Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Saturday, October 12, 2013

သူကေတာ့ ဟန္ထူးလြင္။

Myanmar-Rock-Organization
သူက Big Bag ဆိုတဲ့ တီးဝိုင္းနဲ႔အားလံုးအ တြက္ ပန္႔ခ္ဆိုၿပီး ပရိသတ္ေရွ႕ကို ပြဲထြက္ခဲ့သူ။ Green Day တီးဝိုင္းရဲ႕ ဟန္ေတြပါတဲ့ အားလံုးအ တြက္ ပန္႔ခ္၊ ပန္႔ခ္အေ ၾကာင္းမေျပာနဲ႔ စတဲ့ စီးရီး ေခြေတြနဲ႔ ပရိသတ္အားေပးမႈေတြ လက္ခံရရွိလာ ၿပီးေနာက္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ပန္႔ခ္ေရာ့ခ္ သီခ်င္းမ်ားနဲ႔ ျမန္မာျပည္ဂီတေလာကမွာရပ္တည္ခဲ့ၿပီး ၂ဝ၁၂ ဝန္းက်င္မွာေတာ့ Blood Sugar Politik ဆိုတဲ့ တီးဝိုင္းခြဲတစ္ခုကိုလည္း ထပ္မံတည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ျပည္ပႏုိ င္ငံေတြမွာပါ ၂ ႀကိမ္ တိုင္ သြားေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖခဲ့သူလည္းျဖစ္ပါတယ္။ သူကေတာ့ ဟန္ထူးလြင္။သူဟာ Underground အဖြဲ႕ေတြကိုလည္း လက္တြဲေခၚခ်င္တဲ့ ဆႏၵရွိၿပီး SIR လိုမ်ဳိး Band ေတြ အမ်ားႀကီး ပူးေပါင္းၿပီး စည္းစည္းလံုးလံုး သိုက္သိုက္ဝန္းဝန္းနဲ႔ ဂီတအလုပ္ေတြ ကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပါးပါးလုပ္ကိုင္ခ်င္သူပါ။ ပကာသနမဆန္ဘဲ ပြင့္ လင္းတဲ့ ဟန္ပန္မ်ဳိး ကိုလည္း သူ႔ဆီမွာေတြ႕ရပါတယ္။ Band ႏွစ္ခုရဲ႕ကိစၥေတြ၊ ျပည္ပေဖ်ာ္ေျဖပြဲေတြ၊ ဗီစီဒီ႐ိုက္ကူးမႈေတြနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနတဲ့ၾကားက Mr. အတြက္ အားတက္သေရာ အခ်ိန္ေပးတဲ့အတြက္ လည္း ဟန္ထူးလြင္ကို ေက်းဇူးတင္ရပါတယ္။

11 copy

► Big Bag နဲ႔ စၿပီးေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြရ ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ Blood Sugar Politik ကို ေျပာင္းလိုက္တယ္။ ၿပီးတဲ့အခါ Lucid ဆိုတာ ထပ္ လုပ္လိုက္ျပန္တယ္။ အဲဒီလို တစ္ခုၿပီးတစ္ခုေျပာင္း ေနတာ ဘယ္လိုေၾကာင့္မ်ားလဲ။

အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ဆိုတာက Lucid က Band မဟုတ္ဘူးဗ်။ ကိုလက္ဗေရးရွင္း လုပ္တဲ့ Project ေပါ့ေနာ္။ သူတို႔ကလည္း ခဏလာတယ္။ ကိုယ့္နဲ႔ရင္းႏွီး သြားတဲ့ အခ်ိန္ခဏေလး မွာMusic သမားအခ်င္းခ်င္းဆိုေတာ့ လုပ္ျပစရာ ဒါပဲရွိတာ။ တစ္ခုခုထြက္လာတာကို Record လုပ္ၿပီးသိမ္းထား တဲ့သေဘာပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ ဆက္လုပ္ဖို႔ကလည္း မေသခ်ာဘူးေလ။ ဆက္သြား မွာကေတာ့ Big Bag နဲ႔ Blood Sugar Politik ပါပဲ။ ဘာလို႔ အဲဒါ ေတြခြဲၿပီး လုပ္ေနရလဲဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ အေခြစထြက္ ထြက္ခ်င္းကတည္းက အခုခ်ိန္ထိ Big Bag နဲ႔လည္း ကိုယ္လုပ္ခ်င္ တာေတြလုပ္ေနရတာပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီမွာ ကိုယ္စမ္းသပ္လို႔ လုပ္ၾကည့္လို႔ မရတဲ့ဟာေတြလည္း ရွိတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ Commercialize ျဖစ္သြားတာကိုး။ Commercial လမ္းေၾကာင္းမွာက ကိုယ္လုပ္တဲ့ Product ကို လူေတြအမ်ားႀကီးဆီကိုေရာက္ႏုိင္သေလာက္ ေရာက္ေအာင္ ျဖန္႔မယ္ ဆိုရင္ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကိုယ္ႀကိဳက္တာခ်ည္းလုပ္လို႔ ဘယ္ေတာ့မွ မရဘူး။ အဲဒီေတာ့ အေစာႀကီးကတည္းက ကြၽန္ေတာ္လမ္း ေရြးခဲ့ရတယ္ဗ်ာ။

