စိုင္းခမ္းလိတ္ ရဲ႔ သီခ်င္းမ်ားကေျပာေသာစရုိက္
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
==================
၁။ သၾကားခ်ိဳခ်ိဳ အတိတ္အုိ
==================
စကားပင္တုိ႔၏ ယဥ္ႏြဲ႔ေသာရနံ႔၊ ျဖဴသန္႔ေသာအဆင္က
ၾကည္ႏူးခ်မ္းေျမ့ဖြယ္ရာ၊ လတ္ဆတ္ဝင္းမွည့္ေနေသာ
သေျပသီးေတြကို ေကာက္ယူစားလုိက္တုိင္း ႏႈတ္ခမ္းေတြ
ျပာႏွမ္းသြားတတ္တာကလည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာ။ သရက္
ကုကၠိဳ၊ မာလကာ စသျဖင့္ သစ္ရိပ္ျခံရံလ်က္ ကြ်န္ေတာ္
တုိ႔၏ ေက်ာင္းေတာ္သည္ စာထဲတြင္ ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ
တဂိုး၏ သွ်န္တိနိေကတန္ ေက်ာင္းေတာ္ပမာ သာယာ
ၾကည္ႏူးဖြယ္ ရိွလွသည္။ အႏုပညာ၊ အားကစား၊
ပညာေရး အားလံုးေပါင္းစံုသည့္ ေက်ာင္းေတာ္။
ထုိေက်ာင္းေတာ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္လူပ်ိဳေပါက္စအရြယ္
ရွစ္တန္းႏွစ္စမွာ သီခ်င္းဆန္းတစ္ပုဒ္ကို ၾကားရသည္။
🎶 တကၠသိုလ္ေရာက္တုိင္းလည္း မိန္းမလွေလးေတြက
ျပံဳးစိစိနဲ႔ ၾကည့္ၾကတယ္...ေဆးရံုေရာက္တု ိင္းလည္း
နပ္စ္မေလးေတြက ခပ္မာမာနဲ႔ ေဟာက္ထုတ္တယ္ 🎶
တဲ့...။ သံစဥ္က ယဥ္သည္။ နားဝင္လြယ္သည္။
စာသားေတြက ထိထိမိမိ လက္ေတြ႔ဆန္သည္။
ရွမ္းသံဝဲဝဲႏွင့္ သီဆုိဟန္က မႏၱေလးျမိဳ႔ေတာ္ၾကီးသုိ႔
ပညာသင္ရန္ေရာက္လာေသာ တုိင္းရင္းသားေလး
တစ္ေယာက္၏ မအူမလည္ ေငါင္စင္းစင္းႏုိင္လွပံု
ေပၚသည္။ ၾကည့္ေလ..ျမင္းလွည္းသမားေတြ ကလည္း
မႏၱေလးသားမဟုတ္မွန္း သိၾကသည္။ ဘုရားၾကီး
လား...တဲ့။ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကလည္း သိၾကသည္။
သၾကားခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔လား..တဲ့။ ခံစားစာနာမိေစသည့္စရိုက္
အလြန္ေပၚေသာ သီခ်င္းေလး။ သို႔ေသာ္....
