╔══════════════╗
►Kurt Cobain သုိ႔ အလြမ္း◄
╚══════════════╝
ေငြလမင္းအတြက္ အိမ္ကေလး
╚═╩╚═╩╚═╩╚═╩╚═╩╚
သူဟာ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ိဳးစံုၾကံဳေတြ႔ လာခဲ့ေတာ့
အိမ္ဆုိတဲ့အရာတစ္ခုကို အာသာငမ္းငမ္း တမ္းတခဲ့မွာ ေသခ်ာတယ္။
သူဟာ အိမ္ကေလးတစ္လံုးထဲမွာ သူ႔ဇနီး၊ သူ႔သမီးေလးနဲ႔အတူ
ထာဝရ ေနထုိင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ၾကိဳးစားခဲ့မွာလည္း
ေသခ်ာတယ္။ သူဟာ အလြန္ေဝးကြာတဲ့ ေနရာတစ္ေနရာကုိ
ေရာက္သည့္တုိင္ သူ႔အိမ္ကေလးကုိ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ေနမွာလည္း
ေသခ်ာတယ္။
သူဟာ အသက္ ၈ ႏွစ္အရြယ္မွာ မိဘနဲ႔ တစ္ကြဲစီ ျဖစ္ခဲ့တယ္။
သူ႔ဖခင္က ကားျပင္ဆရာတစ္ဦး၊ မိခင္ကေတာ့ ဟုိတယ္တစ္ခုက
အရက္စပ္သူေပါ့။ ကတ္ကိုဘိန္းဆုိျပီး လူလားေျမာက္မလာခင္မွာပဲ
မိဘႏွစ္ပါး ကြဲသြားၾကတာပါ။ အဲဒီကစျပီး ေဆြမ်ိဳးေတြအၾကား
တစ္အိမ္ကတစ္အိမ္ေျပာင္းေနတဲ ့ အရသာကုိ ခံစားလာရျပီေပါ့။
တစ္ခါတစ္ေလ အိပ္စရာလံုးဝမရိွလို႔ တံတားၾကီးတစ္ခုေအာက္မွာ
သြားျပီး အိပ္ရတာေတြလည္း ရိွခဲ့တယ္။
ေက်ာင္းေနခ်ိန္မွာလည္း အထီးက်န္ဆန္ေနတယ္။ ပင္ကိုယ္စရိုက္ေၾကာင့္
အေပါင္းအသင္းလည္း နည္းတယ္။ သူ႔ဝါသနာက အႏုပညာေလ။
မေက်နပ္ခ်က္ေတြကလည္း ရင္မွာအျပည့္အသိပ္ေပါ့။ ေဆာင့္ၾကြားၾကြား
လူေပၚေၾကာ့ ေက်ာင္းသားတခ်ိဳ ႔နဲ႔က သူနဲ႔သိပ္မေျပလည္ၾကဘူး။
တစ္ခါတေလ သူတို႔က သူ႔ကုိ ရိုက္ၾက၊ တစ္ခါတေလ သူကလည္း
သင္းတုိ႔ရဲ ႔ကားေတြေပၚမွာ မႈတ္ေဆးနဲ႔လုိက္ျပီး အရူးေတြလုိ႔ ေရးသတဲ့။
ကတ္ကုိဘိန္းဟာ တစ္ျမိဳ ႔တည္းသားေတြျဖစ္တဲ့ ခရစ္ဗုိဆီးလ္စ္တုိ႔၊
ေဒ့ဗ္ဂရုိးတုိ႔နဲ႔ ေပါင္းမိျပီး ေတးဂီတလုပ္ငန္းမွာ ေျခစခ်တယ္။
သူနဲ႔တြဲဖုိ႔ဆုိတာကလည္း ေတာ္ရံုလူနဲ႔ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူးေလ။
အေပးအယူမွ်ဖုိ႔ ခက္တယ္တဲ့။ ဒါေပမဲ့ နီယာဗားနားဂီတအဖြဲ႔ရယ္လုိ႔
ျဖစ္လာေတာ့ ဒီသံုးေယာက္ပဲ ျပန္ေပါင္းမိတာပါ။ နီယာဗားနားဆုိတာ
နိဗၺာန္ပဲေလ။ ရုပ္နာမ္ႏွစ္ပါး ခ်ဳပ္ျငိမ္းရာ၊ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း၊ တဏွာ
တပ္မက္ျခင္းကင္းရာ ေရႊျပည္ပဲေပါ့။
ဒီအဖြဲ႔ဟဟာ ၁၉၉၀ ခုေရာက္ေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြရလာျပီ။
ကတ္ကုိဘိန္းတို႔ရဲ ႔ “နဲဗားမုိင္း” ဓာတ္ျပားဟာ အခ်ပ္ေရ ၁၀ သန္း
ေရာင္းရျပီး အဲဒီတုန္းက ထိပ္ဆံုးမွာရိွတဲ့ မုိက္ကယ္ဂ်ပ္ဆင္ရဲ ႔
“ဒိန္းဂ်ားရပ္စ္” အေခြကို ေက်ာ္ျဖတ္သြားတယ္။ ပန္႔ခ္ဂီတတစ္ဝက္၊
ဘီတယ္ဂီတတစ္ဝက္ ေပါင္းထားတဲ့ ကတ္ကုိဘိန္းရဲ ႔ေတးသြားေတြဟာ
စူးစူးရွရွ က်ိဳးက်ိဳးကြ်တ္ကြ်တ္ရိွျပီ း ဖမ္းစားႏုိင္စြမ္းလည္း အေတာ္ရိွပါတယ္။
ျပီးေတာ့ သူ႔သီခ်င္းေတြဟာ လက္ရိွမ်ိဳးဆက္ရဲ ႔စိတ္အေနအထားကုိ
ထင္ဟပ္တဲ့ ႏွလံုးခုန္သံေတြ ျဖစ္လာတယ္။
ပထမဆံုးအေခြ ေအာင္ျမင္တယ္ဆုိရင္ပဲ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔က စီးပြားေရးသမားေတြ
သတို႔ဂီတအဖြဲ႔ေလးဆီ စုျပံဳေရာက္လာၾကတယ္။ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔ဟာ
အေမရိကန္အေနာက္ေျမာက္ေဒသက စီးပြားေရးအခ်က္အခ်ာျမိဳ႔ၾက ီးတစ္ျမိဳ႔ပါ။
