စႏၵရားသခၤန္းစာ ( ႏိုင္းႏိုင္းစေန ဘာသာျပန္သည္။ )
----------------
သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အားေပးတိုက္တြန္းမႈေၾကာင့္ ဒီပံုျပင္ကို ကြ်န္မေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
----------------
သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အားေပးတိုက္တြန္းမႈေၾကာင့္ ဒီပံုျပင္ကို ကြ်န္မေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ကြ်န္မနာမည္ ---- ပါ။ Iowa ျပည္နယ္ Des Moines ျမိဳ႔က မူလတန္းေက်ာင္းမွာ ကြ်န္မ စႏၵရားဆရာမ လုပ္လာတာ အႏွစ္ ၃ဝေက်ာ္ရွိေနပါျပီ။ ဒီႏွစ္ေတြအတြင္းမွာ ကေလးေတြရဲ႕ ဂီတသင္ယူမႈအဆင့္ ျခားနားပံုကို ကြ်န္မသတိထားခဲ့မိတယ္။ စြမ္းရည္ထက္ျမက္တဲ့ ကေလးတစ္ခ်ဳ ိဳ႕ကို ကြ်န္မသင္ခဲ့ဖူးေပမယ့္
ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးသူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ကြ်န္မ မေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ဖူးဘူး။ “ဂီတရဲ႕စိန္ေခၚမႈကို ခံရသူ” လို႔ ကြ်န္မသတ္မွတ္ထားတဲ့ ကေလးတစ္ခ်ဳိ႔ကိုလည္း ကြ်န္မသင္ခဲ့ဖူးတယ္။ ေရာ္ဘီဆိုတဲ့ကေလး အပါအဝင္ေပါ့။
ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးသူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ကြ်န္မ မေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ဖူးဘူး။ “ဂီတရဲ႕စိန္ေခၚမႈကို ခံရသူ” လို႔ ကြ်န္မသတ္မွတ္ထားတဲ့ ကေလးတစ္ခ်ဳိ႔ကိုလည္း ကြ်န္မသင္ခဲ့ဖူးတယ္။ ေရာ္ဘီဆိုတဲ့ကေလး အပါအဝင္ေပါ့။
စႏၵရားသင္ဖို႔ ေရာ္ဘီကို သူ႔မိခင္လာပစ္သြားတုန္းက ေရာ္ဘီဟာ (၁၁)ႏွစ္ အရြယ္ျဖစ္တယ္။စႏၵရားလာသင္တဲ့ကေလးေတြ
(အထူးသျဖင့္ ေယာက္်ားေလး) ဒီထက္ေစာတဲ့ အသက္အရြယ္မွာ
လာသင္သင့္တယ္လို႔ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မရွင္းျပတယ္။ ေရာ္ဘီက သူ႔မိခင္ရဲ႕တစ္ခုတည္းေသာ အိပ္မက္က သူ႔စႏၵရား လက္သံကို နားေထာင္ဖို႔ ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မလက္ခံျပီး စႏၵရား အတီးသင္ေပးခဲ့တယ္။ စစသင္ခ်င္းမွာပဲ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မဘယ္လိုပဲ အားသြန္ခြန္စိုက္ သင္သင္၊ ဂီတေတြနဲ႔ ဘယ္လိုပဲ ျမည္းစမ္းေပးခဲ့ေပမယ့္ သူဟာ ဂီတအသံနဲ႔ အေျခခံ ဌာန္က႐ုိဏ္းေတြကုိ ခ်ဳိ႕တဲ့သူျဖစ္မွန္း ကြ်န္မခံစားခဲ့မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္မေပးတဲ့ သခၤန္းစာနဲ႔ ကြ်န္မေတာင္းဆိုတဲ့ အေျခခံအသံေတြကို သူၾကိဳးစားျပီး သင္ယူခဲ့တယ္။