မန္းပ်ိဳျဖဴတစ္ေယာက္ကို ရွမ္းအခ်စ္လည္း ဗမာထက္
မေလ်ာ့တာ တကယ္တမ္း ျပခဲ့တယ္.......ဟူေသာ
စာသားကိုေတာ့ ထုိစဥ္ကတည္းက ဘဝမက်မိခဲ့။
အခ်စ္ၾကီးပံုကို အျခားနည္းျဖင့္ ေဖာ္ျပလုိ႔ရပါသည္။
သို႔ေသာ္ ထုိအရာသည္ပင္ စရိုက္တစ္ခု ျဖစ္ေန
ျပန္ပါသည္။
===============
၂။ သီခ်င္းထဲက ဒႆန
===============
ဝတၳဳေတြ၊ ဇာတ္လမ္းေတြမွာသား စရိုက္အဖြဲ႔ရိွသည္
မဟုတ္။ ကဗ်ာေတြ သီခ်င္းေတြမွာလည္း စရိုက္အဖြဲ႔
ရိွၾကသည္။ အထူးသျဖင့္ စတီရီယုိဂီတသစ္မွာ
စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႔ သီခ်င္းေတြက စရိုက္အဖြဲ႔မ်ားျပား
လွသည္။ စရိုက္မ်ိဳးစံု၊ အလႊာမ်ိဳးစံု၊ က်င္လည္
လႈပ္ရွားမႈမ်ိုးစံု၊ အတၱရုပ္ပံုလႊာမ်ိဳးစံု။
ၾကည့္ပါ။ အေစာဆံုး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါပဲ။
" ကြဲေနေသာ မွန္စမ်ား " တဲ့ ။
လမ္းေပၚက အရက္သမားရယ္၊ နံပတ္ဖုိးစြဲေနတဲ့
ေက်ာင္းသားရယ္၊ ပရိေယသနျပႆနာၾကံဳေနသူ
သူေတာင္းစားရယ္၊ ဒီသံုးဦးရဲ႔ စရိုက္ေတြကို ဖြဲ႔ဆုိ
သြားခ်က္ဟာ လွပလုိက္တာ။ မႏၱေလးက်ံဳးေရရယ္၊
အေမ့မ်က္ရယ္ရည္၊ ဗုဒၶတရားေရရယ္၊ တစ္ဆင့္ထက္
တစ္ဆင့္ ျမင့္သြားပံု၊ တန္ဖုိးၾကီးသြားပံုေတြက
ဝတၳဳေရးဆရာတစ္ဦးထက္ ပိရိေသသပ္ေနေသး
ေတာ့သည္။
ေနာက္ျပီး ဘာသာျခား ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရဲ႔ ေမတၱာ
ေပါင္းကူးေရး အခက္အခဲကို "သိပ္သိပ္ခ်စ္ရတယ္
ႏြဲ႔တင္ရယ္" မွာ ေတြ႔ရျပန္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္း
တစ္ပုဒ္လို သူ႔ရဲ႔အခန္းဆက္ကို ခံစားၾကည့္ဦးမည္
ဆုိလွ်င္ "တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔အခ်စ္" ကို ေတြ႔ႏုိင္
ျပန္ပါသည္။
ေနာက္ "နမ္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္" ။
🎶 ေၾကြေနတဲ့ ပန္းကေလးမ်ား လုိက္ေကာက္ရင္းမွာ
ေပ်ာ္တတ္တဲ့ ရိုးသားမႈကို ခ်စ္သမီးေလးရယ္.....
ဘယ္လုိ လူ႔ေလာကစည္းစိမ္အတြက္မွ...
မစေတးနဲ႔..🎶 တဲ့။ ဒီသီခ်င္းဟာ အၾကိဳက္ဆံုး
ဒႆန သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ေနာက္...
"ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္ဘံု" သီခ်င္းကလည္း
ဖြဲ႔ဆုိပံုေတြ၊ စကားလံုးေတြသာ ကြာသည္။
ဦးတည္ခ်က္(Theme) ကေတာ့ အတူတူပင္။
အသက္ၾကီးလာတာႏွင့္အမွ် အလုိရမၼက္ေတြ၊
စိတ္ေသာကေတြ၊ အေရာင္းအဆင္းေတြ မ်ားျပား
ထူေျပာလာသည္လုိပင္ ဖြဲ႔ဆုိထားသည္ မဟုတ္ပါလား။
=====================
၃။ ေရႊဟသၤာႏွင့္ ဘီးကေလးမ်ား
=====================
"ေရႊဟသၤာနားခုိက္" မွာ သမုိင္းရိွပါတယ္။ ေတးေရး
သူ႔ရဲ႔ ငယ္စဥ္ဘဝက အလြန္ႏြမ္းပါးတယ္။ ဒါေၾကာင့္
ပညာသင္ၾကားေပးရန္ ေဆြမ်ိဳးနီးစပ္ေတာ္တဲ့
ခ်မ္းသားၾကြယ္ဝသူေတြက ေခၚယူေစာင့္ေရွာက္
ထားတယ္။ အဲဒီ တုိက္ၾကီးတာၾကီးေပၚမွာ
ေနထုိင္ရင္း ဒီသီခ်င္းကို ေရးဖြဲ႔တယ္......လုိ႔
သိရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအေၾကာင္းကို သိမထား
သူေတြလည္း အခ်စ္ဖြဲ႔သီခ်င္းတစ္ပုဒ္လုိ ပဲ
ခံစားလုိ႔ရပါတယ္။ မိမိထက္ျမင့္မားေသာ ခ်စ္သူႏွင့္
ဆံုဆည္းရလုိ႔ စိုးထိတ္ရင္ခုန္မိတဲ့ ခံစားမႈေပါ့။
မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ၊ ေရးဖြဲ႔သူ၏ ဘဝအေမာ
အရိပ္ေတြ အမူအက်င့္ စရုိက္ေတြကေတာ့
ပါဝင္ေနစျမဲပါပဲ။
"ပ်ံသာပ်ံပါ ေရႊဟသၤာ" က သူ႔ရဲ႔အဆက္ျဖစ္သည္။
🎶 သစ္ငုတ္တို ေရႊခ်လုိ႔လွမလာေတာ့ .....