ပုိ႔ကုန္လုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ၾကီးက်ယ္တဲ့ျမိဳ ႔ၾကိးပါ။ ဒီျမိဳ႔ကေနတင္ပို႔တဲ့ ေကာ္ဖီတုိ႔၊
ေၾကးစားအားကစားပြဲလုပ္ငန္းတ ုိ႔ဟာ ကမၻာအႏွံ႔ေရာက္ပါတယ္။
အခုေတာ့ သူတို႔ဟာ နီယာဗားနားအဖြဲ႔ရဲ ႔ေအာ္တာေနးတစ္ေရာ့ခ္ဂီတကုိ
ပို႔ကုန္အျဖစ္ ဦးစားေပးလုပ္လာၾကျပန္ပါျပီ ။ ဒီပုိ႔ကုန္ဟာ ေက်ာ္ၾကားသေလာက္
ေအာင္ျမင္တဲ့ပုိ႔ကုန္ပါ။ ဆီယက္တဲလ္မွာ သဲၾကီးမဲၾကီးရြာေနတဲ့ မုိးကေတာင္
နီယာဗားနားရဲသီခ်င္းေတြကို ဖံုးအုပ္မပစ္ႏိုင္ပါဘူးဆုိျ ပီး ေျပာရေလာက္ေအာင္
ထုိးေဖာက္ႏိုင္ခဲ့တာပါ။
အခုေတာ့ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔ကို လီဗာပူးျမိဳ႔သစ္၊ ကတ္ကုိဘိန္းကုိ ဂြ်န္လင္ႏြန္ဆုိျပီး
ကင္ပြန္းေတာင္တပ္လာၾကတယ္ေလ။ ကုိဘိန္းရဲ႔အသြင္အျပင္ကလည္း ထူးတယ္။
ဆတ္ဆတ္ထိမခံတဲ့ မႈန္ေတေတအစားထဲကေလ။ ျပီးေတာ့ ဝတ္စားဆင္ယင္ပံုကလည္း
အေဟာင္းဆုိင္ကဆြဲလာတဲ့ အဝတ္ေတြေလ။ ဂ်င္ေဘာင္းဘီေတြမွာက ဒူး ၂ ဖက္စလံုး
အေပါက္ၾကီးေတြနဲ႔ေပါ့။ ဗန္ကူးဗားျမိဳ ႔မွာ သြားျပီးတီးၾကေတာ့ ခေနာ္နီခေနာ္နဲ႔
ဇာတ္ခံုေပၚမွာ ကတ္ကုိဘိန္းက အုန္းပင္စုိက္အေနအထားနဲ႔ ဂီတာေတြတီးတယ္တဲ့။
ေအာ္တာေနးတစ္ဂီတသမားေတြအတြက ္ေတာ့ ဒါမ်ိဳးက ရုိးေနပါျပီ။ တခ်ိဳ႔ဆုိရင္
သီခ်င္းဆုိရင္း စင္ေအာက္ကလူအုပ္ထဲ ကုိယ္ကုိ ပစ္လွဲခ်လုိက္တာတုိ႔၊ အက်ီ ၤေတြ
အတြင္းခံေတြခြ်တ္ျပီး လႊင့္ပစ္တာတုိ႔အထိ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းကေလး လုပ္တတ္ၾကတာကုိး။
အေမရိကန္ေရာ့ခ္ဂီတအဖြဲ႔ေတြရ ဲ ႔ အက်င့္ေလးတစ္ခုရိွတယ္တဲ့။ အဲဒါကေတာ့
ကုိယ္ေအာင္ျမင္မႈကုိ အသိအမွတ္မျပဳခ်င္သလုိလုိ၊ ဘာလုိလုိလုပ္ျပီး ဟုိညည္း
ဒီညည္းလုပ္ၾက၊ သူမ်ား မ်က္စိလည္ေအာင္ ဟိတ္ဟန္ေတြထုတ္တတ္ ၾကသတဲ့။
အထူးသျဖင့္ ေအာ္တာေနးတစ္ဂီတအဖြဲ႔ေတြက ဒါမ်ိဳးပုိလုပ္တတ္ၾကတယ္ဆုိပ ဲ။
ဘယ္လုိပဲ ဟိတ္ဟန္ထုတ္ထုတ္ သူတုိ႔ကုိ Grammy ဆုေတြဘာေတြ ေပးလုိက္တာနဲ႔
ဆီလီကြန္ေတာင္ၾကားက ကြန္ပ်ဴတာကြ်မ္းက်င္သူေတြကု ိ တစ္ခါတည္းတန္းျပီး
ငွားၾကသတဲ့။ Website ထဲမွာ ေရာင္စံုအစီအစဥ္ေတြ လႊင့္ႏုိင္ဖုိ႔ေပါ့။
တခ်ိဳ႔ကလည္း Regis တုိ႔ Kathie Lee တုိ႔နဲ႔ ဆက္သြယ္ျပီး မီဒီယာေတြကေန
သူတို႔အေခြသစ္ထုတ္ဖုိ႔ ဘယ္လုိမသမာမႈေတြနဲ႔ ရင္ဆုိင္ရတယ္တုိ႔၊
ဒုကၡဆင္းရဲမ်ိဳးစံု၊ ရင္ဆုိင္ျပီးမွ ဒီအေခြသစ္ျဖစ္လာရတယ္တုိ႔ ဘာတုိ႔၊ ညာတုိ႔နဲ႔
ညည္းၾကညဴၾကတတ္တယ္တဲ့။ ဒါဟာ ထံုးစံပဲေလ။
နီယာဗားနားရဲ ႔ေအာင္ျမင္မႈဟာ ကတ္ကုိဘိန္းအတြက္ ေကာင္းသလား၊
ဆုိးသလားဆုိတာကုိေတာ့ ဘုရားသခင္မွပဲ သိေတာ္မႈပါလိမ့္မယ္။
သူတို႔အဖြဲ႔အျမင့္ဆံုးေရာက္ လာတဲ့ ၁၉၉၂ မွာ သူဟာ လပ္ဗ္ဆုိတဲ့
သူ႔လုိေအာ္တာေနးတစ္ ၾကယ္ပြင့္ေလးတစ္ဦးနဲ႔ လက္ထပ္လုိက္တယ္။
သူတုိ႔အတြက္ အိမ္ကေလးတစ္လံုးကုိလည္း ဝယ္ဖုိ႔ျပင္ေနျပီ။
ေအာင္ျမင္မႈဒဏ္ဆုိတဲ့ စကားလံုးနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈရဲ ႔သားေကာင္ဆုိတဲ့
စကားလံုးေတြက ဂီတနဲ႔ရုပ္ရွင္ေလာကသားမွာ အေတာ္ပဲအသံုးတည့္တယ္
ဆုိရပါမယ္။ ဒီေလာကက အႏုပညာသည္အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေန႔ျမင္၊
