Lazy Club ကိုႏိုင္ေဇာ္ ေျပာျပတဲ့ ဂစ္တာသမားဆုိတာ
========================== ===========
အမည္ - ကုိႏုိင္ေဇာ္
အလုပ္အကုိင္ - ဂစ္တာပညာရွင္
(Lazy Club Band)
-------------------------- -------------
လုပ္ငန္းခြင္သို႔ဝင္ေရာက္လာ ပံု
-------------------------- -------------
ရန္ကုန္တကၠသလုိလ္၌ ဥပေဒတတိယႏွစ္ေက်ာင္းသား
တစ္ေယာက္အျဖစ္ ပညာသင္ယူေနစဥ္ကာလ ၁၉၉၀ခုႏွစ္မွ
စတင္၍ ေရႊသံစဥ္တီးဝုိင္းတြင္ ဒုတိယဂစ္တာသမားအျဖစ္
တီးခတ္ခဲ့ျပီး Aces တီးဝုိင္း၌လည္း အခ်ိန္ပိုင္းဝင္တီးခဲ့သည္။
တကၠသိုလ္မွဘြဲ႔ရရိွခဲ့ျပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ Lazy Club တီးဝုိင္းသုိ႔
ေျပာင္းေရႊ႔ဝင္ေရာက္၍ လက္ရိွအခ်ိန္အထိ Lazy Club တြင္
Lead ဂစ္တာတီးခတ္သူအျဖစ္ လုပ္ကုိင္လွ်က္ရိွသည္။
-------------------------- ---
လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္မႈမ်ား
-------------------------- ----
Lazy Club ၏တီးခတ္မႈအျဖစ္ “ျမတ္ႏိႈးခြင့္” Unplugged Live
Show ဗီစီဒီ၊ ထြန္းအိျႏၵာဗို၏ “ဒိုင္ယာရီ” တစ္ကုိယ္ေတာ္
Live Show ႏွင့္ “စိုးလြင္လြင္ အမွတ္တရ” Live Show မ်ားကို
အမွတ္တရရိွခဲ့ျပီး ႏုိင္ေဇာ္၏တစ္ကုိယ္ေတာ္ဂီတမ ွတ္တုိင္မ်ား
ျဖစ္ေသာ “ေျမေအာက္ကၾကိဳး” ႏွင့္ “သိပၸံေခတ္ရဲ႔သားေကာင္မ်ား”
အမည္ရိွ ဂီတေတးစီးရီးမ်ားႏွင့္ ဂီတႏုတ္စ္စာအုပ္မ်ားမွာလည္း
ဂီတဝါသနာရွင္ပရိသတ္မ်ား လက္သို႔ ေရာက္ရိွခဲ့ျပီးျဖစ္သည္။
-------------------------- -------------------------- ------------------
ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔အ တြက္ အသစ္ဘဝမွာ
အခက္အခဲေတြေတာ္ေတာ္ျဖတ္သန္း ခဲ့ရတယ္။
-------------------------- -------------------------- -----------------
“အသစ္ဘဝေတြမွာ ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ကို အဆုိေတာ္
ေတြက ေတာ္ရံုတန္ရံုမယံုၾကည္ဘူး။ စတိတ္ရိႈးဆုိမယ္ဆုိရင္
ဂစ္တာသမားဘယ္သူလဲလုိ႔ ေမးၾကတယ္။ အေၾကာင္းမသိတဲ့
ဂစ္တာသမားတီးမယ္ဆုိရင္ သူတို႔ဆုိတဲ့အခါမွာ အေႏွာင့္အယွက္
ျဖစ္မွာစိုးရိမ္တာမ်ိဳး ရိွတယ္။ ဂစ္တာကိုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကလ ည္း
တီးတတ္ၾကတယ္ေလ။ အဆုိေတာ္ကလည္း ဂစ္တာသမားကို
