Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Wednesday, December 19, 2012

ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား ျမန္မာလုိ လွေစခ်င္

Sa Maung shared Aye Chan Mon's photo.
ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား ျမန္မာလုိ လွေစခ်င္

ကမၻာ့ႏုိင္ငံ အသီးသီးတြင္ ကိုယ္ပိုင္ ယဥ္ေက်းမႈ၊ ကုိယ္ပုိင္႐ုိးရာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈ၊ လူမ်ဳိးအလုိက္ ႐ုိးရာ ဓေလ့ထုံးတမ္း စဥ္...လာမ်ားႏွင့္ အညီ ဝတ္စား ဆင္ယင္ ထုံးဖြဲ႕မႈမ်ား ရွိၾကသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ ျမန္မာလူမ်ဳိး တုိ႔သည္လည္း ကုိယ္ပုိင္စာေပ၊ ကုိယ္ပုိင္စကား၊ ကုိယ္ပုိင္ ယဥ္ေက်းမႈမ်ား ရွိၾကပါသည္။ ထုိသုိ႔ေသာ ကိုယ့္ဘာသာ၊ ကုိယ့္စကား၊ ကုိယ့္စာေပ၊ ကုိယ့္ယဥ္ေက်း မႈကုိ ထိန္း...သိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ကာ ဇာတိပုည ဂုဏ္မာနႏွင့္ တင့္တင့္တယ္တယ္ ဝင့္ဝင့္ထည္ထည္ ေနထုိင္ လာခဲ့ေသာ ျမန္မာ လူမ်ဳိးမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။

ျပည္ေထာင္စု သမၼတ ျမန္မာ ႏုိင္ငံေတာ္တြင္ လူဦးေရသန္း ၆ဝ ေက်ာ္ရွိသည့္ အနက္ အမ်ဳိးသမီး ဦးေရသည္ ထက္ဝက္ေက်ာ္ ရိွေနေပသည္။ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီး မ်ား၏ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈ မွာလည္း ႐ိုးရာ အစဥ္အလာ ဓေလ့ထုံးတမ္း အရ ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕သူမ်ား ျဖစ္ၾကသလုိ ဝံသာႏု ရကၡိတ တရားႏွင့္ အညီ အမ်ဳိးကုိ ေစာင့္ေရွာက္၍ အမ်ဳိးသမီးတုိ႔၏ ဣေႁႏၵ သိကၡာကုိ တန္ဖုိးထား ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္သူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ''မိန္းမတုိ႔ ဣေႁႏၵ ေရႊေပးလုိ႔မရ'' ''ေျခတစ္လွမ္း ကုေဋတစ္သန္း''ဟုပင္ တင္စား ေျပာဆို ခဲ့ၾကသည္။

အမွန္စင္စစ္ မွာလည္း ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီး ေလးမ်ားသည္ ပိတုန္းေရာင္ ေကသာ၊ မ်က္ႏွာေတာ္ ဝါဝါဝင္းႏွင့္ ပင္ကိုအဆင္း လွပျခင္းေၾကာင့္ ျမန္မာ့႐ိုးရာ ျဖစ္ေသာ ထဘီႏွင့္ အက်ႌကုိ ေသသပ္ လွပစြာ ဝတ္ဆင္ ထားေသာ အခါ တစ္နည္းအားျဖင့္ မႏၲေလး ခ်ိပ္ထဘီႏွင့္ အက်ႌလက္ရွည္၊ ကတၱီပါ ဖိနပ္စီး၊ ပုသိမ္ ထီးေဆာင္းထား လုိက္ေသာအခါ လွပေၾကာ့ရွင္း တင့္တယ္ျခင္း မ်ားျဖင့္ ျပည့္စုံ လွပေနပါသည္။ ျမန္မာ့႐ိုးရာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈျဖင့္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ အလွသည္ လြန္စြာမွ ဣေႁႏၵသိကၡာ ရွိလွပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း ျမန္မာ မေလးမ်ား၏ အလွကုိ ျမန္မာမ်ား သာမက ႏုိင္ငံျခား ဧည့္သည္မ်ား သည္ပင္လွ်င္ ႏွစ္သက္ သေဘာက်ကာ ျမန္မာျပည္သုိ႔ အလည္ေရာက္ခုိက္ ျမန္မာ့ ပုိးထဘီ၊ ခ်ိပ္ထဘီႏွင့္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီး ထဘီ၊ အက်ႌမ်ားကုိ အျမတ္တႏုိး တန္ဖုိးထား ဝယ္ယူ၍ ဂုဏ္ယူဝင့္ၾကြား တန္ဖုိးထား ဝတ္ဆင္ သြားလာ ေနၾကသည္ကုိ ဝမ္းသာပီတိ ျဖစ္ဖြယ္ရာ ေတြ႕ျမင္ ေနၾက ရပါသည္။ ဤသည္မွာ ျမန္မာ တစ္မ်ဳိးသားလုံး အတြက္ ဂုဏ္ယူ ဝမ္းေျမာက္ ဖြယ္ရာပင္ ျဖစ္သည္။