ဘယ္လိုေရြးခဲ့ရလဲဆိုရင္ လုပ္ခ်င္ တာေတြလုပ္ၿပီးေတာ့ လူမသိသူမသိနဲ႔ပဲ ကိုယ္လုပ္ခဲ့ တဲ့ Music လည္း အရာမထင္ဘူး။ အဲဒီလိုပဲ ၿပီးသြားမလား။ လုပ္ခ်င္တာေတြကို ၅ဝ ရာခုိင္ႏႈန္း ေလာက္ ေလွ်ာ့ခ်ၿပီးေတာ့ တစ္ဝက္တစ္ဝက္ဆီ ေလာက္နဲ႔ လူေတြအမ်ားႀကီး ဆီေရာက္ေအာင္ သြား မလား သိတယ္မဟုတ္လား။ မင္းတို႔ႀကိဳက္ တာေလး ေတြလည္းေပးမယ္။ ငါႀကိဳက္တာေလးေတြလည္း နည္းနည္းနားေထာင္ၾကည့္ဆိုၿပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့ ရတာကို။ အဲဒီလို လုပ္ေတာ့ အေျပာခံရတယ္ဗ်။ အေျပာခံ ရတယ္ဆိုတာ တခ်ဳိ႕က Commerciailism ကိုလည္း နားမလည္ဘူး။ Commercializeလည္း မလုပ္လိုက္ဘူး။ တခ်ဳိ႕က က်ေတာ့ လုပ္ဖို႔အထိလည္း အရည္အ ခ်င္းမရွိဘူး။ ဒါပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာတာ။ အဲဒါမ်ဳိးေတြက ကြၽန္ ေတာ္တို႔ကို တိုက္ခိုက္တာမ်ဳိးေတြရွိတယ္။ Punk မစစ္ဘူးတ႔ိုထားပါေတာ့။ ၾကာလာေတာ့ ကိုယ္က အဘိုးႀကီးလည္း မဟုတ္ေသးဘူး။ ဘုန္းႀကီးလည္း မဟုတ္ဘူး ဆိုေတာ့ ေဒါသထြက္တာေတြ ရွိတယ္။ စိတ္ထဲက မခံခ်င္စိတ္ေပါ့ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တာ ကိုယ္ပဲသိတယ္။ အဓိက တြန္း အားေတြက အဲဒါပဲဗ်။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ရဲ႕ မခံခ်င္စိတ္တစ္ခုေၾကာင့္ လုပ္လိုက္တာကိုၾကားထဲ က ကိုယ့္ကိုခ်စ္ေနတဲ့ ပရိသတ္ကို မထိခိုက္ေစ ခ်င္ဘူး။

သူတို႔စိတ္ညစ္သြားမယ္ဗ်ာ။ တစ္သက္လံုး လည္း ကိုယ့္ကို အေျခအေနေကာင္းလာေအာင္၊ ဒီ ေလာက္အခ်ိန္ထိေရာက္လာေအာင္ သူတို႔က ေစာင့္ေရွာက္ေပး တယ္၊ ေဖးမအားေပး တယ္။ ကိုယ္ကတစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္လိုက္တာေလးတစ္ ခုတည္းနဲ႔ သူတို႔ကို မထိခိုက္ေစခ်င္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလိုေဘးထိုင္ၿပီး ကိုယ့္ကိုဘာမွ အရည္အခ်င္း မရွိေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ရေအာင္ေျပာေနတဲ့ ေကာင္ ေတြကိုလည္း ျပန္ၿပီးေတာ့ ”ေအး မင္းတို႔ ငါဘာ ေကာင္လဲ ဆိုတာျပခ်င္ေသးတယ္” အဓိကက အဲဒါ ပဲ။ အဲဒီ Conflictၾကားမွာ ကြၽန္ေတာ္က Band ကို ခြဲလိုက္ရတယ္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာတစ္ခုေၾကာင့္နဲ႔ ကိုယ့္ကို ေရွ႕မွာ ေတာက္ေလွ်ာက္အမာခံ အားေပး လာတဲ့ ပရိသတ္ကို မထိေတာ့ဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ပိုဆိုးတာက ဒီၾကားထဲမွာလုပ္ ရင္လည္း Commercialize လုပ္လာၿပီးမွ ပရိသတ္မင္း နားမွာ ခိုင္သြားၿပီဆိုမွ ဝုန္းဒိုင္းထႀကဲျပ တယ္လို႔ အဲဒါမ်ဳိးေတြကလည္းလာဦးမယ္။ လူေတြရဲ႕ ပါးစပ္ က သိပ္ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတာ။ အဲဒီေတာ့ ေအး မင္းတို႔ေျပာခ်င္တဲ့ ေကာင္ေတြက ေျပာၾကေတာ့ မင္းတို႔ေျပာခ်င္ တိုင္းေျပာဖို႔ အဲဒီမွာ ငါ Big Bag ကို ထားေပးထားတယ္။ Blood Sugar Politik ကိုေတာ့လာမေျပာနဲ႔ ေသ သြားမယ္ဆုိတာ မ်ဳိး ကြၽန္ေတာ္ အခုလုပ္တာ။

► ဒါဆိုရင္ Big Bag မွာေတာ့ အစ္ကို႔အႀကိဳက္ ပရိသတ္အႀကိဳက္မွ်ထားတယ္။ BSP မွာေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ေတြခ်ည္းပဲ လုပ္ထားတာေပါ့။