စိတ္မခ်ရင္ ဖယ္ခုိင္းလုိက္ျပီး ကုိယ္တုိင္တီးျပီးဆိုတတ္ၾကတ ယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာသမားအသစ္တစ္ေယာက္ဘဝမွာ တုနး္က
ဒီလုိမ်ိဳးျဖစ္ရပ္ေတြ ေတြ႔ၾကံဳခံစားခဲ့ရဖူးတယ္။ ကုိယ္ကအရမ္း
ၾကိဳးစားေလ့က်င့္ထားျပီး ဒီပြဲမွာတီးျပလုိက္မယ္လုိ႔
ရည္မွန္းထားသမွ် တကယ္တမ္းစင္ေပၚလည္းေရာက္ေရာ
ကုိယ့္ကုိမယံုၾကည္တာေတြ၊ ဂရုမစုိက္တာမ်ိဳးေတြျဖစ္လာေ တာ့
စင္ေအာက္မွာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး သြားထုိင္ေနခဲ့ရဖူးတယ္။
ဒီေန႔အခ်ိန္မွာေတာ့ ႏုိင္ေဇာ္တီးလုိ႔မဆုိဘူးဆုိ တာမ်ိဳး
မရိွေတာ့တဲ့အတြက္ အသင့္အတင့္အားျဖင့္ ဂစ္တာသမား
တစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ ကုိယ္ဒီအေျခအေနကို
ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ လက္ရိွဂစ္တာသမားဝါသနာရွင္
လူငယ္ေတြကိုလည္း ကုိယ့္လုိမ်ိဳးမခံစားရေအာင္ အတတ္ႏုိင္ဆံုး
ကူညီတယ္။ သူတို႔ဂစ္တာတီးဖုိ႔အတြက္ ဘယ္ေလာက္ၾကိဳးစား
ခဲ့ရတယ္ဆုိတာ နားလည္တယ္။ ကုိယ္စင္ေအာက္မွာ
ထုိင္ေနခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေတြအတြ က္ ကုိယ္ခ်င္းစာတတ္သြားျပီ။
အဲဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔လူငယ္ေတြကုိလည္း ေနာင္တစ္ခ်ိန္
ဂစ္တာသမားၾကီးေတြျဖစ္သြားတဲ ့အခါမွာ ဂစ္တာသမား
အသစ္ဘဝနဲ႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့ လူငယ္ေတြအေပၚမွာ
နားလည္မႈ၊ ကူညီမႈေတြ ထားရိွေစခ်င္တယ္”
-------------------------- -------------------------- ----------------------
ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားရမယ့္အခ်ိန္ေတြကို
မႏွေျမာသင့္ဘူး
-------------------------- -------------------------- ---------------------
“ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ အတြက္ ၾကိဳးစားမႈ၊
ေလ့လာမႈေတြက အရမ္းမ်ားတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာအပိုင္းကိုလည္း
သက္သက္ေလ့လာရတယ္။ Music Arrangement ပုိင္းကုိလည္း
ေလ့လာရမယ္။ စာေတြဖတ္ျပီး ေလ့လာရတယ္။ အဲဒါေတြအျပင္
ႏုိင္ငံျခားေခြေတြနဲ႔ ဂီတအမ်ိဳးအစားအားလံုးကုိ နားေထာင္ျပီး
Live Show ေတြကိုလည္း ေလ့လာရတယ္။ ဂစ္တာအသံုးအႏႈန္းေတြ
ဂစ္တာကာရန္ေတြကို ကမၻာ႔ဂီတေလာကမွာ တိုးပြားလာတာနဲ႔အမွ်
