Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Friday, February 23, 2018

မန္ေနဂ်ာမ်ားအတြက္ ဆြန္ဇူးရဲ႕စစ္ဆင္ေရးအႏုပညာ

 
 
အခ်ိန္ကိုက္ေဆာင္ရြက္ျခင္းနဲ႔ အရႇိန္အဟုန္ျမႇင့္ေဆာင္ရြက္ျခင္းတို႔ကို ဟန္ခ်က္ညီညီ ေဆာင္ရြက္ပါ
---------------------
မန္ေနဂ်ာမ်ားအတြက္ ဆြန္ဇူးရဲ႕စစ္ဆင္ေရးအႏုပညာ

ဆြန္ဇူးက ေအာက္ပါအတိုင္း မိန္႔ၾကားပါတယ္။
----------
ေက်ာက္တံုးႀကီးေတြကို ဒလေဟာ စီးဆင္းေနတဲ့ ေရေတြက တိုက္စားသယ္ယူသြားႏိုင္တာဟာ ေရရဲ႕အရႇိန္အဟုန္ေၾကာင့္ ျဖစ္တယ္။ သားေကာင္ကို သိန္းငႇက္က ထိုးသုတ္ယူသြားႏိုင္တာဟာ ဒီငႇက္ရဲ႕အခ်ိန္ကိုက္လႈပ္ရႇား လုပ္ကိုင္ႏိုင္လို႔ျဖစ္တယ္။ စစ္ပြဲမ်ားလည္း ဒီလိုပါပဲ။ တပ္မႇဴးေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာ ရန္သူျပန္မခုခံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျပင္းထန္တဲ့ အရႇိန္အဟုန္နဲ႔ တိုက္ခိုက္ႏိုင္တဲ့အေနအထားရေအာင္ ဖန္တီးယူတာပါပဲ။ ဒီလိုေဆာင္ရြက္လုိက္တဲ့အခါမႇာလဲ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ အခ်ိန္ကိုက္လုပ္ကိုင္တယ္။ သားေကာင္ကိုပစ္ခတ္ေတာ့မလို႔ ေလးႀကိဳးကိုတင္းေနေအာင္ ဆြဲတင္ထားလိုက္တဲ့အခါ စြမ္းအင္ျဖစ္ေပၚလာတာမ်ဳိးပါ။ ၿပီးရင္ မႇန္ေအာင္ပစ္ဖို႔အတြက္ အဲဒီဒူးေလးရဲ႕ ခလုတ္ကို အခ်ိန္ကုိက္ျဖဳတ္လိုက္ရတယ္။ စစ္ပြဲမႇာ ႐ုတ္႐ုတ္သည္းသည္းေတြ ျဖစ္လာေနတယ္လို႔ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ မိမိရဲ႕တပ္ဖြဲ႕ေတြမႇာေတာ့ ႐ုတ္႐ုတ္သည္းသည္း ကစဥ့္ကလ်ားျဖစ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး။ စစ္ေျမျပင္တစ္ခုလံုး ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးေတြ ႐ုတ္တရက္ေတြျဖစ္ေနတဲ့ၾကားမႇာ သူ႕တပ္ဖြဲ႕ေတြဟာ ဟိုတစ္စ ဒီတစ္စုျဖစ္ေနတယ္လို႔ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ ဒါဟာ ရန္သူရဲ႕အႏိုင္တိုက္ခိုက္မႈကို ခုခံေနႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ကိုျပတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဖ႐ိုဖရဲျဖစ္ေနတယ္လို႔ ထင္ရတာဟာ တကယ္ေတာ့ စနစ္တက်ရႇိေနလို႔ ထင္ေနရတာျဖစ္တယ္။ သူရဲေဘာေၾကာင္တယ္လို႔ ထင္ရတာဟာလည္း တကယ္ေတာ့ သတၲိပါပဲ။ အားနည္းခ်က္လို႔ ထင္ရတာဟာလည္း တကယ္ေတာ့ ခြန္အားရႇိေနျခင္းပါပဲ။ ပိပိရိရိစနစ္တက်ရႇိျခင္း၊ ဖ႐ုိဖရဲျဖစ္ေနျခင္းဆိုတာေတြဟာ တပ္ဖြဲ႕ကို ဘယ္လိုဖြဲ႕စည္းလုပ္ကိုင္ေနတယ္၊ ဘာကိုဦးတည္လုပ္ကိုင္ေနတယ္ဆိုတဲ့အေပၚမႇာ မူတည္တယ္။ သတၲိရႇိျခင္း၊ သတၲိနည္းျခင္းဆိုတာလည္း မိမိရဲ႕အေနအထားေပၚမႇာ မူတည္တယ္။ အားရႇိျခင္း၊ အားနည္းျခင္းဆိုတာဟာလည္း စစ္ေျမျပင္မႇာ မိမိတို႔တပ္ဖြဲ႕ေတြ ေနရာခ်ာထားပံုေပၚမႇာ မူတည္တယ္။