ဟုတ္တယ္။ ကိုယ့္ဖက္ကလည္းCommercialize လုပ္ရလြန္းအားႀကီးေတာ့ ဘာျဖစ္လာ လဲဆိုေတာ့ Big Bag ေခြထြက္ၿပီး နားေထာင္ၿပီး ရင္ ကိုယ္မႀကိဳက္တဲ့ဟာေတြ လည္းရွိတယ္။ ကိုယ္ ေက်ာ္ေက်ာ္ၿပီး နားေထာင္ေနရတာေတြလည္းရွိ တယ္ဗ်။ အဲဒီေတာ့ တစ္ေခြလံုး ကိုယ္ဂုဏ္ယူရတဲ့ အေခြျဖစ္ခ်င္တယ္ေပါ့ေနာ္။ လူႀကိဳက္တာ မႀကိဳက္ တာ အဲဒါက်ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔နဲ႔ မဆုိင္ဘူးဗ်။ ငါလုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္ထားတယ္ဆိုတာ ျပလို႔ရ တယ္ေပါ့ေနာ္။ ကိုယ္တကယ္လုပ္ခ်င္တာ ဘာလဲ ဆိုတာလည္း ပရိသတ္က ၾကာလာေတာ့ မသိေတာ့ ဘူးဗ်။

► အဲဒီလို ခြဲလိုက္တဲ့အခါမွာ ေဝဖန္သံေတြ လည္း ညံခဲ့တယ္ေလ။ အားလံုးက Big Bag နဲ႔ အ ႐ိုးစြဲေနတာဆိုေတာ့ BSP ထြက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ သံစဥ္ေတြက တစ္မ်ဳိးေ တြေျပာင္းၿပီးေ တာ့ ေျခာက္ ေျခာက္ကပ္ကပ္ႀကီးျဖစ္ေနတယ္တို႔ ဘာတို႔လည္း ေျပာၾကတယ္။ အဲဒီလို ေဝဖန္သံေတြျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ မွာေရာ အစ္ကို႔ အေနနဲ႔ ငါ့ပရိသတ္ေ တြေတာ့ ငါ့ ကို တစ္မ်ဳိးထင္မွာပဲလို႔ ေနာင္တရတာေတြရွိလား။