ညာေပ်ာက္ဆုိသလုိ အေျပာင္းအလဲမ်ိဳးစံု ၾကံဳေတြ႔ၾကရသူေတြ မဟုတ္လား။
အခုလည္း ကတ္ကုိဘိန္းကုိ ေအာင္ျမင္မႈဒဏ္ခံရတဲ့ သားေကာင္ဆုိျပီး
တခ်ိဳ႔ကေျပာၾကတယ္။ ကတ္ကုိဘိန္းဟာ ထက္ျမက္သူပါ။
လိႈက္လွဲျပီး ရက္ေရာမႈလည္း ရိွတယ္။ အလိႈက္အလွဲလြန္တယ္လုိ႔ေတာင္
တခ်ိဳ႔က ေျပာၾကတယ္။ သူ႔သီခ်င္းေတြကို ေအာ္ဟစ္သီဆုိေနၾကတဲ့အထဲမွာ
သူနဲ႔ရန္ျဖစ္ဖူးတဲ့ လူ႔ေပၚေၾကာ့ကေလးေတြ ပါေနတာကုိေတြ႔ေတာ့
သူ႔သီခ်င္းေတြန႔ဲ သူ႔ဂီတအဖြဲဟာ ေရာင္းစားတာခံလိုက္ရတာမ်ားလ ားဆုိျပီး
မၾကာခဏ သံသယေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူနဲ႔သူ႔ဇနီးရဲ႔
အိပ္ခန္းနံရံတစ္ခုေပၚမွာ “ငါ့ရည္မွန္းခ်က္ကုိ မင္းတုိ႔ထဲက ဘယ္သူမွ...
ဘယ္ေတာ့မွ...သိမွာ မဟုတ္ဘူး” လုိ႔ စာလံုးၾကီးေတြနဲ႔ ေရးလုိက္တာပါ။
နီယာဗားနားအဖြဲ မန္ေနဂ်ာေဟာင္း ဒီနီဂုိးဘတ္က “ကုိဘိန္းကုိက်ဳပ္..
ေစာင့္ၾကည့္ေနတာၾကာျပီ။ သူဟာ ဒြိဟေတြမ်ားျပီး ကမၻာျဂိဳလ္ေပၚမွာ
အသက္ရွင္ေနရတာပဲ စိတ္ပ်က္ေနပံုရတယ္” လုိ႔ ေျပာတယ္။
ကတ္ကုိဘိန္း သုန္မႈန္ေနတာကို ဘာျဖစ္ေနတာလဲလုိ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းက
ေမးေတာ့ “ႏိုးၾကားေနတဲ့ သေဘာေပါ့ ဟုတ္ဘူးလား” ဆုိျပီး ကုိဘိန္းက
ျပန္ေျပာတယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာသူဟာ လူေရွ့သူေရွ့မေရွာင္ မူးယစ္ေဆးအေၾကာင္း၊
စိတ္ဖိစီးမႈအေၾကာင္းေတြ ေျပာလာတတ္တယ္။ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိသတ္ေသတဲ့
ကိစၥကုိေတာင္ ခပ္ေပါ့ေပါ့သေဘာ ေျပာလာတယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိလည္း
“ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္လည္း မုန္း၊ ေသလည္းေသခ်င္တယ္” လုိ႔ ေခါင္းစဥ္တပ္တယ္။
ဒီသီခ်င္းေခြကို ျဖန္႔တဲ့အထဲမထည့္လုိက္ဘူး။ “စိတ္ေရာဂါသည္တစ္ေယာက္ကို
စဥ္းစားမိျပီး ဒီနာမည္ေပးလုိက္တာပါ” လုိ႔ ကုိဘိန္းက ေျပာတယ္။
သူ႔ရဲ႔ ေနာက္ဆံုးရက္သတၱပတ္ေတြဟာ ဝရုန္းသုန္းကားႏိုင္ျပီး ေဒါသေပါက္ကြဲ
ခ်င္စရာေတြခ်ည္း ျဖစ္ေနတယ္။ သူ႔အဖြဲ႔ပ်က္ျပီဆုိျပီး ေကာလဟာလေတြ
ေျပာေနၾကျပီ။ ဒီကာလအတြင္း ဟီးရိုးအင္းစြဲေနတာကုိ ျဖတ္ဖို႔ၾကိဳးစားေသးတယ္။
ဒါေပမဲ့ တျခားမူးယစ္ေဆးတစ္မ်ိဳး ထပ္စြဲျပန္တယ္။ ဥေရာပအေရးအခင္းလုိ႔
ေက်ာ္ၾကားတဲ့ သူ႔ရဲ ႔ေဆးအလြန္အကြ်ံသံုးစြဲမႈကုိ သတင္းစာေတြက အမ်ိဳးမ်ိဳး
ေရးၾကတယ္။ တကယ္ပဲ။ ေဆးအလံုးငါးဆယ္ကုိ တစ္ခါတည္းေသာက္တာဟာ
ေဆးမွားေသာက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ သတ္ေသတာပါလုိ႔
ေျပာလာၾကတယ္။ သူ႔ဇနီးလပ္ဗ္က “သူအခုလုိ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဆန္႔ဆန္႔ၾကီး
ျဖစ္ေနတာမ်ိဳး ေနာက္ထပ္ မၾကံဳပါရေစနဲ႔ေတာ့” လုိ႔ ဆုေတာင္းတယ္။
ဒါေပမဲ့ သူ႔ဆုေတာင္း မျပည့္ရွာပါဘူး။ ဆီယက္တဲလ္ကုိ ျပန္ေရာက္တာနဲ႔
လပ္ဗ္ဟာ ရဲဌာနကုိ အကူအညီေတာင္းရျပီေလ။
ကုိဘိန္းဟာ အခန္းထဲမွာ ေသနတ္ေတြနဲ႔အတူ ပိတ္ျပီးေနတယ္။
ရဲေတြေရာက္လာျပီး ေသနတ္ေတြ သိမ္းတယ္။ ေသနတ္ေလးလက္ေတာင္
ရိွတယ္။ တစ္လက္က ARIS ေမာင္းျပန္တစ္ပုိင္း ေသနတ္တဲ့ေလ။
ကုိဘိန္းဟာ မေသမီွ ၂ ပတ္ေလာက္တုန္းက သူ႔ဇနီးနဲ႔ သူ႔လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြက
