Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Wednesday, November 19, 2014

ေဘာင္ဘင္ေခတ္သံမ်ား


(ဘာျဖစ္လို႕အသံေတြထြက္သလဲ??? - မိမိယံုၾကည္ရာကိုေဖာ္ထုတ္ခြင့္ရွိပါသည္၊ပါဝင္ေဆြးေႏြးခြင့္ရွိပါသည္)

ေဘာင္ဘင္ေခတ္သံမ်ား

မျပည့္တဲ့အိုး ေဘာင္ဘင္ခတ္။ ~ျမန္မာစကားပံု~

ေရမျပည့္ေသာ အိုးမ်ားသည္ ေဘာင္ဘင္ခတ္တတ္သည္။ ေရျပည့္ေနေသာ အိုးမ်ားသည္ ေဘာင္ဘင္မခတ္။ လွ်ံသာ လွ်ံက်တတ္၏။ သို႔ေသာ္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားရန္ လိုသည္က ေရတစ္စက္မွ်မရွိသည့္ အိုးမ်ားသည္လည္း ေဘာင္ဘင္ မခတ္တတ္ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သူတို႔က ေဘာင္ဘင္မခတ္တတ္ဘဲ ေဟာင္းေလာင္းေပါက္ႀကီး အဆံေခ်ာင္ေန၏။ ရွင္းရွင္းေျပာရလွ်င္ ေဘာင္ဘင္ခတ္ႏိုင္စြမ္း မရွိ။ ၎တို႔ ေဘာင္ဘင္မခတ္ျခင္းသည္ ေရျပည့္ေနလို႔မဟုတ္။ ခတ္စရာ “ေရတစ္စက္မွ်မရွိ” ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ေဘာင္ဘင္ခတ္သည့္ အိုးတစ္အိုးျဖစ္ဖို႔ အနည္းဆံုး ေရ “ဖင္ကပ္” ေလာက္ေတာ့ ရွိရပါလိမ့္မည္။ သို႔မွသာ ပလံုပလံု ေဘာင္ဘင္ခတ္သံေလးမ်ား တလြင္လြင္ ထြက္ေပၚလာႏိုင္သည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေဘာင္ဘင္ခတ္ျခင္းသည္ ေရအနည္းငယ္ေတာ့ ရွိေၾကာင္း သက္ေသျပေနျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။

မိန္းမတို႔သည္ ေကြ႕ေကာက္တတ္သည္ဟု ဆို၏။ မိန္းမဟူသည္ လူသားမ်ားသာျဖစ္ရာ လူတို႔သည္ ေကြ႕ေကာက္တတ္သည့္ သဘာ၀ ရွိသည္ဟုဆိုလွ်င္လည္း မွားမည္မထင္။ စကားမစပ္ ဤေနရာတြင္ လူဟူသမွ် မိန္းမေရာ ေယာက္်ားပါ ေကြ႕ေကာက္တတ္သည္ခ်ည္းအတူတူ မိန္းမကိုမွ ေကြ႕ေကာက္သည္ဟူေသာ စကားရပ္ထြက္ေပၚလာျခင္းမွာ ေယာက္်ားအသိုင္းအ၀ိုင္းမွ အေျခခံအျမစ္တြယ္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ရမ္းသမ္းစြပ္စြဲပါမည္။ ဤသို႔ ရမ္းသမ္းစြပ္စြဲျခင္းသည္လည္း သေဘာေကာင္းသည့္ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ကမ်ား ၾကင္နာလာလိမ့္မလားဟု အခမဲ့ေရွ႕ေနလိုက္ ေပးေနျခင္း မဟုတ္ေၾကာင္း မည္သူမွ် တိုက္စစ္မဆင္ပါပဲ ႀကိဳတင္ခုခံထားပါမည္။ လိုရင္းျပန္ေကာက္ရလွ်င္ လူတို႔သည္ ေကြ႕ေကာက္တတ္သည့္ သဘာ၀ရွိသည့္အေလ်ာက္ အိုးမ်ားသည္လည္း လူႏွင့္ပမာျပဳလိုက္မိသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ေကြ႕ေကာက္သြားၾကေတာ့၏။ မျပည့္တဲ့အိုး ေဘာင္ဘင္ခတ္ျခင္းသည္ ခပ္သာသာ ႏွိမ္လိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္ရာ ေရတစ္စက္မွ်မရွိေသာ အိုးတို႔သည္လည္း ျပည့္သည့္အိုးျဖစ္သေယာင္ေယာင္ ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္ လုပ္ႏိုင္ၾကေတာ့သည္။ ေရရွိသေယာင္ ႏႈတ္ဆိတ္ေနတတ္ၾကသည္။ ထိုထက္ပို၍ “တိတ္တိတ္ေနေထာင္တန္” ဟူသည့္ အျခား ဆို႐ိုးစကားမ်ားႏွင့္ အားျဖည့္လိုက္ေသာအခါ “ပါးစပ္” ဟူသည့္ အဂၤါသည္ ထမင္းစားျခင္းႏွင့္ ေရေသာက္ျခင္းမွတစ္ပါး တျခားလုပ္စရာ မရွိေတာ့သလုိ ျဖစ္သြားရသည္။ မျပည့္တဲ့အိုး ေဘာင္ဘင္ခတ္ဟူသည့္စကားကို ေရလွ်ံေနသည့္ အိုးႀကီးေတြက ေျပာသလား၊ လမ္းေဘးေသာက္ေရအိုးစင္က ေရျဖည့္ေပးမည့္အလွဴရွင္မရွိသည့္ အိုးကေျပာသလား၊ ဘယ္အိုးက ေျပာသနည္း စဥ္းစားၾကည့္ရန္ လိုအပ္သည္။