ဟင့္အင္း။ တစ္ခါမွ မျဖစ္ဖူးဘူး။ ေနာင္တ မရမယ့္အလုပ္မ်ဳိးပဲလုပ္တယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ေဝဖန္တာေတြကလည္း ပထမစစခ်င္း BSP နဲ႔ Big Bag နဲ႔ကို မကြဲဘူး။ သူတို႔ဖက္ ကလည္း ကိုယ့္ကို ခ်က္ခ်င္းႀကီး ခြဲႀကိဳက္ေပးဖို႔ဆိုတာ ဘယ္ လိုလုပ္လြယ္မလဲ။ ကြၽန္ေတာ္ အားလံုးကို နားလည္ ေပးတယ္။ သူတို႔လည္း ကိုယ့္အသံနဲ႔ ကိုယ့္ဂစ္တာနဲ႔ ကိုယ့္ Mixing နဲ႔က တစ္သက္လံုး အသားက်ေန ၿပီဆိုေတာ့ ႐ုတ္တရက္ေျပာင္းလာတဲ့အခ်ိန္မွာ မခံ ႏုိင္ဘူးေပါ့ေ နာ္ ေျပာၾကတာေပါ့။ အခု မေျပာေတာ့ ဘူးေလ။ ေျပာတာကလည္း ဘယ္ေလာက္မွ မ ၾကာ ဘူး။ ေနာက္ပိုင္းက်သိသြားတယ္။BSP က BSP ပဲ Big Bag က Big Bag ပဲ။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔က Mixing ေတာင္ မတူေအာင္ လုပ္ျပခ်င္တာ ကိုး။ အဲဒီေတာ့ ႐ုတ္တရက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ထြက္ ေနတဲ့ အသံက မတူေတာ့ဘူး။ ဟိုတစ္ေန႔ကဆို နည္းနည္းေလးေခ်ာက္ခ်ားတယ္။ Jam it မွာ ဆိုတုန္းကေလ။ ဘယ္လိုလဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ BSP ဆိုၿပီး စတီးကတည္းကိုက ၆ဝ% ေလာက္ က ႏိုင္ငံျခား သားေတြပဲရွိတဲ့ေနရာမွာခ်ည္း တီးခဲ့ရတာ။ ကိုယ္ လုပ္တဲ့ပြဲေတြအကုန္လံုးက လာတာေတြ အမ်ားစုက ႏိုင္ငံျခားသားေတြဆိုေတာ့ သူတို႔နဲ႔က ကိုယ္က ျပႆနာမရွိေတာ့ဘူး။ အခု တကယ္ Jam it မွာ ဆိုရမယ္ဆိုေတာ့ ဗမာေတြ လာမယ္။ ငါ့ကို Big Bag နဲ႔မွ ကြဲပါ့မလား။ Big Bag သီ ခ်င္းေတြဆိုခိုင္းမွာလား၊ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီလူေတြ ပဲကိုး။ ဆိုခိုင္းႏိုင္တယ္ မဆိုရင္ တခ်ဳိ႕အလိုက္ မသိတဲ့ လူေတြက ဆဲႏိုင္တယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ Band က လူ ေတြကိုလည္း ႀကိဳေျပာ ထားတယ္။ ငါတို႔ဆဲရင္ ဆဲ ခံရမွာေနာ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ငါတို႔က ဒီအခ်ိန္မွာ အသစ္ Big Bag ေတြဘာေတြ ေခါင္းထဲမရွိနဲ႔ မိန္းမကိုလည္း ႀကိဳေျပာထားတယ္။ သူက လိုက္ ၾကည့္ခ်င္ တယ္။ ေအးလိုက္ၾကည့္ရင္လည္း လိုက္ ၾကည့္။ ငါဆဲရင္လည္း ဆဲခံရမွာ။ အကုန္ေျပာထား တယ္။ ေျပာထားၿပီးမွ ကဲဆဲရင္လည္း ဆဲေတာ့ဆို ၿပီး ရင္ေကာ့ၿပီးေတာ့ ဝင္သြားတာ။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ ထင္တာထက္ အမ်ားႀကီး ပိုေကာင္း တယ္။ စတက္ လာကတည္းက Band လို႔ေတာင္ မေအာ္ဘူး။ Band လို႔ပဲ ေအာ္တာဆိုေတာ့၊ အဲဒီလိုမ်ဳိးက်ေတာ့ ေက်းဇူးလည္း တင္ရတယ္ဗ်။ အဲဒီလို ကိုယ့္ေနာက္ ကို ကိုယ့္ကိုနားလည္ေပးၿပီး ျပန္လိုက္လာတဲ့အခါ က်ေတာ့ေလ။ သူတို႔အေနနဲ႔လည္း ေအာင့္ထားရမွာ ပဲ။ တစ္ခါတေလ Big Bagသီခ်င္းေတြၾကားခ်င္ တာေတြ ဘာေတြ ရွိတယ္ေလ။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္က လည္း Big Bag နာမည္နဲ႔ ဒီပြဲကို တက္လာတာ မဟုတ္ေတာ့ Blood Sugar သီခ်င္းပဲဆိုခ်င္တယ္ ေလ။ ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား။ Big Bag အေနနဲ႔ တက္ဆိုရင္လည္း က်န္တဲ့ Band ေတြကေျပာမွာ ဒီေကာင္လာၿပီးေတာ့ ပြဲလာခံေနျပန္ၿပီ ဆိုၿပီး ေျပာ မွာ (ရယ္လ်က္)။ အခုေခတ္မွာ အေျပာလြတ္ဖို႔က အရမ္းခက္တာ။ ကိုယ္က Blood Sugar အေန နဲ႔ဆိုျပန္ရင္လည္း ေအာက္ကဆဲမွာလည္း ေၾကာက္ ရေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီေန႔က လူေတြက ေတာ္ ေတာ္နား လည္ေပးတယ္ဗ်။ ေနာက္ၿပီးေတာ့လိုက္ လည္းဆိုၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ မထင္ထားဘူး။ ‘ဘာလုပ္မလဲ’ တုိ႔ဘာတို႔ လိုက္ဆိုၾကတယ္။ ကြၽန္ ေတာ္အရမ္းအံ့ၾသသြားတယ္။ တစ္ေယာက္မွ မသိ ဘူး။ ပရိသတ္ကို Fan Page ‘O’ ဆိုၿပီးလာတာ။ အနည္းဆံုးတစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္သိဆိုေတာ့ လည္း ေပ်ာ္တာေပါ့။

► အစ္ကိုတို႔ဆို ဟိုးအရင္ကတည္းက ႐ိႈးပြဲေတြ တီးၿပီဆိုရင္ ဒီလုိ Jurniss ပြဲတို႔ Fifhty Bar မွာလုပ္တဲ့ပြဲတို႔ အဲဒီလိုမ်ဳိးေလးေတြက ဒီဖက္ပိုင္းက် မွေပၚလာတာေလ။ ဟိုးအစ္ကို တို႔ ေခတ္တုန္းက မရွိခဲ့ဖူးဘူးေလ။ အဲဒါေလးေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အမွတ္တရေ လးေတြ ေျပာျပေပးပါဦး။

လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္ဗ်။ မေအာင္ျမင္တာ။ ကြၽန္ ေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ဖူးတယ္။ အရင္တုန္းက တစ္ပြဲမွ မရခဲ့လိုက္ဘူး။ တစ္ေခါက္မွာ ေနာက္ဆံုး ကြၽန္ ေတာ္ဘယ္လိုျဖစ္လည္းဆိုေ တာ့ ကရဝိတ္မွာ (အဲဒီ တုန္းက SIR လည္း မရွိေသးဘူး)။ New Year ေရာက္ဖို႔ ငါးရက္ေလာက္အလိုမွာ New Year ပြဲ လုပ္မယ့္သူ ကရဝိတ္မွာ မရွိဘူးဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ နဲ႔ ဇံုဇံုနဲ႔ အဲဒီပြဲ date ကို ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ပိုက္ ဆံေတြစိုက္ၿပီးေတာ့ ယူလိုက္ေရာ။ ယူၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ Under ground ေတြနဲ႔ လုပ္ မယ္ဆိုၿပီးလုပ္တယ္။ အဲဒီတုန္းကက်ေတာ့ ldiots တို႔ဘာတို႔က အေခြမထြက္ေသးဘူးေလ။ အဲဒီတုန္း က အဲဒီ Band ေတြပါတယ္။ Side Effect ေတာင္ပါလားမသိ ဘူး။ ေဖာ္ကာတို႔ ဘာတို႔ အဲဒီ Band ေတြ ေခၚၿပီးသြားေတာ့ ပြဲေတာ့ ျဖစ္သြား တယ္။ သိပ္ေပ်ာ္စရာမေကာင္းဘူး။

