Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Friday, June 3, 2016

"ေကေအတီႏွင့္ ေကေအတီ၏ တစ္ကိုယ္ေရ လြမ္းဆြတ္မႈမ်ား"

"ေကေအတီႏွင့္ ေကေအတီ၏
တစ္ကိုယ္ေရ လြမ္းဆြတ္မႈမ်ား"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ကိုယ္ေရးအက်ဥ္း"
အမည္ •••••• ေက်ာ္ေအာင္သစ္
ေမြးသကၠရာဇ္ ••••••18-4-1966
ဇာတိ •••••• မုံရြာ
ဇနီး •••••• မခ်မ္းအိမြန္

ဒီေန႔ဂီတေလာကတြင္ေကေအတီေျမေတာင္ေျမႇာက္
္ေပးခဲ့ေသာ၊သူ႔ေၾကာင့္ေရႊျဖစ္လာေသာအႏုပညာရွင္မ်ားက လက္ညႇိဳးထိုးမလြဲေအာင္ မ်ားျပားလြန္းပါသည္။ ဟိုဘက္ေခတ္ မ်ဳိးႀကီး၏ ''ဒီကေစာင့္ေနသူ'' ၊ ေဇာ္ပိုင္၏ ''မင္းနဲ႔မွ ခ်စ္တတ္ၿပီ'' မွ ဒီဘက္ေခတ္ ကိုကိုေမာင္၏ ''မခ်စ္နဲ႔ေတာ့'' ႏွင့္ ေက်ာ္သီဟ၏ ''မင္းသိလာမယ္''စသျဖင့္အမ်ားႀကီးမွအမ်ားႀကီးရယ္။*ဂီတေလာကမွာ ေတးေရးဆရာ၊ ေတးသံရွင္၊ သံစဥ္ဖန္တီးသူစတဲ့ ဂီတပညာရွင္မ်ားဟာ အလႊာအမ်ဳိးမ်ဳိးမွာ ေနရာစံု ေထာင့္စံုက လန္းဆန္းတဲ့ ဂီတပန္းမ်ားအျဖစ္ ပြင့္လန္းေနၾကပါတယ္။ ဂီတပညာ ရွင္ေတြက လူသားေတြရဲ႕
စကၠန္႔မလပ္ေျပာင္းလဲေနတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို အမိအရ ဖမ္းယူဆုပ္ကိုင္ၿပီး တစ္စံု တစ္ေယာက္က နားလည္လာေအာင္၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္ က ခံစားတတ္လာေအာင္၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္ အား တက္ေအာင္၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ငိုျဖစ္သြားေအာင္၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ရယ္ေမာလာေအာင္၊ တစ္စံုတစ္ ေယာက္က လြမ္းေမာသြားေအာင္လို႔ဖန္တီးတြန္းပို႔ေပး တတ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီလို ဖန္တီးမႈစြမ္းအားေကာင္းတဲ့ ဂီတဖန္တီးသူေတးေရးဆရာမ်ားစြာထဲကမွေအာင္ျမင္သူတဦးပါ။ေကေအတီနဲ႔MKမဂၢဇင္းတို႔ရဲ႕အင္တာဗ်ဳး
ေလးကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ။္

>>> ဆရာေကေအတီ ဂီတလမ္းေၾကာင္းေပၚစတင္ ေရာက္ရွိ လာတဲ့ ေတးေရးဆရာ ဘဝအစကို ေျပာျပေပး ပါဦး။

အရင္တုန္းကေတာ့ မႏၲေလးတကၠသိုလ္စတက္ တုန္းက ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ သီခ်င္းေတြ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ စေရးျဖစ္တယ္။ အဲဒီလိုေရးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရန္ကုန္က အဆိုေတာ္အသစ္တစ္ေယာက္ နယ္ကိုလိုက္ၿပီး ေက်ာင္း သားေတြဆီက သီခ်င္းေတြလိုက္ စုေနတယ္။ အဲဒီအဆို ေတာ္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ေတြ႕ျဖစ္သြားၿပီး ကြၽန္ေတာ္ေရးထား တဲ့ သီခ်င္းေတြထဲက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို သူယူလိုက္တယ္။ အဲဒီသီခ်င္းက ကြၽန္ေတာ့္ဂီတအစ သီခ်င္းလို႔ေျပာလို႔ရပါ တယ္။ စေရးတဲ့အခါမွာ အႏုပညာေၾကးလည္းရတယ္ ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူကကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းကိုဆိုလည္း ဆိုပါ တယ္။ အၿပီးအစီးလုပ္ၿပီးမွ သူက အေခြမထြက္ျဖစ္ ဘူး။ ႏိုင္ငံျခားသေဘၤာလိုက္သြားတယ္။ ဒီေတာ့ ကိုယ့္သီခ်င္း ကိုယ္ျပန္မၾကားလိုက္ရဘူးေပါ့။ အဲဒီလိုမ်ဳိးေလးေတာ့ ရွိ ခဲ့တယ္။

>>> ဆရာ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ဘယ္ႏွခုႏွစ္ေလာက္ရွိ ၿပီလဲ။

ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ Final ေက်ာင္းသားဘဝကဆိုေတာ့ ၁၉၈၇ ေပါ့။