ဝုိင္းဖိအားေပးလုိ႔ ေဆးရံုတက္ျပီး ေဆးျဖတ္ေသးတယ္။ တစ္ပတ္ၾကာေတာ့
ေဆးရံုက ထြက္ေျပးျပီး တစ္ခါတည္း ေပ်ာက္သြားတယ္။ သူတို႔ေနဖုိ႔
ဝယ္ထားတဲ့ အိမ္ကေလးကို သြားရွာေတာ့လည္း မေတြ႔ဘူးတဲ့။
ဒါေပမဲ့ သူ႔ကုိ အဲဒီအိမ္ကေလးမွာပဲ ျပန္ေတြ႔တာပါ။ သူေပ်ာက္သြားျပီး
တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာေတာ့ အဲဒီအိမ္ကေလးကုိ လွ်ပ္စစ္အလုပ္သမားတစ္ဦး
ေရာက္သြားတယ္။ အိမ္ပိတ္ထားလုိ႔ အျပင္ကေန ပတ္ျပီး ၾကည့္တယ္တဲ့။
ျပတင္းေပါက္တစ္ခုကေန လူတစ္ေယာက္ ၾကမ္းျပင္ေပၚလဲေနတာကုိ
ေတြ႔သတဲ့။ ရဲေတြေရာက္လာျပီး အိမ္ထဲကုိ ဝင္ၾကည့္တဲ့အခါ လဲေနသူက
ကုိဘိန္း ျဖစ္ေနတယ္။ နားထင္ကေသြးေတြ စီးက်ေနတယ္။ လက္မွာလည္း
ေသနတ္တစ္လက္ ကုိင္ထားသတဲ့။ အသက္ကေတာ့ မရိွရွာေတာ့ဘူး။
သူ႔ေဘးကေကာင္တာ တစ္ခုေပၚမွာေတာ့ သူ႔ဇနီးလပ္ဗ္နဲ႔ သမီးဘင္းေလးအတြက္
စာေလးႏွစ္ေၾကာင္း မင္နီနဲ႔ ျခစ္ထားသတဲ့။ မင္းကုိ ကုိယ္ခ်စ္တယ္၊ မင္းကုိ
ကိုယ္ခ်စ္တယ္ဆုိတဲ့ ေသတမ္း စာကေလးပဲေပါ့။ သူေသတာ ၁၉၉၄ ခု
ဧျပီလဆုိေတာ့ အသက္ ၂၇ ႏွစ္ပဲ ရိွဦးမွာပါ။
ဒီသတင္းကုိ ၾကားၾကတဲ့အခါ သူ႔ကုိခ်စ္တဲ့ လူငယ္ပရိသတ္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာဟာ
ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္ သြားၾကတယ္။ MTV ကလည္း ဝမ္းနည္းတဲ့အထိမ္းအမွတ္
အစီအစဥ္ အရွည္ၾကီးတစ္ခုလႊင့္တယ္။ သမၼတ ဂြ်န္အက္ဖ္ကင္ေနဒီ ကြယ္လြန္တုန္းက
အစီအစဥ္လို အရွည္ၾကီး လႊင့္တာပါ။
ကတ္ကုိဘိန္းဟာ နီယာဗားနားအဖြဲ႔ သိပ္ေအာင္ျမင္သြားတာကုိ ေတြ႔ရေတာ့ အေတာ္ၾကီး
အံ့ၾသခဲ့တယ္။ သူသီခဲ့တဲ့ေတးေတြက ပုဂၢိဳလ္ေရး သိပ္ဆန္တာ။ ဒါေတာင္ လူေတြက
သေဘာက်ၾကသတဲ့။ သူသီဆုိေနတာကုိၾကည့္ရင္ သူ႔အသံဟာ မာန္ဖီေနသံေပါက္ေနတယ္။
ေၾကာက္စရာေကာင္းေနတယ္။ တီးတဲ့ဂီတာသံတုိ႔ ဒရမ္သံတုိ႔ကလည္း အံၾကိတ္သံ
မုိးၾကိဳးသံေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ေဒါသေတြကေနျပီး တူးခါးတဲ့အမုန္းေတြျဖစ္ရင္
ျဖစ္သြားတတ္တယ္။
လူငယ္ေတြရဲ႔ေဒါသတုိ႔၊ လူငယ္ေတြရဲ ႔နတိၱဝါဒတို႔ဆုိတာ အေၾကာင္းအရာသစ္
မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကုိဘိန္းဟာ အဲဒီ အဖန္တစ္ရာေတေနတဲ့
အေၾကာင္းအရာေဟာင္းေတြကိုပဲ သူ႔အႏုပညာနဲ႔ အသစ္ျဖစ္ေအာင္
လုပ္ယူတယ္ေလ။ ရင္ႏွီးေနတဲ့အေၾကာင္းအရာဟာ သူ႔ရဲ ႔ ပါရမီနဲ႔
ေပါင္းဆံုျပီး လွပတဲ့အႏုပညာပစၥည္းတစ္ခု ျဖစ္သြားတဲ့သေဘာပါ။
ကုိဘိန္းဟာ အမ်ားသူငါ ၾကံဳေတြ႔ေနတဲ့ ခံစားမႈကို ေရာ့ခ္ဂီတရဲ ႔
လမ္းသစ္တစ္ခုအျဖစ္ ေဖာ္ထုတ္ခဲ့ပါတယ္။ သူဘာေတြ ရည္မွန္းထားတယ္ဆုိတာ
ဘယ္သူမွ မသိႏိုင္ဘူးဆုိျပီး နံရံေပၚမွာ သူေရးသြားခဲ့တယ္။
ဒါဟာ သူ႔ေၾကြးေၾကာ္သံလား။
ဒါမွမဟုတ္ သခၤ် ိဳင္းကမၸည္းစာတမ္းလား။
ျပီးေတာ့ သူ႔ရည္မွန္းခ်က္ကေရာ ဘာလဲ။
ဒါေတြကုိရွာေနရင္ သူ႔ဆႏၵနဲ႔ ကုိက္ညီမယ္မထင္လုိ႔
မရွာေတာ့ပါဘူး။
ေနဦးေဝ
Ref : Time 14.4.94
Time 15.9.97
ေမ၊ ၂၀၀၁
ျဗဴတီမဂၢဇင္း
#KoNaing
►Kurt Cobain သုိ႔ အလြမ္း◄
╚══════════════╝
ေငြလမင္းအတြက္ အိမ္ကေလး
╚═╩╚═╩╚═╩╚═╩╚═╩╚
သူဟာ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ိဳးစံုၾကံဳေတြ႔
