Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Tuesday, June 3, 2014

ေခတ္ဆန္ရင္ဆန္၊ ေခတ္မလြန္ေစနဲ႔ ဆိုတဲ့ အလွမယ္ ခင္ဝင့္ဝါ နဲ႔ စကားစျမည္


အလွမယ္ ခင္၀င့္၀ါ (ဓာတ္ပုံ – စိုင္းေဇာ္ / ဧရာ၀တီ)
ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဘယ္လာ႐ုစ္ႏိုင္ငံမွာ က်င္းပသြားခဲ့တဲ့ Miss Supranational ၂၀၁၃ ၿပိဳင္ပြဲကို ဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ၿပီး ဆန္ခါတင္ အေယာက္ ၂၀ ထဲအထိ ပါဝင္သြားခဲ့တဲ့ အျပင္ Miss Internet, Most Beautiful Girl in the world, People Choice Award နဲ႔ Face of Miss Supranational 2013 ဆိုတဲ့ ဆု ၄ ဆုကို ယူေဆာင္ လာခဲ့တဲ့ ျမန္မာအလွမယ္ ခင္ဝင့္ဝါဟာ The Beauties Concept က ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ့ ကမၻာ့ အလွမယ္ေတြထဲမွာ နံပါတ္ ၆ ေနရာကို ရရွိခဲ့သူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ႏိုင္ငံတကာ အလွမယ္ ဝက္ဘ္ဆိုက္ေတြက ေပးတဲ့ ဆုေတြကိုလည္း ရရွိထားတဲ့ အသက္ ၁၉ ႏွစ္ အရြယ္ရွိ ျမန္မာ အလွမယ္ ခင္ဝင့္ဝါဟာ ဇြန္လ ၁ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ျပည္သူ႔ ရင္ျပင္မွာ ျပဳလုပ္တဲ့Miss Myanmar Internet ဆိုတဲ့ အၿငိမ့္ပြဲမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ေနာက္ထပ္ အင္တာနက္မယ္ တေယာက္ျဖစ္တဲ့ နန္းခင္ေဇယ်ာနဲ႔ အတူ အၿငိမ့္မင္းသမီး အျဖစ္ ေဖ်ာ္ေျဖ ကျပႏိုင္ရန္ ျမန္မာအကေတြကို ေလ့လာသင္ယူခဲ့တယ္ လို႔ သိရပါတယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ အလွမယ္တေယာက္ အေနနဲ႔ အၿငိမ့္မင္းသမီးအျဖစ္ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ပါဝင္ကျပတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ျမန္မာ့႐ိုးရာအက အေပၚ လူငယ္ တေယာက္အေနနဲ႔ ျမင္တဲ့အျမင္၊ သံုးသပ္ခ်က္ေတြကို Miss Myanmar Internet အၿငိမ့္ပြဲ မတိုင္ခင္ ဧရာ၀တီ သတင္း ေထာက္ မစပ္စုက ႀကိဳတင္ ေမးျမန္းထားတာေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။
ေမး။   ။ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ အၿငိမ့္ကရမယ့္ အေတြ႔အႀကံဳအေပၚ ဘယ္လိုခံစားခ်က္ ရွိလဲ။
ေျဖ။   ။ ဒါက က်မရဲ႕ ပရိသတ္ေတြကို ပထမဆံုး ဒီပံုစံနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္တာပါ၊ ပထမဆံုးလည္း ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အရမ္းလည္း စိတ္လႈပ္ရွားတယ္၊ အရမ္းလည္းရင္ခုန္ပါတယ္၊ Free Show လည္းျဖစ္ေတာ့ ပရိသတ္ေတြ အမ်ားႀကီး လာအားေပးမွာကိုလည္း ေမွ်ာ္လင့္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ေဝဖန္ အႀကံေပးတာကိုလည္း ေမွ်ာ္လင့္ ပါတယ္။
