Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, September 17, 2015

ေစာဖိုးခြား သို႔မဟုတ္ ၿငိမ္းခ်မ္းလြတ္လပ္ေရး၏ ဘက္ေတာ္သား


သူ၏မ်က္ႏွာတစ္ခြင္လံုးသာမက ဘယ္၊ ညာ ရင္အံု၊ လက္ေမာင္း စသည့္ေနရာေတြကေဆးမင္ေၾကာင္မ်ားက ထူးျခားသည္။ မ်က္ႏွာ၊ ပါးႏွင့္ေမ႐ိုးႏွစ္ဖက္တြင္ လြတ္လပ္ျခင္း ဟူေသာ အဂၤလိပ္စာသားမ်ား၊ ေမးတြင္ ရက္ေဂး  (Reggae)  ၏လိုဂိုႏွင့္ Peace စာသားမ်ား၊ ညာ ဘက္လက္ေမာင္းတြင္ Bob Marley ပံုတူ၊  ညာဘက္ရင္အံုတြင္ ျပည္သူခ်စ္သည့္ ေဒါင္းမိခင္ပံုတူ၊ ဘယ္ဘက္ရင္အံုတြင္ ခရစ္ယာန္ ဘာ သာဝင္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ဆရာယုဒသန္။ ဘယ္ဘက္ လက္ေမာင္းမွာေတာ့ ေကသရာဇာ ျခေသၤ့။

”ကြၽန္ေတာ္ကတက္ တူးကို စြဲမက္လို႔ထိုးတာေတာ့မဟုတ္ဘူး။ ႀကိဳက္လည္းမႀကိဳက္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္စိတ္ထဲ ႏွစ္သက္ တဲ့အရာ၊ ျမတ္ႏိုး တဲ့ အရာကို ထိုးထားတာပါ။ အႏုပညာရွင္ေတြက မ်က္ႏွာကိုတန္ဖိုးထားၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က ကြၽန္ေတာ္တန္ဖိုး ထားတဲ့ မ် က္ႏွာေပၚမွာ ေနာက္ထပ္တန္ဖိုးထားတဲ့  Reggae ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ လြတ္လပ္ျခင္းကို ထပ္ၿပီးတင္လိုက္တဲ့ သေဘာပါ”ဟု သူကမ်က္ႏွာ ကို လက္ျဖင့္ သပ္ကာဂုဏ္ယူစြာ ေျပာျပခဲ့သည္။
အမုန္းတရားရဲ႕ရလဒ္ … အသီးအပြင့္အျဖစ္ဆိုး …ေျမစာပင္ငယ္ ေအာ္ဟစ္႐ႈိက္ကာငို …က်ိန္စာေျမလိုအျဖစ္ဆိုး ဘဝေတြကို..ဘယ္ သူလာကာ ေျဖရွင္း ေပးမွာတုန္း…အျပစ္မဲ့ပန္းကေလးေတြ စိတၱဇညမွာလြင့္ေမ်ာေၾကြ…ေနာက္ထပ္ ဒီလိုအျဖစ္ဆိုးေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ က်န္ေနလဲ…ေဒါနေျမပန္း ကေလးေတြ အဆိပ္သင့္ညမွာ လုလို႔ေၾ<ြက…အဲဒီေျမျမဳပ္မႈိင္းေတြရပ္…ရပ္ၾကပါေတာ့ …။  သူ႔စကားသံႏွင့္အတူ သီခ်င္းသံကလည္း လြင့္ပ်ံေနပါသည္။
”ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဟာ အရမ္းကို အေရးႀကီးလာပါၿပီ။ အမုန္းေတြရပ္ၿပီး သာယာတဲ့ကမၻာေျမ ကိုဖန္တီးၾကပါစို႔”
အထက္တြင္ေရးဖြဲ႕ထားေသာထူးျခားသည့္ အသြင္အျပင္မ်ားႏွင့္အတူ ထိုသုိ႔ေျပာလုိက္သူကေတာ့ ဂီတေလာကတြင္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေတး သံရွင္ဟုလူသိမ်ားသည့္ ေစာဖိုးခြားျဖစ္သည္။  သို႔ေသာ္ ထူးျခားသည့္တက္ တူး၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ လြတ္လပ္ျခင္းကိုခ်စ္သည့္ ေစာဖိုးခြားက အဘယ္ေၾကာင့္ ျခေသၤ့ပံုကို အျမတ္တႏိုး ေဆးမင္ တင္ထားသည္ကိုေတာ့ လူအမ်ားစု စိတ္ဝင္စားသိလိုၾကပါမည္။