အိမ္ဆုိတဲ့အရာတစ္ခုကို အာသာငမ္းငမ္း တမ္းတခဲ့မွာ ေသခ်ာတယ္။
သူဟာ အိမ္ကေလးတစ္လံုးထဲမွာ သူ႔ဇနီး၊ သူ႔သမီးေလးနဲ႔အတူ
ထာဝရ ေနထုိင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ၾကိဳးစားခဲ့မွာလည္း
ေသခ်ာတယ္။ သူဟာ အလြန္ေဝးကြာတဲ့ ေနရာတစ္ေနရာကုိ
ေရာက္သည့္တုိင္ သူ႔အိမ္ကေလးကုိ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ေနမွာလည္း
ေသခ်ာတယ္။
သူဟာ အသက္ ၈ ႏွစ္အရြယ္မွာ မိဘနဲ႔ တစ္ကြဲစီ ျဖစ္ခဲ့တယ္။
သူ႔ဖခင္က ကားျပင္ဆရာတစ္ဦး၊ မိခင္ကေတာ့ ဟုိတယ္တစ္ခုက
အရက္စပ္သူေပါ့။ ကတ္ကိုဘိန္းဆုိျပီး လူလားေျမာက္မလာခင္မွာပဲ
မိဘႏွစ္ပါး ကြဲသြားၾကတာပါ။ အဲဒီကစျပီး ေဆြမ်ိဳးေတြအၾကား
တစ္အိမ္ကတစ္အိမ္ေျပာင္းေနတဲ
တစ္ခါတစ္ေလ အိပ္စရာလံုးဝမရိွလို႔ တံတားၾကီးတစ္ခုေအာက္မွာ
သြားျပီး အိပ္ရတာေတြလည္း ရိွခဲ့တယ္။
ေက်ာင္းေနခ်ိန္မွာလည္း အထီးက်န္ဆန္ေနတယ္။ ပင္ကိုယ္စရိုက္ေၾကာင့္
အေပါင္းအသင္းလည္း နည္းတယ္။ သူ႔ဝါသနာက အႏုပညာေလ။
မေက်နပ္ခ်က္ေတြကလည္း ရင္မွာအျပည့္အသိပ္ေပါ့။ ေဆာင့္ၾကြားၾကြား
လူေပၚေၾကာ့ ေက်ာင္းသားတခ်ိဳ ႔နဲ႔က သူနဲ႔သိပ္မေျပလည္ၾကဘူး။
တစ္ခါတေလ သူတို႔က သူ႔ကုိ ရိုက္ၾက၊ တစ္ခါတေလ သူကလည္း
သင္းတုိ႔ရဲ ႔ကားေတြေပၚမွာ မႈတ္ေဆးနဲ႔လုိက္ျပီး အရူးေတြလုိ႔ ေရးသတဲ့။
ကတ္ကုိဘိန္းဟာ တစ္ျမိဳ ႔တည္းသားေတြျဖစ္တဲ့ ခရစ္ဗုိဆီးလ္စ္တုိ႔၊
ေဒ့ဗ္ဂရုိးတုိ႔နဲ႔ ေပါင္းမိျပီး ေတးဂီတလုပ္ငန္းမွာ ေျခစခ်တယ္။
သူနဲ႔တြဲဖုိ႔ဆုိတာကလည္း ေတာ္ရံုလူနဲ႔ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူးေလ။
အေပးအယူမွ်ဖုိ႔ ခက္တယ္တဲ့။ ဒါေပမဲ့ နီယာဗားနားဂီတအဖြဲ႔ရယ္လုိ႔
ျဖစ္လာေတာ့ ဒီသံုးေယာက္ပဲ ျပန္ေပါင္းမိတာပါ။ နီယာဗားနားဆုိတာ
နိဗၺာန္ပဲေလ။ ရုပ္နာမ္ႏွစ္ပါး ခ်ဳပ္ျငိမ္းရာ၊ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း၊ တဏွာ
တပ္မက္ျခင္းကင္းရာ ေရႊျပည္ပဲေပါ့။
ဒီအဖြဲ႔ဟဟာ ၁၉၉၀ ခုေရာက္ေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြရလာျပီ။
ကတ္ကုိဘိန္းတို႔ရဲ ႔ “နဲဗားမုိင္း” ဓာတ္ျပားဟာ အခ်ပ္ေရ ၁၀ သန္း
ေရာင္းရျပီး အဲဒီတုန္းက ထိပ္ဆံုးမွာရိွတဲ့ မုိက္ကယ္ဂ်ပ္ဆင္ရဲ ႔
“ဒိန္းဂ်ားရပ္စ္” အေခြကို ေက်ာ္ျဖတ္သြားတယ္။ ပန္႔ခ္ဂီတတစ္ဝက္၊
ဘီတယ္ဂီတတစ္ဝက္ ေပါင္းထားတဲ့ ကတ္ကုိဘိန္းရဲ ႔ေတးသြားေတြဟာ
စူးစူးရွရွ က်ိဳးက်ိဳးကြ်တ္ကြ်တ္ရိွျပီ
ျပီးေတာ့ သူ႔သီခ်င္းေတြဟာ လက္ရိွမ်ိဳးဆက္ရဲ ႔စိတ္အေနအထားကုိ
ထင္ဟပ္တဲ့ ႏွလံုးခုန္သံေတြ ျဖစ္လာတယ္။
ပထမဆံုးအေခြ ေအာင္ျမင္တယ္ဆုိရင္ပဲ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔က စီးပြားေရးသမားေတြ
သတို႔ဂီတအဖြဲ႔ေလးဆီ စုျပံဳေရာက္လာၾကတယ္။ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔ဟာ
အေမရိကန္အေနာက္ေျမာက္ေဒသက စီးပြားေရးအခ်က္အခ်ာျမိဳ႔ၾက
ပုိ႔ကုန္လုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ၾကီးက်ယ္တဲ့ျမိဳ ႔ၾကိးပါ။ ဒီျမိဳ႔ကေနတင္ပို႔တဲ့ ေကာ္ဖီတုိ႔၊
ေၾကးစားအားကစားပြဲလုပ္ငန္းတ
အခုေတာ့ သူတို႔ဟာ နီယာဗားနားအဖြဲ႔ရဲ ႔ေအာ္တာေနးတစ္ေရာ့ခ္ဂီတကုိ
ပို႔ကုန္အျဖစ္ ဦးစားေပးလုပ္လာၾကျပန္ပါျပီ