ေမး။   ။ အၿငိမ့္ ကရတယ္ ဆိုတာ ႐ိုး႐ိုးသႀကၤန္ အကလိုမ်ိဳး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး မဟုတ္ဘူးေလ။ အၿငိမ့္ မင္းသမီးဟန္ အျပည့္နဲ႔ ထိုင္ မသိမ္း ဆိုတာကို ႏိုင္ႏိုင္နင္းနင္းနဲ႔ ကရတာမ်ိဳး ဆိုေတာ့ အခုလိုပထမဆံုး အေတြ႔အႀကံဳ မွာ အခက္အခဲရွိလား။
ေျဖ။   ။ အခက္အခဲ ဆိုတာ ကေတာ့ ရွိပါတယ္။ က်မရဲ႕ အေၾကာအဆစ္ေတြက နည္းနည္းတင္းေတာ့ ျမန္မာအက ဆိုတာေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခလက္ကအစ တကယ့္ကို ႏြဲ႔ႏြဲ႔ေႏွာင္းေႏွာင္းနဲ႔ ခ်ိဳးၿပီး က,ရတာ ဆိုေတာ့ နည္နည္းေတာ့ ခက္ခဲတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်မသြား ၿပိဳင္ခဲ့တုန္းကTalent Show အတြက္ ျပင္ဆင္ထားတာ နည္းနည္းရွိခဲ့ေတာ့ အခုေနာက္ပိုင္း ျပန္ၿပီး သင္ရေတာ့ မခက္ခဲေတာ့ပါဘူး။
ေမး။   ။ အႏုပညာရွင္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက နာမည္ ႀကီးလာရင္ သူတို႔နာမည္ေတြနဲ႔ အၿငိမ့္ေတြ က,လာ တတ္ၾက တာကို ေတြ႔ရတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာကလည္း သိပ္မၾကာေသးခင္ ကာလကစလို႔ Miss ေတြ တေခတ္ဆန္း လာတာဆိုေတာ့ ဒီ Miss ေတြလည္းေရွ႕ကလိုပဲ အၿငိမ့္စင္ေပၚ တက္လာၾကၿပီဆိုတဲ့ အေပၚ ဘယ္လိုျမင္လဲ။
ေျဖ။   ။ အၿငိမ့္ဆိုတာက ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈ တခုေပါ့။ ျမန္မာ့ အက၊ ျမန္မာ့ ဇာတ္သဘင္ေပါ့။ က်မတို႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈကို ျပမယ္ဆိုရင္ က်မတို႔ရဲ႕ အၿငိမ့္ကို ဒါဟာယဥ္ေက်းမႈ တခုပဲလို႔ ျပလို႔ရမယ္။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈကို ထိန္းသိမ္းတဲ့ အေနနဲ႔ အႏုပညာရွင္ေတြက က,ျပတယ္၊ ေဖ်ာ္ေျဖတယ္ေပါ့။ ဒါကိုလည္း ပရိသတ္ေတြ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္မယ္လို႔ ယံုၾကည္လို႔ က်မ တို႔ ေဖ်ာ္ေျဖတာပါ။ အဲဒါကိုအျမင္ မလြဲေစခ်င္ပါဘူး။ က်မတို႔ အေနနဲ႔ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး တေယာက္ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ျမန္မာအက ကို ကျပ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္တယ္ လို႔ပဲ ခံယူထားပါတယ္။
ေမး။   ။ သာမန္ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး မေျပာနဲ႔ ပရိသတ္ရဲ႕ အားေပးမႈကို ရရွိေနတဲ့ အႏုပညာရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ၾကည့္ရင္ ျမန္မာအက ဆိုတာကို ေျခခ်ိဳးလက္ခ်ိဳး႐ံု ေလာက္ေတာင္ အဆင္ေျပေျပ မကႏိုင္တဲ့ အႏုပညာရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ရွိတာ ကို ေတြ႔ရတယ္။ အခုေခတ္ ေမာ္ဒယ္လ္ေတြ ဆိုရင္ ျမန္မာအက ဆိုတာနဲ႔ အရမ္းကို စိမ္းလာၾကတာကိုလည္း ေတြ႔လာရတယ္။ အထူးသျဖင့္ ခင္ဝင့္ဝါ တို႔လို ႏိုင္ငံကိုယ္စား ျပဳမယ့္ အလွမယ္ ျမန္မာမေလးေတြ အေနနဲ႔ေရာ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးေတြ အေနနဲ႔ပါ ျမန္မာ့႐ိုးရာ အကကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေလ့လာသင္ ယူထားသင့္တယ္ လို႔ ယူဆပါသလား။