(အထူးသျဖင့္ ေယာက္်ားေလး) ဒီထက္ေစာတဲ့ အသက္အရြယ္မွာ
လာသင္သင့္တယ္လို႔ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မရွင္းျပတယ္။ ေရာ္ဘီက သူ႔မိခင္ရဲ႕တစ္ခုတည္းေသာ အိပ္မက္က သူ႔စႏၵရား လက္သံကို နားေထာင္ဖို႔ ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မလက္ခံျပီး စႏၵရား အတီးသင္ေပးခဲ့တယ္။ စစသင္ခ်င္းမွာပဲ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မဘယ္လိုပဲ အားသြန္ခြန္စိုက္ သင္သင္၊ ဂီတေတြနဲ႔ ဘယ္လိုပဲ ျမည္းစမ္းေပးခဲ့ေပမယ့္ သူဟာ ဂီတအသံနဲ႔ အေျခခံ ဌာန္က႐ုိဏ္းေတြကုိ ခ်ဳိ႕တဲ့သူျဖစ္မွန္း ကြ်န္မခံစားခဲ့မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္မေပးတဲ့ သခၤန္းစာနဲ႔ ကြ်န္မေတာင္းဆိုတဲ့ အေျခခံအသံေတြကို သူၾကိဳးစားျပီး သင္ယူခဲ့တယ္။
ေရာ္ဘီဟာ တစ္လျပီးတစ္လ ေလ့က်င့္ခဲ့ေပမယ့္ သူတီးတဲ့သံစဥ္ကို ၾကားရင္ ကြ်န္မ အထိတ္တလန္႔ျဖစ္ျပီး ေနာက္ကို ေျခသံုးေလးလွမ္း ဆုတ္မိတတ္တယ္။
ျပီးေတာ့ စကားလံုးတစ္ခ်ဳိ႕ရွာျပီး သူ႔ကိုအားေပးစကား ေျပာခဲ့တယ္။ တစ္ပတ္စာ သင္တန္းျပီးတိုင္း “ကြ်န္ေတာ္ေျဖေဖ်ာ္တာကို တစ္ေန႔မွာ အေမနားေထာင္ရမယ္” လို႔ သူအျမဲေျပာတယ္။ အဲဒီတစ္ေန႔က မုိးနဲ႔ေျမလို ေဝးလံေနပါတယ္။ သူ႔မွာ ေမြးကတည္းက ပါလာတဲ့ အစြမ္းအစ စိုးစိမွ မရွိခဲ့လို႔ပါပဲ။
ျပီးေတာ့ စကားလံုးတစ္ခ်ဳိ႕ရွာျပီး သူ႔ကိုအားေပးစကား ေျပာခဲ့တယ္။ တစ္ပတ္စာ သင္တန္းျပီးတိုင္း “ကြ်န္ေတာ္ေျဖေဖ်ာ္တာကို တစ္ေန႔မွာ အေမနားေထာင္ရမယ္” လို႔ သူအျမဲေျပာတယ္။ အဲဒီတစ္ေန႔က မုိးနဲ႔ေျမလို ေဝးလံေနပါတယ္။ သူ႔မွာ ေမြးကတည္းက ပါလာတဲ့ အစြမ္းအစ စိုးစိမွ မရွိခဲ့လို႔ပါပဲ။
ေရာ္ဘီရဲ႕ မိခင္ကို အေဝးကေနပဲ ကြ်န္မျမင္ဖူးခဲ့တယ္။ ကားအိုေလးနဲ႔ ေရာ္ဘီကို ေက်ာင္းလာပို႔တဲ့အခ်ိန္ ဒါမွမဟုတ္ လာၾကိဳတဲ့အခ်ိန္ သူ႔မိခင္ဟာ ကားထဲမွာထိုင္ျပီး အေဝးကေန ကြ်န္မကို လက္ေဝွ႔ယမ္းျပတတ္တယ္။ ျပံဳးျပတတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေက်ာင္းထဲ တစ္ခါမွ ဝင္မလာဖူးဘူး။