>>> ေနာက္ပိုင္းဂီတလမ္းေၾကာင္းေပၚကို ဆက္ၿပီးလုပ္ ကိုင္ျဖစ္ပံုေလးကေကာ။

အင္း။ ကြၽန္ေတာ္ဘြဲ႕ရၿပီး မံုရြာျပန္ေရာက္တဲ့အ ခ်ိန္မွာ သီခ်င္းေတြေရးေနတယ္ေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕က အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သွ်ဳိင္းေအာင္ ဆိုတဲ့အဆိုေတာ္၊ သူက ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ သီခ်င္းပဲဆိုတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာ
ေရးထားတဲ့သီခ်င္း ေတြရွိတယ္လို႔ သူကၾကားေတာ့ သူ႔ကိုျပပါလားလို႔ေျပာ တယ္။ သူ႔ကို သီခ်င္းသံုးပုဒ္ျပလိုက္တယ္။ တစ္ပုဒ္ႀကိဳက္ တယ္ဆိုၿပီး ယူလိုက္တယ္။ ေနာက္သူက ရန္ကုန္မွာ ျပန္ ၿပီး အေခြလုပ္တယ္။ သဇင္မင္းဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ႔ပါ။ အဲဒီ အေခြထဲမွာ
'အားနည္းခ်က္နဲ႔လူ' ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ေရးတဲ့ သီခ်င္းေလးပါသြားတယ္။ ဒါ ပထမဆံုး ပေရာ္ဖက္ရွင္ နယ္ျဖစ္တဲ့သီခ်င္း၊ ပထမဆံုး ကိုယ္ေရးထားတာ ကိုယ္ ျပန္ၾကားရ တဲ့သီခ်င္းလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကိုေလးျဖဴတို႔ မံုရြာေရာက္လာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အစီအစဥ္ဆြဲၾကတယ္။ 'ကႏၲာရလမင္း'အေခြအတြက္ ကြၽန္ ေတာ့္ကို ေကာ္ ပီသီခ်င္း (၇) ပုဒ္အပ္တယ္။ ေနာက္ ပိုင္းမွာ ဒီဘက္ပိုင္းမွာပဲ ဆက္တိုက္လုပ္ျဖစ္သြားတာပါ။

>>> ဆရာက ငယ္ငယ္ကတည္းက ေတးေရးဆရာျဖစ္ ခ်င္ခဲ့တာလား။ေတးေရးတာကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ဝါသနာပါခဲ့တာလား။

ဟုတ္ပါတယ္။ ေတးေရးဆရာပဲျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ

>>> တခ်ိဳ႕လူေတြက သိခ်င္ၾကတယ္။ ေတးေရးဆရာ ေတြက အဆိုေတာ္ ဘာလို႔မျဖစ္ တာလဲဆိုတာ။

အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ေတာ့ သီခ်င္းစေရးက တည္းက ကိုယ္ဆိုဖို႕ ကိုယ္ေရးတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္ ထက္ အသံအမ်ားၾကီးေကာင္းတဲ႔ ေလးျဖဴတို႔၊ အငဲတို႔၊ ဝိုင္းဝိုင္းတို႔နဲ႔ ေပါင္းမိတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ မဆိုခ်င္ေတာ႔ ပါဘူး။ သီခ်င္းပဲ ေရးခ်င္ေတာ့တယ္။

>>> ဆရာ႔ကို ေကေအတီလို႕ တစ္ႏိုင္ငံလံုးက သိသြားတဲ့ သီခ်င္းဆိုရင္ ဘယ္သီ ခ်င္းေလးျဖစ္မယ္ထင္လဲ။

သွ်ိဳင္းေအာင္ အေခြတုန္းက ကြၽန္ေတာ့္ကို သိပ္ မသိပါဘူး။ ေလးျဖဴ အေခြထြက္မွ ပိုသိသြားတယ္။ ဘယ္ သီခ်င္းနဲ႔ စသိလဲဆိုတာေျပာရခက္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆုိေတာ့ ေလးျဖဴရဲ႕ အဲဒီအေခြက တစ္ေခြလံုးေပါက္ သြားလို႔ပါ။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ဒီအေခြထဲမွာ ၇ ပုဒ္ေလာက္ ေရးထားတာ၊ ေနာက္ သီခ်င္းေတြအားလံုးကိုလည္း ပရိသတ္ႀကိဳက္ၾက တယ္ဆိုေတာ့ အဲဒီအေခြထဲက သီခ်င္း ေတြနဲ႔ပဲ ပရိသတ္သိသြားတယ္လို႔ပဲ ေျပာရမွာေပါ့။

>>> ဆရာ ေတးေရးသက္တမ္းမွာ အခ်ိန္အမ်ားၾကီး ေပးလိုက္ရတဲ့ သီခ်င္းရွိရင္လည္း ထူးထူးျခားျခားရွိရင္ လည္းေျပာျပပါဦး။