လင္းလင္းတို႔ သအိုတို႔ လာဆိုေပးတယ္။ ဒါေပမဲ့ စက္ငွားတာတို႔ ဘာတို႔ကအစ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လိုက္လုပ္ရတယ္။ ေနာက္ကိုယ္ပါေနေတာ့ Underground အစစ္ ႀကီးလည္း မဟုတ္သြားျပန္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ Feeling မလာဘူး။ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈလည္းမရဘူး။

စိတ္႐ႈပ္ရတာေတြ မ်ားတယ္ဆိုေတာ့ ေတာ္ၿပီေပါ့ ေနာ္။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ Main String ထဲမွာပဲ Main String အလုပ္ေတြပဲ လုပ္ ရေတာ့မယ္လို႔ ထင္လုိက္တာ။ ေနာက္က်ေတာ့ လည္း သူဟာသူ ျဖစ္သြားတာပဲ။ အခုက်ေတာ့ အကုန္အဆင္ေျပတယ္။ Foreigner ေတြ လုပ္ တာကိုး။ Jam it ဆိုလည္း တစ္ေယာက္ ပါတယ္။ သူတို႔က်ေတာ့ Artist ကိုလည္း ပိုနားလည္တယ္။

အဲဒီလိုပြဲမ်ဳိးေလးေတြက ဘယ္ေတာ့ေလာက္ မွာ ထြန္းကားလာတာလဲ။ Side Effect တို႔ဆို လည္း အခုေနာက္ပိုင္း Club ေတြမွာ ပြဲေတြ လုပ္ တယ္ေလ။

Fifty Art မွာ ကြၽန္ေတာ္ စလုပ္တာဗ်။ Fifty Art Idea ေလ။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ Side Effect စ တဲ့ အခ်ိန္မွာFifty Art ကို သေဘာက်ေနတာၾကာ ၿပီ။ အဲဒီမွာ ကိုင္မယ္ေ ပါ့ေနာ္။ အဲဒီလို ကြပ္ပ်စ္ ေလးေသးေသးမွာပဲ။ အဲဒီလုိ ေနရာကပဲ စရမွာ ပဲဆိုၿပီး လုပ္တာ။ လုပ္ၿပီးေတာ့မွ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ နယ္ခ်ဲ႕ေသးတယ္။ ကုကိၠဳင္းေရကူး ကန္မွာ ေျပာင္းလုပ္ၾကည့္ေသး တယ္။ အစက အဲ ဒီေလာက္ မလြတ္လပ္ေတာ့ လုပ္လို႔ မရဘူးေလ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ အရင္တုန္းက ဘာလုပ္လို႔မရ ဘူးလဲဆိုတာေတာင္မွ ေသခ်ာမသိတာ။ လုပ္ၾကည့္ ၿပီး မရေတာ့မွ ေၾသာ္ ဒါမရပါလားဆိုၿပီး မွတ္လုိက္ ရတာကိုး။ အခုေနာက္ပိုင္း ရလာၿပီဆိုေတာ့ ကြၽန္ ေတာ္အေခြေလး စမ္းထုတ္ၾကည့္တယ္။ အဂၤလိပ္ လိုေတြခ်ည္းပဲ ဘုတ္ ကေလး ေထာင္ၾကည့္တယ္။ ေနာက္ Show ေလးေတြ၊ အဓိကက အဲဒီတုန္းက ပါမစ္လည္း မေလွ်ာက္ႏုိင္ဘူးေလ။ ဟို ကုမၸဏီအ ႀကီးႀကီးေတြက Commercialize ခ်ေနၾကတဲ့ Show အႀကီးႀကီးေတြေလာက္ ဘယ္လိုမွ ဒီဖက္ ကလိုက္လုပ္လို႔ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးေပါ့ေနာ္။ ေပ်ာ္ရႊင္တာ က်ေတာ့ လည္းမတူဘူး။ Indie ပြဲေတြမွာ ေပ်ာ္ တာမ်ဳိးလည္း ကိုယ္ကေပ်ာ္ခ်င္တယ္။

► အဲဒီလိုပြဲမ်ဳိးေလးေတြ လုပ္ခြင့္ရတာ ဒီ ၂ဝ၁ဝ ဝန္းက်င္ေလာက္ကထင္တယ္ေနာ္။ဟုတ္တယ္။ ဒီမိုကေရစီရၿပီးမွ။အဲဒါက အဲဒီလိုမ်ဳိးနဲ႔ေရာ ဆိုင္ေနမလား။