ဒါေၾကာင့္ ရန္သူကို အၿမဲအလုပ္႐ႈပ္ေနေအာင္ လုပ္ထားေရးမႇာ ကြၽမ္းက်င္သူဟာ မိမိရဲ႕အလိုက်ရန္သူက လိုက္လုပ္ေနမယ့္ မာယာပရိယာယ္ကို သံုးေလ့ရႇိတယ္။ ရန္သူႀကိဳက္မယ္ဟာနဲ႔ မ်ားတယ္။ ျဖားေယာင္းတယ္ အဲဒီလိုလုပ္ေတာ့ ရန္သူကအလုပ္ေတြ ႐ႈပ္ကုန္တယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေနခ်ိန္မႇာ မိမိရဲ႕ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့တပ္ေတြက ရန္သူကို အလစ္အငိုက္ လွ်ပ္တျပတ္ၿခံဳခိုတိုက္ခိုက္ဖို႔ အခ်ိန္ေကာင္းကို ေစာင့္ေနတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ တပ္မႇဴးဟာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အေျခအေနကို အေကာင္းဆံုးအက်ဳိးရႇိေအာင္ သံုးစြဲေရးကို အလြန္တန္ဖိုးထားပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ေအာက္လက္ငယ္သားမ်ားကိုလည္း အလြန္အကြၽံဖိအားေပးခိုင္းေစမႈမ်ဳိး မရႇိဘူး။ ဒီေတာ့ သူဟာ လူမႇန္ေနရာမႇန္ ေရြးတတ္သူပါပဲ။ အဲဒီလိုအေျခအေနကို လိုက္ၿပီး လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္တတ္သူဟာ သူ႕တပ္သားေတြကို လႇိမ့္ဆင္းလာတဲ့ သစ္တံုးေတြ၊ ေက်ာက္တံုးႀကီးေတြလို အသံုးခ်သြားတယ္။ သစ္တံုးတို႔ ေက်ာက္တံုးတို႔ဆိုတာ သဘာ၀အားျဖင့္ ေျမျပန္႔မႇာ မေရြ႕လ်ားဘဲၿငိမ္ေနၿပီး ဆင္ေျခေလ်ာမႇာဆိုရင္ေတာ့ ေရႇ႕ဘက္ကို လႇိမ့္ဆင္းသြားတယ္။ အလံုးအ၀န္းမဟုတ္ဘဲ ေထာင့္စြန္းေတြပါရင္ ရပ္သြားတယ္။ အ၀ိုင္းဆိုရင္ေတာ့ ဆက္ၿပီးလိမ့္သြားတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽမ္းက်င္တဲ့တပ္မႇဴးရႇိတဲ့ တပ္ဖြဲ႕မ်ားဟာ ေပေပါင္းေထာင္ခ်ီျမင့္တဲ့ ေတာင္ေပၚက လႇိမ့္ဆင္းလာတဲ့ လံုး၀ိုင္းတဲ့ေက်ာက္တံုးႀကီးမ်ားလိုပဲ အရႇိန္အဟုန္ျပင္းတဲ့ စြမ္းအင္ေတြရႇိၾကတယ္။ စြမ္းအင္ေတြရႇိၾကတယ္။ စြမ္းအင္ကိုအသံုးခ်တယ္ဆိုတာ ဒါမ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။