ထူးထူးျခားျခားရွိပါတယ္။ ေလးျဖဴဆုိထားတဲ့ 'အိမ္မက္ကဗ်ာ' အေခြထဲက 'အတိတ္ျမက္ခင္းစိမ္း'ဆုိတဲ့ သီခ်င္းပါ။အဲဒီ့ သီခ်င္းကို ေလးငါးေျခာက္လေလာက္ အခ်ိန္ေပးလိုက္ရတယ္။ ဘာလို႕လဲဆုိေတာ့ တစ္ပုဒ္လံုး ေရးၿပီးမွ မႀကိဳက္လို႔
ျပန္ေရးလိုက္ရလို႔ပါ။

>>> အခ်ိန္နည္းနည္းပဲေပးၿပီး ပရိသတ္သေဘာက်တဲ့ သီခ်င္းမ်ဳိးရွိရင္ လည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

ကြၽန္ေတာ္က အခ်ိန္သိပ္မတြက္ထားေတာ့ သိပ္ မေျပာတတ္ဘူး။ တခိ်ဳ႕သီ ခ်င္းေလးေတြလည္း တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေပးထားတဲ့ သီခ်င္းေတြရွိပါတယ္။ 'အိပ္မက္ ေလွ' ထဲမွာလည္း ပါပါတယ္။

>>> ေတးေရး သက္တမ္းၾကာလာတဲ့ အခါမွာ ပိုျပီး လြယ္ကူလာတဲ့အပိုင္းနဲ႔ ပုိျပီးခက္ခဲလာတဲ့ အပိုင္း ေတြကို ေျပာျပေပးပါဦး။

ပိုျပီးလြယ္ကူလာတဲ့ အပိုင္းကေတာ့ ျမန္မာလူမိ်ဳး တစ္ေယာက္အေနနဲ႔၊ ျမန္မာႏိုင္ငံသား တစ္ေယာက္အ ေနနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ျမန္မာစာကို ပိုျပီးေတာ့ ႏွံ႕စပ္ကြၽမ္းက်င္ လာတယ္။ စကားေျပကို ပုိၿပီး ႏိုင္နင္းလာပါတယ္။ ဝါက် အရွည္ႀကီးေတြကို ေရးလာတာ
ပိုျပီးေတာ့ အဆင္ေျပလာ တယ္၊ ေပ်ာ္ေမြ႔လာတယ္ေပါ့။ ပိုျပီးေတာ႔ ခက္ခဲလာတဲ့ အပိုင္းကေတာ့ အရင္ကထက္ ပိုျပီးေတာ့ စိစစ္တတ္ လာတယ္။ စာလံုး တစ္လံုးခ်င္း တစ္လုံးခ်င္းက အစကို ပိုျပီး စိစစ္လာတယ္။

>>> ဆရာ သီခ်င္းေရးတဲ့ အထဲမွာ ေရးကတည္းက ပရိသတ္ၾကိဳက္မယ္လို႔ ကိုယ္႔ဘာသာကိုယ္ သတိထားမိတဲ့ သီခ်င္းမ်ိဳးရွိရင္လည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

ရွိပါတယ္။ မ်ိဳးႀကီးဆုိတဲ့ 'ဒီကေစာင့္ေနသူ'တုိ႔။ ေဇာ္ပိုင္ဆိုတဲ့ 'မင္းနဲ႔မွ ခ်စ္တတ္ၿပီ' တို႔။ ေလးျဖဴဆိုတဲ့ 'အသည္းကြဲသီခ်င္းသစ္'တို႔။ ေနာက္ ဟန္ထြန္းဆိုတဲ့ 'ရင္ခုန္ဘက္သို႔တမ္းခ်င္း' တို႔ပါ။ အဲဒီ သီခ်င္းေတြက ေရးၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာကတည္းက ပရိသတ္ရင္ထဲကို ေရာက္ သြားမယ္ဆိုတာသိတယ္။ မွန္းလို႔ရတယ္ေပါ့။

>>> ေနာက္ ခုနက ေမးခြန္းနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ေပါ့။ ေရးျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆရာကုိယ္တိုင္ သေဘာက်ေပမယ့္ ဆရာအားရေလာက္ေအာင္ ပရိသတ္ မတုံ႔ျပန္တဲ့ သီခ်င္းမ်ိဳးေကာ ရွိလား။

ရွိတာေပါ့။ ေလးျဖဴဆုိထားတဲ့ 'တစ္ကိုယ္ေရလြမ္း ဆြတ္မႈ' ဆုိတဲ့ သီခ်င္းေလးပါ။ ဒီသီခ်င္းေလးကိုကြၽန္ေတာ္ အရမ္းၾကိဳက္ပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းေလးက ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ငယ္ဘဝအေၾကာင္း ေရးထားတာ။ real story ေပါ့။ ခ်စ္တတ္တဲ့စိတ္လည္း မရွိေသးဘူး၊
မုန္းတတ္တဲ့စိတ္ လည္း မရွိေသးဘူး ဆိုတာေလ။

>>> ဆရာ အဲဒီ သီခ်င္းေလးလည္း ေပါက္ပါတယ္။

ဟုတ္တယ္။ ေပါက္ေတာ့ ေပါက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အားရေလာက္ေအာင္ မေပါက္ဘူး ဆိုရမွာေပါ့။ ပရိ သတ္ေတြ အားလံုးႀကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ေတာ႔ ျဖစ္မ လာဘူးေပါ့။