ဆိုင္တာေပါ့။ အခုေပးလုပ္တဲ့သူေတြ ေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ားက Foreigner ေတြဗ်။ Fifty Art ဆိုလည္း ျမန္မာသာပိုင္ၾကည့္ေျပာလို႔ရခ်င္မွရမွာ။ ကိုယ့္ Music နားေ ထာင္ၿပီး မင္းငါ့ဆုိင္ထဲ ဘာလာ ဆူညံမွာလဲ ဆိုတာမ်ဳိးလာမွာကိုး။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ္ ကလည္း အဲဒီလိုေခတ္နဲ႔လိုက္ၿပီးေ တာ့ အျမင္ရွိတဲ့ သူေတြနဲ႔ သြားစကားေျပာမိဖို႔ ကလိုေသးတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ျဖဴးသြားၿပီေလ။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဘာလမ္းေၾကာင္း ဘာလမ္းေၾကာင္းဆိုတာ ေပၚ လာၿပီ။Jam it ဆိုဗ်ာ။ ပါမစ္ေတြ ဘာေတြ လည္း အေရးမႀကီးဘူး။ ဆုိင္အတြင္းေလးမွာပဲဆိုေတာ့ အဲဒီလိုမ်ဳိးကပဲ စရမွာပဲ။ စၿပီးေတာ့ အခု တျဖည္း ျဖည္းႀကီးလာမွာေပါ့။

► ျပည္ပမွာဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီလိုပြဲမ်ဳိးေလးေတြ သူ႔ေနရာနဲ႔သူ ရွိတယ္ေပါ့။

ျပည္ပက ႀကီးတယ္။ ဟႏြိဳင္းကပြဲဆိုရင္ လည္း Indie ပြဲပဲဗ်ာ။ လာၾကည့္တဲ့သူေတြက တစ္ ေယာက္မွ မသိဘူး။ စင္ကာပူ၊ မေလးရွား အဲဒီလို တျခားၿမိဳ႕ေတြကလာတာ။ သူတို႔ႏိုင္ငံက တစ္ Band ပဲပါတာ။ ဒါေပမဲ့ အျပည့္ႀကီးပဲ။ ဒီမွာက အဲဒီလို အသစ္ဆိုရင္ ၾကည့္ခ်င္တဲ့စိတ္မ်ား လာဖို႔လို တယ္။ အခုမရွိဘူးမဟုတ္ပါဘူး။ Face Book မွာ ဆို သြားခ်င္တယ္။ သြားၾကည့္ မယ္ဆိုတဲ့လူေတြ မ်ားလာၿပီေလ။ အရင္တုန္းက Underground ပြဲဆိုရင္ သိပ္မသြားခ်င္တာတို႔ ဘာတို႔ရွိေသးတယ္။ အခု သေဘာေ ပါက္သြားၿပီ။ အသစ္ေတြ မိုက္တယ္ ဆိုတာကို တျဖည္းျဖည္း ခံစားတတ္လာၿပီေပါ့။

► ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ Punk က ကိုမ်ဳိးမ်ဳိးတို႔ဘာ တို႔ လုပ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက သိပ္မသိၾက ေသးဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ အားလံုးအတြက္ ပန္႔ခ္ ဆိုၿပီး ကိုက်ားေပါက္ အေခြထြက္လာတယ္။ သီခ်င္း ေလးေတြကလည္း နားစြဲလြယ္ေတာ့ လူႀကီးလူငယ္ ေတြက Punk ဆိုရင္ ဟန္ထူးလြင္ ပဲေျပးျမင္ ၾက တယ္။ အစ္ကို ေစာေစာ က ေျပာ သလို တံဆိပ္မ တပ္ေတာ့ဘူးဆိုတာကေရာ။

စစထြက္ခ်င္းတုန္းက Band ထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ အငယ္ဆံုး။ ကြၽန္ေတာ့္စကားကိုလည္း တစ္ေယာက္ မွ နားမေထာင္ၾကဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာက ကြၽန္ ေတာ္က ဆရာႀကီးမဟုတ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ Drum တီးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔နဲ႔ အလုပ္လုပ္ခဲ့တဲ့Vocal သမားေတြရွိတယ္။ အဆင္မေျပဘူး။ မေျပလို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ကိုယ့္သီခ်င္း ကို Demo လုပ္ၿပီး သီခ်င္းေရာင္း စားမယ္ဆိုၿပီး လုပ္ရင္းနဲ႔မွ Producer ေတြ႕ၿပီး အေခြထြက္ခဲ့ရတယ္ေပါ့။ ကြၽန္ ေတာ့္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္က အဲဒီအေခြမွာ Percentage အရမ္းနည္းတယ္ (ပထမႏွစ္ေခြလံုး)။ အဲဒီအခ်ိန္ မွာ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ့္ဟာကိုယ္လုပ္ဖို႔အတြက္ ပိုက္ ဆံစုေနၿပီ။ အဲဒီႏွစ္ေခြထဲမွာလည္း Copy ေတြ ဘာေတြပဲ လုပ္တတ္ တယ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ျဖစ္မွာစိုး လို႔ မိုးထက္တစ္ေခြလံုးကို ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္ တိုင ္Producer လုပ္ခဲ့တယ္။ တစ္ေခြလံုးကြၽန္ေတာ္ ေရးတယ္။ တစ္ပုဒ္ပဲ ဒီေကာင္ေရးတာ။ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္တီးတယ္။ လုပ္ႏုိင္တယ္ဆိုတာေလးကို ေဘးကေန ကြၽန္ေတာ့္မွာ အဲဒီလိုသြယ္ဝိုက္ၿပီး ျပခဲ့ ရတယ္။ ဗီလိန္စၿပီးလုပ္ကတည္းကိုက ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ့္ပိုက္ဆံနဲ႔ ကိုယ့္ေျခကိုယ့္လက္လုပ္ရေတာ့မယ္ ဆိုေတာ့ အကုန္လံုးကို Brake လုပ္တယ္။ လူျပန္ စုတယ္။ အေရွ႕မွာ အဲဒီလို Punk နာမည္တပ္တယ္ ပဲထားပါေ တာ့။ အခုခ်ိန္မွ ကြၽန္ေတာ္ Punk ကို သိပ္ႀကိဳက္ပါတယ္ မေျပာခ်င္ဘူး။ သူတို႔ထင္ခ်င္ တာေတြ ထင္ေနၾကပါေစ။

