကိဳးမ်ားျဖင့္ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္စည္းေႏွာင္ရပါတယ္ ။

အဲဒီအဆင့္ေတြၿပီးသြားရင္ေတာ့ လွံကဲ့သို႕လည္း ထိုးႏိုင္ၿပီး တုတ္ရွည္ကဲ့သိုု႕လည္း လွည့္ပတ္ကစားႏိုင္ ႐ိုက္ႏိုင္တဲ့ တင္က်ည္းေခၚ
ဝါးရင္းတုတ္ လက္နက္ကိုရရွိၿပီျဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီတင္က်ည္းလက္နက္ဟာ ဓါးနဲ႕ပိုင္းျဖတ္လို႕မရေအာင္ကို မာေက်ာလွတဲ့အျပင္
သူ႔ရဲ႕ဝါးစူးခၽြန္ဟာဆိုရင္ ကၽြဲသားေရခ်ပ္ေတြကိုေတာင္ ေဖာက္ႏိုင္တယ္လို႕ဆိုပါတယ္။ တင္က်ည္းနဲ႕ ႐ိုက္ႏွက္ခံရရင္လည္း အတြင္းေက်ၿပီး ကိုယ္တြင္းဒဏ္ရာ ရရွိႏိုင္တယ္လို႕ဆိုပါတယ္။

ေရွးေခတ္ တင္က်ည္းကိုင္တဲ့ သူရဲေကာင္းေတြဟာ ျမန္မာ့စစ္တပ္မွာ ၾကည္းတပ္အဖြဲ႔ဝင္ လက္ေရြးစင္စစ္သည္ေတာ္ေတြျဖစ္ၾကၿပီး သူတို႕ေတြဟာ လွံေရး ၃၇ ခ်င္းအျပင္ ပြဲေက်ာင္း ဗန္တို တုတ္သိုင္းကိုပါ ကြ်မ္းက်င္ ပိုင္ႏိုင္ရပါတယ္။
တင္က်ည္းတပ္ဟာ ၾကည္းတပ္ဖြဲ႕စည္းမွဳ႕ထဲမွာ
တပ္စု တစ္ခုအေနနဲ႕ပါဝင္ၿပီး ေသနတ္ဝန္ရဲ႕ လက္ေအာက္မွာ အမိန္႕နာခံရပါတယ္။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္ စစ္တပ္ဖြဲ႕စည္းပံုအရ
တင္က်ည္းတပ္သား ဆယ္ေယာက္ရဲ႕ အထက္မွာ
ေသြးေသာက္တစ္ေယာက္ရွိၿပီး ၊ ေသြးေသာက္ဆယ္ေယာက္တဲ့ အထက္မွာ အိုးစားႀကီးဆိုတဲ့ အၾကပ္တစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။
အိုးစားႀကီး ဆယ္ေယာက္ရဲ႕ အထက္မွာ ပ်ံခ်ီဘြဲ႕ရ တပ္မွဳဴးတစ္ေယာက္က အုပ္ခ်ဳပ္ၿပီး ေသနတ္ဝန္ရဲ႕ အမိန္႕ကို နာခံရပါတယ္ ။ အဲဒါေၾကာင့္ တင္က်ည္းတပ္ကို လူတစ္ေထာင္ပါဝင္တဲ့ လက္ေရြးစင္ ၾကည္းတပ္စု အျဖစ္ ခန္႕မွန္းတြက္ခ်က္ႏိုင္ပါတယ္။

တင္က်ည္းတပ္ဟာ ပုဂံေခတ္ကတည္းကဖြဲ႕စည္းတည္ ရွိခဲ့တဲ့ တပ္အေနနဲ႕ သမိုင္းအေထာက္အထားမေတြ႕ရွိရေပမဲ့ ပုဂံေခတ္ အရည္းႀကီးမ်ားရဲ႕ ပြဲေက်ာင္းေတြမွာေတာ့ တင္က်ည္း ကိုင္ ပညာ
ရပ္ေတြျဖစ္တဲ့ ဗန္တို/ရွည္ တုတ္သိုင္းပညာကို သင္ၾကားေနၿပီဆိုတာ အခိုင္အမာေတြ႕ရွိႏိုင္ပါတယ္။

တင္က်ည္းကိုင္ သူရဲေကာင္းေတြကို တပ္တစ္ခုအေနနဲ႕ ဖြဲ႕စည္း အသံုးခ်ခဲ့တဲ့ အေထာက္အထားကိုေတာ့ ကုန္းေဘာင္ေခတ္ဦး
အေလာင္းမင္းတရားဦးေအာင္ေဇယ် လက္ထက္ၾကမွသာ ေတြ႕ရွိရတာ ျဖစ္ပါတယ္ ။

ကုန္းေဘာင္ေခတ္တလွ်ာက္လံုး ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့
ယိုးဒယား-ျမန္မာစစ္ပြဲတိုင္းမွာ တင္က်ည္းတပ္က ေရွ႕တန္းကေန ရြပ္ရြပ္ခၽြံခၽြံ တိုက္ၿပီး ေအာင္ပြဲဆင္ ႏိုင္ ခဲ့တဲ့ အတြက္ ယိုးဒယားလူမ်ိဳးေတြကေရာ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြကပါ
ျမန္မာေတြဟာ အယုဒၶယၿမိဳ႕ကို ဝါးရင္းတုတ္နဲ႕ တက္သိမ္းခဲ့တယ္လို႕ ေျပာစမွတ္ျပဳခဲ့ၾကရတာျဖစ္ပါတယ္။

ေႏွာင္းလူေတြ လက္ထက္အေရာက္မွာေတာ့ ျမန္မာတို႕ရဲ႕ အမ်ိဳးဂုဏ္ ဇာတိဂုဏ္ျမင့္မားေရးနဲ႕
မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ဓာတ္ေတြ ထက္သန္လာေအာင္ စိတ္ဓာတ္ျမင့္တင္တဲ့ အေနနဲ႕ ယိုးဒယားကို ဝါးရင္းတုတ္နဲ႔ တက္သိမ္းခဲ့တာကြလို႕ ေႂကြးေၾကာ္ၿပီး
တခ်ိန္က ျမန္မာလူမ်ိဳးတို႕ရဲ႕ သတၱိနဲ႕ စစ္ေရးစြမ္းရည္ကို ေႏွာင္းလူေတြေလးစား အားက်လာေအာင္ ေျပာဆိုခဲ့ၾကပါတယ္ ။

အဲဒါေၾကာင့္မို႕လို႕ ဒီဘက္ေခတ္ လူငယ္ေတြဟာ
တလြဲဆံပင္ေကာင္းကာ
လတ္တေလာျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ ကိုယ့္ႏိုင္ငံရဲ႕ သံုးစားမရတဲ့ စစ္ေရးစြမ္းရည္ကို ဂ႐ုမျပဳၾကေတာ့ပဲ ေရွးကေရႊထီးေဆာင္းခဲ့တဲ့ စစ္ေရးစြမ္းရည္ကိုသာ
ဥပမာျပဳၿပီး online ကေန
မာန္ဝင့္ ကာ ထစ္ခနဲရွိ "ယိုးဒယားကိုေတာင္ဝါးရင္းဒုတ္နဲ႕ တက္သိမ္းခဲ့တာကြ" ဆိုၿပီး ဝါးရင္းဒုတ္ စြမ္းရည္ျပခ်င္ေနၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေရးသားေဖာ္ျပလိုက္ရပါတယ္။

ကိုးကား - ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း
- မွန္နန္းရာဇဝင္
- ရာဇဘိေသက က်မ္း

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။