ဂ်ိဳကာတစ္ေကာင္ရဲ႕ ဒႆန
--------------------
လင္းႏို႔လူသားမွာ အေကာင္းဆံုး ဗီလိန္တစ္ေယာက္ ရွိတယ္။ သူကေတာ့ ဂ်ိဳကာပဲ ျဖစ္တယ္။ ၁၉၄၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ စတင္ေမြးဖြား လာခဲ့တဲ့ ဂ်ိဳကာ ဇာတ္႐ုပ္ဟာ ကာတြန္းစာအုပ္ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာရဲ႕ မဟာဗီလိန္ ျဖစ္သလို ေသြးေအးေအးနဲ႔ ရက္စက္တတ္တဲ့ ေၾကးစား လူသတ္သမား လည္း ျဖစ္ျပန္ တယ္။
ဂ်ိဳကာ ဆိုတာဟာ ဗစ္တာ ဟ႐ူဂိုရဲ႕ ၁၉၂၈ ခုႏွစ္ ႐ုပ္ရွင္ ျဖစ္တဲ့ "The Man who laughs" ရဲ႕ ဇာတ္ေဆာင္ "ဂြင္းပလိန္း" ကို ျပန္လည္ အသက္သြင္းထားတာ ျဖစ္တယ္။ ေမြးဖြားလာခဲ့တဲ့ ဂ်ိဳကာရဲ႕ ဇာတ္႐ုပ္ဟာ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ပံုကေန ေၾကးစားလူသတ္သမား အဆင့္အထိ ကြဲျပားစြာ ျပန္႔ထြက္ ေနတယ္။ ဒီေနာက္ကြယ္မွာ ဇာတ္႐ုပ္ကို သ႐ုပ္ေဖာ္တဲ့ ကမ႓ာ့အေတာ္ဆံုး ဇာတ္ၫႊန္းဆရာေပါင္း မ်ားစြာဟာ ဂ်ိဳကာ တစ္ေကာင္ထဲကို အသက္သြင္း ေနခဲ့တယ္။
"လူတစ္ေယာက္... ကိုယ့္ကို အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာ မုန္းေနရတာ သိပ္သနားဖို႔ေကာင္းတယ္။ သူမုန္းစရာ အေၾကာင္းေလး ေနာက္ဆိုရင္ ရွာစရာ မလိုေအာင္ ဖန္တီးေပးလိုက္ပါ။" - ဂ်ိဳကာ
ဂ်ိဳကာဆိုတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ကို ေရးသားသူေတြဟာ သူတို႔ ကိုယ္စီ ရႈေထာင့္ကေန ဂ်ိဳကာ့ အေၾကာင္းကို အမ်ားႀကီး ေျပာျပၾကတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ ၁၉၅၁ ခုႏွစ္က ေခါင္းစြပ္နီ ဗီလိန္ ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္။ သူဟာ လင္းႏို႔လူသားကို ရႈံးသြားတဲ့ အခါမွာ ကယ္မီကယ္ ဓာတ္ေပါင္းဖို ကန္ႀကီးထဲ ျပဳတ္က်ရင္းနဲ႔ ဂ်ိဳကာ အေနနဲ႔ ေမြးဖြားလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္တယ္။
သို႔ေသာ္လည္း ၁၉၈၆ အဲလန္မိုးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဖာ္ခ်က္ ျဖစ္တဲ့ "The Killing Joke" ထဲမွာေတာ့ ပိုဇာတ္ နာေအာင္ ေရးသား ထားတာကို ေတြ႕ႏိုင္တယ္။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ လူျပက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ဖို႔ အတြက္ သူအလုပ္ လုပ္ ေနတဲ့ ဓာတုေဆးထုတ္လုပ္ေရး ကုမၸဏီကေန ဂ်ိဳကာေလာင္း ဟာ အလုပ္ ထြက္ ခဲ့ပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း မေအာင္ျမင္ ပဲ ခနခန က်ဆံုးေနခ်ိန္အတြင္းမွာပဲ ကိုယ္ဝန္သည္ မိန္းမ ျဖစ္သူဟာ ေသဆံုးသြား ခဲ့ရတယ္။