ကြၽန္ေတာ္အစက မ်ဳိး မ်ဳိးရဲ႕ Ghost Rider တီးဝိုင္းမွာ Drum သမား ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ဂစ္တာသမား ကိုေဝဘုန္းဆိုတာလည္း အဲဒီမွာတီးတယ္။ မ်ဳိးမ်ဳိး ကိုယ္တိုင္ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခၚဖူးတယ္။ သူ႔ Band မွာတီးဖို႔။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ဆယ္တန္းမွာ အေဆာင္ေနလိုက္ရတဲ့အတြက္ မတီးလိုက္ရ ဘူး။ မ ဟုတ္ရင္ ကြၽန္ေတာ္ Drum သမားပဲျဖစ္သြားမွာ။ ကြၽန္ေတာ္ တကယ္အေခြထြက္လာေတာ့ ကိုမ်ဳိးမ်ဳိး ကို ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ႀကိဳက္ေၾကာင္း၊ The Ant ကို ဘယ္ေလာက္ႀကိဳက္ေၾကာင္းေျပာတယ္။

ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္ကို အသိအမွတ္ျပဳလားဆိုေတာ့ မျပဳ ဘူးဗ်။ ကိုမ်ဳိးမ်ဳိးဆိုလည္းအင္တာဗ်ဴးတစ္ခုမွာ က်ား ေပါက္ေအာင္ျမင္တာ Copy သီခ်င္းေတြေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္တာ ဆုိၿပီး ေျဖခဲ့တယ္။ အရမ္းအံ့ၾသသြား တယ္။ Copy ဘာလို႔ဆိုခဲ့ရလဲဆိုတဲ့အေျခအေနတစ္ ခုက ကိုယ့္မွာရွိတယ္ဗ်။ ကြၽန္ေတာ္ အဲဒါကို လိုက္ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို သနားၾကပါဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္ က အေျခအေန မေကာင္းလို႔ Copy ဆိုရပါတယ္ လို႔ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာခဲ့ဘူး။ အေျပာကို ကြၽန္ေတာ္ ခံမယ္ေျပာၾက။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္သာ Copy တစ္ခုပဲ လုပ္ၿပီး က်န္တာ ဘာမွမလုပ္ႏုိင္တဲ့လူ ဆို ရင္ေတာ့ ကိုမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာတဲ့စကားက ကြၽန္ေတာ္လံုးဝ ေျမႀကီးေပၚမွာသဲျဖစ္သြားၿပီ။ ကိုယ္အရမ္း ႀကိဳက္ခဲ့ ရတာ တအားေလးစားရတာဗ်ာ။ သူ႔အေခြအကုန္ လံုး ကြၽန္ေတာ့္မွာရွိခဲ့ဖူး တယ္။ ကိုယ္ၿပီးေတာ့ ထြက္ လာတဲ့ Punk Band တစ္ Band ေပါ့ေနာ္။ အဲဒီ တုန္းကလည္း အားလံုးက ကိုယ့္ကို Punk Band လို႔ထင္ေနတဲ့အခ်ိန္ ကိုယ္ကလည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ Punk Band လို႔ ခံယူထားတဲ့အခ်ိန္၊ သီခ်င္းအမ်ား စုကိုလည္း Punk သီခ်င္းျဖစ္ေအာင္ တီးခဲ့တဲ့အ ခ်ိန္၊ အရမ္းသေဘာက်တယ္ သူတို႔သတိၱရွိတယ္ ေပါ့။ ကိုယ့္က်အေကာင္းတစ္ခ်က္မွ မေျပာဘူး။ ကိုယ္ကူညီခဲ့တာေတြလည္းရွိ တယ္။ သူတို႔ လုပ္ခ်င္ တယ္ဆိုရင္ အႀကံဥာဏ္ေပးတာေရာ၊ အကုန္လုပ္ ေပးတယ္။ ေျပာစရာ၊ တြယ္စရာရွိရင္ ကိုယ့္ကို ထိပ္ဆံုးက တက္ေျပာတယ္။ အဲဒီလို ျဖစ္လာတဲ့ အ ခါက်ေတာ့ ကိုယ္ကလည္း ၾကာေတာ့ ခ်ဥ္လာေရာ။ ကိုယ့္ကို ပိုၿပီးေတာ့ လုပ္ႏိုင္လာေအာင္ Push လုပ္တာေတြက အဲဒီလူေတြခ်ည္းပဲ။ ကိုယ့္ကို ဝိုင္း သမခဲ့တဲ့လူေတြ ခ်ည္းပဲ။ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ဒီအတိုင္းဆိုရင္ Commercial ထဲကMusic ကိုသစၥာေဖာက္ ထားတဲ့ေကာင္ႀကီးဆိုၿပီး သူတို႔တပ္ေပး တဲ့နာမည္ေအာက္မွာပဲ ကိုယ္က လံုးပါးပါးၿပီးၿပီး သြားမွာ။ အခုကိုယ္ဘာေကာင္လဲဆိုတာ ျပန္ၿပီး လုပ္ျပတာ အကုန္လံုးက အဲဒီတုန္းက အားေတြ ေၾကာင့္ပဲ။ စိတ္နာေအာင္ လုပ္တယ္ဗ်ာ။ စိတ္ကို မခံခိ်မခံသာေအာင္ ကိုယ့္ကိုဝိုင္းၿပီးေျပာၾကတယ္။ ကိုယ္ကေလးစားတန္ဖိုးထားသေလာက္ ကိုယ့္ကို သူတို႔မ်က္စိထဲမွာ အဲဒီလို မျမင္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ နာမည္တပ္တယ္ ဆိုတာလည္း အဲဒါပဲ။ Punk ေခါင္းစဥ္ႀကီးကိုစြဲကိုင္လႈပ္ရွားၿပီးေတာ့ ဒီနာမည္ကိုကြၽန္ေတာ္က အေၾကာင္းျပၿပီးေတာ့ လူေတြရဲ႕ အာ႐ံု စူးစိုက္မႈကို ယူတယ္လို႔ ထင္ေနၾကတယ္။ အဲဒါကို ကြၽန္ေတာ္ AD 3000 မွာကတည္းက လႊတ္ခ်ထား တာၾကာၿပီ။ အဲဒီလို ကြၽန္ေတာ့္ကို ဝိုင္းေျပာၾကလြန္း လို႔ အဲဒီလို လူေတြ စိတ္ခ်မ္းသာေ အာင္ ကြၽန္ေတာ္ တီးေနတာ Rock ပဲ ကြၽန္ေတာ္ RockN’Roll တီးတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေျပာင္းေျပာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ညာခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးဗ်ာ။ ကိုယ္ တကယ္ Punk ႀကိဳက္တာ လုပ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့အ သိအမွတ္ျပဳ မခံရဘူး။ ဒါေတြက ကြၽန္ေတာ့္ပရိသတ္ ေတြက သိမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒီေလာက က်ဥ္းက်ဥ္းေလး ထဲမွာျဖစ္ေနတာ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္က ဂ႐ုစိုက္ တယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ စိတ္တိုလို႔။ အခု Range ကို အက်ယ္ႀကီးတပ္ထားတယ္။ Alternative ဆိုၿပီးေတာ့။ Alternative ဆိုတာ ေခါင္းစဥ္အ က်ယ္ႀကီးပဲ။Standard မဟုတ္တဲ့ Rock ေတြ လုပ္ၾကည့္ခ်င္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ Alternative လို႔ နာမည္တပ္တာ၊ နာမည္တပ္တယ္ ဆိုတာလည္း ႏုိင္ငံျခား ကလူေတြ က ေမးရင္ မင္း Musicက ဘာ Music လဲဆို ငါက Normal မဟုတ္တဲ့ ျမဴးဇစ္ ( Alternative)ေပါ့ေနာ္။ ကြၽန္ေတာ္အဲဒီလိုပဲေျပာ တယ္။ ကိုယ့္ Music ေကာင္းေနရင္ သူတို႔ဘာသာ ေပးခ်င္တဲ့ နာမည္ေပးလိမ့္မယ္။