သိေအာင္လုပ္ရတယ္။ အဲဒီလုိၾကိဳးစားေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ
နာမည္မၾကီးလုိ႔လဲ စိတ္ဓာတ္မက်ခဲ့ဘူး။ ကုိယ္က ဂစ္တာသမား
တစ္ေယာက္ပဲျဖစ္ခ်င္တာ။ နာမည္ၾကီးေအာင္လုိ႔ တီးခ်င္ခဲ့တာ
မဟုတ္ဘူး။ တစ္သက္လံုးဂစ္တာကုိပဲ တီးခ်င္တာ။ အဲဒီလုိ
စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးပဲ ရိွတယ္ ”
-------------------------- -------------------------- -------------------------- -----
တကယ့္ဂစ္တာသမားဆုိတာ ဘက္စံုေထာင့္စံုက တီးခတ္ႏုိင္ရမယ္
-------------------------- -------------------------- -------------------------- ----
“ဂစ္တာတီးတဲ့သူတုိင္းဟာ ဂစ္တာသမားမဟုတ္ဘူး။ ဂီတအမ်ားအစား
အားလံုးကုိ ေလ့လာသံုးသပ္ႏုိင္ျပီး တီးႏိုင္တဲ့သူမ်ိဳးကုိမွ ဂစ္တာသမားလုိ႔
ေခၚႏိုင္မယ္။ အခုအခ်ိန္မွာ ဂီတအလုိက္ ေမာ္ဒန္ေရာ့ခ္၊ ဟစ္ပ္ေဟာ့ပ္၊
ပန္ခ႔္၊ ကန္းထရီး၊ ေပါ့ပ္ ဆုိျပီးေတာ့ တစ္လုိင္းစီခြဲျပီး တီးသြားၾကတယ္။
အမွန္မွာ တစ္လုိင္းတည္းတီးျပီး ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားရတာထက္
မ်ားမ်ားတီးတတ္ျပီး လူမသိတာမ်ိဳးက ပိုတန္ဖုိးရိွတယ္။
တစ္မ်ိဳးတည္းတီးခတ္ျပီး နာမည္ေက်ာ္ၾကားသြားရင္ အဲဒီဂစ္တာ
သမားက အဲဒီမွာတင္ လမ္းဆံုးသြားလိမ့္မယ္။ သူက ဒီမွာတင္
နာမည္ရသြားတဲ့အတြက္ သူ႔နာမည္အတြက္ တီးရေတာ့မယ္။
ေနာက္ထပ္ၾကိဳးစားဖုိ႔အတြက္ သူ႔မွာအခ်ိန္ရိွေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။
ဂစ္တာသမားဆုိတာ မ်ိဳးစံုတီးခြင့္ရိွတယ္။ ဘယ္ဂီတအမ်ိဳးအစားပဲ
လာလာ သူတို႔ဟာ ႏုတ္စ္ေတြ၊ ဂီတသေကၤတေတြနဲ႔ပဲ ဖြဲ႔စည္းထားတာ။
အဲဒီေတ့ာ အမ်ိဳးအစားကိုၾကည့္မွာလား တကယ့္ဂီကုိေလ့လာမွာလား
ဆုိတာ စဥ္းစားရမယ္။ ျမန္ျမန္နာမည္ၾကီးဖုိ႔တစ္ခု တည္းကုိ ဦးတည္ျပီး
လုပ္တာမ်ိဳးကို အားမေပးခ်င္ဘူး။ ဘယ္လုိင္းကိုဆုိမယ့္ အဆုိေတာ္
မ်ိဳးပဲလာလာ စိန္ေခၚျပီးတီးႏုိင္တဲ့သူျဖ စ္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားႏုိင္မွ
ဂစ္တာသမားျဖစ္မွာပါ ”
-------------------------- -------------------------- --------------------------
အေရးအၾကီးဆံုးက ကုိယ့္ရဲ ႔အလုပ္ကုိ အခ်ိန္တုိင္းသစၥာရိွဖုိ႔ပါပ ဲ
-------------------------- -------------------------- --------------------------