မန္ေနဂ်ာ႐ႈေထာင့္မႇ သံုးသပ္ခ်က္
-------------------
အရႇိန္အဟုန္ေၾကာင့္ အင္အားျဖစ္ေပၚလာတယ္။ အခ်ိန္ကိုက္ေဆာင္ရြက္လုပ္ကိုင္ရတယ္ဆိုတာ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တဲ့ အခ်ိန္မႇာ အားသာခ်က္ကို အသံုးခ်လိုက္ရတာ ျဖစ္တယ္။

Subway ကုမၸဏီဟာ ၁၉၈၀ ျပည့္လြန္နဲ႔ ၁၉၉၀ ျပည့္လြန္ကာလမ်ားအတြင္း စတိုးဆိုင္ေပါင္း ၁၀,၀၀၀ ေက်ာ္ကို ဖြင့္လႇစ္လုပ္ကိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ကုမၸဏီဟာ ၁၉၉၀ ျပည့္လြန္ႏႇစ္မ်ားနဲ႔ လက္ရႇိရာစုႏႇစ္ရဲ႕ ပထမဆယ္ႏႇစ္တာကာလအတြင္း အရႇိန္အဟုန္ကို ထိန္းထားကာ ကမၻာ့အႏႇံ႔ မိမိရဲ႕ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို တျခားဆိုင္မ်ားက ေရာင္းေပးႏိုင္ခြင့္ႏႈန္းကိုလည္း ထိန္းထားႏိုင္ပါတယ္။ အခုအခါမႇာေတာ့ သူ႕ရဲ႕ဆိုင္ခြဲေတြဟာ ကမၻာ့အႏႇံ႔ဦးေရ ၂၅,၀၀၀ ေက်ာ္ေနၿပီျဖစ္တယ္။ ႏိုင္ငံမ်ားစြာမႇာ အဲဒီလိုဆိုင္ခြဲေတြ ဖြင့္ထားတဲ့ အေရအတြက္ဟာ McDonald's က ဖြင့္ထားတဲ့ အေရအတြက္ထက္ ဆိုင္ေပါင္း ၂၅,၀၀၀ ပိုေနပါတယ္။

ေအာင္ျမင္သြားၿပီဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ေအာင္ျမင္ဖို႔ အခြင့္အလမ္းေတြေပၚေပါက္ေလ့ရႇိပါတယ္။ အရႇိန္အဟုန္လည္း ရလာတယ္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြ ဆုတ္ယုတ္က်ဆင္းေနတဲ့ ၂၀၀၉ ခုႏႇစ္ ေခတ္ကာလက်ပ္ႀကီးအတြင္းမႇာေတာင္ Toyota ကားကုမၸဏီဟာ ဓာတ္ဆီ သို႔မဟုတ္ ဒီဇယ္ဆီသံုးအင္ဂ်င္စက္မ်ားကို လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာမ်ားနဲ႔ တြဲဖက္သံုးရတဲ့ Prius ဆိုတဲ့ကားမ်ားရဲ႕ အေရာင္းအရႇိန္အဟုန္ကို ထိန္းထားႏိုင္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ၿပိဳင္ဘက္ကားကုမၸဏီမ်ားရဲ႕ ကားေတြက ဂဏန္းႏႇစ္လံုးအဆင့္အထိအေရာင္းက်ေနေပမယ့္ Toyota ကေတာ့ ၀ယ္မယ့္သူေတြမ်ားလြန္းလို႔ ေစာင့္ေတာင္ေနၾကရပါတယ္။