>>> ဆရာ သီခ်င္းေရးရင္ ဘယ္အခ်ိန္ အေရးမ်ားလည္း မသိဘူး။

ညပိုင္းပဲ အေရးမ်ားပါတယ္။

>>> ဆရာ သီခ်င္းေရးတဲ့ နႈန္းကေကာ တစ္ေန႔တည္းနဲ႔ ႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ ေရးျဖစ္ တာမ်ိဳးရွိလား။

မရွိပါဘူး။ တစ္ေန႔တစ္ပုဒ္ေတာင္ မၿပီးပါဘူး။

>>> ဆရာက ေတးေရးဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘာ ေတြ ေလ့လာျဖစ္လဲ မသိဘူး။

ပထမဆံုးေတာ့ စာေတြမ်ားမ်ား ဖတ္ရမယ္။ စာ ဖတ္တဲ့အခါမွာ အခုမွေကာက္ဖတ္တာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ ငယ္ငယ္တည္းက စာေတြကို ဝါသနာပါရမယ္။ ေနာက္ Music အလုပ္လုပ္တဲ့ အခါမွာလည္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ သိပ္မသိေပမယ့္ ေရးမယ့္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ တူရိ ယာတစ္ခုကို တီးတတ္ထားသင့္တယ္လို႔ထင္တယ္။ own tune ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ။ တူရိယာတစ္ခု သိပ္မတီးတတ္ရင္ေတာင္ သီအိုရီကိုေတာ့ တီးမိေခါက္မိဖို႔လုိတယ္။

>>> ဆရာက ေတးေရးဆရာဘဝကို ဘယ္လုိ ခံယူထား လဲ မသိဘူး။

ကိုယ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက ေတးေရးဆရာပဲ ျဖစ္ခ်င္တာဆိုေတာ႔ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာပဲ ျဖစ္ရတဲ့အတြက္ ေက်နပ္ပါတယ္။

>>> ဆရာ႔မွာ အႏုပညာမ်ိဳး႐ိုးေကာရွိလားမသိဘူး။

အႏုပညာမ်ိဳး႐ိုး မရွိပါဘူး။

>>> ဆရာ႔မိသားစုဝင္ေတြ အေၾကာင္းေျပာျပ ေပးပါဦး။

အေဖက ဦးသိန္းျမင့္၊ အေမက ေဒၚလွေရႊ ပါ။ သူက မြန္လူမ်ိဳးစစ္စစ္ပါ။ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္တို႕ မွာ ေမာင္ႏွမေလးေယာက္ရွိပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က အႀကီးဆံုးသားေပါ့။

>>> ဆရာ့ရဲ႕ ေတးေရးသက္တမ္းနဲ႔ ဆရာေရးျပီးတဲ့ သီခ်င္းအပုဒ္ေရကေကာ။

အပုဒ္ ၃ဝဝ ေက်ာ္ေလာက္ ရွိပါျပီ 'ကႏၱာရလမင္း' က ၁၉၉၂ မွာ စတာဆုိေတာ့ ဂီတသက္တမ္းက ႏွစ္ႏွစ္ ဆယ္ေလာက္ေတာ့ ရွိပါၿပီ။

>>> ကိုယ့္သီခ်င္းေတြကို ၾကားရရင္ ခံစားရတဲ့ ခံစားမႈ က ေတးေရးသက္ႏုတုန္း ကနဲ႔ ေတးေရးသက္ၾကာလာတဲ့ အခါမွာ ေျပာင္းလဲလာတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးရွိရင္ ေျပာျပ ေပးပါဦး။

ငယ္ငယ္တုန္းကနဲ႔ အခုခ်ိန္မွာ ခံစားမႈက မတူတာ ေတာ့ မတူေတာ့ဘူးေပါ့။ ငယ္ငယ္တုန္းကဆုိ လမ္းေဘး လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ ကိုယ့္သီခ်င္းၾကားလုိက္ရတာ ျဖစ္ရင္ ၾကားလုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းေနတာ ေပါ့။ အခုေနာက္ပုိင္းမွာျဖစ္ေနတာက
ဝမ္းသာတဲ့ ေနာက္က အမွားျပင္ဆင္မႈက ပိုလုိက္ေနတယ္။ ေပါက္ လည္းေပါက္ေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္က ကိုယ့္သီခ်င္း ျပန္ၾကားလုိက္ရင္ ဒီေနရာမွာ ဒီလိုေလးျပင္လုိက္ရင္ အရမ္းေကာင္းမွာပဲလို႔ ျပန္ျပန္ေတြးမိေနတယ္။

>>> သီခ်င္းကိုဖီလင္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေရးတာမ်ား လား။ ဒါမွမဟုတ္ အလုပ္တစ္ခု လုိ ေရးျဖစ္တာမ်ိဳးရွိလား။

ဖီလင္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း ေရးပါတယ္။အပ္တဲ့ အခါမွာလည္းေရးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ ျဖစ္သြားတဲ့အခါမွာေတာ့ အခ်ိန္မေရြးေရးျဖစ္လာပါ တယ္။

>>> ဆရာေရးေပးတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြေၾကာင့္ ပရိသတ္ ပိုျပီးေတာ့ သိသြားတဲ့ အဆုိေတာ္နဲ႔ သီခ်င္းအတြဲေလးေတြ ကိုလည္း ေျပာျပေပးပါလား။

အင္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာ ေဇာ္ပိုင္ရဲ႕ 'မင္းနဲ႔မွခ်စ္ တတ္ၿပီ'ေပါ့။ ေဇာ္ပိုင္က ေခ်ာစုခင္နဲ႔ အေခြထြက္ကတည္း ပရိသတ္တခ်ိဳ႕ကေတာ့ သိေနပါၿပီ။ 'မင္းနဲ႔မွ ခ်စ္တတ္ျပီ' နဲ႔က်ေတာ့မွ တစ္ႏိုင္ငံလံုးအတုိင္းအတာနဲ႔ ပရိသတ္ သိသြားတယ္လို႔ေျပာရင္ရပါတယ္။ ေနာက္
မ်ိဳးႀကီး လည္း 'ဒီကေစာင့္ေနသူ' နဲ႔ ပရိသတ္ပိုသိသြားတယ္။ေလးျဖဴဆုိရင္လည္း ပထမအေခြကလည္း ေပါက္ျပီး သားပါ။ ဒါေပမဲ့ ဒုတိယအေခြက ပိုေပါက္သြားေတာ့ ေလးျဖဴဆိုၿပီး ပိုျဖစ္သြားတာေပါ့။ ေနာက္ ဟန္ထြန္းဆို လည္း 'ရင္ခုန္ဘက္သို႔ တမ္းခ်င္း' သီခ်င္းနဲ႔ အဆိုေတာ္ ျဖစ္သြားတယ္ဆုိရင္လည္း ရပါတယ္။ ေနာက္ ေကာင္း ျမတ္ေလး ဆိုရင္လည္း 'ခ်စ္ခြင့္ရခ်င္ၿပီ'သီခ်င္းေလးေပါ့။

>>> ဆရာ အမ်ိဳးသမီးသီခ်င္း ေရးတာ နည္းတယ္ ထင္တယ္ေနာ္။

ဟုတ္ပါတယ္။

>>> ဆရာ အမ်ားဆံုးေရးျဖစ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီး အဆိုေတာ္က။
မဒီပဲျဖစ္မွာပါ။

>>> ေတးေရးဆရာ ဘဝကို ေရြးခ်ယ္လုိက္ခဲ့တာ စြန္႔လႊတ္လုိက္ရတဲ့ တျခားလုပ္ခ်င္ျပီး မလုပ္လုိက္ရတဲ့ ဘဝမ်ိဳးရွိလား။

အဲဒီလုိမ်ိဳးေတာ႔ မရွိပါဘူး။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ အစကတည္းက ကြၽန္ေတာ္က သီခ်င္းပဲ ေရးခ်င္ခဲ့တာပါ။

>>> ေတးေရးဆရာ မျဖစ္ခဲ့ရင္ေကာ ဆရာ ဘာျဖစ္ ခ်င္ခဲ့တာလဲ။

ကဗ်ာဆရာ ေက်ာင္းဆရာ ျဖစ္ခ်င္တာပါ။

>>> ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ သီခ်င္းေရးတဲ့ အလုပ္အျပင္ ဆရာတုိးၿပီး လုပ္ခ်င္တဲ့ အလုပ္ရွိရင္လည္း ေျပာျပေပး ပါဦး။

Vocal Guide ပါ။ အခုလည္း လုပ္ေနပါၿပီ။ ဆရာ က အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ကို သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို အစအ ဆံုးေမာင္းရတဲ့ အလုပ္ကိုဝါသနာပါပါတယ္။ တစ္ေခြလံုး ေမာင္းတဲ့ အလုပ္မ်ိဳးေပါ့။ အခု ေလာေလာဆယ္ မွာလည္း နီနီခင္ေဇာ္ရဲ႕ တစ္ကိုယ္ေတာ္
အေခြကို စျပီး လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ ျဖိဳးျပည့္စံုရဲ႕ တစ္ကိုယ္ေတာ္ အေခြလည္း လုပ္ဖို႔ရွိပါတယ္။

>>> ဒါကေတာ့ အႏုပညာ အသိုင္းအဝိုင္းမဟုတ္တဲ့ အျပင္ ပရိသတ္ေတြ သိခ်င္မယ့္ ေမးခြန္း မ်ိဳးပါ။အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္က သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ လာအပ္္ ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဆရာတို႕ဘက္က တာဝန္ယူရတဲ့အ ပိုင္းကို ေျပာျပေပးပါ။

ေကာ္ပီသီခ်င္းဆိုရင္လည္း သူတို႔နဲ႔ လုိက္မယ့္ သီခ်င္းေလးေတြ ေရြးေပးရတယ္။ သူတို႔နဲ႔ ေပါက္မလား စဥ္းစားေပးရတယ္။ ကီးခ်ိိန္ေပးရတယ္။ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဆိုရင္လည္း သူတို႔ အသံနဲ႔လုိက္မယ့္ သီခ်င္းေတြကို စဥ္းစားေပးရတယ္။ေနာက္ studio အထိ
လုိက္ျပီး Key ခ်ိန္ေပးရတယ္။