“ကုိယ္ငယ္စဥ္ကတည္းကလုပ္ခဲ့တ ဲ့ အလုပ္တစ္ခုကုိ ဘယ္ေတာ့မွ
သစၥာမေဖာက္ဘူး။ ေပးထားတဲ့ကတိတစ္လံုးကုိလည္း
တာဝန္ယူတယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ သူတစ္ဖက္သားက
ကုိယ့္အေပၚယံုၾကည္မႈထားရိွႏ ုိင္ေအာင္ ေသေသခ်ာခ်ာ
လုပ္ကုိင္တတ္ဖုိ႔ကလည္း အေရးၾကီးတယ္။ အႏုပညာေလာကက
အရမ္းခက္တယ္။ လူတစ္ေယာက္ကိုၾကိဳက္ျပီဆုိရ င္ ေနာက္က
လုိက္ၾကသေလာက္ မၾကိဳက္ေတာ့ဘူးဆုိရင္လည္း အလကား
တီးေပးေတာင္ ေခၚမယ့္လူမရိွဘူး။
လုပ္ငန္းခြင္မွာလည္း အားလံုးနဲ႔ အံဝင္ခြင္က် လုိက္ေလ်ာညီေထြ
ေနတတ္ရတယ္။ ဂီတသမားဆုိတာက ကုိယ္သြားတီးတ့ဲေနရာမွာ
အဆင္ေျပသလုိ ေနတတ္စားတတ္ရတယ္။ ကုိယ့္အိမ္မွာ
ေနသလုိ ေနရာတုိင္းမွာ စိတ္တုိင္းက်ေနခ်င္လုိ႔ မရႏုိင္ဘူး။
အလုပ္ကုိ နားလည္ရမယ္။ ကုိယ္က ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ။
ဂစ္တာတီးခ်င္တာ။ သူေဌးၾကီးျဖစ္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး။
အဲဒီေတာ့ သူေဌးၾကီးအေဆာင္အေယာင္နဲ႔ ေနစရာမလုိဘူး။
ဒီအလုပ္လုပ္လုိ႔ ေအာင္ျမင္တာနဲ႔ ပိုက္ဆံေတြရတာနဲ႔
ငါပံုေျပာင္းမယ္ဆုိတဲ့စိတ္ဓ ာတ္မ်ိဳး မရိွသင့္ဘူး။
ေအာက္ေျခမလြတ္ဘဲ အျမဲတမ္းကုိယ့္ကိုယ္ကုိ
မွန္မွန္ကန္ကန္ သံုးသပ္ဖုိ႔ပဲလုိပါတယ္။ ”
ႏုိင္ေဇာ္(Lazy Club)
-------------------------- -------------------------- -------..
november , 2007
People Magazine
#konaing
https://www.mediafire.com/ folder/db94d7nshmu2r/ ႏိုင္ေဇာ္_-_သိပၸံေခတ္ ႏိုင္ေဇာ္ သိပၸံေခတ္ရဲ႕သားေကာင္မ်ား
ႏိုင္ေဇာ္ရဲ႕ ႏိုင္ေဇာ္ .. ႏိုင္ေဇာ္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=kZ51HHZMaKB5Oqdut 4XEEuzz7BjM4Vtlbky
==========================
အမည္ - ကုိႏုိင္ေဇာ္
အလုပ္အကုိင္ - ဂစ္တာပညာရွင္
(Lazy Club Band)
--------------------------
လုပ္ငန္းခြင္သို႔ဝင္ေရာက္လာ
--------------------------
ရန္ကုန္တကၠသလုိလ္၌ ဥပေဒတတိယႏွစ္ေက်ာင္းသား
တစ္ေယာက္အျဖစ္ ပညာသင္ယူေနစဥ္ကာလ ၁၉၉၀ခုႏွစ္မွ
စတင္၍ ေရႊသံစဥ္တီးဝုိင္းတြင္ ဒုတိယဂစ္တာသမားအျဖစ္
တီးခတ္ခဲ့ျပီး Aces တီးဝုိင္း၌လည္း အခ်ိန္ပိုင္းဝင္တီးခဲ့သည္။
တကၠသိုလ္မွဘြဲ႔ရရိွခဲ့ျပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ Lazy Club တီးဝုိင္းသုိ႔