ေသဆံုးသြားတဲ့အခါ အႀကီးအက်ယ္ ေဆာက္တည္ရာမရပဲ ေပါက္ကရေတြ ေလွ်ာက္လုပ္၊ ဒုစ႐ိုက္ သမားေတြရဲ႕ ႀကိဳးဆြဲရာ ကရင္းကေန ေခါင္းစြပ္နီ ဗီလိန္ ျဖစ္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကေန မွ ၁၉၅၁ ခုႏွစ္ ဇာတ္လမ္းနဲ႔ သြားျပန္ဆက္ျခင္းေပါ့။
လင္းႏို႔လူသားနဲ႔ ဂ်ိဳကာမွာ ထူးထူးျခားျခား တူညီမႈ တစ္ခုရွိတာကေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ရဲ႕ ဘဝ တစ္ဆစ္ခ်ိဳးအခ်ိန္ဟာ နာက်င္မႈ တစ္ခုကေန စတင္ခဲ့တာပဲ ျဖစ္တယ္။ ဂ်ိဳကာ့ဘက္က ဇနီးနဲ႔ မေမြးရေသးတဲ့ ရင္ေသြး ေသဆံုးရျခင္း ျဖစ္သလို လင္းႏို႔လူသားဘက္ကလည္း မိဘ ႏွစ္ပါးစလံုး သူ႔ေရွ႕တင္ အသတ္ခံလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ အေျခအေနမွာ အဆိုးဆံုးက ၂ ေယာက္စလံုး အေန နဲ႔ ဘာမွ တံု႔ျပန္မႈ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္တယ္။
၁၉၈၉ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ဂ်ိဳကာနဲ႔ လင္းႏို႔လူသားကို ႏွစ္ပိုင္းျပတ္ေနတဲ့ ဘဝႏွစ္ခုအျဖစ္ကေန ေကာက္ဆက္ပစ္မယ့္ ဂ်က္ခ္ေနပီယာ ဆိုတဲ့ ကြင္းဆက္တစ္ခုကို ခ်ျပခဲ့တယ္။ ဂ်က္ခ္ေနပီယာ ဆိုတာ လင္းႏို႔လူသားရဲ႕ မိဘေတြကို သတ္သြားတဲ့ တရားခံျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူ႔ေၾကာင့္ လူမမယ္ေကာင္ေလး လင္းႏို႔လူသားေလာင္း ဟာ လင္းႏို႔တြင္းထဲကို ျပဳတ္က်သြားခဲ့တယ္။
အနာဂတ္မွာ လင္းႏို႔လူသားဟာလည္း ဂ်က္ခ္ေနပီယာကို လက္စားေခ်တဲ့ အေနနဲ႔ ဓာတုဓာတ္ေပါင္းဖို ကန္ႀကီးထဲ ပစ္ခ်ခဲ့သူ ျဖစ္ျပန္တယ္။ ႏွစ္ေယာက္စလံုးဟာ အသီးသီး တြင္းထဲကေန ျပန္ထြက္လာတဲ့ အခါမွာေတာ့ အေျခခံရပ္တည္ခ်က္ တူညီေသာ ခြဲမရတဲ့ ကမ႓ာ့ရန္ဘက္ေတြ ျဖစ္သြားတယ္။ ဆိုေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူတို႔ ၂ ေယာက္စလံုးရဲ႕ ေလာက အေပၚအျမင္ဟာ ေျပာင္းသြားခဲ့တယ္။ ရွင္သန္ ေနထိုင္ေရး အႏွစ္သာရ ေပ်ာက္ဆံုးသြား ျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္။
ျဖစ္တည္မႈဝါဒ ဒႆနသမား ယန္းေပါဆတ္ ရဲ႕အလိုအရ "ျဖစ္တည္မႈရဲ႕ အႏွစ္သာရ ကင္းမဲ့ပံုကို သိျခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ အဓိပၸာယ္ကို ကိုယ္တိုင္ ေဖာ္ေဆာင္လာေစဖို႔ တြန္းအားတစ္ခု" ျဖစ္သတဲ့။ လင္းႏို႔လူသား ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ကမ႓ာတစ္ခုလံုးဟာ အဲ့သည္ တြန္းအားကိုပဲ ဆန္႔က်င္ဘက္ ၂ ခု ခြဲလို႔ လြန္ဆြဲၿပီး တည္ေဆာက္ထားခဲ့တယ္။
ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ ရပ္တည္ခ်က္ အဓိပၸာယ္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ့တဲ့အခါ တစ္ေယာက္က လင္းႏို႔ဝတ္စံုႀကီး ေကာက္ဝတ္လို႔ အဓိပၸာယ္ကို ျပန္ထူေထာင္တယ္။ ဂ်ိဳကာ ကေတာ့ အျခားတစ္ဖက္ အျမင္သမား။ ေနထိုင္ေရး အႏွစ္သာရ ေပ်ာက္ဆံုးျခင္း ကို ဝမ္းသာအားရ လက္ခံလိုက္တယ္။ မိစၧာဉာဏ္ အလင္း ေပါက္သြားေစတယ္။ ျဖစ္တည္မႈ ပဓါန နတၳိက ဝါဒ ကို သက္ဝင္ယံုၾကည္သြားခဲ့တယ္။ မွန္ျခင္း မွားျခင္း ဆိုတာေတြကို သူ မယံုၾကည္ ေတာ့ဘူး။ ကိုယ္ဘယ္ဖက္မွာ ရပ္တည္မလဲ ဆိုတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ဟာ ေခါင္းပန္းလွန္တဲ့ အေျဖတစ္ခုထက္ မပိုေတာ့ဘူး။
ဒီလို ႏွစ္ဦးသားရဲ႕ အေျခခံ တူညီတဲ့ အႏွစ္သာရကင္းမဲ့ျခင္း ရပ္တည္မႈအရ ရံဖန္ရံခါမွာ လင္းႏို႔လူသား က ျဖစ္တည္မႈ ဆိုင္ရာ က်င့္ဝတ္ေတြကို လက္ခံယူဖို႔ အတြက္ ဂ်ိဳကာကို သိမ္းသြင္း တတ္သလို ဂ်ိဳကာ ဟာလည္း က်င့္ဝတ္ေတြကို သူ႔နည္းတူ လႊတ္ခ်ဖို႔ လင္းႏို႔လူသားကို စည္းရံုးတတ္တယ္။ တစ္ေယာက္ က ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ဘက္ေတာ္သား ျဖစ္လာေစေရး အတြက္ ျမဴဆြယ္တာ အထင္းသား ေတြ႕ႏိုင္တယ္။
"မင္း ငါ့လို စိတ္႐ိုင္းမဝင္သေရြ႕ ငါ့ကို သတ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ေအး.. ငါလဲ ငါနဲ႔ အရည္အခ်င္းတူတဲ့ လူ တစ္ေယာက္ ကို သတ္ဖို႔ ႏွေျမာ ေနသေရြ႕ မင္းမေသႏိုင္ဘူး။" - ဂ်ိဳကာ
ဂ်ိဳကာဟာ အစြန္း ႏွစ္ဖက္ရဲ႕ အလယ္ကလူျဖစ္တယ္။ သူဟာ စိတၱဇဆန္ဆန္နဲ႔ တကယ္႐ူးေနတာ ျဖစ္ရင္ျဖစ္ မျဖစ္ရင္ေတာ့ အလြန္ကို တည္ၿငိမ္ ေသြးေအးတဲ့ နတၳိကဝါဒ ဒႆနသမား တစ္ေယာက္ ျဖစ္တယ္။
ေဆးရံုမွာ ဗံုးေထာင္တဲ့ ကိစၥေတြ၊ ေသာက္သံုးေရကို အဆပ္ခတ္တဲ့ စီမံကိန္းေတြဟာ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးနဲ႔ လုပ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥမ်ိဳးမဟုတ္။ ေသခ်ာ အကြက္ခ်စီမံ လုပ္မွသာ အထ ေျမာက္ႏိုင္တဲ့ လုပ္ကြက္ေတြျဖစ္လို႔ ဒီ လုပ္ရပ္ေတြဟာ ဂ်ိဳကာကို သူ႐ူးတစ္ေယာက္ ဆိုတဲ့ ပံုရိပ္ ကေန ျငင္းဆန္ေနတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ ဂ်ိဳကာဆိုတာ တကယ္ေတာ့ အလြန္ေတာ္တဲ့ ပံုေဖာ္ ဇာတ္ၫႊန္းဆရာ ေတြ စနစ္တက် တည္ေဆာက္ပံုသြင္းလိုက္တဲ့ ျဖစ္တည္မႈ ပဓါန နတၳိကဝါဒီ ေသြးေအး လူသတ္သမား တစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။
"ဘာမွဆံုးရႈံးစရာ မရွိေတာ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ဟာ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုးတဲ့လား ။ ရွိသမွ် အရာ အားလံုးကို တန္ဖိုးမထားတတ္တဲ့ လူကေတာ့ အဲဒီ ေၾကာက္စရာ အေကာင္းဆံုး လူရဲ႕ အဆိုးဆံုး အိပ္မက္ပဲ။"