မင္းေလးသာျခစားလုိ႔ အသားေလးေတြပြန္းကုန္မယ့္
အေရးျဖစ္တယ္...ပ်ံပါ ေရႊဟသၤာရယ္ 🎶 ..တဲ့။
ခ်စ္သူကို ညွာတာစြာ စြန္႔ခြာဖုိ႔အေရးဆုိတဲ့ စကား
ျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း "ေရႊဟသၤာပ်ံမွာစိုး"
ဆုိျပီး၊ ဦးေႏွာက္ရဲ႔ ဆင္ျခင္မႈကို ႏွလံုးသားရဲ႔
ခံစားမႈႏွင့္ထပ္ဆင့္ ေရးဖြဲ႔လုိက္ျပန္သည္။
ဦးေႏွာက္ႏွင့္ ႏွလံုးသား လြန္ဆြဲေနရသည့္ဗ်ာပါဒ
အေမာကို ေရႊဟသၤာသီခ်င္းမွားမွ ခံစားစာနာလုိ႔
ရပါသည္။ ေတးေရးသူ၏ ဘဝစရုိက္ကိုလည္း
နားလည္ စာနာႏိုင္ပါသည္။
ေနာက္ ဘီးကေလးမ်ား။ "ဘီးကေလးကိုစီး" ၊
"ကယ္ရီယာမပါတဲ့ဘီး" ၊ "ဘီးနံပါတ္ OK 0122L"၊
စိုင္းခမ္းလိတ္သည္ ပုဂၢလဓိဌာန္ကို ဓမၼဓိဌာန္
ျဖစ္ေအာင္ အႏုပညာေျမာက္စြာ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္စြမ္းသည္။
ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ဘီးကေလးအေပၚမွာ
လူႏွစ္ဦးရဲ႔အခ်စ္ေတြ ဝန္းက်င္ရဲ႔စရိုက္ေတြ
အမ်ားၾကီး ေတြ႔ရသည္။
ဘီးကေလးမ်ားက သည္မွာတင္ ရပ္တ့ံမသြား။
"ကိုယ္တုိ႔ သိပ္ခ်စ္တဲ့ဘီး" ဆုိျပီး ေအာင္ျမင္စြာ
ဆက္ဖြဲပျပန္သည္။ "ဘီးနံပါတ္ OK 0122L"
ကဲ့သုိ႔႔ပင္၊ Round Chord ပံုစံေလးႏွင့္
စာသားေလးေတြ လွပစြာ ေရးဖြဲ႔သြားပံုမွာ
အံ့ၾသစရာ။
🎶 ေမွာင္ခုိသည္ရဲ႔ဘီး...ဆုိင္ ထုိင္ေတြရဲ႔ဘီး
စတီရီယုိဆုိင္ကဘီ...က်ဴရွင္ ဆရာရဲ႔ဘီး
ဘယ္မွာရွာရွာ ဒါေလာက္ ေပါလွတဲ့ၾကား...
ဘယ္လုိရန္ျငိဳးနဲ႔... ရွားရွားပါးပါး....
ကိုယ္တုိ႔ဘီးမွ ေရြးခုိးတာလဲ 🎶
ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ဘီးပုိင္ရွင္အစား
ရင္နင့္မိသည္။ ျပီးေတာ့ အစစအရာရာ အဆင္ေျပ
ေခ်ာေမြ႔ေနသူေတြကိုလည္း သူ႔ကိုယ္စား
မနာလုိ ျဖစ္ရမလုိလုိပင္။
🎶 မံုရြာမွာ ေျခနင္း..ရန္ကုန္မွာခ်ိန္းၾ ကိဳး
Handle က မႏၱေလးထင္တယ္
ကိုယ္ထည္ကတျခား ဘီးတစ္ခု ျဖစ္ေရာ့မယ္ 🎶
သည္မွာ ဘီးသူခုိးေတြရဲ႔စရိုက္၊ ေျခရာလက္ရာ
မမိေအာင္ အစေဖ်ာက္ပံုေတြကို ေတြ႔ရျပန္သည္။
ျပီးေတာ့ ဘီးကေလး၏ အျဖစ္သႏွစ္ႏွင့္တူညီစြာ၊
ေလာကဓံတရားက တစ္စျဖဳတ္ပစ္လုိက္လို႔...