ေျပာင္းေရႊ႔ဝင္ေရာက္၍ လက္ရိွအခ်ိန္အထိ Lazy Club တြင္
Lead ဂစ္တာတီးခတ္သူအျဖစ္ လုပ္ကုိင္လွ်က္ရိွသည္။
--------------------------
လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္မႈမ်ား
--------------------------
Lazy Club ၏တီးခတ္မႈအျဖစ္ “ျမတ္ႏိႈးခြင့္” Unplugged Live
Show ဗီစီဒီ၊ ထြန္းအိျႏၵာဗို၏ “ဒိုင္ယာရီ” တစ္ကုိယ္ေတာ္
Live Show ႏွင့္ “စိုးလြင္လြင္ အမွတ္တရ” Live Show မ်ားကို
အမွတ္တရရိွခဲ့ျပီး ႏုိင္ေဇာ္၏တစ္ကုိယ္ေတာ္ဂီတမ
ျဖစ္ေသာ “ေျမေအာက္ကၾကိဳး” ႏွင့္ “သိပၸံေခတ္ရဲ႔သားေကာင္မ်ား”
အမည္ရိွ ဂီတေတးစီးရီးမ်ားႏွင့္ ဂီတႏုတ္စ္စာအုပ္မ်ားမွာလည္း
ဂီတဝါသနာရွင္ပရိသတ္မ်ား လက္သို႔ ေရာက္ရိွခဲ့ျပီးျဖစ္သည္။
--------------------------
ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔အ
အခက္အခဲေတြေတာ္ေတာ္ျဖတ္သန္း
--------------------------
“အသစ္ဘဝေတြမွာ ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ကို အဆုိေတာ္
ေတြက ေတာ္ရံုတန္ရံုမယံုၾကည္ဘူး။ စတိတ္ရိႈးဆုိမယ္ဆုိရင္
ဂစ္တာသမားဘယ္သူလဲလုိ႔ ေမးၾကတယ္။ အေၾကာင္းမသိတဲ့
ဂစ္တာသမားတီးမယ္ဆုိရင္ သူတို႔ဆုိတဲ့အခါမွာ အေႏွာင့္အယွက္
ျဖစ္မွာစိုးရိမ္တာမ်ိဳး ရိွတယ္။ ဂစ္တာကိုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကလ
တီးတတ္ၾကတယ္ေလ။ အဆုိေတာ္ကလည္း ဂစ္တာသမားကို
စိတ္မခ်ရင္ ဖယ္ခုိင္းလုိက္ျပီး ကုိယ္တုိင္တီးျပီးဆိုတတ္ၾကတ
အဲဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာသမားအသစ္တစ္ေယာက္ဘဝမွာ
ဒီလုိမ်ိဳးျဖစ္ရပ္ေတြ ေတြ႔ၾကံဳခံစားခဲ့ရဖူးတယ္။ ကုိယ္ကအရမ္း
ၾကိဳးစားေလ့က်င့္ထားျပီး ဒီပြဲမွာတီးျပလုိက္မယ္လုိ႔
ရည္မွန္းထားသမွ် တကယ္တမ္းစင္ေပၚလည္းေရာက္ေရာ
ကုိယ့္ကုိမယံုၾကည္တာေတြ၊ ဂရုမစုိက္တာမ်ိဳးေတြျဖစ္လာေ
စင္ေအာက္မွာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး သြားထုိင္ေနခဲ့ရဖူးတယ္။
ဒီေန႔အခ်ိန္မွာေတာ့ ႏုိင္ေဇာ္တီးလုိ႔မဆုိဘူးဆုိ
မရိွေတာ့တဲ့အတြက္ အသင့္အတင့္အားျဖင့္ ဂစ္တာသမား
တစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ ကုိယ္ဒီအေျခအေနကို
ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ လက္ရိွဂစ္တာသမားဝါသနာရွင္