အထူးသျဖင့္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီး မ်ားသည္ ေရွးပေဝသဏီ ကပင္ ပင္ကုိဗီဇ ႏူးညံ့ သိမ္ေမြ႕ျခင္း၊ သနားၾကင္နာေသာ မိခင္စိတ္ထား ရွိတတ္ျခင္း၊ စိတ္ဓာတ္ ႀကံ့ခုိင္ျခင္း၊ အရွက္သိကၡာ ဣေႁႏၵႀကီးျခင္း တုိ႔မွာ ေမြးရာပါ ထူးျခားေသာ ဝိေသသ ဗီဇ လကၡဏာမ်ားပင္ ျဖစ္ၾကသည္။

အရွက္အေၾကာက္ ႀကီးတတ္သူမ်ားလည္း ျဖစ္သည္။ ထဘီကုိ ေျခမ်က္စိ ဖုံးေအာင္ ဝတ္ဆင္ တတ္ၾကသည္။ မေတာ္တဆ ေျခသလုံး၊ ဒူး၊ ေပါင္ ေပၚသြားသည္ ဆုိလွ်င္ပင္ အရွက္ႀကီး ရွက္တတ္သည္။ အရွက္ကုိ အသက္ႏွင့္ လဲၾကသည္ အထိ အရွက္ကုိ တန္ဖုိး ထားၾကသျဖင့္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးေလး မ်ား၏ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈမွာ သိမ္ေမြ႕ ႏူးညံ့၍ က်က္သေရ မဂၤလာ အျဖာျဖာႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ ခ်စ္စရာ ဂုဏ္ယူ ဝင့္ၾကြားစရာ ေကာင္းလွေသာ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ ပင္ျဖစ္သည္။

ျမန္မာ မိန္းကေလးမ်ား၏ ခ်ိပ္ထဘီ၊ အက်ႌ လက္ရွည္ႏွင့္ ကတၱီပါ ဖိနပ္စီး၍ ေျခတစ္လွမ္း ကုေဋတစ္သန္း ပုံစံမ်ဳိးကုိ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားက ႏွစ္သက္ သေဘာက်လြန္း၍ ဓာတ္ပုံ အႀကိမ္ႀကိမ္ အခါခါ ႐ုိက္ယူေလ့ ရွိတတ္ၾက သည္ကုိ စာေရးသူတုိ႔ မ်ားစြာ ျမင္ေတြ႕ဖူး ခဲ့ၾကပါသည္။ ဂုဏ္လည္း ယူမိ ခဲ့ၾကပါသည္။

သုိ႔ျဖစ္၍ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကုိ ကမၻာကပင္ အသိအမွတ္ျပဳ အျမတ္တႏုိး တန္ဖုိးထား ေနၾကခ်ိန္တြင္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား အေနျဖင့္ ႏုိင္ငံ့ဂုဏ္၊ လူမ်ဳိးဂုဏ္ကုိ ေစာင့္ထိန္း ေဖာ္ေဆာင္ႏုိင္ရန္ ျမန္မာ့႐ုိးရာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈျဖင့္ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈကုိ ျမတ္ႏုိး ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ ၾကရမည္ပင္ ျဖစ္သည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း ယခု မ်က္ေမွာက္ကာလ အခ်ိန္အခါတြင္ ျမန္မာ့ လူမႈ ပတ္ဝန္းက်င္၌ ျပည္ပ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့စ႐ိုက္မ်ား စီးဝင္ ထုိးေဖာက္ ဝင္ေရာက္လ်က္ ရွိေနရာ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈမ်ား ပ်က္ယြင္းစ ျပဳလာၿပီး ယေန႔ အမ်ဳိးသမီး ငယ္မ်ား၏ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈသည္ ျမန္မာ့အျမင္၊ ျမန္မာ့ လူမႈေရး ဝန္းက်င္တြင္ အျမင္ မတင့္တယ္သည္ အထိ ေခတ္မီဆန္းျပား ေလာ္လည္ ေဖာက္ျပား လာေနၾကမႈကုိ ဆင္ျခင္သင့္ၿပီ ျဖစ္သည္။