သူတို႔ The Wild Ones အဖြဲ႔သားေတြ
တစ္ျမိဳ႔စီ တစ္နယ္စီ ေရာက္ေနရပံုကိုလည္း
ထိထိမိမိ ခိုင္းႏႈိင္းသြာသည္။ ဝါသနာႏွင့္ ဝမ္းေရး
သည္ႏွစ္ခုၾကားမွာ လႈပ္ရွားရုန္းကန္ရေသာ
အႏုပညာသမားတုိ႔၏ စရုိက္ကို ေတြ႔ရျပန္ပါသည္။
သည္လုိႏွင့္ တခ်ိဳ႔လည္း အႏုပညာနယ္မွ ေဝးလြင့္
ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ရသည္။
ဘီးကေလးမ်ားကား သည္မွာတင္ ရပ္တ့့ျပီးဆံုးျခင္း
မရိွေသးပါ။ "ပန္းမေပးပါဘူး ဘီးကေလးရယ္" ဆုိျပီး
စံုတြဲသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ေရးဖြဲ႔ျဖစ္ေအာင္ ဖြဲ႔လုိက္
ျပန္ပါေသးသည္။ စိုင္းခမ္းလိတ္သည္ သူ၏
ဘီးကေလးကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ပံု ရပါသည္။
======================
၄။ အၾကည့္တန္ လမ္းကေလးမ်ား
======================
လိေမၼာ္ကုန္ကူးသည့္ မရိွမဲ့မရိွမဲ့ကုန္သည္အငယ္စ ား
ကေလးရဲ႔ ဘဝကို "လိေမၼာ္ခ်ိန္" မွာ ေတြ႔ရသည္။
ခ်စ္သူႏွင့္ ေပါင္းဖက္ရန္ ၾကံစည္ျပီးမွ ကားပ်က္
ကုန္ရံႈးျပီး ဝမ္းနည္းပက္လက္ျဖစ္၊ တစ္ႏွစ္တာ
ေဝးၾကရျပန္ျပီ။ ေနာက္တစ္ႏွစ္ လိေမၼာ္ခ်ိန္ထိ
ေစာင့္ပါဦးဟု ခ်စ္သူကို ေၾကေၾကကြဲကြဲ .....
တုိင္တည္ရြတ္သံ။ မဖြ႔ံျဖိဳးေသးေသာ လူေနမႈ
စရိုက္မ်ား။ သည္လုိပါပဲ။ "ျဖည္းျဖည္းဟမ္းငိုင္းလမ္း"
မွာလည္း အခ်ိန္လြန္ရွပ္က်ိဳး ဘီးေပါက္တာေတြ၊
မုိင္တစ္ရာစာေလာက္ ခရီးေလးကိုေတာင္ တခါတေလ
တစ္ပတ္လံုး ၾကာတာေတြ၊ ဆံုးပါးသြားတဲ့ စရိတ္ေတြနဲ႔
သည္လမ္းကေလးကို ေရႊခ်လုိ႔ရေလာက္မယ္
ဆုိတာေတြ အခက္အခဲဒုကၡ လူေနမႈစရိုက္မ်ားကို
ေတြ႔ရျပန္ပါသည္။
ကဗ်ာဆရာေတြ၊ ဒါရိုက္တာေတြနဲ႔ သီခ်င္းစပ္ဆရာေတြ
စာေရးဆရာေတြ .. ျမင္တာေတြ ျပန္ျပန္ျပီး ေျပာျပ
သံေတြက ေတာင္ေပၚေျမရဲ႔ အလွအပမ်ားပါပဲ။
ဒါေပမယ့္ ေတာင္ေပၚေျမရဲ႔ အျခားတစ္ဖက္
မ်က္ႏွာမွာ ေလာင္ရာေတြနဲ႔ ရုပ္ပ်က္ေနတာေတြ၊
အက်ဥ္းတန္ေနတာ တာဝန္ေက်ပြန္စြာ ေရးဖြဲ႔
သြားခဲ့သည္။
=============
၅။ အႏုပညာအေမာ
=============