”ကြၽန္ေတာ္ထိုးတဲ့ျခေသၤ့က ႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးပါတီက ျခေသၤ့မဟုတ္ဘူး။ ခြန္အားႏွင့္ ျပည့္စံုတဲ့  ေကသရာဇာျခေသ့ၤကိုထိုးတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခါဖတ္ဖူးတယ္။ ျခေသ့ၤေတြကအစာဖမ္းတဲ့ အခါႀကီးႀကီးေသးေသး ခြန္အားကေတာ့ အတူတူပဲ။ ယုန္ဖမ္းလို႔ ခြန္အားေ သးေသးပဲသံုးတာ မဟုတ္ဘူး။ ဆင္ဖမ္းလည္းခြန္းအားႀကီး ႀကီးသံုးတာမဟုတ္ဘူး။ အတူတူပဲသံုးတယ္။ အဲဒီသဘာဝကို ႀကိဳက္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ထိုးၿပီး အဲဒီအတိုင္းကြၽန္ေတာ္ ရွင္သန္တာပါ။ ေျမဝိုင္းမွာဆိုရလည္း ဒီပါဝါပဲ။ စင္ေပၚတက္ရလည္း ဒီပါဝါပဲ။ လမ္းေဘးမွာ ဆိုရ လည္း စိတ္မပ်က္ဘဲ ဒီအသံအတိုင္းဘဲကြၽန္ေတာ္သီခ်င္းဆိုခဲ့တာပါ”ဟု တည္ၾကည္ သည့္မ်က္ႏွာျဖင့္ ရွင္းျပသည္။
ေစာဖိုးခြားသည္ ၁၉၆၈ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၅ ရက္ေန႔တြင္ ဂြၽန္စတီးလ္ႏွင့္ေနာ္ ရွယ္လီေထြးတို႔မွ ေမြးဖြားခဲ့ၿပီး ေမာင္ႏွမသံုးဦး အနက္အႀကီး ဆံုးသား ျဖစ္သည္။ ေစာဖိုးခြားသည္ ကူရွင္ဟိုက္စကူး (ယခု-အထက(၄)အလံု)တြင္ သူငယ္တန္းမွဆယ္တန္းထိ ပညာဆည္း ပူးခဲ့့သည္။ ငယ္စဥ္ကေလးဘဝကို မစ္ရွင္ဝင္း (MBC -ျမန္မာႏိုင္ငံႏွစ္ ျခင္းအသင္းခ်ဳပ္) တြင္ႀကီးျပင္းခဲ့ၿပီး ဖခင္ျဖစ္သူ ဂြၽန္စတီးလ္ သည္ ေဘာ လံုးလက္ေရြးစင္တစ္ဦးျဖစ္ခဲ့သလို အေကာက္ခြန္ဌာနမွာ အရာရွိတစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့သည္။  ဖခင္၏အေမြကို လက္ဆင့္ကမ္း သည့္ သားအျဖစ္ ေစာဖိုးခြားသည္လည္း ေဘာလံုးလက္ေရြးစင္တစ္ဦး ျဖစ္လာခဲ့သည္။
”ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ဘုရားေက်ာင္း Sunday School  မွာကေလးသံစံုသီခ်င္း အၿမဲတမ္းဝင္ ၿပိဳင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ခါမွ ဆန္ခါတင္ အေရြးမခံရဘူး။ ၾကာလာ ေတာ့ စိတ္ဓာတ္က်ၿပီး ကြၽန္ေတာ္သီခ်င္းနဲ႔ ေဝးသြားခဲ့တယ္။ ေဘာလံုးကိုပဲဝင္ကစားျဖစ္လာတယ္” ဟု ၎ကငယ္ဘဝကို ျပန္လည္ ပံုေဖာ္ကာ ရယ္ရယ္ေမာေမာေျပာ ျပခ့ဲသည္။ ဆယ္တန္း စာေမးပြဲကို ႏွစ္ႏွစ္ေျဖဆိုခဲ့ရၿပီး ေဘာ လံုးေလာ ကထဲ ေျခခ်ခဲ့သည္။ ဆီးဂိမ္းလက္ေရြးစင္ အထိပါဝင္ခဲ့သည္ဟု သိရ သည္။   ၁၉၉၅ ခုႏွစ္တြင္ အက္စသာပန္းႏွင့္ အိမ္ေထာင္ က်ၿပီး သား ေဂ်ာ္ဒန္စတီးလ္ (ဇစ္ဂီ)ႏွင့္ သား ဇိုင္ယံစတီးလ္တို႔ ထြန္းကားခဲ့သည္။