ေအာင္ျမင္တဲ့ပုိ႔ကုန္ပါ။ ဆီယက္တဲလ္မွာ သဲၾကီးမဲၾကီးရြာေနတဲ့ မုိးကေတာင္
နီယာဗားနားရဲသီခ်င္းေတြကို ဖံုးအုပ္မပစ္ႏိုင္ပါဘူးဆုိျ
ထုိးေဖာက္ႏိုင္ခဲ့တာပါ။
အခုေတာ့ ဆီယက္တဲလ္ျမိဳ ႔ကို လီဗာပူးျမိဳ႔သစ္၊ ကတ္ကုိဘိန္းကုိ ဂြ်န္လင္ႏြန္ဆုိျပီး
ကင္ပြန္းေတာင္တပ္လာၾကတယ္ေလ။
ဆတ္ဆတ္ထိမခံတဲ့ မႈန္ေတေတအစားထဲကေလ။ ျပီးေတာ့ ဝတ္စားဆင္ယင္ပံုကလည္း
အေဟာင္းဆုိင္ကဆြဲလာတဲ့ အဝတ္ေတြေလ။ ဂ်င္ေဘာင္းဘီေတြမွာက ဒူး ၂ ဖက္စလံုး
အေပါက္ၾကီးေတြနဲ႔ေပါ့။ ဗန္ကူးဗားျမိဳ ႔မွာ သြားျပီးတီးၾကေတာ့ ခေနာ္နီခေနာ္နဲ႔
ဇာတ္ခံုေပၚမွာ ကတ္ကုိဘိန္းက အုန္းပင္စုိက္အေနအထားနဲ႔ ဂီတာေတြတီးတယ္တဲ့။
ေအာ္တာေနးတစ္ဂီတသမားေတြအတြက
သီခ်င္းဆုိရင္း စင္ေအာက္ကလူအုပ္ထဲ ကုိယ္ကုိ ပစ္လွဲခ်လုိက္တာတုိ႔၊ အက်ီ ၤေတြ
အတြင္းခံေတြခြ်တ္ျပီး လႊင့္ပစ္တာတုိ႔အထိ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းကေလး လုပ္တတ္ၾကတာကုိး။
အေမရိကန္ေရာ့ခ္ဂီတအဖြဲ႔ေတြရ
ကုိယ္ေအာင္ျမင္မႈကုိ အသိအမွတ္မျပဳခ်င္သလုိလုိ၊ ဘာလုိလုိလုပ္ျပီး ဟုိညည္း
ဒီညည္းလုပ္ၾက၊ သူမ်ား မ်က္စိလည္ေအာင္ ဟိတ္ဟန္ေတြထုတ္တတ္ ၾကသတဲ့။
အထူးသျဖင့္ ေအာ္တာေနးတစ္ဂီတအဖြဲ႔ေတြက ဒါမ်ိဳးပုိလုပ္တတ္ၾကတယ္ဆုိပ
ဘယ္လုိပဲ ဟိတ္ဟန္ထုတ္ထုတ္ သူတုိ႔ကုိ Grammy ဆုေတြဘာေတြ ေပးလုိက္တာနဲ႔
ဆီလီကြန္ေတာင္ၾကားက ကြန္ပ်ဴတာကြ်မ္းက်င္သူေတြကု
ငွားၾကသတဲ့။ Website ထဲမွာ ေရာင္စံုအစီအစဥ္ေတြ လႊင့္ႏုိင္ဖုိ႔ေပါ့။
တခ်ိဳ႔ကလည္း Regis တုိ႔ Kathie Lee တုိ႔နဲ႔ ဆက္သြယ္ျပီး မီဒီယာေတြကေန
သူတို႔အေခြသစ္ထုတ္ဖုိ႔ ဘယ္လုိမသမာမႈေတြနဲ႔ ရင္ဆုိင္ရတယ္တုိ႔၊
ဒုကၡဆင္းရဲမ်ိဳးစံု၊ ရင္ဆုိင္ျပီးမွ ဒီအေခြသစ္ျဖစ္လာရတယ္တုိ႔ ဘာတုိ႔၊ ညာတုိ႔နဲ႔
ညည္းၾကညဴၾကတတ္တယ္တဲ့။ ဒါဟာ ထံုးစံပဲေလ။
နီယာဗားနားရဲ ႔ေအာင္ျမင္မႈဟာ ကတ္ကုိဘိန္းအတြက္ ေကာင္းသလား၊
ဆုိးသလားဆုိတာကုိေတာ့ ဘုရားသခင္မွပဲ သိေတာ္မႈပါလိမ့္မယ္။
သူတို႔အဖြဲ႔အျမင့္ဆံုးေရာက္
သူ႔လုိေအာ္တာေနးတစ္ ၾကယ္ပြင့္ေလးတစ္ဦးနဲ႔ လက္ထပ္လုိက္တယ္။
သူတုိ႔အတြက္ အိမ္ကေလးတစ္လံုးကုိလည္း ဝယ္ဖုိ႔ျပင္ေနျပီ။
ေအာင္ျမင္မႈဒဏ္ဆုိတဲ့ စကားလံုးနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈရဲ ႔သားေကာင္ဆုိတဲ့
စကားလံုးေတြက ဂီတနဲ႔ရုပ္ရွင္ေလာကသားမွာ အေတာ္ပဲအသံုးတည့္တယ္
ဆုိရပါမယ္။ ဒီေလာကက အႏုပညာသည္အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေန႔ျမင္၊
ညာေပ်ာက္ဆုိသလုိ အေျပာင္းအလဲမ်ိဳးစံု ၾကံဳေတြ႔ၾကရသူေတြ မဟုတ္လား။
အခုလည္း ကတ္ကုိဘိန္းကုိ ေအာင္ျမင္မႈဒဏ္ခံရတဲ့ သားေကာင္ဆုိျပီး
တခ်ိဳ႔ကေျပာၾကတယ္။ ကတ္ကုိဘိန္းဟာ ထက္ျမက္သူပါ။
လိႈက္လွဲျပီး ရက္ေရာမႈလည္း ရိွတယ္။ အလိႈက္အလွဲလြန္တယ္လုိ႔ေတာင္
တခ်ိဳ႔က ေျပာၾကတယ္။ သူ႔သီခ်င္းေတြကို ေအာ္ဟစ္သီဆုိေနၾကတဲ့အထဲမွာ
သူနဲ႔ရန္ျဖစ္ဖူးတဲ့ လူ႔ေပၚေၾကာ့ကေလးေတြ ပါေနတာကုိေတြ႔ေတာ့
သူ႔သီခ်င္းေတြန႔ဲ သူ႔ဂီတအဖြဲဟာ ေရာင္းစားတာခံလိုက္ရတာမ်ားလ
မၾကာခဏ သံသယေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူနဲ႔သူ႔ဇနီးရဲ႔
အိပ္ခန္းနံရံတစ္ခုေပၚမွာ “ငါ့ရည္မွန္းခ်က္ကုိ မင္းတုိ႔ထဲက ဘယ္သူမွ...
