ဆရာU Tin Zan Kyaw(Device)ရဲ႕
အေရာင္းသမားတိုင္းအတြက္ Business (အေရာင္းအဝယ္) အထေျမာက္ေစမယ့္..." NFRB "
တကယ္ေတာ့ လူတိုင္းဟာ " အေရာင္းသမား "ပါ၊ တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခု ေရာင္းေနၾကရသူေတြခ်ည္းပါ၊လူ သားေတြဟာ
အသိပညာတစ္ခု (သို႔) အတတ္ပညာတစ္ခု (သို႔) ကုန္ပစၥည္းတစ္ခု (သို႔)
ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခု အစရွိတဲ့ တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခု ေရာင္းေနၾကရသူေတြခ်ည္းပါ...
အေရာင္းသမားတိုင္းအတြက္ " NFRB " ကို တကယ့္လက္ေတြ႕မွာ အသုံးဝင္တာမို႔ မၽွေဝျခင္းပါ...
၁။ N = Name (အမည္)
အေရာင္းသမား တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အရင္ဆုံး မိမိ Name (အမည္) (သို႔) မိမိကုမၸဏီ (သို႔) မိမိကုန္ပစၥည္း ကို မျဖစ္မေန မိတ္ဆက္သင့္ပါတယ္၊ေဖာက္သည္ဝ ယ္သူ
Name (အမည္) ကိုလည္း သိသင့္တဲ့အတြက္ ဝယ္သူအေနနဲ႔ သူ႔ Name (အမည္) ကို
ေျပာျပခ်င္လာေအာင္ ဂရုတစိုက္အရုိအေသေပးၿပီး ႏုတ္ခ်ိဳသာစြာျဖင့္
ေမးျမန္းသင့္ပါတယ္၊
အေရာင္းဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ဟာ ဝယ္သူေဖာက္သည္ Name(အမည္) ကိုေမးရင္ မႀကိဳက္ဘူးလို႔ အေရာင္းဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ ထင္ျမင္ေလ့ရွိသလို မႀကိဳက္တဲ့သူလည္း အလြန္ရွားပါးလြန္းတာ ေလ့လာမိပါတယ္၊
ေမးတဲ့ ပုံစံ၊ျပဳမႈေျပာဆို၊ ဆက္ဆံ၊ အေလးထား၊အရုိအေသေပးတာ၊ယဥ္ေက ်းသိမ္ေမြ႕တာ၊အသံအေနအထား အစရွိတာေတြ အားနည္းခ်က္ရွိေနလို႔သာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္၊အားနည္းတာကိ ု ျပဳျပင္ဖို႔သာ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္၊
အဓိကအားျဖင့္ ေရာင္းသူ နဲ႔ ဝယ္သူ ႏွစ္ဦး Name(အမည္)ကို သိေနဖို႔လိုသလို သိေနၿပီဆိုမွ တစ္ဦး နဲ႔ တစ္ဦး ရင္းႏွီးပြင့္လင္းစြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံလို႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္...
၂။ F = Friendship (ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈ)
ေရာင္းသူ ဝယ္သူ ႏွစ္ဦး တကယ္ကို တစ္ေယာက္ အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ သိေနၿပီဆိုရင္ ရင္းႏွီးဖို႔ အလားအလာေကာင္းေတြရရွိလာမွာပ ါ၊ထပ္ၿပီး ပိုမို Friendship (ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈ) ရလာေအာင္ အေရာင္းသမားတစ္ေယာက္အေန နဲ ထပ္ၿပီးႀကိဳးစားဖို႔ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္...
၃။ R = Relationship (ဆက္ဆံေရး)
ေရာင္းသူ နဲ႔ ဝယ္သူ အမွန္တကယ္ ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈ ရရွိၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ထပ္ၿပီး တစ္ဦး နဲ႔ တစ္ဦး ေလးစားခ်စ္ခင္စြာ နဲ႔ Relationship (ဆက္ဆံေရး) အထူးေကာင္းမြန္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမွာျဖစ္ပါတယ္...
၄။ B = Business (အေရာင္းအဝယ္)
အထက္ပါအတိုင္း အေသအခ်ာ တစ္ဆင့္ၿပီးတစ္ဆင့္ စနစ္တက် ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၿပီဆိုခဲ့ရင္
အေရာင္းသမားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ မိမိ ရည္မွန္းထားတဲ့အတိုင္း စီးပြားေရး
နဲ႔ပါတ္သတ္တဲ့ Business (အေရာင္းအဝယ္) တစ္ခုကို အထေျမာက္ေအာင္အေကာင္အထည္ေဖာ ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါေတာ့တယ္...