မလံုေလာက္ေသာ ဗဟုသုတသည္ အႏၱရာယ္ရွိ၏။ သို႔တုိင္ေအာင္ မည္သူမည္၀ါသည္ လံုေလာက္သည့္ အသိပညာဗဟုသုတ ရွိပါသနည္း။ လူ႔သက္တမ္းသည္ တိုေတာင္းလြန္းလွသည္။ လူတို႔သိစရာ အရာမ်ားသည္ မ်ားျပားလြန္းလွသည္။ အသိဉာဏ္ပညာအရာတြင္ “လံုေလာက္သည္” ဆိုသည့္စကားလံုး သံုးစြဲႏိုင္သည္အထိ လူတစ္ေယာက္သည္ အသက္ရွင္ေနထိုင္ႏိုင္ျခင္းမရွိ။ မိမိသိသည့္အရာကို သိသေလာက္ေျပာမည္။ သိသလိုေျပာမည္။ ဤအသံမ်ားသည္ ေဘာင္ဘင္ခတ္သံမ်ားလား။ ဤသို႔ဆိုလွ်င္ သာယာေသာ ေဘာင္ဘင္ခတ္သံမ်ားပင္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဖီလာမျဖစ္လွ်င္၊ မိမိထင္ျမင္သည့္အရာကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာ ဆိုႏိုင္ျခင္းသည္ “အခြင့္အေရးတစ္ရပ္” ျဖစ္ပါသည္။ ထင္ရွားသည့္ဥပမာတစ္ခုျပရလွ်င္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားအားလံုး မိမိတို႔၏ ထင္ျမင္ခ်က္ကို ရဲရဲရင့္ရင့္ ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံခြင့္ ရရွိၿပီး၊ က်ားကုတ္က်ားခဲ ေတာင္းဆိုခြင့္ရွိခဲ့လွ်င္ ဘာျဖစ္မည္လဲ ခ်ိန္ထိုးစဥ္းစားၾကည့္ရန္ လိုသည္။ ထင္ျမင္ခ်က္သည္ ထင္ျမင္ခ်က္သာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုဖို႔ “အခြင့္အေရး” ရွိေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သူတစ္ပါးအား ထိခုိက္နစ္နာမႈ မရွိေစရန္သာ လုိအပ္သည္။