လူငယ္ေတြကိုလည္း ကုိယ့္လုိမ်ိဳးမခံစားရေအာင္
ကူညီတယ္။ သူတို႔ဂစ္တာတီးဖုိ႔အတြက္ ဘယ္ေလာက္ၾကိဳးစား
ခဲ့ရတယ္ဆုိတာ နားလည္တယ္။ ကုိယ္စင္ေအာက္မွာ
ထုိင္ေနခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေတြအတြ
အဲဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔လူငယ္ေတြကုိလည္း ေနာင္တစ္ခ်ိန္
ဂစ္တာသမားၾကီးေတြျဖစ္သြားတဲ
အသစ္ဘဝနဲ႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့ လူငယ္ေတြအေပၚမွာ
နားလည္မႈ၊ ကူညီမႈေတြ ထားရိွေစခ်င္တယ္”
--------------------------
ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားရမယ့္အခ်ိန္ေတြကို
မႏွေျမာသင့္ဘူး
--------------------------
“ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔
ေလ့လာမႈေတြက အရမ္းမ်ားတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာအပိုင္းကိုလည္း
သက္သက္ေလ့လာရတယ္။ Music Arrangement ပုိင္းကုိလည္း
ေလ့လာရမယ္။ စာေတြဖတ္ျပီး ေလ့လာရတယ္။ အဲဒါေတြအျပင္
ႏုိင္ငံျခားေခြေတြနဲ႔ ဂီတအမ်ိဳးအစားအားလံုးကုိ နားေထာင္ျပီး
Live Show ေတြကိုလည္း ေလ့လာရတယ္။ ဂစ္တာအသံုးအႏႈန္းေတြ
ဂစ္တာကာရန္ေတြကို ကမၻာ႔ဂီတေလာကမွာ တိုးပြားလာတာနဲ႔အမွ်
သိေအာင္လုပ္ရတယ္။ အဲဒီလုိၾကိဳးစားေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ
နာမည္မၾကီးလုိ႔လဲ စိတ္ဓာတ္မက်ခဲ့ဘူး။ ကုိယ္က ဂစ္တာသမား
တစ္ေယာက္ပဲျဖစ္ခ်င္တာ။ နာမည္ၾကီးေအာင္လုိ႔ တီးခ်င္ခဲ့တာ
မဟုတ္ဘူး။ တစ္သက္လံုးဂစ္တာကုိပဲ တီးခ်င္တာ။ အဲဒီလုိ
စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးပဲ ရိွတယ္ ”
--------------------------
တကယ့္ဂစ္တာသမားဆုိတာ ဘက္စံုေထာင့္စံုက တီးခတ္ႏုိင္ရမယ္
--------------------------
“ဂစ္တာတီးတဲ့သူတုိင္းဟာ ဂစ္တာသမားမဟုတ္ဘူး။ ဂီတအမ်ားအစား
အားလံုးကုိ ေလ့လာသံုးသပ္ႏုိင္ျပီး တီးႏိုင္တဲ့သူမ်ိဳးကုိမွ ဂစ္တာသမားလုိ႔
ေခၚႏိုင္မယ္။ အခုအခ်ိန္မွာ ဂီတအလုိက္ ေမာ္ဒန္ေရာ့ခ္၊ ဟစ္ပ္ေဟာ့ပ္၊
ပန္ခ႔္၊ ကန္းထရီး၊ ေပါ့ပ္ ဆုိျပီးေတာ့ တစ္လုိင္းစီခြဲျပီး တီးသြားၾကတယ္။
အမွန္မွာ တစ္လုိင္းတည္းတီးျပီး ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားရတာထက္
မ်ားမ်ားတီးတတ္ျပီး လူမသိတာမ်ိဳးက ပိုတန္ဖုိးရိွတယ္။
