လြင္သႏၱာစုိး
တယ္လီဖုန္းယဥ္ေက်းမႈ အေလ့အက်င့္ေကာင္းမ်ား
ဖုန္းေခၚဆိုသူသည္ စကားေျပာသည့္ အခ်ိန္ကို သတိျပဳပါ။
(၁) သင္ႏွင့္ဖုန္းေျပာမည့္သူအတြက္ ႏိုးၾကားတက္ၾကြမႈ အေကာင္းဆုံးရိွေနခ်ိန္ကို ေရြးခ်ယ္ေျပာဆိုတတ္ျခင္းသည္ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုအတြက္ ထိေရာက္မႈ အရိွဆုံးျဖစ္ေၾကာင္း သတိျပဳပါ။
(၂) အေရးႀကီးေသာ ဖုန္းေခၚဆိုမ်ားသည္ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနေသာအခ်ိန္ သို႔မဟုတ္ တစ္ဖက္သားအတြက္ အလုပ္အလြန္႐ႈပ္ေနေသာ အခ်ိန္မ်ား ၌ အာ႐ုံစူးစိုက္ မႈ ေလ်ာ့ပါးေနတတ္သည္။ အေကာင္းဆုံးမွာ ႏိုးၾကားမႈ အရိွဆုံး နံနက္ပိုင္းျဖစ္ေစ အလုပ္ အားလုံးၿပီးစီးသည့္ ညပိုင္းျဖစ္ေစ ေရြးခ်ယ္မႈသည္ အသင့္ေတာ္ ဆုံး ျဖစ္ႏိုင္ ပါသည္။ သို႔ရာတြင္ အားလပ္ရက္အတြင္း မိသားစုႏွင့္အနားယူေန သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ဆက္သြယ္ေျပာ ဆိုရန္ မျပဳသင့္ပါ။
(၃) တစ္ဖက္သားစိတ္ထဲတြင္ ၾကည္လင္ ရႊင္ျပေနခ်ိန္တြင္ ဖုန္းေျပာဆိုျခင္း သည္ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုအတြက္ Marketing လုပ္ေနသူ တစ္ဦးအတြက္ ေအာင္ျမင္ မႈအရိွ ဆုံးျဖစ္တတ္သည္ ဟု မွတ္ခ်က္ျပဳထားၾကသည္။
(၄) အိမ္ရိွ ဆိုဖာေပၚတြင္ ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ေခြ ထိုင္ၿပီးဖုန္းေျပာေနသူသည္ စီးပြားေရး အလုပ္သေဘာမဆန္သည့္ အသံမ်ဳိး ကိုျဖစ္ေပၚေစတတ္ၿပီး တစ္ဖက္သား အတြက္ စိတ္ မဝင္စားသည့္ အေန အထားကို ေရာက္ရိွသြားႏိုင္သည္။ ႐ုံးအလုပ္မ်ဳိးကို မိမိေနအိမ္မွ ဖုန္းေခၚ ဆိုေျပာျခင္းကိုလည္း အထူးသတိခ်ပ္ အပ္ေပသည္။နားေထာင္သူအတြက္ ညက္ေညာ နားဝင္ခ်ဳိ ေအာင္ေျပာဆိုတတ္မႈလည္း အေရးႀကီးပါသည္။
(၁) အခ်ိန္တိုတိုအတြင္း သြက္လက္ဖ်တ္ လတ္ကြၽမ္းက်င္စြာျဖင့္ တိုတိုႏွင့္လိုရင္း ကို ေျပာဆိုတတ္မႈသည္ တစ္ဖက္သား အေပၚတြင္ ဂ႐ုစိုက္မႈအား ပိုေကာင္း လာေ စႏုိင္ၿပီး ေအာင္ျမင္ေသာ စူပါဖုန္းေျပာတတ္သူအျဖစ္ ေရာက္ရိွႏိုင္ေပသည္။
(၂) ဖုန္းေခၚဆိုခံသူတစ္ဦးအတြက္ ၎တြင္ရိွေနတတ္သည့္ အခက္အခဲဒုကၡမ်ား ႀကဳံေနရသူတစ္ဦးအား စာနာမႈကို မွ်ေဝခံစားတတ္သူအျဖစ္ ရိွေနသည္ ကိုလည္း သတိျပဳပါ။
(၃) ဖုန္းေခၚဆိုခံရသူႏွင့္ မိမိသည္ စကားဝိုင္းတစ္ခုကို အခ်ိန္တိုအတြင္း အတူတကြစိတ္ပါဝင္စားစြာ ေျပာဆိုဝိုင္းဖြဲ႕ အသြင္ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးရပါမည္။