► အခု Band ႏွစ္ခုကို ေသေသခ်ာခ်ာလုပ္ေန ရတဲ့အခါမွာ တိုက္ေနတာမ်ဳိးေတြရွိရင္ ဘယ္လို လုပ္လဲ။ ဘယ္ Band ကို ဦးစားေပးတာမ်ားလဲ။

ရွိတယ္။ ဒီေန႔ညက BSP ေနာက္ေန႔က Big Bag အဲဒီလို ႏွစ္ရက္ဆက္တိုက္ ဆိုဖူးတယ္။ တစ္ ရက္တည္းတိုက္ရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း ဘယ္လို မွ မလုပ္တတ္ေတာ့ ဘူးေလ။ အဲဒီအခါက်ရင္ေတာ့ Big Bag ကို ပိုဦးစားေပးရတာေပါ့။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ Big Bag က ကိုယ္ၿပီးလို႔ၿပီးတာမဟုတ္ ေတာ့ဘူးေလ။ အမ်ားႀကီးျဖစ္သြား ၿပီး၊ ေနာက္မွာ အတြဲလိုက္ႀကီး၊ ကြၽန္ေတာ္အလုပ္လုပ္ရတဲ့ ကုမၸဏီ ေတြရွိတယ္။ ဥပမာ- I -Eentertainment ရွိမယ္။SIR က်န္တဲ့ Band ေတြရွိမယ္။ ေနာက္စပြန္ဆာ ကုမၸဏီေတြရွိမယ္။ ကြၽန္ေတာ္အဲဒီေလာက္ ေခါင္း မာလို႔မရဘူးေလ။ ဒီေလာက္ထိလုပ္လို႔ရတာပဲ ေတာ္ဦး (ရယ္လ်က္)၊ သူမ်ားေတြက ႏွစ္Band မရေလာက္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္လည္း အစက မရဘူး ထင္တာပဲ။ အေခြ ထြက္ၿပီးရင္ ၿပီးသြားမွာပဲထင္ တာ။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ေပးရတာေပါ့ဗ်ာ။ သိပ္မနားနဲ႔ ေပါ့။

Credit - ‪#‎MrMagazine‬
Admin - \J/

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။