ေစာဖိုးခြားက ေဘာလံုးကစားရင္း မထင္မွတ္သည့္ သီခ်င္းေခြတစ္ေခြေၾကာင့္ ဂီတႏွင့္ျပန္လည္ရင္းႏွီးလာၿပီး ဝါသနာပါရာ ဂီတကို အစဆြဲထုတ္ရွာပံုေတာ္ ဖြဲ႕ခဲ့ပံုကို အမွတ္တရတစ္ခု အ ျဖစ္ျပန္လည္ေျပာျပလာပံုက”သူ ငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က လက္ေဆာင္ေပးတာ။ အေခြၾကည့္ေတာ့ ေၾသာ္ ကုလားႀကီးပဲဆိုၿပီး ဒီတိုင္း ပစ္ထားရာကေန ကြၽန္ေတာ္ေဘာလံုး ကန္ၿပီး အိမ္ျပန္လာတဲ့တေန႔မွာ အဲဒီသီခ်င္း သံကိုၾကားရတာပဲ။  အဲဒီမွာကြၽန္ေတာ့္စိတ္ႏွလံုးကိုဖမ္းစားသြားတာပဲ။ ကြၽန္ေတာ္ ကိုလႊမ္းမိုးလာတယ္ ။ သူက Bob Marley ပါ။ အဲဒီကေန ကြၽန္ေတာ့္ ဒီသီခ်င္းေခြကို ေန႔တိုင္းနားေထာင္ ျဖစ္လာတယ္”ဟု ၎က နံရံတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ Bob Marley  ပံုကိုလွမ္းၾကည့္ရင္း ေျပာသည္။
”အဲဒီေခတ္က သေဘၤာသားဆို စားဝတ္ေနေရး ဖူလံုတယ္ေျပာရမယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ဝါသနာမပါေပမယ့္ လူလို႔ျဖစ္လာရင္ကိုယ့္ ဘဝရွင္သန္ဖို႔အတြက္ အလုပ္လုပ္ ရမယ္လို႔ပဲေတြးၿပီး သေဘၤာေပၚမွာငါးႏွစ္ေလာက္ၾကာခဲ့တယ္။ အျခားဘာမွ မရေပမယ့္ အဲဒီသေဘၤာ လိုက္ရင္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ Bob Marley  နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သမိုင္းေတြ မွတ္တမ္းမွတ္ရာေတြ အမ်ားႀကီးရခဲ့တယ္” ဟု ၎အေတြ႔အႀကံဳကို ရယ္ ရင္း ေျပာသည္။ နာမည္ႀကီး အေမရိကန္ စတီနာလိုင္း ေရနံသေဘၤာေပၚတြင္ သေဘၤာသားတစ္ေ ယာက္ျဖစ္ ခဲ့ၿပီး၊ ငါးႏွစ္တာ အခ်ိန္ ကုန္ခဲ့ေသာ္လည္း တိုက္တစ္လံုး၊ ကားတစ္စီး မဝယ္ႏိုင္ခဲ့ေပ။
”ကြၽန္ေတာ္သေဘၤာမတက္ေတာ့ဘဲ ဒီဂီတေလာကထဲဝင္မယ္ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္မိန္းမသားႀကီးေမြးတဲ့အခ်ိန္၊ သူအလုပ္လက္ မဲ့ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္၊ သူ႔ေလာက္ စိတ္ဆင္းရဲမယ့္လူမရွိဘူးထင္တယ္။ အဲဒီတုန္းကကြၽန္ေတာ္ လုပ္ခ်င္တာပဲသိတယ္။ သူ႔ေနရာကေန ဝင္ မၾကည့္ေပးခဲ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္သာ သေဘၤာဆက္တက္ျဖစ္ ရင္သူတို႔အခုလို ေနမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့တစ္ခါမွ အျပစ္တင္ ေျပာ ဆို တာ မရွိခဲ့ဘူး။ သူကအဲဒီလို မိန္းမမ်ိဳးပါ။