ဘယ္ေတာ့မွ...သိမွာ မဟုတ္ဘူး” လုိ႔ စာလံုးၾကီးေတြနဲ႔ ေရးလုိက္တာပါ။
နီယာဗားနားအဖြဲ မန္ေနဂ်ာေဟာင္း ဒီနီဂုိးဘတ္က “ကုိဘိန္းကုိက်ဳပ္..
ေစာင့္ၾကည့္ေနတာၾကာျပီ။ သူဟာ ဒြိဟေတြမ်ားျပီး ကမၻာျဂိဳလ္ေပၚမွာ
အသက္ရွင္ေနရတာပဲ စိတ္ပ်က္ေနပံုရတယ္” လုိ႔ ေျပာတယ္။
ကတ္ကုိဘိန္း သုန္မႈန္ေနတာကို ဘာျဖစ္ေနတာလဲလုိ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းက
ေမးေတာ့ “ႏိုးၾကားေနတဲ့ သေဘာေပါ့ ဟုတ္ဘူးလား” ဆုိျပီး ကုိဘိန္းက
ျပန္ေျပာတယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာသူဟာ လူေရွ့သူေရွ့မေရွာင္ မူးယစ္ေဆးအေၾကာင္း၊
စိတ္ဖိစီးမႈအေၾကာင္းေတြ ေျပာလာတတ္တယ္။ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိသတ္ေသတဲ့
ကိစၥကုိေတာင္ ခပ္ေပါ့ေပါ့သေဘာ ေျပာလာတယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိလည္း
“ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္လည္း မုန္း၊ ေသလည္းေသခ်င္တယ္” လုိ႔ ေခါင္းစဥ္တပ္တယ္။
ဒီသီခ်င္းေခြကို ျဖန္႔တဲ့အထဲမထည့္လုိက္ဘူး။ “စိတ္ေရာဂါသည္တစ္ေယာက္ကို
စဥ္းစားမိျပီး ဒီနာမည္ေပးလုိက္တာပါ” လုိ႔ ကုိဘိန္းက ေျပာတယ္။
သူ႔ရဲ႔ ေနာက္ဆံုးရက္သတၱပတ္ေတြဟာ ဝရုန္းသုန္းကားႏိုင္ျပီး ေဒါသေပါက္ကြဲ
ခ်င္စရာေတြခ်ည္း ျဖစ္ေနတယ္။ သူ႔အဖြဲ႔ပ်က္ျပီဆုိျပီး ေကာလဟာလေတြ
ေျပာေနၾကျပီ။ ဒီကာလအတြင္း ဟီးရိုးအင္းစြဲေနတာကုိ ျဖတ္ဖို႔ၾကိဳးစားေသးတယ္။
ဒါေပမဲ့ တျခားမူးယစ္ေဆးတစ္မ်ိဳး ထပ္စြဲျပန္တယ္။ ဥေရာပအေရးအခင္းလုိ႔
ေက်ာ္ၾကားတဲ့ သူ႔ရဲ ႔ေဆးအလြန္အကြ်ံသံုးစြဲမႈကုိ
ေရးၾကတယ္။ တကယ္ပဲ။ ေဆးအလံုးငါးဆယ္ကုိ တစ္ခါတည္းေသာက္တာဟာ
ေဆးမွားေသာက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ သတ္ေသတာပါလုိ႔
ေျပာလာၾကတယ္။ သူ႔ဇနီးလပ္ဗ္က “သူအခုလုိ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဆန္႔ဆန္႔ၾကီး
ျဖစ္ေနတာမ်ိဳး ေနာက္ထပ္ မၾကံဳပါရေစနဲ႔ေတာ့” လုိ႔ ဆုေတာင္းတယ္။
ဒါေပမဲ့ သူ႔ဆုေတာင္း မျပည့္ရွာပါဘူး။ ဆီယက္တဲလ္ကုိ ျပန္ေရာက္တာနဲ႔
လပ္ဗ္ဟာ ရဲဌာနကုိ အကူအညီေတာင္းရျပီေလ။
ကုိဘိန္းဟာ အခန္းထဲမွာ ေသနတ္ေတြနဲ႔အတူ ပိတ္ျပီးေနတယ္။
ရဲေတြေရာက္လာျပီး ေသနတ္ေတြ သိမ္းတယ္။ ေသနတ္ေလးလက္ေတာင္
ရိွတယ္။ တစ္လက္က ARIS ေမာင္းျပန္တစ္ပုိင္း ေသနတ္တဲ့ေလ။
ကုိဘိန္းဟာ မေသမီွ ၂ ပတ္ေလာက္တုန္းက သူ႔ဇနီးနဲ႔ သူ႔လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြက
ဝုိင္းဖိအားေပးလုိ႔ ေဆးရံုတက္ျပီး ေဆးျဖတ္ေသးတယ္။ တစ္ပတ္ၾကာေတာ့
ေဆးရံုက ထြက္ေျပးျပီး တစ္ခါတည္း ေပ်ာက္သြားတယ္။ သူတို႔ေနဖုိ႔
ဝယ္ထားတဲ့ အိမ္ကေလးကို သြားရွာေတာ့လည္း မေတြ႔ဘူးတဲ့။
ဒါေပမဲ့ သူ႔ကုိ အဲဒီအိမ္ကေလးမွာပဲ ျပန္ေတြ႔တာပါ။ သူေပ်ာက္သြားျပီး
တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာေတာ့ အဲဒီအိမ္ကေလးကုိ လွ်ပ္စစ္အလုပ္သမားတစ္ဦး
ေရာက္သြားတယ္။ အိမ္ပိတ္ထားလုိ႔ အျပင္ကေန ပတ္ျပီး ၾကည့္တယ္တဲ့။
ျပတင္းေပါက္တစ္ခုကေန လူတစ္ေယာက္ ၾကမ္းျပင္ေပၚလဲေနတာကုိ
ေတြ႔သတဲ့။ ရဲေတြေရာက္လာျပီး အိမ္ထဲကုိ ဝင္ၾကည့္တဲ့အခါ လဲေနသူက
ကုိဘိန္း ျဖစ္ေနတယ္။ နားထင္ကေသြးေတြ စီးက်ေနတယ္။ လက္မွာလည္း
ေသနတ္တစ္လက္ ကုိင္ထားသတဲ့။ အသက္ကေတာ့ မရိွရွာေတာ့ဘူး။
သူ႔ေဘးကေကာင္တာ တစ္ခုေပၚမွာေတာ့ သူ႔ဇနီးလပ္ဗ္နဲ႔ သမီးဘင္းေလးအတြက္
စာေလးႏွစ္ေၾကာင္း မင္နီနဲ႔ ျခစ္ထားသတဲ့။ မင္းကုိ ကုိယ္ခ်စ္တယ္၊ မင္းကုိ
ကိုယ္ခ်စ္တယ္ဆုိတဲ့ ေသတမ္း စာကေလးပဲေပါ့။ သူေသတာ ၁၉၉၄ ခု
ဧျပီလဆုိေတာ့ အသက္ ၂၇ ႏွစ္ပဲ ရိွဦးမွာပါ။
ဒီသတင္းကုိ ၾကားၾကတဲ့အခါ သူ႔ကုိခ်စ္တဲ့ လူငယ္ပရိသတ္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာဟာ
ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္ သြားၾကတယ္။ MTV ကလည္း ဝမ္းနည္းတဲ့အထိမ္းအမွတ္
အစီအစဥ္ အရွည္ၾကီးတစ္ခုလႊင့္တယ္။ သမၼတ ဂြ်န္အက္ဖ္ကင္ေနဒီ ကြယ္လြန္တုန္းက
အစီအစဥ္လို အရွည္ၾကီး လႊင့္တာပါ။
ကတ္ကုိဘိန္းဟာ နီယာဗားနားအဖြဲ႔ သိပ္ေအာင္ျမင္သြားတာကုိ ေတြ႔ရေတာ့ အေတာ္ၾကီး
အံ့ၾသခဲ့တယ္။ သူသီခဲ့တဲ့ေတးေတြက ပုဂၢိဳလ္ေရး သိပ္ဆန္တာ။ ဒါေတာင္ လူေတြက
သေဘာက်ၾကသတဲ့။ သူသီဆုိေနတာကုိၾကည့္ရင္ သူ႔အသံဟာ မာန္ဖီေနသံေပါက္ေနတယ္။
ေၾကာက္စရာေကာင္းေနတယ္။ တီးတဲ့ဂီတာသံတုိ႔ ဒရမ္သံတုိ႔ကလည္း အံၾကိတ္သံ
မုိးၾကိဳးသံေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ေဒါသေတြကေနျပီး တူးခါးတဲ့အမုန္းေတြျဖစ္ရင္
ျဖစ္သြားတတ္တယ္။
လူငယ္ေတြရဲ႔ေဒါသတုိ႔၊ လူငယ္ေတြရဲ ႔နတိၱဝါဒတို႔ဆုိတာ အေၾကာင္းအရာသစ္
မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကုိဘိန္းဟာ အဲဒီ အဖန္တစ္ရာေတေနတဲ့
အေၾကာင္းအရာေဟာင္းေတြကိုပဲ သူ႔အႏုပညာနဲ႔ အသစ္ျဖစ္ေအာင္
လုပ္ယူတယ္ေလ။ ရင္ႏွီးေနတဲ့အေၾကာင္းအရာဟာ သူ႔ရဲ ႔ ပါရမီနဲ႔
ေပါင္းဆံုျပီး လွပတဲ့အႏုပညာပစၥည္းတစ္ခု ျဖစ္သြားတဲ့သေဘာပါ။
ကုိဘိန္းဟာ အမ်ားသူငါ ၾကံဳေတြ႔ေနတဲ့ ခံစားမႈကို ေရာ့ခ္ဂီတရဲ ႔
လမ္းသစ္တစ္ခုအျဖစ္ ေဖာ္ထုတ္ခဲ့ပါတယ္။ သူဘာေတြ ရည္မွန္းထားတယ္ဆုိတာ
ဘယ္သူမွ မသိႏိုင္ဘူးဆုိျပီး နံရံေပၚမွာ သူေရးသြားခဲ့တယ္။
ဒါဟာ သူ႔ေၾကြးေၾကာ္သံလား။
ဒါမွမဟုတ္ သခၤ် ိဳင္းကမၸည္းစာတမ္းလား။
ျပီးေတာ့ သူ႔ရည္မွန္းခ်က္ကေရာ ဘာလဲ။
ဒါေတြကုိရွာေနရင္ သူ႔ဆႏၵနဲ႔ ကုိက္ညီမယ္မထင္လုိ႔
မရွာေတာ့ပါဘူး။
ေနဦးေဝ
Ref : Time 14.4.94
Time 15.9.97
ေမ၊ ၂၀၀၁
ျဗဴတီမဂၢဇင္း
#KoNaing
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။