Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, June 6, 2013

ဆင္ဆာမႈဝါဒေအာက္မွ လြတ္ေျမာက္လာေသာအခါ

06 June 2013 |By Venus News Journal
အရပ္သား အစိုးရ ေပၚေပါက္လာၿပီး ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ ေနာက္ပိုင္းမွာ အစိုးရပိုင္ မဟုတ္ေသာ အဖြဲ႕အစည္း (NGO)ေတြ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေပၚေပါက္ လာခဲ့ ပါတယ္။ ယခင္စစ္ အစိုးရ လက္ထက္မွာ အစိုးရ တာဝန္ရွိသူ အမ်ားအျပားနဲ႔ မူဝါဒ ပိုင္းဆိုင္ရာ တင္းက်ပ္ခဲ့တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံ ႐ုပ္ရွင္ အစည္းအ႐ံုး ဟာလည္၊ တတ္သိနားလည္ တတ္ကြ်မ္းတဲ့ အႏုပညာရွင္ ေတြရဲ႕ ဦးေဆာင္မႈနဲ႔ အတူ ႐ုပ္ရွင္ေလာက သားမ်ား အက်ိဳးကို တာဝန္ထမ္းေဆာင္ ေပးမယ့္ NGO အစစ္အမွန္ အျဖစ္ ဒီမိုကေရစီ နည္းက်က် ျပန္လည္ဖြဲ႕စည္း ခဲ့ပါတယ္။

ဒီလို ဥကၠ႒ ဦးဇင္ဝိုင္း ဦးေဆာင္တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ အစည္းအ႐ံုး သစ္ဟာ ႐ုပ္ရွင္ ေလာက သားေတြ တြင္တြင္ က်ယ္က်ယ္ ေတာင္းဆို လာတဲ့ ဆင္ဆာမူဝါဒ ေလွ်ာ့ ေပါ့ေရးကို အသက္ဝင္ေစ ခဲ့ပါတယ္။
"မူဝါဒ တင္းက်ပ္မႈ ေတြေၾကာင့္ ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္ အဆင့္အတန္းဟာ ႏိုင္ငံတကာ စံခ်ိန္မမီ တာပါလို႔ ေၾကြးေၾကာ္ခဲ့ သူေတြ လည္း အမ်ားႀကီး ရွိခဲ့ေပမယ့္ မူဝါဒ အမွန္ တကယ္ ေလွ်ာ့ခ်ေပး ခ်ိန္မွာေတာ့ ႐ိုက္ ကြင္း၊ ႐ိုက္ခ်က္၊ ဇာတ္အိမ္ တည္ေဆာက္ မႈ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ ပီျပင္မႈေတြဟာ ထင္ ေလာက္ေတာ့ တိုးတက္ ေျပာင္းလဲလာတာ မ်ိဳးမရွိပါဘူး"ဟု အမည္မေဖာ္လိုသူ ဒါ႐ိုက္ တာ တစ္ဦးက ဆိုပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ေမာင္နဲ႔ႏွမ၊ သားနဲ႔အမိ မိသားစု အတူတကြ ၾကည့္ဖို႔ မသင့္တဲ့ ဇာတ္ ကြက္ေတြ ကေတာ့ ယခုတေလာ မၾကာ ခဏဆိုသလို ျမန္မာဗီဒီယို ဇာတ္ကားအခ်ိဳ႕ မွာ ေတြ႕ျမင္ လာရပါတယ္။ ဒီလို အေျခအေန ေတြေၾကာင့္ ပရိသတ္ အခ်ိဳ႕ရဲ႕ စိုးရိမ္ပူပန္ သံေတြတစ္စ ထက္တစ္စ ဆူညံ လာခဲ့ပါတယ္။ ေမးခြန္း ထုတ္စရာ လည္း ျဖစ္လာပါတယ္။ ဆင္ဆာမူဝါဒ ေလွ်ာ့ေပါ့ေပးမႈ ကေနတစ္ဆင့္ လူငယ္ေတြ ေရလိုက္ လြဲေစႏိုင္မလား ဆိုတာကိုေပါ့။
မစီးေမ်ာရင္ ေရလိုက္မလြဲပါ
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ စူပါမင္းသမီး တစ္လက္ ျဖစ္တဲ့ အိျႏၵာေက်ာ္ဇင္က သူမရဲ႕ အျမင္ကို အခုလိုပဲ ေျပာျပ လာပါတယ္။ "အရင္နဲ႔ ကြာတာက အေျပာေလးေတြ နည္းနည္း ၾကမ္းလာတဲ့ သေဘာထား ရွိတယ္။ Sexy က်တဲ့အခန္း ဆိုေပမယ့္လည္း ဇာတ္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ အရဆိုရင္ ထည့္႐ိုက္ ရမွာပဲ ေလ။ လိုက္ၿပီး ေမ်ာေနမွသာ ေရလိုက္လြဲ မွာပါ" လို႔ ေျပာလာပါတယ္။ လူငယ္ေတြ ပရိသတ္ေတြ ကလည္း ေဖ်ာ္ေျဖေရး အျမင္ ျဖင့္သာ ၾကည့္ဖို႔လည္း ထည့္သြင္းေျပာ သြားခဲ့ပါတယ္။