>>> ဆရာေရးတဲ့ ကိုယ္ပုိင္ သံစဥ္သီခ်င္းေတြထဲက အမွတ္တရရွိတဲ့ သီခ်င္းရွိ ရင္လည္း ေျပာျပေပးပါ။

အကုန္လံုးကို အမွတ္တရျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲ ဆိုေတာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္က ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ နည္းေန ေသးေတာ့ေလ။ ကိုယ္ပုိင္သံစဥ္ သီခ်င္းေတြကို ေရးရင္ အၿမဲ ဖီလင္လာမွေရးတာပါ။ လုပ္မေရးပါဘူး။ မွတ္ မွတ္ရရရွိတဲ့သီခ်င္းကို ေျပာရရင္ ၁၉၉၉
တုန္းက ထြက္ထားတဲ့ ဟန္ထြန္း အားေပးသီခ်င္းပါ။

>>> အခုလတ္တေလာမွာ ဆရာေရးတဲ့ သီခ်င္းေတြ ထဲက ဆရာႀကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းကိုေျပာပါဆိုရင္ ဘာသီ ခ်င္းကို ေရြးေပးမလဲ။

ကြၽန္ေတာ္ အၿမဲတမ္းႀကိဳက္ေနတဲ့ သီခ်င္းဆုိရင္ ေတာ့ ေလးျဖဴဆိုတဲ့ 'အတိတ္ျမက္ခင္းစိမ္း' နဲ႔ 'တစ္ကိုယ္ ေရလြမ္းဆြတ္မႈ' ပါ။ 'အတိတ္ျမက္ခင္းစိမ္း' က ကြၽန္ ေတာ့္ real story ကို ေရးထားတာပါ။ ေနာက္ 'တစ္ ကိုယ္ေရလြမ္းဆြတ္မႈ' က
ကြၽန္ေတာ့္ငယ္ဘဝကို ေရး ထားတာပါ။ ေလးျဖဴဆိုခဲ့တာလည္း ႏွစ္ပုဒ္စလံုးမုဒ္အ ရမ္းေကာင္းတယ္။ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ေရးထားတဲ့ပံုစံ၊ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ပံုစံနဲ႔ တစ္ထပ္တည္းပါ။

>>> ဒီဘက္ေခတ္ေရာက္လာေတာ့ ဂီတေလာကမွာ တစ္ ကိုယ္ ေတာ္အေခြေတြ အရမ္းထုတ္လာၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ မေအာင္ျမင္တာမ်ားတယ္။ အဲဒီ့အေပၚ ဆရာ့ အျမင္ေလးကို ေျပာျပေပးပါဦး။

ကြၽန္ေတာ့္ အထင္ေျပာရရင္ေတာ့ အဓိကကေတာ့ အရည္အခ်င္းမျပည့္မီဘဲနဲ႔ လုပ္ခဲ့တာလည္း ပါတယ္။အခ်ိန္ကို မေစာင့္တာလည္းပါပါတယ္။ သူတို႔ေဘး နားကေနၿပီး ဂိုက္လိုင္းလုပ္ေပးမယ့္ သူမရွိတာလည္းပါ တယ္။စနစ္တက် ပ်ိဳးေထာင္ေပးမယ့္
သူမရွိတာလည္း ပါတယ္ေပါ့။ ခိုးကူးအေခြေႀကာင့္လည္း ပါပါတယ္။

>>> ေနာက္တစ္ခုက ဂီတေလာကမွာ တစ္ပုဒ္တည္း အရမ္းေပါက္ျပီ၊ ရပ္ေနတဲ့ အဆိုေတာ္ေတြလည္းရွိ တယ္ေလ။ သူတို႔ အေပၚလည္း ဆရာ႔အျမင္ကို ေျပာျပ ေပးပါဦး။

ဟုတ္ပါတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးက အဆိုဘက္မွာေကာ အေရးဘက္မွာေကာရွိပါတယ္။ တစ္သက္မွာ တစ္ပုဒ္ ေကာင္းပဲ ထြက္လာတဲ့သူေတြရွိတယ္။ အဲဒီတစ္ပုဒ္ကုိ ေက်ာ္မလာႏိုင္ဘူးဆုိတာ သူ႔ရဲ႕ အားထုတ္မႈလည္းလိုပါ တယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ေက်ာ္ႏိုင္ရမယ္၊ေက်ာ္ႏိုင္ ေအာင္ ႀကိဳးစားရပါမယ္။

>>> အဆိုၿပိဳင္ပြဲေတြ အမ်ားႀကီးေပၚလာတဲ့ အေပၚ ဆရာ့ရဲ႕ အျမင္ကို ေျပာေပးပါဦး။

အဆိုျပိဳင္ပြဲေတြ အမ်ားႀကီးေပၚလာတာ ေကာင္း ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕လူငယ္ေတြက အရည္အခ်င္းရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပိုက္ဆံမရွိဘူး။ အသိုင္းအဝိုင္း အလွမ္းကြာတယ္။ အဲဒီလို လူေတြအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျပိဳင္ပြဲေတြ လုပ္ ေပးေနတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔Melody
World ၿပိဳင္ပြဲမွာ ဆုိရင္လည္း ေကာင္းေကာင္းေရြးတယ္။ အေကာင္း ဆံုးအေတြ႕အႀကံဳေတြဆီ တြန္းပို႔ေပးတယ္။ တစ္ႏွစ္မွာ တစ္ေယာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ႏွစ္ေယာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေပၚလာရင္ ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဝမ္းသာပါတယ္။