(၄) မိမိဖုန္းေျပာမည့္သူသည္ ျပႆနာ တစ္ခု (သို႔) အခက္အခဲတစ္ခုရိွေန တတ္သည္ကိုလည္း နားလည္ေပးထား ရန္ လိုအပ္သည္။
(၅) မိမိႏွင့္ ဖုန္းေျပာမည့္သူတြင္ ဖုန္းလိုင္း အမ်ားအျပားရိွလွ်င္ အေကာင္းဆုံးကို ေရြးသုံးပါ။
(၄) မိမိဖုန္းေျပာမည့္သူသည္ ျပႆနာ တစ္ခု (သို႔) အခက္အခဲတစ္ခုရိွေန တတ္သည္ကိုလည္း နားလည္ေပးထား ရန္ လိုအပ္သည္။
(၅) မိမိႏွင့္ ဖုန္းေျပာမည့္သူတြင္ ဖုန္းလိုင္း အမ်ားအျပားရိွလွ်င္ အေကာင္းဆုံးကို ေရြးသုံးပါ။
ဖုန္းလက္ခံေျပာသူမ်ားအထူးသတိ
ေခၚဆိုမႈတစ္ခုသည္ သင္ႏွင့္မဆိုင္သည့္အခါ အထူးသတိျပဳရမည့္အခ်က္ျဖစ္သည္။
(၁) ေျပာလာသူကို လုံးဝအျပစ္မတင္ပါႏွင့္။
(၂) ‘မင္းဆက္ေနတာဟာ ဌာနမွားေနၿပီ’ ဟူေသာ အေျပာသည္ ဖုန္းေခၚေနသူ ကို အျပစ္တင္သံပါေနေၾကာင္း သတိ ျပဳပါ။
(၃) ‘မင္းဆက္ေနတာဟာ မဟုတ္တဲ့ ဖုန္းေနရာကို ေရာက္ေနတယ္’ အားလုံး အေပၚမွာ မေက်မနပ္အျပစ္တင္ ေလသံပါေနသည္ကို သတိျပဳပါ။
(၄) စိတ္ရွည္သည္းခံတတ္စြာျဖင့္ ျပန္လည္ ေျပာဆိုမႈျဖင့္ ေအာင္ျမင္သူတစ္ဦး ျဖစ္လာႏိုင္ပါသည္။
(၅) ခက္ခက္ခဲခဲရိွေနသူကို ကူညီမႈဆႏၵ ရိွပါေစ၊ ဖုန္းေျပာလိုသူ၏ လိုအပ္ေသာ ေနရာကို စနစ္တက်ေမးျမန္းၿပီး ဖုန္း လႊဲေပးလိုက္ပါ။ သို႔မဟုတ္ သိလိုသည့္ ေနရာကို ရရိွႏုိင္သည့္အႀကံေပးပါ။
(၆) မိမိထက္ပို၍ သိႏိုင္ေသာသူထံသို႔ လႊဲေပးျခင္းမွာ အေကာင္းဆုံးတာဝန္ ယူမႈျဖစ္သည္။
(၂) ‘မင္းဆက္ေနတာဟာ ဌာနမွားေနၿပီ’ ဟူေသာ အေျပာသည္ ဖုန္းေခၚေနသူ ကို အျပစ္တင္သံပါေနေၾကာင္း သတိ ျပဳပါ။
(၃) ‘မင္းဆက္ေနတာဟာ မဟုတ္တဲ့ ဖုန္းေနရာကို ေရာက္ေနတယ္’ အားလုံး အေပၚမွာ မေက်မနပ္အျပစ္တင္ ေလသံပါေနသည္ကို သတိျပဳပါ။
(၄) စိတ္ရွည္သည္းခံတတ္စြာျဖင့္ ျပန္လည္ ေျပာဆိုမႈျဖင့္ ေအာင္ျမင္သူတစ္ဦး ျဖစ္လာႏိုင္ပါသည္။
(၅) ခက္ခက္ခဲခဲရိွေနသူကို ကူညီမႈဆႏၵ ရိွပါေစ၊ ဖုန္းေျပာလိုသူ၏ လိုအပ္ေသာ ေနရာကို စနစ္တက်ေမးျမန္းၿပီး ဖုန္း လႊဲေပးလိုက္ပါ။ သို႔မဟုတ္ သိလိုသည့္ ေနရာကို ရရိွႏုိင္သည့္အႀကံေပးပါ။
(၆) မိမိထက္ပို၍ သိႏိုင္ေသာသူထံသို႔ လႊဲေပးျခင္းမွာ အေကာင္းဆုံးတာဝန္ ယူမႈျဖစ္သည္။
ကိုလင္းမာန္ေအာင္
ရတီမဂၢဇင္း
ရတီမဂၢဇင္း
Credit To : Mandalay Media Group
http://www.facebook.com/lwinthandarsoe
http://www.facebook.com/lwinthandarsoe
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။