ဆင္ဆာေျဖေလွ်ာ့မႈကို တန္ဖိုးရွိစြာ အသံုးခ်သင့္
ဆင္ဆာေျဖေလွ်ာ့မႈေၾကာင့္ ဇာတ္ လမ္းေရြးခ်ယ္ ႐ိုက္ကူးရာမွာ အတန္အသင့္ တိုးတက္ ေျပာင္းလဲ ေကာင္းမြန္ လာခဲ့ေပ မယ့္ အႏုတ္လကၡဏာ ေဆာင္တဲ့ ဗီဒီယို ဇာတ္ကား အခ်ိဳ႕လည္း ရွိတာေၾကာင့္ ဒီမို ကေရစီရလို႔ လမ္းမေပၚ ေဆး႐ိုး ထြက္လွန္း တယ္ဆိုတာမ်ိဳး မျဖစ္ရေအာင္ ရထားတဲ့ အခြင့္အေရး တစ္ခုျဖစ္တဲ့ ဆင္ဆာေျဖေလွ်ာ့ ေပးမႈကိုလည္း အႏုပညာ ေလာကသား ေတြက တန္ဖိုးရွိစြာ အသံုးခ်သင့္ တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကိုေတာ့ "ပရိသတ္ကို ေဖာ္ျပတဲ့ အခါ လြတ္လပ္ခြင့္၊ တျခား ေနာက္မျပ သင့္တဲ့ အခန္းေတြကို ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံျဖစ္တဲ့ အတြက္ လြတ္လပ္ ခြင့္ကို ဒါေတြနဲ႔ ယွဥ္တြဲၿပီး ျပသ သင့္တယ္" လို႔ ဝါရင့္ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ဦးက သံုးသပ္ လာပါတယ္။
ဇာတ္လမ္းေတြကို အတန္းအစားခြဲၿပီးျပသင့္
ဇာတ္ရဲ႕လိုအပ္ခ်က္အရ ထည့္သြင္း ႐ိုက္ကူးရတဲ့ တိမ္းၫႊတ္ ယစ္မူးဖြယ္ျပကြက္ ေတြက မိသားစုနဲ႔ အတူၾကည့္ရင္ မၾကည့္ သင့္တာေၾကာင့္ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားေတြကို အတန္း အစားခြဲၿပီး ျပသင့္တယ္လို႔ ဒါ႐ိုက္ တာ ဇမၺဴထြန္းသက္လြင္က ေျပာျပပါ တယ္။ သာမန္ ဇာတ္လမ္းေတြမွာေတာ့ အဲဒီ အခန္းေတြက မျပသင့္ပါဘူး၊ ဖန္စီ ဇာတ္ကား ေတြမွာ ကာ႐ိုက္တာအရ ေဖာ္ ျပရမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေဖာ္ျပသင့္တယ္၊ မိသားစု ၾကည့္မယ့္ ဒရမ္မာ ဇာတ္ကား လား၊ ဖန္စီလား၊ ပညာေပးလား ဆိုတာကို အတန္းအစားခြဲၿပီးျပသင့္တယ္"လို႔ ၎က ေျပာပါတယ္။ ရာဂစိတ္ကို ႏိုးၾကြေစႏိုင္တဲ့ ျပကြက္ ေတြဟာ ပရိသတ္ကို ေစာ္ကားရာေရာက္ တယ္ဆိုတာကို အႏုပညာရွင္ေတြ အႏု ပညာဖန္တီး သူေတြက သတိျပဳရ မွာပါ။ ျမန္မာ ဗီဒီယို ဇာတ္လမ္းကို ေက်းလက္ ေနျပည္သူ မ်ားတဲ့ ျမန္မာျပည္ ပရိသတ္ေတြ က မိသားစုနဲ႔ အတူတကြ ၾကည့္႐ႈမႈမ်ား တာေၾကာင့္ ဂ႐ုျပဳသင့္ ေၾကာင္းလည္း အမည္မေဖာ္ လိုတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ တစ္ဦးက လည္း သံုးသပ္အႀကံေပး ေျပာၾကားသြားခဲ့ ပါတယ္။
ဆင္ဆာေျဖေလွ်ာ့ေပးတာ အမွန္တကယ္တိုးတက္မႈရွိရဲ႕လား