”ေစာဖိုးခြားဆိုၿပီး ျဖစ္လာမႈေတြ၊ ေစာဖိုးခြားရဲ႕အနာဂတ္၊ ေစာဖိုးခြားထားတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခု ျပည့္ဖို႔က သူ႔ရဲ႕ေပးဆပ္ႏိုင္စြမ္းနဲ႔ သူ႔ရဲ႕နားလည္ေပးမႈက အဓိကေနရာတစ္ေနရာမွာ ရွိတယ္”ဟု ၾကင္သူသက္ထား (သို႔မဟုတ္) သူႏွင့္ သားမယားအတြက္ ေနာက္ကြယ္၌ ရွိေနသည့္ သံမဏိေမတၱာခံတပ္ အေၾကာင္းကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာျပခဲ့သည္။     ”သားႀကီးကေတာ့ အေဝး သင္တက္ၿပီး သူက ကြၽန္ေတာ့္လိုပဲ။ ေဘာလံုးလည္းကစားတယ္။ ဂီတဘက္လည္းလုပ္တယ္။ အေဖ တူသား။ သားငယ္ကေတာ့ စာသမား၊ စာေတာ္ တယ္။ သူ႔အေမလိုပဲ။ သူတို႔အတြက္ အိမ္တစ္လံုးေတာင္အပိုင္ ဝယ္မေပးႏိုင္တာ ကြၽန္ေတာ္သတိမထားမိဘူး။ ကန္ ထ႐ိုက္တိုက္အျမင့္ေတြကို တစ္ႏွစ္တစ္ခါ အၿမဲေျပာင္းရတယ္။ တိုက္ျမင့္ျမင့္ေပၚမွာ မီးပ်က္တဲ့ ဘဝ၊ ပူေလာင္အိုက္စပ္တဲ့ ဘဝထဲ ကေန ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူ သူတို႔ ေတြကိုအမ်ားႀကီး ဒုကၡခံခိုင္းခဲ့တယ္။  သားငယ္က စာေတာ္ေပမယ့္ သူ႔မွာကိုယ္ပိုင္အခန္းနဲ႔ စာၾကည့္ စားပြဲမရွိေသးဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ အေဖအေမရွိတဲ့အင္း စိန္မွာ သူ႕ေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ္အိမ္ေလးတစ္လံုး စေဆာက္ျဖစ္ၿပီ။ အဓိကက အခုအိမ္ေရွ႕ကသူ႔ ဆုေတြအတြက္ ေနရာမရွိေတာ့ဘူး” ဟု သားျဖစ္သူ၏ေအာင္ျမင္မႈကို ဂုဏ္ယူစြာႏွင့္ေျပာျပခဲ့သည္။
ေစာဖိုးခြားက ရက္ေဂး (Reggae) ဂီတကို အေျခခံၿပီး ၎အသက္ ၃ဝ ေက်ာ္အရြယ္မွာ ဂီတေလာကထဲသို႔ ထဲ ထဲဝင္ဝင္ဝင္ေရာက္ခဲ့ကာ တစ္ကိုယ္ေတာ္စီးရီး ၅ ေခြကိုလည္း ထုတ္ေဝႏိုင္ခဲ့သည္။ ”အသက္သံုးဆယ္မွာ စလုပ္ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အသက္ပဲႀကီးခဲ့တယ္။ ဂီတေလာကႏွင့္ ပတ္သက္လာရင္ တကယ္ကိုအေတြ႔အႀကံဳႏုတယ္။ တိုက္ပိတ္ ဘဝေန႔ရက္မ်ားစြာကိုႀကံဳခဲ့ရတယ္။ ဒီလိုအခက္အခဲၾကား ကေန ကြၽန္ေတာ္သိလာတာ ျမင့္ျမင့္မားမားျဖစ္ရမယ့္ အရာ တစ္ခုကိုရဖို႔ ဘယ္ေတာ့မွ လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ မရဘူးဆိုတာကုိပဲ”ဟု ၎က အခက္အခဲမ်ား