တစ္ေန႔မွာ ေရာ္ဘီ ေက်ာင္းမလာခဲ့ေတာ့ဘူး။ သူ႔အိမ္ကို ဖုန္းဆက္ျပီး အက်ဳိးအေၾကာင္းေမးဖို႔ ကြ်န္မ စဥ္းစားမိခဲ့ေပမယ့္ တစ္ျခား စိတ္ဝင္စားမယ့္အရာကို သင္ယူဖို႔ သူဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီလို႔ ကြ်န္မထင္ခဲ့မိတယ္။ (ဂီတကိုသင္ဖို႔ သူဥာဏ္မမီွခဲ့လို႔) သူစႏၵရား ဆက္လာမသင္ေတာ့ ကြ်န္မ ဝမ္းသာမိေသးတယ္။ ကြ်န္မ သင္လာခဲ့သမွ် ကေလးေတြထဲမွာ သူဟာ သင္ယူမႈ အႏႈတ္လကၡဏာ ျပေနသူ ျဖစ္ေနလို႔ပါပဲ။ ရက္သတၱပတ္ အနည္းငယ္ ၾကာျပီးေနာက္ ေက်ာင္းသားေလးေတြရဲ႕ ဂီတေဖ်ာ္ေျဖမႈ အစီအစဥ္တစ္ခုအတြက္ သူ႔အိမ္ကို ကြ်န္မဖိတ္ၾကားစာ လွမ္းပို႔လိုက္တယ္။
ေရာ္ဘီဆီကေန ေဖ်ာ္ေျဖပဲြမွာ သူပါဝင္ခြင့္ ရႏိုင္မလားဆိုတဲ့ ျပန္စာရေတာ့ ကြ်န္မ အရမ္းအံ့ၾသမိတယ္။ ဒီပဲြက အခုေက်ာင္းတက္ေနတဲ့
ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ ျပဳလုပ္ေပးတာျဖစ္ေၾကာင္း၊
ေက်ာင္း တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ကေန သူထြက္သြားခဲ့လို႔ ပါဝင္ခြင့္ မရႏိုင္ေၾကာင္း ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မ ေျပာျပတယ္။
ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ ျပဳလုပ္ေပးတာျဖစ္ေၾကာင္း၊
ေက်ာင္း တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ကေန သူထြက္သြားခဲ့လို႔ ပါဝင္ခြင့္ မရႏိုင္ေၾကာင္း ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မ ေျပာျပတယ္။
သူ႔မိခင္ အျပင္းဖ်ားခဲ့ျပီး ေက်ာင္းပုိ႔မယ့္သူမရွိခဲ့လို႔ သူေက်ာင္းမတက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့အေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ့္ အိမ္မွာ သူအျမဲေလ့က်င့္ေၾကာင္း ေရာ္ဘီက ပဲြမွာပါဝင္ႏိုင္ဖို႔ ကြ်န္မကို အၾကိမ္ၾကိမ္ ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္။ ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္မွန္းမသိ သူ႔ကို ကြ်န္မ ခြင့္ျပဳလိုက္တယ္။ သူ႔ရဲ႕မေလွ်ာ့တဲ့ဇဲြေၾကာင့္လည္း ျဖစ္မယ္။ ဒါမွမဟုတ္ အေဝးကလာတဲ့ “ဘာျပႆႆႆသနာမွ မရွိႏိုင္ဘူး” ဆိုတဲ့ အသံေၾကာင့္လည္းျဖစ္မယ္။
ေျဖေဖ်ာ္ပဲြစတဲ့ညမွာ ေက်ာင္းက အားကစားကြင္းတစ္ခုလံုး ေက်ာင္းသား၊ မိဘ၊ ေဆြမ်ဳိးေတြနဲ႔ ျပည့္နက္ေနခဲ့တယ္။ ေရာ္ဘီကို ေနာက္ဆံုး အစီအစဥ္မွာ ကြ်န္မထည့္လိုက္တယ္။ ေနာက္ဆံုးအစီအစဥ္မုိ႔ သူ႔ရဲ႕ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ တီးခတ္မႈေၾကာင့္ ပဲြပ်က္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကြ်န္မက ပိတ္ပဲြေက်းဇူးတင္စကားနဲ႔ ျပန္ဖာေထးလို႔ ရႏိုင္ေသး မဟုတ္လား?
ပဲြစတာနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြက ခြ်တ္ယြင္းခ်က္မရွိ လံုးဝေခ်ာေမြ႔ေနခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းသားေတြက သူတို႔ သင္ယူတတ္ေျမာက္ထားတာကို အစြမ္းကုန္ တီးခတ္ျပခဲ့တယ္။
ေနာက္ဆံုး ေရာ္ဘီအလွည့္ ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ တြန္႔ေၾကေနတဲ့ အကၤ် ီ ၾကက္ဥေမႊစက္ အေမႊခံထားရသလား ထင္ရတဲ့ ဆံပင္နဲ႔ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မေတြ႔လိုက္တယ္။
ေနာက္ဆံုး ေရာ္ဘီအလွည့္ ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ တြန္႔ေၾကေနတဲ့ အကၤ် ီ ၾကက္ဥေမႊစက္ အေမႊခံထားရသလား ထင္ရတဲ့ ဆံပင္နဲ႔ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မေတြ႔လိုက္တယ္။
“ဘာျဖစ္လို႔ တစ္ျခားေက်ာင္းသားေတြလို မျပင္မဆင္ရသလဲ? ဒီလိုညမ်ဳိးမွာ သူ႔အေမက အနည္းဆံုးေတာ့ သူ႔ကို ေခါင္းျဖီးေပးသင့္တယ္” လို႔ ကြ်န္မေတြးေနမိတယ္။
စႏၵရားစတင္တီးခတ္ဖုိ႔ ထိုင္ခံုကို ေရာ္ဘီဆဲြယူလိုက္တယ္။
“Mozart” ရဲ႕ နံပါတ္12- C Major နဲ႔ တီးခတ္ရတဲ့ တီးလံုးကို သူတီးမယ္လို႔ ေရာ္ဘီေၾကညာေတာ့ ကြ်န္မ အရမ္းအံ့ၾသသြားမိတယ္။ သူဆက္ေျပာေနတဲ့ စကားကို ကြ်န္မ နားမေထာင္လုိက္မိခင္မွာ သူ႔လက္ေခ်ာင္းေတြက စႏၵရားခလုတ္ေပၚမွာ အျမန္ကကြက္ ကေနသလိုပဲ ဟိုဒီေျပးလႊားေနခဲ့တယ္။ အသံေပ်ာ့ကေန အသံမာအထိ
ေနာက္အျမန္ႏႈန္းေတြ တေျဖးေျဖး တိုးျမင့္ျပီး ဆရာၾကီးအဆင့္ထိ တီးလံုးေတြကို သူတီးခတ္သြားခဲ့တယ္။ အသံကို ဆဲြ႐ွည္လိုက္တဲ့ (Mozartကို တီးရင္ မျဖစ္မေန တီးရတဲ့အသံ) သူ႔ရဲ႕ တီးခတ္မႈက လွပေသသပ္လြန္းတယ္။ ဒီအသက္အရြယ္နဲ႔ Mozart ရဲ႕ တီးလံုးကို ဒီေလာက္လွပေအာင္ တီးခတ္ႏိုင္တဲ့သူ ကြ်န္မတစ္သက္မွာ တစ္ခါမွ မၾကံဳခဲ့ဖူးေသးဘူး။ ၆မိနစ္ေက်ာ္ ၾကာျပီးေနာက္ အဆံုးသတ္တီးလံုးကို အသံျမင့္ သူတီးခတ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ပဲြၾကည့္ပရိသတ္ေတြအားလံုး ထရပ္ျပီး လက္ခုပ္ၾသဘာေပးခဲ့ၾကတယ္။