ဒါ့ေၾကာင့္မို႔ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ရတဲ့ အေရာင္းသမားဘဝရဲ႕ လက္ေတြ႕ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ " NFRB " ကို အနာဂါတ္မွာ အလားအလာမ်ားစြာရွိေနၾကတဲ့ လူငယ္ အေရာင္သမားေတြအတြက္ လိုအပ္သလို လက္ေတြ႕ အသုံးခ်ႏိုင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ရင္းျဖင့္...
"အေရာင္းသမားတိုင္း Business (အေရာင္းအဝယ္) အထေျမာက္ ေအာင္ျမင္ႏုိင္ၾကပါေစ"...
(ရန္ကုန္ - မုံရြာ ခရီးသြားေလယာဥ္ေပၚမွ အမွတ္တရ)
Tin Zan Kyaw
အေရာင္းသမားတိုင္းအတြက္ Business (အေရာင္းအဝယ္) အထေျမာက္ေစမယ့္..." NFRB "
တကယ္ေတာ့ လူတိုင္းဟာ " အေရာင္းသမား "ပါ၊ တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခု ေရာင္းေနၾကရသူေတြခ်ည္းပါ၊လူ
အေရာင္းသမားတိုင္းအတြက္ " NFRB " ကို တကယ့္လက္ေတြ႕မွာ အသုံးဝင္တာမို႔ မၽွေဝျခင္းပါ...
၁။ N = Name (အမည္)
အေရာင္းသမား တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အရင္ဆုံး မိမိ Name (အမည္) (သို႔) မိမိကုမၸဏီ (သို႔) မိမိကုန္ပစၥည္း ကို မျဖစ္မေန မိတ္ဆက္သင့္ပါတယ္၊ေဖာက္သည္ဝ
အေရာင္းဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ဟာ ဝယ္သူေဖာက္သည္ Name(အမည္) ကိုေမးရင္ မႀကိဳက္ဘူးလို႔ အေရာင္းဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ ထင္ျမင္ေလ့ရွိသလို မႀကိဳက္တဲ့သူလည္း အလြန္ရွားပါးလြန္းတာ ေလ့လာမိပါတယ္၊
ေမးတဲ့ ပုံစံ၊ျပဳမႈေျပာဆို၊ ဆက္ဆံ၊ အေလးထား၊အရုိအေသေပးတာ၊ယဥ္ေက
အဓိကအားျဖင့္ ေရာင္းသူ နဲ႔ ဝယ္သူ ႏွစ္ဦး Name(အမည္)ကို သိေနဖို႔လိုသလို သိေနၿပီဆိုမွ တစ္ဦး နဲ႔ တစ္ဦး ရင္းႏွီးပြင့္လင္းစြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံလို႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္...
၂။ F = Friendship (ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈ)
ေရာင္းသူ ဝယ္သူ ႏွစ္ဦး တကယ္ကို တစ္ေယာက္ အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ သိေနၿပီဆိုရင္ ရင္းႏွီးဖို႔ အလားအလာေကာင္းေတြရရွိလာမွာပ
၃။ R = Relationship (ဆက္ဆံေရး)
ေရာင္းသူ နဲ႔ ဝယ္သူ အမွန္တကယ္ ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈ ရရွိၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ထပ္ၿပီး တစ္ဦး နဲ႔ တစ္ဦး ေလးစားခ်စ္ခင္စြာ နဲ႔ Relationship (ဆက္ဆံေရး) အထူးေကာင္းမြန္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမွာျဖစ္ပါတယ္...
၄။ B = Business (အေရာင္းအဝယ္)
အထက္ပါအတိုင္း အေသအခ်ာ တစ္ဆင့္ၿပီးတစ္ဆင့္ စနစ္တက် ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၿပီဆိုခဲ့ရင္
ဒါ့ေၾကာင့္မို႔ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ရတဲ့ အေရာင္းသမားဘဝရဲ႕ လက္ေတြ႕ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ " NFRB " ကို အနာဂါတ္မွာ အလားအလာမ်ားစြာရွိေနၾကတဲ့ လူငယ္ အေရာင္သမားေတြအတြက္ လိုအပ္သလို လက္ေတြ႕ အသုံးခ်ႏိုင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ရင္းျဖင့္...
"အေရာင္းသမားတိုင္း Business (အေရာင္းအဝယ္) အထေျမာက္ ေအာင္ျမင္ႏုိင္ၾကပါေစ"...
(ရန္ကုန္ - မုံရြာ ခရီးသြားေလယာဥ္ေပၚမွ အမွတ္တရ)
Tin Zan Kyaw
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။