တစ္မ်ိဳးတည္းတီးခတ္ျပီး နာမည္ေက်ာ္ၾကားသြားရင္ အဲဒီဂစ္တာ
သမားက အဲဒီမွာတင္ လမ္းဆံုးသြားလိမ့္မယ္။ သူက ဒီမွာတင္
နာမည္ရသြားတဲ့အတြက္ သူ႔နာမည္အတြက္ တီးရေတာ့မယ္။
ေနာက္ထပ္ၾကိဳးစားဖုိ႔အတြက္ သူ႔မွာအခ်ိန္ရိွေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။
ဂစ္တာသမားဆုိတာ မ်ိဳးစံုတီးခြင့္ရိွတယ္။ ဘယ္ဂီတအမ်ိဳးအစားပဲ
လာလာ သူတို႔ဟာ ႏုတ္စ္ေတြ၊ ဂီတသေကၤတေတြနဲ႔ပဲ ဖြဲ႔စည္းထားတာ။
အဲဒီေတ့ာ အမ်ိဳးအစားကိုၾကည့္မွာလား တကယ့္ဂီကုိေလ့လာမွာလား
ဆုိတာ စဥ္းစားရမယ္။ ျမန္ျမန္နာမည္ၾကီးဖုိ႔တစ္ခု
လုပ္တာမ်ိဳးကို အားမေပးခ်င္ဘူး။ ဘယ္လုိင္းကိုဆုိမယ့္ အဆုိေတာ္
မ်ိဳးပဲလာလာ စိန္ေခၚျပီးတီးႏုိင္တဲ့သူျဖ
ဂစ္တာသမားျဖစ္မွာပါ ”
--------------------------
အေရးအၾကီးဆံုးက ကုိယ့္ရဲ ႔အလုပ္ကုိ အခ်ိန္တုိင္းသစၥာရိွဖုိ႔ပါပ
--------------------------
“ကုိယ္ငယ္စဥ္ကတည္းကလုပ္ခဲ့တ
သစၥာမေဖာက္ဘူး။ ေပးထားတဲ့ကတိတစ္လံုးကုိလည္း
တာဝန္ယူတယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ သူတစ္ဖက္သားက
ကုိယ့္အေပၚယံုၾကည္မႈထားရိွႏ
လုပ္ကုိင္တတ္ဖုိ႔ကလည္း အေရးၾကီးတယ္။ အႏုပညာေလာကက
အရမ္းခက္တယ္။ လူတစ္ေယာက္ကိုၾကိဳက္ျပီဆုိရ
လုိက္ၾကသေလာက္ မၾကိဳက္ေတာ့ဘူးဆုိရင္လည္း အလကား
တီးေပးေတာင္ ေခၚမယ့္လူမရိွဘူး။
လုပ္ငန္းခြင္မွာလည္း အားလံုးနဲ႔ အံဝင္ခြင္က် လုိက္ေလ်ာညီေထြ
ေနတတ္ရတယ္။ ဂီတသမားဆုိတာက ကုိယ္သြားတီးတ့ဲေနရာမွာ
အဆင္ေျပသလုိ ေနတတ္စားတတ္ရတယ္။ ကုိယ့္အိမ္မွာ
ေနသလုိ ေနရာတုိင္းမွာ စိတ္တုိင္းက်ေနခ်င္လုိ႔ မရႏုိင္ဘူး။
အလုပ္ကုိ နားလည္ရမယ္။ ကုိယ္က ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ။
ဂစ္တာတီးခ်င္တာ။ သူေဌးၾကီးျဖစ္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး။
အဲဒီေတာ့ သူေဌးၾကီးအေဆာင္အေယာင္နဲ႔ ေနစရာမလုိဘူး။
ဒီအလုပ္လုပ္လုိ႔ ေအာင္ျမင္တာနဲ႔ ပိုက္ဆံေတြရတာနဲ႔
ငါပံုေျပာင္းမယ္ဆုိတဲ့စိတ္ဓ
ေအာက္ေျခမလြတ္ဘဲ အျမဲတမ္းကုိယ့္ကိုယ္ကုိ
မွန္မွန္ကန္ကန္ သံုးသပ္ဖုိ႔ပဲလုိပါတယ္။ ”
ႏုိင္ေဇာ္(Lazy Club)
--------------------------
november , 2007
People Magazine
#konaing
https://www.mediafire.com/
ႏိုင္ေဇာ္ရဲ႕ ႏိုင္ေဇာ္ .. ႏိုင္ေဇာ္
https://my.pcloud.com/
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။