ေခတ္မီျခင္းႏွင့္ သ႐ုပ္ပ်က္ျခင္းသည္ အႏွစ္သာရျခင္း ျခားနား လွပါသည္။ လွလွပပ ဣေႁႏၵရရ ဝတ္စား ဆင္ယင္ျခင္းသည္ ေခတ္ႏွင့္လည္းညီ၊ ေခတ္လည္း မီပါသည္။ မလုံ႔တလုံ ဝတ္စား သြားလာမွ ေခတ္မီသည္ ဟူသည့္ အေတြးအျမင္မ်ဳိး မထားမိ ၾကေစရန္ သတိထား ၾကရပါမည္။ အရွက္အေၾကာက္ ကင္းမဲ့ေသာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈေၾကာင့္ မိမိ၏ ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ တန္ဖုိးေလ်ာ့က် ေစႏုိင္သည္ကုိ ျမန္မာ မိန္းကေလးမ်ား သတိျပဳ သင့္ၾကေပသည္။ ''စိန္ေရႊဆင္၍ မယဥ္၊ ဣေႁႏၵဆင္မွ ယဥ္သည္'' ''ေျခတစ္လွမ္း ကုေဋတစ္သန္း'' ဟူေသာ ဆုိစကားသည္ ျမန္မာ အမ်ဳိးသမီးတုိ႔၏ ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕မႈႏွင့္ အရွက္အေၾကာက္ တရားကုိ တန္ဖုိးထားမႈ တုိ႔ကုိ ေဖာ္ၫႊန္း ထားျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ယေန႔ အခ်ိန္ အခါသည္ ျပည္ပ တုိင္းျပည္မ်ားမွ တုိင္းတစ္ပါး ယဥ္ေက်းမႈမ်ား၊ လူေနမႈ အက်င့္စ႐ိုက္မ်ား၊ ဝတ္စား ဆင္ယင္ ထုံးဖြဲ႕မႈမ်ား ထုိးေဖာက္ ဝင္ေရာက္ လာေနေပသည္။

မိမိ ယဥ္ေက်းမႈ ႐ိုးရာ ဓေလ့စ႐ိုက္ႏွင့္ မကုိက္ညီ၊ မလုိက္ဖက္၊ မဆီေလ်ာ္ ေသာ ဓေလ့စ႐ုိက္ သ႐ုပ္ပ်က္ ဝတ္စား ဆင္ယင္ ထုံးဖြဲ႕မႈမ်ားကုိ အေကာင္းထင္ၿပီး အတုခုိး မွားၾကသည့္ အတြက္ မလုံ႔တလုံ ရင္ဟုိက္ ရင္ရွားမ်ား၊ တုိန႔ံန႔ံ အဝတ္အစားမ်ား၊ ဒူူးေပၚ ေပါင္ေပၚ ႐ုံသာမက ေပါင္ရင္း အထိေအာင္ ေရာက္ေနၾကၿပီ ျဖစ္ေသာ ေဘာင္းဘီတုိ၊ စကတ္ကြဲ အတုိမ်ားကုိ ခုံခုံမင္မင္ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏိုး ဝတ္ဆင္ၾကၿပီး လူျမင္ကြင္း ပြဲလမ္း သဘင္မ်ားသို႔ပင္ အတင့္ရဲ အရွက္မဲ့စြာ သြားလာေနၾကသည္ ကုိလည္း ေတြ႕ျမင္ ေနၾကရသည္။ ပုိ၍ ဆုိးရြား လာသည္မွာ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ သႀကၤန္မ႑ပ္ မ်ားေပၚမွ သ႐ုပ္ပ်က္ အႏုပညာ ျပကြက္မ်ားပင္ ျဖစ္သည္။ ထုိျပ႐ုပ္မ်ားသည္ ပရိသတ္ကုိ ေစာ္ကား ႐ိုင္းစုိင္းေသာ အျပဳအမူ မ်ားပင္ ျဖစ္သည္။

ယေန႔ လူငယ္မ်ားသည္ အတုျမင္ အတတ္သင္ ၾကသည္။ အထူးသျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ ေတးဂီတ အႏုပညာရွင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား၏ ဝတ္ဆင္မႈမ်ားကုိ အတုယူ ၾကသည္။ ႐ုပ္ရွင္၊ ဂီတ၊ အႏုပညာရွင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား ကလည္း ဇာတ္လမ္းအရ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရသည္ ဆုိေသာ္လည္း သာမန္ အခ်ိန္တြင္ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ဆန္႔က်င္သည့္ သ႐ုပ္ပ်က္ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈကုိ အထူး ေရွာင္ၾကဥ္ သင့္လွေပသည္။