အျခားတစ္ဘက္ကျပန္ၾကည့္ေသာ္ မင္းတုန္းမင္း၏ ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕ကို မင္းတုန္းမင္းကိုယ္တိုင္ ဖြဲ႕၍ မရ။ စာဆုိေတာ္တစ္ဦးဦးက ဖြဲ႕ဆိုျပရေပလိမ့္မည္။ ထုိစာဆိုေတာ္သည္ပင္ “ေမာင္မင္း... ငါကိုယ္ေတာ္ျမတ္ရဲ႕ ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕ေတြကို သီကုံးေစ... အမိန္႔ေတာ္…” ဟု မင္းတုန္းမင္းကိုယ္တိုင္ မိန္႔ထားသည္လား စဥ္းစားရေပဦးမည္။ ထိုစာဆိုေတာ္ ဖြဲ႕ထားသည့္ “ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕” သည္ပင္ “စာဆိုေတာ္တစ္ဦး၏ မင္းတုန္းမင္းႀကီး၏ ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕” သာျဖစ္ေပသည္။ “မင္းတုန္းမင္း ဘုန္းေတာ္ဘြဲ႕” မဟုတ္ေတာ့။ ထို႔အတူ အျခားစာဆိုေတာ္ တစ္ဦးဦးမွလည္း မင္းတုန္းမင္းႀကီး၏ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္ကို ဖြဲ႕ေပလိမ့္မည္။ တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ ဖြဲ႕ဆိုျခင္းမ်ား၏ အလယ္တြင္ အမွန္တရားႏွင့္ ႐ုပ္ခ်င္းဆင္သည့္အရာတစ္ခုေတာ့ ရွိႏိုင္ေကာင္းသည္။ ဤအေရးအသားတို႔မွ မင္းတုန္းမင္းဆန္ဆန္ ပုဂိၢဳလ္တစ္ဦး၏ ပံုရိပ္ကို ေႏွာင္းလူမ်ား မွန္းဆၾကည့္ႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ ဤသို႔ “ငါ့စကားႏြားရ” အယူအဆကို ခုခံထားႏိုင္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေဘာင္ဘင္ခတ္ခြင့္ ရႏိုင္ေကာင္းသည္။ သို႔မဟုတ္ျပန္လွ်င္လည္း တစ္ေလာကလံုး ပလံုပလံုအသံမ်ား ဆူညံၿပီး ေရတစ္စက္မွ် က်န္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။

သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က “မင္းက ထင္ရာေတြ စြတ္ေျပာလြန္းတယ္” ဟု ကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာခ်ိန္တြင္“ထင္ရာေတြမေျပာေၾကးဆိုရင္ေတာ့ မင္းခုလိုသတိေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္” ဟု ကၽြန္ေတာ္ မထင္သည့္အရာကို ျပန္ေျပာမိခဲ့သည္။ လူတစ္ေယာက္ကို မင္းထင္ရာေတြ မေျပာနဲ႔ဟု ေျပာလွ်င္ သူ႔အေနျဖင့္ မထင္ရာကိုသာ ေျပာဖို႔က်န္ေတာ့သည္။ “အိုဘားမားဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ခပ္ဆင္ဆင္ပါ” ဟု ေျပာေသာသူသည္ အင္ဒိုနီးရွားႏိုင္ငံမွ ကုလားဆင္ေလးတစ္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တူသည္ဟု ထင္ပါသည္။ ဘာျပႆနာမ်ားရွိပါသလဲ။ ႐ုပ္ရည္ခ်င္းဆင္တူခ်င္းသာရွိၿပီး သူက သမၼတတက္လုပ္ခြင့္ရွိသည္ မဟုတ္။ လိုရင္းေျပာရလွ်င္ ထင္ရာကိုေျပာျခင္းသည္ “အက်ဳိးတစ္စံုတစ္ရာအတြက္ မိမိမထင္သည့္အရာကို ေျပာေနရျခင္းထက္ ပို၍ေကာင္းပါသည္။ ပို၍ အျပစ္ကင္းပါသည္” ပါးစပ္ေပါက္ပါသည့္အတြက္ ေျပာမိပါသည္။ စာ (အနည္းငယ္) ေရးတတ္သည့္အတြက္ အခု ေရးေနပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ပလံုပလြမ္ အသံေလးမ်ား ထြက္ (သည္ဟုယူဆ) ႏိုင္ပါသည္။ ေမ်ာက္တစ္ေကာင္ဆီမွ ထြက္သည့္အသံသည္ ေမ်ာက္အသံသာ ျဖစ္ပါမည္။ ေမ်ာက္တို႔တြင္လည္း ထင္ရာလုပ္ခြင့္ရွိသည့္ေမ်ာက္ႏွင့္ မထင္သည့္ အရာမ်ားကိုသာ ငွက္ေပ်ာသီးအတြက္ လုပ္ျပေနၾကရသည့္ ေမ်ာက္မ်ား ရွိပါသည္။ ဆပ္ကပ္ဆရာ၏ ပေယာဂမပါဘဲ အေနာက္ကၽြမ္းထိုးသည့္ ေမ်ာက္မ်ားကို လက္ခုပ္တီး အားေပးပါမည္။ အခုျမည္ေနသည့္ ေဘာင္ဘင္ခတ္သံမ်ားသည္ အိုးကို ကိုယ္တိုင္လႈပ္ယမ္းလိုက္၍ ထြက္က်လာေသာ အသံမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။
ေတဇာ

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။