ဆင္ဆာေလွ်ာ့ေပါ့ မႈေတြေၾကာင့္ ႏိုင္ငံ တကာ စံခ်ိန္မီ ဇာတ္လမ္း ေကာင္းေတြ ၾကည့္ရေတာ့ မွာပဲလို႔ အားခဲ ထားမိေပမယ့္ အမွန္မွာေတာ့ အာရွစံခ်ိန္ ကိုေတာင္ ေကာင္းေကာင္း မမီေသးပါဘူး။ သို႔ေသာ္ ျငားလည္း ေကာင္းလာလိမ့္ ႏိုးႏိုးနဲ႔အားေပး ေနသူပရိသတ္ ေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ လို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယိုပရိသတ္ အခ်ိဳ႕က ဆိုပါတယ္။ "ဆင္ဆာမူဝါဒ ေျဖေလွ်ာ့ ေပးတယ္ ဆိုတုန္းက ကိုယ့္ဆီက အႏုပညာရွင္ေတြ၊ အတတ္ပညာ ရွင္ေတြ ဘယ္လို လက္ကုန္ ထုတ္မလဲ ဆိုတာကို အားခဲၿပီးေစာင့္ၾကည့္ခဲ့ ေပမယ့္ အဆင့္အတန္း ေကာင္းေကာင္းမမီ တဲ့ သရဲကား အမ်ားစုပဲ ထြက္လာတယ္" လို႔ သုဝဏၰၿမိဳ႕နယ္က အေခြငွား ဆိုင္ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးက ေျပာပါတယ္။
"ဟိုတစ္ေလာကအငွားရဆံုး ဇာတ္ ကားကေတာ့ မ်က္လံုးေလး ကလယ္ ကလယ္ပဲ။ အဲ့ဒီကားထဲက ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတြက အရမ္းအသက္ဝင္တယ္ဆိုၿပီး အငွားလိုက္တာပါ။ အျမင္ကလည္း ဆန္း ေတာ့ေလ"ဟု ၎က ေျပာျပပါတယ္။
"မ်က္လံုးေလး ကလယ္ကလယ္" ဇာတ္ကားမွာ က်ရာဇာတ္႐ုပ ္ကေန အပီ ျပင္ဆံုး ေဆးစက္က်ရာ အ႐ုပ္ထင္ ႏိုင္တယ္ လို႔ သတင္းႀကီးေနသူ မင္းသမီး ေရႊမႈန္ရတီ ကေတာ့၊ "ဒီဇာတ္ကားမွာ ကာ႐ိုက္တာ အရ ဒါ႐ိုက္တာ ခိုင္းတဲ့ အတိုင္း သ႐ုပ္ ေဆာင္ရတာ ျဖစ္ၿပီး ႀကိဳးစား ခ်င္စိတ္ တစ္ခု တည္းနဲ႔ အဲ့ဒီအခန္းကို ရေအာင္ႀကိဳးစားၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားတာပါ"လို႔ ေျပာျပလာ ပါတယ္။ ဆင္ဆာေျဖေလွ်ာ့မႈ အေပၚမွာေတာ့ မင္းသမီးက ေကာင္းမြန္ေၾကာင္း ေျပာ ၾကားခဲ့ပါတယ္။
႐ုပ္ရွင္ထဲ ကလို အတုခိုးမွာ ေၾကာက္ပါသည္
လတ္တေလာ ေရပန္းစား ျမန္မာ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားထဲမွာ ျပကြက္မ်ား အေပၚ လူငယ္မ်ား အတုခိုး ၾကမည္ကို စိုးရိမ္မိ ေၾကာင္းလည္း က်ဴရွင္ ဆရာတစ္ဦးက ေျပာလာ ပါတယ္။ "ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငယ္ငယ္ တုန္းကဇာတ္ လမ္းထဲမွာ မင္းသား ေဆးလိပ္ေသာက္ တာေတြ႕ရင္ အားက်တယ္၊ ဖိုက္တင္ခန္း ဆိုလည္း အားက်တာေပါ့၊ ျမန္မာကား ဆိုေတာ့ ျမန္မာ ပရိသတ္အေပၚမွာ လႊမ္းမိုး မႈကအားႀကီး တယ္ေလ၊ မဟုတ္တဲ့ ျပကြက္ ေတြကို ကေလးေတြ အတုခိုးရင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ။ ေတြးမိရင္ ေတာ္ေတာ္ၾကက္သီး ထစရာေကာင္းတယ္" လို႔ ျမန္မာဗီဒီယို ပရိသတ္ တစ္ဦးျဖစ္သူ က်ဴရွင္ ဆရာက သူ႔ရဲ႕စိုးရိမ္မႈကို ထုတ္ေျပာ လာပါတယ္။
မူဝါဒ လြတ္လပ္မႈမွ
ျမန္မာ ဇာတ္လမ္းမ်ား ခ်စ္၊ ကြဲ၊ ညား ပံုေသကား ခ်ပ္ဇာတ္ လမ္းမ်ားမွ ႐ုန္းထြက္ ၍ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီေရး ႀကိဳးစားရန္ လိုပါတယ္။ သို႔ေသာ္ လြတ္လပ္ေသာ မူဝါဒကို ေကာင္းမြန္စြာ တန္ဖိုးထားေရးႏွင့္ လြဲမွားေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းတစ္ခုေပၚကို လူငယ္ေတြ အတုယူ ေရလိုက္မလြဲရန္ အတြက္လည္း ထည့္သြင္း စဥ္းစားသင့္ ေသးေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ရ ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။