>>> အခုေနာက္ပိုင္းမွာ တီဗီ ပ႐ိုဂရမ္ေတြမွာေကာ၊ Shopping center ေတြမွာပါ အဆိုျပိဳင္ပြဲေတြ ေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ားလုပ္ေနၾကတယ္။ အဆုိျပိဳင္ပြဲတစ္ခု လုပ္ ေတာ့ မယ္ဆိုရင္ ဘာေတြကို သတိထားျပီး လုပ္ကိုင္ သင့္တယ္ဆုိတဲ့ ဆရာ့ရဲ႕ အႀကံေပးစကားေလး
ေျပာေပး ပါဦး။

မရွိပါဘူး။ လုပ္ေနတာေတြ အကုန္လံုးက ျပည္႔စံု ၾကပါတယ္။ ဒိုင္ေတြလည္း အမွတ္ေပးတာ ေတာ္ၾကပါ တယ္။တိက်ၾကပါတယ္။ ဘက္လုိက္မႈမရွိပါဘူး။

>>> ၿပိဳင္ပြဲဝင္ကေလးေတြအတြက္ အႀကံေပးစကား ဆိုရင္ေကာ။

ၿပိဳင္တဲ့ကေလးေတြ stage မေၾကာက္ရင္ ပို ေကာင္းပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆိုရင္ အျပင္မွာဆုိတာ အရမ္း ေကာင္းပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ရင္ လြဲေခ်ာ္သြားတာ မ်ိဳးလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။Melody World မွာလည္း အမ်ားႀကီးေတြ႕ရပါတယ္။

>>> ဆရာ့ အေနနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ကို ဘယ္လုိထားလဲ မသိဘူး။

တတ္ႏိုင္သမွ် စေန၊ တနဂၤေႏြဆို ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ ရေအာင္ ယူတတ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ relax ယူခ်င္ရင္ ေဘာလံုးပြဲေကာင္းေကာင္းေလးတစ္ပြဲ ၾကည့္ လိုက္တယ္။ အဲဒါပါပဲ။

>>> တခ်ဳိ႕ဝါသနာရွင္ေလးေတြက သူတို႔ထင္သေလာက္ မျဖစ္ေတာ့ စိတ္ဓာတ္က်ေန တာမ်ဳိးရွိတယ္။ သူတို႔ကို လည္း အားေပးစကား တစ္ခုခုေျပာေပးပါဦး။

ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ႀကိဳးစားေစခ်င္ပါတယ္။ လုပ္ ပါလို႔စိတ္ ဓာတ္မက်ပါနဲ႔လို႔။ ၿပိဳင္ပြဲဝင္လာတဲ့အခါမွာ ကိုယ္ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ့အထိ ေရာက္မလာခဲ့ဘူး။ လမ္း တစ္ဝက္မွာ ပ်က္က်န္ခဲ့ရင္၊ ဇြဲမေလွ်ာ့ဘဲနဲ႔ ေနာက္တစ္ ႏွစ္ေနာက္တစ္ေနရာ ေနာက္တစ္ႀကိမ္
ထပ္ၿပိဳင္ပါ။ ကိုယ့္ဘက္ကလည္း ဒီ့ထက္ ပိုေကာင္းေအာင္ ျပင္ဆင္ ၾကပါလို႔။

>>> ဆရာ့ေတးေရးသက္တမ္းမွာ ေတးေရးအလုပ္ကို ဆက္မလုပ္ခ်င္ေ လာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားတဲ့ခံစားမႈမ်ဳိးရွိရင္လည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

မရွိပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္က ဒီအလုပ္ကိုပဲ ဝါသနာပါ ေတာ့ ဒီအလုပ္လုပ္ရတာပဲ သိပ္ေပ်ာ္ပါတယ္။ အရမ္း ညံ့တဲ့သူတစ္ေယာက္ကို သင္ေပးေနရတယ္။ သူက မ လိုက္ႏိုင္လို႔ ပင္ပန္းတယ္လို႔ ညည္းေနတယ္။ သူ႔ကိုလည္း ေဟာက္ေနမိတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ရင္ဖြင့္ရင္ ရင္ဖြင့္ေနမိမယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီစိတ္ညစ္တာကို ျပန္ေတြး ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲဒါေလးေတြကို ကြၽန္ေတာ္က ေပ်ာ္ေနတာပါ။

>>> အဆက္အသြယ္မရွိတဲ့ အဆိုဝါသနာပါတဲ့သူေတြကို ၿပိဳင္ပြဲေတြ လုပ္ေပးသ လို ေတးေရးဝါသနာပါတဲ့သူေတြ ကိုေကာ အဲဒီလိုမ်ဳိးအစီအစဥ္မ်ဳိးမရွိဘူးလား။