- ဂ်ိဳကာ
#kyawnge
--------------------
လင္းႏို႔လူသားမွာ အေကာင္းဆံုး ဗီလိန္တစ္ေယာက္ ရွိတယ္။ သူကေတာ့ ဂ်ိဳကာပဲ ျဖစ္တယ္။ ၁၉၄၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ စတင္ေမြးဖြား လာခဲ့တဲ့ ဂ်ိဳကာ ဇာတ္႐ုပ္ဟာ ကာတြန္းစာအုပ္ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာရဲ႕ မဟာဗီလိန္ ျဖစ္သလို ေသြးေအးေအးနဲ႔ ရက္စက္တတ္တဲ့ ေၾကးစား လူသတ္သမား လည္း ျဖစ္ျပန္ တယ္။
ဂ်ိဳကာ ဆိုတာဟာ ဗစ္တာ ဟ႐ူဂိုရဲ႕ ၁၉၂၈ ခုႏွစ္ ႐ုပ္ရွင္ ျဖစ္တဲ့ "The Man who laughs" ရဲ႕ ဇာတ္ေဆာင္ "ဂြင္းပလိန္း" ကို ျပန္လည္ အသက္သြင္းထားတာ ျဖစ္တယ္။ ေမြးဖြားလာခဲ့တဲ့ ဂ်ိဳကာရဲ႕ ဇာတ္႐ုပ္ဟာ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ပံုကေန ေၾကးစားလူသတ္သမား အဆင့္အထိ ကြဲျပားစြာ ျပန္႔ထြက္ ေနတယ္။ ဒီေနာက္ကြယ္မွာ ဇာတ္႐ုပ္ကို သ႐ုပ္ေဖာ္တဲ့ ကမ႓ာ့အေတာ္ဆံုး ဇာတ္ၫႊန္းဆရာေပါင္း မ်ားစြာဟာ ဂ်ိဳကာ တစ္ေကာင္ထဲကို အသက္သြင္း ေနခဲ့တယ္။
"လူတစ္ေယာက္... ကိုယ့္ကို အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာ မုန္းေနရတာ သိပ္သနားဖို႔ေကာင္းတယ္။ သူမုန္းစရာ အေၾကာင္းေလး ေနာက္ဆိုရင္ ရွာစရာ မလိုေအာင္ ဖန္တီးေပးလိုက္ပါ။" - ဂ်ိဳကာ
ဂ်ိဳကာဆိုတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ကို ေရးသားသူေတြဟာ သူတို႔ ကိုယ္စီ ရႈေထာင့္ကေန ဂ်ိဳကာ့ အေၾကာင္းကို အမ်ားႀကီး ေျပာျပၾကတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ ၁၉၅၁ ခုႏွစ္က ေခါင္းစြပ္နီ ဗီလိန္ ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္။ သူဟာ လင္းႏို႔လူသားကို ရႈံးသြားတဲ့ အခါမွာ ကယ္မီကယ္ ဓာတ္ေပါင္းဖို ကန္ႀကီးထဲ ျပဳတ္က်ရင္းနဲ႔ ဂ်ိဳကာ အေနနဲ႔ ေမြးဖြားလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္တယ္။
သို႔ေသာ္လည္း ၁၉၈၆ အဲလန္မိုးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဖာ္ခ်က္ ျဖစ္တဲ့ "The Killing Joke" ထဲမွာေတာ့ ပိုဇာတ္ နာေအာင္ ေရးသား ထားတာကို ေတြ႕ႏိုင္တယ္။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ လူျပက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ဖို႔ အတြက္ သူအလုပ္ လုပ္ ေနတဲ့ ဓာတုေဆးထုတ္လုပ္ေရး ကုမၸဏီကေန ဂ်ိဳကာေလာင္း ဟာ အလုပ္ ထြက္ ခဲ့ပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း မေအာင္ျမင္ ပဲ ခနခန က်ဆံုးေနခ်ိန္အတြင္းမွာပဲ ကိုယ္ဝန္သည္ မိန္းမ ျဖစ္သူဟာ ေသဆံုးသြား ခဲ့ရတယ္။