ေတြ႔ႀကံဳပံုႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေျပာျပခဲ့သည္။သူသည္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံမွ အႏုပညာရွင္အမ်ားစုကဲ့သို႔ပင္ ပိတ္ ဆို႔ေ သာ ေခတ္ကာလကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရသူ။ ”ကြၽန္ေတာ္စၿပီး ဂီတလုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဆင္ဆာဆိုတာရွိေသးတယ္။ ဆင္ဆာအၿမဲမိတယ္ ကြၽန္ေတာ္ဝတ္ပံု၊ စားပံု၊ ေနပံု၊ ထိုင္ပံုေတြေပါ့။ ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းစာ သားေတြအဆံုးပါပဲ” ဟု ၎က အမွတ္တရမ်ားကိုေျပာျပခဲ့သည္။
Reggae ဟုဆိုလွ်င္ လိုဂိုအမွတ္အသားရွိၿပီး ၎မွာ အစိမ္းေရာင္- ထာဝရရွင္သန္ျခင္း၊ အဝါေရာင္- ေရႊေရာင္အနာဂတ္၊ အနီေရာင္- လြတ္လပ္ျခင္း အဓိပၸာယ္ မ်ားရွိသည္ဟု ၎ထံမွသိရသည္။  ”ကြၽန္ေတာ့္ (Reggae)လိုဂိုက ႏိုင္ငံေတာ္အလံနဲ႔တူေပမယ့္ ကြဲျပားပါတယ္။ သူ႔အဓိပၸာယ္ေတြက အစပါ”ဟု ၎ကျပတ္သားစြာ ေျပာသည္။ မေလွ်ာ္ဘဲ ပစ္ထားသည့္ အလား သူ႔ဆံပင္အသြင္အျပင္က ဆန္းပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုဆံပင္မ်ားက သူ႔အတြက္ တန္ဖိုးႀကီးသည္။ ဘဝ၏တန္ဖိုးတစ္ခုႏွင့္ပင္ လဲလွယ္ခဲ့ရေသာဆံပင္မ်ား။  ”ဆီးဂိမ္းပါေပမယ့္ သြားမၿပိဳင္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ အားလံုးသိထားတာက ကြၽန္ေတာ္ဒူးနာေနတယ္။ ဒါေပမဲ့တကယ့္အေၾကာင္းရင္းက ကြၽန္ေတာ့္ဆံပင္ ဆင္ဆာမိသြား တာေပါ့။ ညႇပ္ခိုင္းတယ္။ မညႇပ္ႏိုင္ဘူး အဲဒါနဲ႔မသြားျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဒီ Bob Marley  ကိုကြၽန္ေတာ္အားက်တာက သူ႔ဘဝေနထိုင္ပံု ကို လည္းႀကိဳက္တယ္။ လြတ္လပ္တယ္ ခံစားရလို႔။ ကြၽန္ေတာ္လည္းလြတ္လပ္ျခင္း၊ ၿငိမ္းခ်မ္းျခင္းကို ႀကိဳက္တယ္ေလ” ဟု ၎က ရယ္ ရင္းေျပာသည္။
တို႔ဘက္က အမုန္းေတြရပ္ … ဟိုဘက္က အမုန္းေတြရပ္ …အားလံုးရဲ႕အမုန္းေတြရပ္ … အမွန္ေတြကိုလုပ္ရဲတဲ့ သတၱိ …ေနာင္လာမယ့္ မ်ိဳးဆက္ သစ္ေတြကို…အဲဒီသတၱိ အေမြ ေတြေပးခဲ့ရမယ္…အမုန္းမ်ားရပ္။ သီခ်င္းသံမ်ားက လြင့္ပ်ံေနဆဲ။ ေစာဖိုးခြားသည္လည္း သူ ယံုၾကည္တန္ဖိုးထားရာ အႏုပညာျဖင့္ဆက္လက္ ေလွ်ာက္လွမ္းေနဦးမည္က အေသအခ်ာ။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးသည္ေရာ…..။
ထူးထူး
http://popularmyanmar.com/

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။