ထုနဲ႔ထည္နဲ႔ ေရာင္းရၿပီဆိုရင္ အရႇိန္အဟုန္ဆိုတာေတြနဲ႔ စိတ္ဓာတ္တက္ႂကြမႈေတြလည္း ျဖစ္ေပၚလာတယ္။ ေရာင္းမထြက္ဘဲ က်န္ေနတဲ့ သံုးလည္းမသံုးၾကေတာ့တဲ့ ပစၥည္းေတြ လက္ထဲက်န္ေနရင္ေတာ့ ဆန္းသစ္တီထြင္မႈေတြလည္း သိပ္မလုပ္ၾကေတာ့ဘူး။ စီးပြားေရးတိုးႏႈန္းလည္း တက္မလာေတာ့ပါဘူး။ ၀င္ေငြေကာင္းေနတဲ့အခါ လုပ္သမွ်အမႇန္ႀကီးပဲလို႔ ထင္ရေလ့ရႇိတယ္။ ၀င္ေငြက်သြားၿပီဆိုရင္ေတာ့ အမႇားလုပ္ထားတာေတြဟာ အမ်ားႀကီးသိသာျမင္သာလာတယ္။

အရႇိန္အဟုန္ေတြ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ တိုးလာတာနဲ႔အမွ် မိမိတို႔ရဲ႕ ဦးတည္ရည္မႇန္းခ်က္မ်ားကို ေအာင္ျမင္စြာတုိးေဖာက္ရယူႏိုင္တယ္။ အဲဒီအရႇိန္အဟုန္ကိုသံုးၿပီး အခ်ိန္ကိုက္ေဆာင္ရြက္လုပ္ကိုင္လိုက္ရင္ ေအာင္ျမင္မႈရေတာ့တာပါပဲ။ အဲဒီသေဘာတရားကို စီးပြားေရးလုပ္ကိုင္ရာမႇာ သံုးလို႔ရေလ့ရႇိတယ္။ ၿပိဳင္ဘက္ေတြထက္ ေရာင္းေစ်းအမ်ားႀကီး သက္သာေအာင္လုပ္ျခင္း၊ ကုန္စည္ျပပြဲေတြမႇာ မိမိတို႔ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းမ်ားနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အာမခံခ်က္မ်ားကို သိသိသာသာ ေျပာင္းလဲတင္ျပေပးျခင္းစတာေတြကို လုပ္ႏိုင္တယ္။ အဲဒီလိုပြဲေတြ လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ၿပိဳင္ဘက္မ်ားရဲ႕ အစီအမံေတြ အမ်ားႀကီးဖ႐ိုဖရဲျဖစ္သြားမႇာပါပဲ။ ရာသီအလိုက္၀ယ္လိုအားနဲ႔ အခ်ိန္ကိုက္ကာ ေငြကို ပံုေအာသံုးစြဲၾကတဲ့ ေၾကာ္ျငာလုပ္ဖို႔ေတြမႇာ အထက္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ ၂ ခ်က္ျဖစ္တဲ့ အရႇိန္အဟုန္နဲ႔ အခ်ိန္ကိုက္လုပ္ကိုင္ျခင္းဆိုတဲ့ အခ်က္မ်ားကို ပူးတြဲသံုးစြဲၾကတာကို အမ်ားဆံုးေတြရေလ့ရႇိတယ္။

စစ္တပ္မႇာဆိုရင္ စစ္အင္အားကို ပိုေကာင္းလာေအာင္လုပ္တဲ့နည္းေတြရႇိတယ္။ Force Multipliers ကို ေခၚၾကတယ္။ အဲဒီလို နည္းေတြတၿပိဳင္နက္တည္း မ်ားမ်ားသံုးေပးလိုက္ရင္ အရႇိန္အဟုန္တိုးျမင့္လာပါတယ္။ စီးပြားေရးေလာကမႇာ လက္လီေရာင္းလုပ္ငန္းရႇင္ေတြဟာ ေနရာအမ်ားအျပားမႇာ ဆိုင္ေတြဖြင့္ၿပီး ေစ်းကြက္သစ္ထဲ ၀င္ၾကတယ္။ ေရာင္းတဲ့ကုန္ပစၥည္းေတြကလည္း ေရြး၀ယ္စရာေတြ အမ်ားႀကီး။ မီဒီယာေတြထဲမႇာလည္း အင္အားႀကီးမားတဲ့ လုပ္ငန္းႀကီးျဖစ္သြားရေလေအာင္ လံုလံုေလာက္ေလာက္ ေၾကာ္ျငာၾကပါတယ္။

ညြန္႔ေသာင္း

#CEO_February_Issue

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။