ေသဆံုးသြားတဲ့အခါ အႀကီးအက်ယ္ ေဆာက္တည္ရာမရပဲ ေပါက္ကရေတြ ေလွ်ာက္လုပ္၊ ဒုစ႐ိုက္ သမားေတြရဲ႕ ႀကိဳးဆြဲရာ ကရင္းကေန ေခါင္းစြပ္နီ ဗီလိန္ ျဖစ္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကေန မွ ၁၉၅၁ ခုႏွစ္ ဇာတ္လမ္းနဲ႔ သြားျပန္ဆက္ျခင္းေပါ့။
လင္းႏို႔လူသားနဲ႔ ဂ်ိဳကာမွာ ထူးထူးျခားျခား တူညီမႈ တစ္ခုရွိတာကေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ရဲ႕ ဘဝ တစ္ဆစ္ခ်ိဳးအခ်ိန္ဟာ နာက်င္မႈ တစ္ခုကေန စတင္ခဲ့တာပဲ ျဖစ္တယ္။ ဂ်ိဳကာ့ဘက္က ဇနီးနဲ႔ မေမြးရေသးတဲ့ ရင္ေသြး ေသဆံုးရျခင္း ျဖစ္သလို လင္းႏို႔လူသားဘက္ကလည္း မိဘ ႏွစ္ပါးစလံုး သူ႔ေရွ႕တင္ အသတ္ခံလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ အေျခအေနမွာ အဆိုးဆံုးက ၂ ေယာက္စလံုး အေန နဲ႔ ဘာမွ တံု႔ျပန္မႈ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္တယ္။
၁၉၈၉ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ဂ်ိဳကာနဲ႔ လင္းႏို႔လူသားကို ႏွစ္ပိုင္းျပတ္ေနတဲ့ ဘဝႏွစ္ခုအျဖစ္ကေန ေကာက္ဆက္ပစ္မယ့္ ဂ်က္ခ္ေနပီယာ ဆိုတဲ့ ကြင္းဆက္တစ္ခုကို ခ်ျပခဲ့တယ္။ ဂ်က္ခ္ေနပီယာ ဆိုတာ လင္းႏို႔လူသားရဲ႕ မိဘေတြကို သတ္သြားတဲ့ တရားခံျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူ႔ေၾကာင့္ လူမမယ္ေကာင္ေလး လင္းႏို႔လူသားေလာင္း ဟာ လင္းႏို႔တြင္းထဲကို ျပဳတ္က်သြားခဲ့တယ္။
အနာဂတ္မွာ လင္းႏို႔လူသားဟာလည္း ဂ်က္ခ္ေနပီယာကို လက္စားေခ်တဲ့ အေနနဲ႔ ဓာတုဓာတ္ေပါင္းဖို ကန္ႀကီးထဲ ပစ္ခ်ခဲ့သူ ျဖစ္ျပန္တယ္။ ႏွစ္ေယာက္စလံုးဟာ အသီးသီး တြင္းထဲကေန ျပန္ထြက္လာတဲ့ အခါမွာေတာ့ အေျခခံရပ္တည္ခ်က္ တူညီေသာ ခြဲမရတဲ့ ကမ႓ာ့ရန္ဘက္ေတြ ျဖစ္သြားတယ္။ ဆိုေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူတို႔ ၂ ေယာက္စလံုးရဲ႕ ေလာက အေပၚအျမင္ဟာ ေျပာင္းသြားခဲ့တယ္။ ရွင္သန္ ေနထိုင္ေရး အႏွစ္သာရ ေပ်ာက္ဆံုးသြား ျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္။
ျဖစ္တည္မႈဝါဒ ဒႆနသမား ယန္းေပါဆတ္ ရဲ႕အလိုအရ "ျဖစ္တည္မႈရဲ႕ အႏွစ္သာရ ကင္းမဲ့ပံုကို သိျခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ အဓိပၸာယ္ကို ကိုယ္တိုင္ ေဖာ္ေဆာင္လာေစဖို႔ တြန္းအားတစ္ခု" ျဖစ္သတဲ့။ လင္းႏို႔လူသား ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ကမ႓ာတစ္ခုလံုးဟာ အဲ့သည္ တြန္းအားကိုပဲ ဆန္႔က်င္ဘက္ ၂ ခု ခြဲလို႔ လြန္ဆြဲၿပီး တည္ေဆာက္ထားခဲ့တယ္။
ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ ရပ္တည္ခ်က္ အဓိပၸာယ္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ့တဲ့အခါ တစ္ေယာက္က လင္းႏို႔ဝတ္စံုႀကီး ေကာက္ဝတ္လို႔ အဓိပၸာယ္ကို ျပန္ထူေထာင္တယ္။ ဂ်ိဳကာ ကေတာ့ အျခားတစ္ဖက္ အျမင္သမား။ ေနထိုင္ေရး အႏွစ္သာရ ေပ်ာက္ဆံုးျခင္း ကို ဝမ္းသာအားရ လက္ခံလိုက္တယ္။ မိစၧာဉာဏ္ အလင္း ေပါက္သြားေစတယ္။ ျဖစ္တည္မႈ ပဓါန နတၳိက ဝါဒ ကို သက္ဝင္ယံုၾကည္သြားခဲ့တယ္။ မွန္ျခင္း မွားျခင္း ဆိုတာေတြကို သူ မယံုၾကည္ ေတာ့ဘူး။ ကိုယ္ဘယ္ဖက္မွာ ရပ္တည္မလဲ ဆိုတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ဟာ ေခါင္းပန္းလွန္တဲ့ အေျဖတစ္ခုထက္ မပိုေတာ့ဘူး။
ဒီလို ႏွစ္ဦးသားရဲ႕ အေျခခံ တူညီတဲ့ အႏွစ္သာရကင္းမဲ့ျခင္း ရပ္တည္မႈအရ ရံဖန္ရံခါမွာ လင္းႏို႔လူသား က ျဖစ္တည္မႈ ဆိုင္ရာ က်င့္ဝတ္ေတြကို လက္ခံယူဖို႔ အတြက္ ဂ်ိဳကာကို သိမ္းသြင္း တတ္သလို ဂ်ိဳကာ ဟာလည္း က်င့္ဝတ္ေတြကို သူ႔နည္းတူ လႊတ္ခ်ဖို႔ လင္းႏို႔လူသားကို စည္းရံုးတတ္တယ္။ တစ္ေယာက္ က ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ဘက္ေတာ္သား ျဖစ္လာေစေရး အတြက္ ျမဴဆြယ္တာ အထင္းသား ေတြ႕ႏိုင္တယ္။
"မင္း ငါ့လို စိတ္႐ိုင္းမဝင္သေရြ႕ ငါ့ကို သတ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ေအး.. ငါလဲ ငါနဲ႔ အရည္အခ်င္းတူတဲ့ လူ တစ္ေယာက္ ကို သတ္ဖို႔ ႏွေျမာ ေနသေရြ႕ မင္းမေသႏိုင္ဘူး။" - ဂ်ိဳကာ
ဂ်ိဳကာဟာ အစြန္း ႏွစ္ဖက္ရဲ႕ အလယ္ကလူျဖစ္တယ္။ သူဟာ စိတၱဇဆန္ဆန္နဲ႔ တကယ္႐ူးေနတာ ျဖစ္ရင္ျဖစ္ မျဖစ္ရင္ေတာ့ အလြန္ကို တည္ၿငိမ္ ေသြးေအးတဲ့ နတၳိကဝါဒ ဒႆနသမား တစ္ေယာက္ ျဖစ္တယ္။
ေဆးရံုမွာ ဗံုးေထာင္တဲ့ ကိစၥေတြ၊ ေသာက္သံုးေရကို အဆပ္ခတ္တဲ့ စီမံကိန္းေတြဟာ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးနဲ႔ လုပ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥမ်ိဳးမဟုတ္။ ေသခ်ာ အကြက္ခ်စီမံ လုပ္မွသာ အထ ေျမာက္ႏိုင္တဲ့ လုပ္ကြက္ေတြျဖစ္လို႔ ဒီ လုပ္ရပ္ေတြဟာ ဂ်ိဳကာကို သူ႐ူးတစ္ေယာက္ ဆိုတဲ့ ပံုရိပ္ ကေန ျငင္းဆန္ေနတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ ဂ်ိဳကာဆိုတာ တကယ္ေတာ့ အလြန္ေတာ္တဲ့ ပံုေဖာ္ ဇာတ္ၫႊန္းဆရာ ေတြ စနစ္တက် တည္ေဆာက္ပံုသြင္းလိုက္တဲ့ ျဖစ္တည္မႈ ပဓါန နတၳိကဝါဒီ ေသြးေအး လူသတ္သမား တစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။
"ဘာမွဆံုးရႈံးစရာ မရွိေတာ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ဟာ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုးတဲ့လား
- ဂ်ိဳကာ
#kyawnge
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။