တစ္ခ်ိန္က မင္းသားဝင္းဦး ေခတ္စားစဥ္ မင္းသား ဝင္းဦး ပုံစံမ်ဳိး ဝတ္စား ဆင္ယင္ ၾကသလုိ၊ မင္းသားေက်ာ္ဟိန္း ေခတ္စားစဥ္ ကလည္း မင္းသားေက်ာ္ဟိန္း အမူအရာ အသြင္အျပင္ ဝတ္စား ၾကျပန္သည္။ ယေန႔ေခတ္တြင္ ဟစ္ေဟာ့ပ္ အဆုိေက်ာ္မ်ား ေခတ္စားစဥ္ ကာလ၌ လူငယ္မ်ားသည္ ဟစ္ေဟာ့ပ္မ်ား ျဖစ္သြား ၾကျပန္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ စင္တင္ ေဖ်ာ္ေျဖသူ အႏုပညာရွင္ တုိ႔ကလည္း ဆင္ဆင္ျခင္ျခင္ ဝတ္စားကျပ အမူအရာ လုပ္ျပသင့္ လွေပသည္။ တာဝန္ ရွိသူမ်ား ကလည္း ပြဲပါမစ္ ေပးစဥ္ကပင္ ပြဲစည္းကမ္း မ်ားကိုပါ တစ္ပါတည္း ထုတ္ျပန္ ေပးထား သင့္ပါသည္။

ယခုအခါ လူငယ္မ်ား အထူးသျဖင့္ မိန္းကေလး မ်ားသည္ ႏုိင္ငံျခား ဇာတ္လမ္းမ်ားကုိ ၾကည့္ၿပီး အတုယူ၊ အတတ္သင္ လုိက္လုပ္ေနၾကရာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈ ပ်က္ျပားလာၾက၊ အိမ္ေထာင္ေရး၊ ခ်စ္ေရးႀကိဳက္ေရး၊ ဖုိမ ဆက္ဆံေရးက အစ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ေသြဖည္ လာၾကသည္ကုိ ျမင္ေတြ႕ ေနၾကရသည္မွာ စိတ္မေကာင္း စရာ ျဖစ္မိပါသည္။

အထူးသျဖင့္ ျမန္မာ မိန္းကေလး မ်ားသည္ မိမိယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့စ႐ုိက္ႏွင့္ မကုိက္ညီ၊ မလုိက္ဖက္၊ မဆီေလ်ာ္ေသာ ဓေလ့စ႐ိုက္ သ႐ုပ္ပ်က္ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈမ်ား ျဖစ္သည့္ မလုံ႔တလုံ ရင္ဟုိက္ရင္ရွားမ်ား၊ တုိနံ႔နံ႔ အဝတ္ အစားမ်ား၊ ဒူးေပၚ ေပါင္ေပၚ႐ုံသာမက ေပါင္ရင္းအထိ ေဖာ္ျပထားေသာ ေဘာင္းဘီတုိ၊ စကတ္တုိ မ်ားျဖင့္ ေမာင္ႏွင့္ႏွမ၊ သားႏွင့္ အမိျမင္၍ မေတာ္ေသာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈမ်ား၊ ဘီယာဆုိင္တြင္ ဘီယာေသာက္ျခင္း၊ ေယာက်္ားေလး မ်ားႏွင့္ မေတာ္တေရာ္ ေပြ႔ဖက္နမ္း႐ႈပ္ ေနမႈမ်ားကုိ ယဥ္ေက်းမႈ ရွိေသာ ျမန္မာ မိန္းကေလးမ်ား ပီပီ ေဝးေဝး ေရွာင္ၾက ေစလုိပါသည္။

ျမန္မာ မိန္းကေလးမ်ား အေနျဖင့္ မိမိကုိယ္ မိမိ တန္ဖုိးထားပါ။ တန္ဖုိး ရွိေအာင္ ေနထုိင္ၾကပါ။ ထုိသုိ႔ မဟုတ္ဘဲ မိမိ ေနခ်င္သလုိ ေနမည္။ ဝတ္ခ်င္သလုိ၊ ေျပာခ်င္ သလုိ ေျပာဆုိ ေနမည္ဆုိလွ်င္ ျမန္မာ တစ္မ်ဳိးသား လုံး၏ ယဥ္ေက်းမႈကုိ ေစာ္ကားသလုိ ျဖစ္ေနပါမည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ျမန္မာ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္သည္ ဣေႁႏၵသိကၡာ ရွိၿပီး တန္ဖုိး အနဂၣ ထုိက္တန္ေသာ၊ ဂုဏ္က်က္သေရ အျဖာျဖာ ရွိေသာ၊ ဗုိင္းေကာင္း ေက်ာက္ဖိ ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕၍ အမ်ားတကာ ၾကည္ညိဳေလးစား တန္ဖုိး ထားေသာ ျမန္မာ သမီးပ်ဳိေလးမ်ား ျဖစ္ေအာင္ ေနထုိင္ ေျပာဆုိ ျပဳမူၾကပါရန္ ေစတနာ မွန္စြာျဖင့္ သတိေပး တုိက္တြန္း ခ်င္ပါသည္။

ျမဝတီေဆာင္းပါး


ေအးခ်မ္းမြန္မွ Royal Hero Media တြင္ေဖာ္ျပေသာ သတင္းကို မူရင္းအတိုင္းမွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
Photo From :Royal Hero Media

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။