ေနာက္အျမန္ႏႈန္းေတြ တေျဖးေျဖး တိုးျမင့္ျပီး ဆရာၾကီးအဆင့္ထိ တီးလံုးေတြကို သူတီးခတ္သြားခဲ့တယ္။ အသံကို ဆဲြ႐ွည္လိုက္တဲ့ (Mozartကို တီးရင္ မျဖစ္မေန တီးရတဲ့အသံ) သူ႔ရဲ႕ တီးခတ္မႈက လွပေသသပ္လြန္းတယ္။ ဒီအသက္အရြယ္နဲ႔ Mozart ရဲ႕ တီးလံုးကို ဒီေလာက္လွပေအာင္ တီးခတ္ႏိုင္တဲ့သူ ကြ်န္မတစ္သက္မွာ တစ္ခါမွ မၾကံဳခဲ့ဖူးေသးဘူး။ ၆မိနစ္ေက်ာ္ ၾကာျပီးေနာက္ အဆံုးသတ္တီးလံုးကို အသံျမင့္ သူတီးခတ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ပဲြၾကည့္ပရိသတ္ေတြအားလံုး ထရပ္ျပီး လက္ခုပ္ၾသဘာေပးခဲ့ၾကတယ္။
ကြ်န္မ ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက စီးက်ေနခဲ့သလဲ မသိေတာ့ပါဘူး။ ေရာ္ဘီကို ကြ်န္မ တင္းတင္းေလး ဖက္ထားလိုက္မိတယ္။ “ေရာ္ဘီ ဒီလိုတီးခတ္တာကို ဆရာမ တစ္ခါမွ မနားေထာင္ခဲ့မိဘူး။ ေရာ္ဘီ ဘယ္လိုမ်ား ၾကိဳးစားခဲ့တာလဲ”
မိုက္ခရိုဖုန္းက တစ္ဆင့္ ေရာ္ဘီက “ ဟုတ္ကဲ့ပါ ဆရာမ၊ ကြ်န္ေတာ့္ေမေမ ဖ်ားေနတယ္လို႔ ဆရာမကို ကြ်န္ေတာ္ေျပာဖူးတယ္ေနာ္။ တကယ္ေတ့ာ ေမေမက ကင္ဆာေရာဂါကုိ ခံစားေနရသူပါ။ ဒီမနက္ပဲ ေမေမဆံုးသြားခဲ့ပါတယ္။ ေမေမဟာ ေမြးရာပါ နားမၾကားသူျဖစ္တယ္။ ဒီညဟာ ကြ်န္ေတာ္တီးခတ္တာကို ေမေမ ပထမဦးဆံုး ၾကားတဲ့ညေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ တီးခတ္သြားတာပါ” လို႔ ေျပာျပခဲ့တယ္။ ခမ္းမတစ္ခုလံုးမွာ မ်က္ရည္မစိုတဲ့ မ်က္လံုးေတြ မရွိခဲ့ဘူး။
လူ႔အဖဲြ႔အစည္းတစ္ခ်ဳိ႕ ေရာ္ဘီကို ေမြးစားမယ့္အိမ္ပို႔ဖို႔ စီစဥ္ၾကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕မ်က္လံုးေတြလည္း နီေစြးေနတာကို ကြ်န္မ ျမင္လုိက္မိတယ္။
ေရာ္ဘီလို ေက်ာင္းသားမ်ဳိးကို ကြ်န္မလက္ခံခဲ့မိလို႔ ကြ်န္မဘဝဟာ အဆေပါင္းမ်ားစြာ အဓိပၸါယ္ရွိသြားခဲ့တယ္။ တကယ္ပါပဲ.. ဘယ္ေက်ာင္းသားကိုမွ ကြ်န္မ ဆဲြမေခၚခဲ့ဖူးဘူး။ အခုေတာ့ ကြ်န္မကိုယ္တိုင္က အဆဲြေခၚခံရသူ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ကြ်န္မကို ေရာ္ဘီက ဆဲြေခၚခဲ့ပါတယ္။ သူဟာ ကြ်န္မရဲ႕ဆရာ၊ ကြ်န္မက သူရဲ႕ေက်ာင္းသားျဖစ္ခဲ့ရတယ္။