ေျဖ။   ။ Professional ျဖစ္တာထက္ ဒါက ျမန္မာလူမ်ိဳး ျဖစ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႔ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ အေနနဲ႔၊ ဥပမာ က်မတို႔ ႐ိုးရာ မွာ ႐ိုးရာအဝတ္အစား ရင္ဖံုးတို႔ ထိုင္မသိမ္းတို႔ ရွိမယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ ႐ိုးရာထဘီကိုလည္း ဝတ္တတ္ ရမယ္။ ျမန္မာဝတ္စံုလည္း ဝတ္ တတ္ရမယ္။ အဲဒီလိုပဲ ျမန္မာစကားလည္း ေကာင္းေကာင္း ေျပာတတ္ရမယ္။ ဒါ ျမန္မာလူမ်ိဳးပဲ ဆိုတာ ကမၻာကို ခ်ျပလို႔ ရမယ္ ေလ။ ကိုယ္က ျမန္မာလူမ်ိဳး ျဖစ္လ်က္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ႐ိုးရာယဥ္ေက်းမႈလည္း မသိဘူး၊ ဘာမွမသိဘူးဆိုရင္ ဒါဟာ မေကာင္းဘူးေပါ့။ ျမန္မာအက ဆိုတာကလည္း Professional ႀကီးအထိ တတ္ဖို႔ မလိုပါဘူး၊ ဒါေပမယ့္ တတ္သင့္သေလာက္ေတာ့ တတ္ရမယ္။ ေျခ ထိုးတာတို႔၊ သႀကၤန္အကေလာက္ တတ္ရင္ေတာင္မွ အဆင္ေျပပါတယ္ လို႔ က်မထင္ပါတယ္။
ေမး။   ။ ျမန္မာ အလွမယ္ေတြ အေနနဲ႔ ႏိုင္ငံတကာကို ထြက္ရၿပီဆိုေတာ့မွ ျမန္မာအကေတြ ႐ိုးရာေတြကို တပြဲတိုး သင္ၾကတာကို မ်ားေသာအားျဖင့္ ေတြ႔ေနရတယ္။ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို ဘယ္လို အႀကံေပးခ်င္လဲ။
ေျဖ။   ။ ျမန္မာ့အက၊ ယဥ္ေက်းမႈ ဆိုတာေတာ့ ျမန္မာလူမ်ိဳး ျဖစ္ရင္ေတာ့ ဒါ လူတိုင္း သိရမွာေပါ့ေနာ္။ ကိုယ္ တကယ္ ၿပိဳင္မယ္ ဆို ရင္ ေလ့လာ သြားရမယ္။ ကိုယ့္ႏိုင္ငံ အေၾကာင္းကို ရွင္းျပႏိုင္ရမယ္။ ျမန္မာအက ဆိုရင္လည္း ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ ေပါ့။ ျမန္မာအက ဆိုတာမွာလည္း အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ဆီမီးခြက္အက၊ ပုဂံအက၊ တိုင္းရင္းသား အကေတြ ရွိမယ္ေပါ့။ ကိုယ္ ႏွစ္သက္ရာ အကကို ေသခ်ာ ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ သင္ၿပီးေတာ့ ဟိုမွာ Talent ျပခဲ့ရင္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးေပါ့။ ၿပီးေတာ့ က်မတို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ဘယ္ဟာက အထင္ရွားဆံုး၊ အေက်ာ္ၾကားဆံုး၊ ဘယ္ဟာဆိုရင္ ဘာဆိုတာကို ေသခ်ာေျပာႏိုင္ရမယ္။ အဲဒီလိုမ်ိဳးေလ့လာသြားၿပီးေတာ့မွ ယွဥ္ၿပိဳင္တာ အေကာင္းဆံုးပါ။
ေမး။   ။ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္း ေျပာင္းလဲလာမႈရဲ႕ ေနာက္မွာ အခုေခတ္ လူငယ္ေတြ ျမန္မာအက ဆိုတာကို သင္ယူရမယ္၊ ေလ့လာ ရမယ္ ဆိုတာထက္ အေနာက္တိုင္း အကေတြ အေပၚ သင္ယူေလ့လာမႈ အားႀကီးသြားတဲ့ ဘက္မွာ ရွိေနေတာ့ အဲဒီအေပၚ ဘယ္လို သံုးသပ္ခ်င္လဲ။