ရွိပါတယ္။ အဲဒီကိစၥကို ပ႐ိုဂရမ္တစ္ခုအေနနဲ႔ ခ်န္နယ္တစ္ခုကေန သြားမယ္လို႔ စဥ္းစားထားပါတယ္။

>>> ေတးေရးဆရာေတြကို ဒီဘက္ေခတ္မွာ အရင္ေခတ္ ထက္ပိုၿပီးေတာ့ အေလးေပးလာတာေတြ႕ရတယ္ေနာ္။

ဟုတ္ပါတယ္။ ဟိုးအရင္တုန္းကဆို သီခ်င္းတစ္ ပုဒ္ေပါက္သြားေပမယ့္ ဘယ္သူေရး တယ္ဆိုတာကို သိပ္ မသိပါဘူး။ ဒီဘက္ေခတ္ ကိုမင္းခ်စ္သူတို႔ ေခတ္ ေလာက္ ကစၿပီး ေတးေရးေတြကို အသိအမွတ္ျပဳလာၾက ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေခတ္က်ေတာ့
အားလံုးသိလာ ၾကပါတယ္။ လမ္းမွာေတြ႕ရင္ေတာင္မွပဲ ေကေအတီဆို ၿပီး လာႏႈတ္ဆက္ၾကတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။

>>> ဒီေမးခြန္းေလးက ေနာက္ဆံုးေမးခြန္းေလးပါ။ Mr. Magazine ဖတ္ေနတဲ့အမ်ဳိးသားပရိသတ္ေတြအတြက္ ဆရာ့ရဲ႕ အႀကံေပးစကားေလး။

အခုေခတ္က လူငယ္ေတြအားလံုးေတာ္ၾကပါ တယ္။ စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ဥာဏ္ လည္းေကာင္းၾကပါတယ္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တဲ့အရာတစ္ခုကိုလည္း ႀကိဳးစားၿပီးလုပ္ တတ္ၾကပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက အခြင့္အေရးလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ေခတ္ထက္ ပိုၿပီးေကာင္းၾကေတာ့ ႀကိဳးစား ရတာ ပိုၿပီးေကာင္းပါတယ္။ အႀကံေပးစကားေျပာရမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ရလာတဲ့အခြင့္အေရးေတြကို အသံုးခ်ၿပီး ေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈလမ္းေၾကာင္းကို ဇြဲရွိရွိနဲ႔ ေလွ်ာက္ၾက ပါလို႔။

>>> ဆရာေကေအတီကို အင္တာဗ်ဴးအတြက္ခ်ိန္းတုန္း က မိနစ္ ၂ဝ၊ ၃ဝ ေလာက္
သာ ေမးမယ္လို႔ ေျပာခဲ့ေပ မယ့္ တကယ္တမ္း ဆရာ့အေျဖေလးေတြက စိတ္ဝင္ စားစရာေကာင္းတာမို႔ ဆရာနဲ႔ တစ္နာရီနီးပါးစကား ေျပာျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဆရာ့အင္တာဗ်ဴးက
ၿပန္လာခ်ိန္မွာ ေတာ့ ေနာက္တစ္ခါေမးျဖစ္ရင္ ဆရာ့ရဲ႕ ႏွလံုးသားေရး ရာေတြကို ပါ ေမးၾကည့္ဦးမွလို႔ စိတ္ကူးမိပါတယ္။ (ဒီ တစ္ပတ္ ဆရာေကေအတီရဲ႕ အင္တာဗ်ဴးေခါင္းစဥ္ကို ဘယ္လိုေပးရမလဲလို႔ ေတြးမိေတာ့ ဆရာ့ရဲ႕ အႀကိဳက္ဆံုး သီခ်င္းလည္းျဖစ္၊ ဆရာ့ဘဝထဲက တစ္ခုလည္းျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ့ 'တစ္ကိုယ္ေရလြမ္းဆြတ္ မႈမ်ား'ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလး ကို စဥ္းစားမိခဲ့တာမို႔ အခုလိုမ်ဳိး ေခါင္းစဥ္ေလး ေပးျဖစ္ ခဲ့တာပါ)။

ဆရာ ေကေအတီကို ၁၈.၄.၁၉၆၆ တြင္ ေမြးဖြားခဲ့တာပါ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂ဝ၁၂ ဒီဇင္ဘာ ၃ ရက္ ေန႔မွ မခ်မ္းအိမြန္နဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့တာပါ။ (ဆရာနဲ႔ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းစဥ္တုန္းက ဆရာ အိမ္ေထာင္မက် ေသးပါဘူး) ဆရာမရွိေတာ့ေပမယ့္ ဆရာ့ရဲ႕ မွတ္ တိုင္က ဂီတသမိုင္းမွာ အခိုင္အမာက်န္ရစ္ေနမွာ ျဖစ္သလို ဂီတေလာကသားမ်ားရဲ႕ ႏွလံုးအိမ္ထဲမွာ တြယ္ၿငိေန မွာေသခ်ာပါတယ္။

Credit: Mr Magazine

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။