မွတ္စုုေရးတဲ့ ေကာင္းက်ဳိးမ်ား
+++++++++++++++++
မွတ္စုုကိုု ေရးတတ္တယ္။ မွတ္စုုကိုု အသံုုးခ်တတ္တဲ့သူေတာ္ေတာ္မ် ားမ်ားဟာ ေအာင္ျမင္မူနဲ႔ ပိုုမိုုနီးစပ္တယ္လိုု႔ဆိုု ပါတယ္။ မွတ္စုုေရးတဲ့သူမ်ား ဘယ္ေနရာမွာ ပိုုထူးျခားသလဲ၊ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္..........
၁။ သူတိုု႔ဟာ ေလ့လာမွတ္သားတတ္သူမ်ားျဖစ္ၾ ကတယ္။ မွတ္သားေလ မွတ္သားဖိုု႔ ပိုုမိုုလိုုအပ္ေလျဖစ္လာၿပီ း အဆက္မပ်က္ ေလ့လာသူမ်ားျဖစ္သြားတတ္တယ္။
၂။ သူတိုု႔ဟာ သတင္းအခ်က္အလက္ရဲ႔ အေရးပါမူကိုု နားလည္ၾကသလိုု လိုုအပ္ရင္လိုုအပ္သလိုု စြဲထုုတ္ အသံုုးျပဳတတ္သူမ်ားျဖစ္ၾကတယ ္။
၃။ မွတ္စုုကိုု စနစ္တက်ျဖစ္ေအာင္ ျပန္စီတတ္တယ္။ ကိိန္းဂဏန္းေနာက္ကြယ္မွာရိွ တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကိုု နားလည္ေအာင္ စူးစမ္းတတ္ၾကတယ္။
၄။ သူတိုု႔ဟာ မွတ္စုုေရးနည္းကိုု နားလည္ၾကတယ္။ အသံုုးမ်ားတဲ့ ေ၀ါဟာရေတြကိုု ကိုုယ္ပိုုင္မူနဲ႔ လက္ေရးတိုု သံုုးတတ္ၾကတယ္။ တခါတေလ မွတ္ထားတဲ့ စကားလံုုး သံုုးေလးလံုုးေတြ႔ရံုုနဲ႔ ၀ါက်ရွည္တစ္ေၾကာင္းျပန္ျဖစ္ ေအာင္ စီတတ္သြားတယ္။
၅။ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ကိုု ျမင္တတ္သြားတယ္။ စာတစ္ပိုုဒ္ကိုု ဖတ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သူမ်ားေျပာစကားကိုု နားေထာင္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆိုုလိုုရင္းကိုု ဖမ္းတတ္သြားတယ္။
၆။ ၾကာၾကာအာရံုုစူးစိုုက္တတ္တယ ္။ အထူးသျဖင့္ အစည္းအေ၀း မွတ္စုုေရးတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ လူတိုုင္းေျပာတဲ့စကားကိုု အေသးစိပ္နားေထာင္တတ္တဲ့အျပင ္ လိုုရင္းကိုုလည္း ထိထိမိမိ မွတ္တတ္သြားတယ္။
ရ။ သူတိုု႔စာပိုုဖတ္တတ္သြားတယ္ ။ ဘယ္စာအုုပ္ပဲဖတ္ဖတ္ စာေၾကာင္းအရေရာ၊ စာပိုုဒ္အရပါ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ကိုုျမန္ျမန္ျမင္ေလေတာ ့ သူမ်ားထက္ စာဖတ္တာ ပိုုထိေရာက္သြားတယ္။
၈။ အခြင့္အေရးကိုု ပိုုဖမ္းတတ္သြားတယ္။ ကိုုယ့္အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္၊ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အသံုုး၀င္မဲ့အခ်က္ေတြကိုု ခ်က္ခ်င္းရိပ္မိတတ္ၿပီး ခ်က္ခ်င္းမွတ္သားေလေတာ့ အခြင့္အေရးဟာ အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ေစ့စပ္ေနတာမိုု႔ အခြင့္အေရးကိုု ပိုုဖမ္းတတ္သြားပါတယ္။
အလယ္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀တုုန္း က ဦးဖိုုးက်ားမွတ္စုု ဆိုုတဲ့ စာအုုပ္ငယ္ေလးတစ္အုုပ္ကိုု ဖတ္ဖူးပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာ မွတ္စုုေရးတတ္သြားပါတယ္။ဒီေ န႔ေတာ့ ေရးစရာသိပ္မရိွတာနဲ႔ လူငယ္ေတြကိုု မွတ္စုုေရးဖိုု႔ တိုုက္တြန္းလိုုက္ပါတယ္။ အသံုုး၀င္ႏိုုင္ၾကပါေစ။
Ref: WeChat
+++++++++++++++++
မွတ္စုုကိုု ေရးတတ္တယ္။ မွတ္စုုကိုု အသံုုးခ်တတ္တဲ့သူေတာ္ေတာ္မ်
၁။ သူတိုု႔ဟာ ေလ့လာမွတ္သားတတ္သူမ်ားျဖစ္ၾ
၂။ သူတိုု႔ဟာ သတင္းအခ်က္အလက္ရဲ႔ အေရးပါမူကိုု နားလည္ၾကသလိုု လိုုအပ္ရင္လိုုအပ္သလိုု စြဲထုုတ္ အသံုုးျပဳတတ္သူမ်ားျဖစ္ၾကတယ
၃။ မွတ္စုုကိုု စနစ္တက်ျဖစ္ေအာင္ ျပန္စီတတ္တယ္။ ကိိန္းဂဏန္းေနာက္ကြယ္မွာရိွ
၄။ သူတိုု႔ဟာ မွတ္စုုေရးနည္းကိုု နားလည္ၾကတယ္။ အသံုုးမ်ားတဲ့ ေ၀ါဟာရေတြကိုု ကိုုယ္ပိုုင္မူနဲ႔ လက္ေရးတိုု သံုုးတတ္ၾကတယ္။ တခါတေလ မွတ္ထားတဲ့ စကားလံုုး သံုုးေလးလံုုးေတြ႔ရံုုနဲ႔ ၀ါက်ရွည္တစ္ေၾကာင္းျပန္ျဖစ္
၅။ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ကိုု ျမင္တတ္သြားတယ္။ စာတစ္ပိုုဒ္ကိုု ဖတ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သူမ်ားေျပာစကားကိုု နားေထာင္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆိုုလိုုရင္းကိုု ဖမ္းတတ္သြားတယ္။
၆။ ၾကာၾကာအာရံုုစူးစိုုက္တတ္တယ
ရ။ သူတိုု႔စာပိုုဖတ္တတ္သြားတယ္
၈။ အခြင့္အေရးကိုု ပိုုဖမ္းတတ္သြားတယ္။ ကိုုယ့္အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္၊ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အသံုုး၀င္မဲ့အခ်က္ေတြကိုု ခ်က္ခ်င္းရိပ္မိတတ္ၿပီး ခ်က္ခ်င္းမွတ္သားေလေတာ့ အခြင့္အေရးဟာ အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ေစ့စပ္ေနတာမိုု႔ အခြင့္အေရးကိုု ပိုုဖမ္းတတ္သြားပါတယ္။
အလယ္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀တုုန္း
Ref: WeChat
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။