ေျဖ။   ။ ဒါကေတာ့ ေခတ္ရဲ႕ ေရစီးေၾကာင္းအရ ေျပာင္းလဲ လာတယ္ဆိုတာ လက္ခံလို႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေျပာင္းလဲ လာတာ လည္း ေျပာင္းလဲေပါ့၊ အခုလက္ရွိကိုလည္း မေပ်ာက္ကြယ္ေအာင္လို႔ ထိန္းသိမ္းေစခ်င္တယ္လို႔ က်မေျပာခ်င္ ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ျမန္မာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ အေနာက္တိုင္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အက ဆိုတာေတာ့ အေျခခံက အတူတူပါပဲ။ အကဆိုကတည္းက ကတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းလဲ သြားၾကတာေလ။ အဲဒီေတာ့ အေနာက္တိုင္းအက သင္ရင္းနဲ႔လည္း ျမန္မာအက သင္လို႔ရတယ္။ အဲဒီလိုပဲ ယဥ္ေက်းမႈ တခုနဲ႔တခုကလည္း ဆက္စပ္ေနတယ္။ ဒီေခါင္းစဥ္ ေအာက္ကေန သြားၿပီးေတာ့ ပံုစံေတြ ကြဲသြားၾက တာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ေခတ္လည္းမီေစ၊ လက္ရွိယဥ္ေက်းမႈကိုလည္း မေပ်ာက္ကြယ္ေစခ်င္ ပါဘူး။
ေမး။   ။ အခု ၿပီးခဲ့တဲ့ သႀကၤန္တုန္းက ဆိုရင္လည္း တခ်ိဳ႕ ေၾကာ္ျငာမ႑ပ္ေတြရဲ႕ အေနာက္တိုင္းအကနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္မႈေတြ အေပၚ ေဝဖန္ခဲ့တာေတြ ရွိခဲ့တယ္။ ျမန္မာ့႐ိုးရာ သႀကၤန္ပြဲေတာ္ႀကီးမွာ ျမန္မာမႈ အကအလွေတြ မေတြ႔ရေတာ့တာ ၾကာၿပီ ဆိုၿပီး ႏွေျမာတသ လြမ္းေနၾကတဲ့ လူေတြ ရွိသလို ေခတ္ေရစီး ေၾကာင္းရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ အရ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အေနအထားေတြကိုလည္း လက္ခံေပးရမယ္ ဆိုတဲ့ လူေတြရဲ႕ အျမင္ေတြလည္း ရွိၾကတာကိုး။ ဒီေတာ့ အဲဒီ အျမင္ႏွစ္ရပ္ အေပၚ ဘယ္လို သံုးသပ္ခ်င္လဲ။ လူငယ္တေယာက္ အေနနဲ႔ တကိုယ္ေရအျမင္လည္း သိခ်င္ပါတယ္။
ေျဖ။   ။ က်မအေနနဲ႔ အျမင္ကေတာ့ ေခတ္ဆန္ေတာ့ ဆန္၊ ဒါေပမယ့္ ေခတ္မလြန္ေစနဲ႔ေပါ့။ အရမ္းႀကီး ေခတ္ဆန္လြန္း အားႀကီး ရင္လည္း သ႐ုပ္ပ်က္ပါတယ္။ ဒီလို သႀကၤန္ပြဲေတာ္ ဆိုတာလည္း က်မတို႔ ျမန္မာ တႏိုင္ငံတည္း ရွိတာေလ။ ဒီလို ၁၂ လ ရာသီပြဲေတာ္ထဲက တခုျဖစ္တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ပြဲေတာ္တခု ျဖစ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႔ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ ကိုေတာ့ ထိန္းသိမ္း ေစခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မအေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာက ေခတ္ေတာ့ဆန္၊ ဒါေပမယ့္ ေခတ္ အရမ္းလြန္ သြားရင္ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားႏိုင္တယ္ လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။     ။http://burma.irrawaddy.org/entertainment/2014/06/03/59809.html

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။