ေရာ္ဘီလို ေက်ာင္းသားမ်ဳိးကို ကြ်န္မလက္ခံခဲ့မိလို႔ ကြ်န္မဘဝဟာ အဆေပါင္းမ်ားစြာ အဓိပၸါယ္ရွိသြားခဲ့တယ္။ တကယ္ပါပဲ.. ဘယ္ေက်ာင္းသားကိုမွ ကြ်န္မ ဆဲြမေခၚခဲ့ဖူးဘူး။ အခုေတာ့ ကြ်န္မကိုယ္တိုင္က အဆဲြေခၚခံရသူ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ကြ်န္မကို ေရာ္ဘီက ဆဲြေခၚခဲ့ပါတယ္။ သူဟာ ကြ်န္မရဲ႕ဆရာ၊ ကြ်န္မက သူရဲ႕ေက်ာင္းသားျဖစ္ခဲ့ရတယ္။
ဘယ္အရာကို ခ်စ္ျခင္းေမတၱာလို႔ေခၚတယ္၊ ဘာကို ဇဲြလံု႔လလို႔ ေခၚတယ္၊ ဘယ္အရာကို မိမိကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈလို႔ေခၚတယ္ ဆိုတာကို ေရာ္ဘီက ကြ်န္မကို သင္ၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။ ေရာ္ဘီဟာ “သဲမုန္တိုင္း စစ္ဆင္ေရး” မွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရင္း ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ ဧျပီလ Oklahoma City က Alfred P. Murrah Federal Building ေပါက္ကဲြမႈမွာ အသက္ဆံုး႐ံႈးသြားခဲ့ရတယ္။ ဗံုးေပါက္ကဲြစဥ္ သူဟာ စႏၵယား တီးေနတယ္လို႔ သတင္းေတြက ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။
လူေတြေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔၊ လူေတြကို ကူညီႏိုင္မယ့္ အခြင့္အေရးေတြ ကြ်န္မတို႔ေန႔တိုင္း ရွာေဖြခဲ့ၾကတယ္။ မေျပာပေလာက္တဲ့ အျပဳအမႈ၊ ကူညီမႈေတြကလည္း လူလူခ်င္း ဆက္ဆံရာမွာ လုိအပ္မွန္း သိေပမယ့္ ကြ်န္မတို႔ တကယ္ လုပ္ႏိုင္ခဲ့ၾကျပီလား? ဒါမွမဟုတ္ ရလာတဲ့ အခြင့္အေရးေတြကို ကြ်န္မတို႔ ေဘးကေန ျဖတ္ေက်ာ္ေစခဲ့ျပီး ဒီေလာကၾကီးကို ေအးစက္မႈေတြသာ ကြ်န္မတို႔ ခ်န္လွပ္ထားခဲ့ၾကျပီလား?
ဒီပံုျပင္ရဲ႕ နိဂံုးအေနနဲ႔ ကြ်န္မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
--------------------------
credit းအမည္မသိေသာ မူရင္းစာေရးသူ ႏွင့္ ဆရာမ ႏိုင္းႏိုင္းစေန
ပန္းခ်ီပုံကို Google Images မွကူးယူသည္။ ( Fireflies )
ဒီပံုျပင္ရဲ႕ နိဂံုးအေနနဲ႔ ကြ်န္မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
--------------------------
credit းအမည္မသိေသာ မူရင္းစာေရးသူ ႏွင့္ ဆရာမ ႏိုင္းႏိုင္းစေန
ပန္းခ်ီပုံကို Google Images မွကူးယူသည္။ ( Fireflies )
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။