အႏုပညာသမားေတြရဲ႔ မြန္းၾကပ္မႈ စရိုက္ေတြကို
"ေနာက္ဆံုးသီခ်င္းး" ၊ "ေႏြနံနက္ခင္း" ၊ "ဥေပကၡာ
ေလာကသား" တုိ႔မွာ ေတြ႔ႏုိင္ပါသည္။
အဘုိးအိုတစ္ေယာက္ရယ္၊ ျပည့္တန္ဆာ တစ္ေယာက္
ရယ္ ဂုဏ္ရည္တူစပ္တူျပဳ၍ စရိုက္ဖြဲ႔သြားသည္။
အႏုပညာအသီးအပြင့္ေတြ ေအာင္ျမင္ေနတုန္း၊
ေက်ာ္ၾကားေနတုန္း အခုိက္မွာပဲ လူေတြက သတိ
ထားၾကသည္။ ေနာင္က်ေတာ့ အုိမင္းမစြမ္း
ျဖစ္သြား ျဖစ္သြားရသည့္ အဘုိးအိုတစ္ေယာက္၊
ျပည့္တန္ဆာတစ္ေယာက္လုိပဲ ဥေပကၡာျပဳ
ခံုလိုက္ရရံုသာ။
🎶 ေအာင္ျမင္မႈရယ္ မေန႔က က်န္ခဲ့ျပီ..တဲ့။
ရွင္သန္ျခင္းရယ္ သိပ္အဓိပၸာယ္မရိွျပီ...တဲ့။
အမွန္တရားရယ္ အေတြးထဲ က်န္္ခဲ့ျပီ..တဲ့။
လူ႔ဘဝၾကီးရဲ႔ တရားအရသာ ခါးသီးလွေတာ့..
အရက္ျဖဴ ႏွစ္ပက္နဲ႔ ဇြတ္ျမိဳခ်ရ...🎶 တဲ့။
ေနာက္ဆံုး...ေနာက္ဆံုး ထြက္ေပါက္ကို
ယိုင္ယုိင္နဲ႔နဲ႔ ရွာေဖြမီွတြယ္ လုိက္ရွာရသည့္
ဘဝမ်ား၊ စရုိက္မ်ား ခံစားႏိုင္ေလ စာနာ
ႏိုင္ေလပါပဲ။
==========
၆။ မင္းသားမ်ား
==========
"လူၾကမ္းမင္းသား" ၊ "ပလက္ေဖာင္းမင္းသား"
တို႔သည္လည္း စရုိက္အေဖာ္ဆံုး သီခ်င္းမ်ား
ျဖစ္ၾကပါသည္။ လူၾကမ္းမင္းသားမွာ ဇာတ္ေတြ၊
ရုပ္ရွင္ေတြထဲက လူၾကမ္းသရုပ္ေဆာင္ဘဝကို
ဖြဲ႔ဆိုထားသည့္အတြက္ ရွင္းပါသည္။
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား...ကေတာ့ လူ႔အလြာစံုသည္။
စရုိက္စံုသည္။ ျပီးေတာ့ စိတ္ကူးႏွင့္ လုပ္ယူ
လုပ္ေရး၍မရ။
🎶 ၾကိဳက္တာရမယ္ သူ႔တန္ရာတန္ေၾကး
ဘရားသားရယ္ ေဇပါတယ္
ေငြသာ အရင္မ,စပါ 🎶
စကား,အသံုးအႏႈန္းေတြကလည္း ပလက္ေဖာင္း
ေပၚက စရိုက္ကို အလြန္ေပၚလြင္ေစသည္။
ညအခ်ိန္မေတာ္ ပလက္ေဖာင္းေပၚျဖတ္သန္းရင္း
ၾကားေနက်၊ ျမင္ေနက် စကားသံေတြ၊ ျမင္ကြင္းေတြ။
ေနာက္တစ္ပုဒ္ "ေစ်းမင္းသား" ဆုိျပီး ထပ္ေရး
လုိက္ျပန္ေသးသည္။
==============
၇။ အရႊန္းေဖာက္အဖြဲ႔
==============
ေစ်းဆုိမွ သတိရသည္။ "တရုတ္တန္းေစ်းက
အျဖစ္အပ်က္ကေလး" သည္လည္း လူ႔စရိုက္
အလြန္စံုလင္လွပါသည္။ ဂဏန္းေျခာက္လံုးခ်ီျပီး
ခ်မ္းသာလွသည့္ ပြဲရံုမွ ပြဲကေတာ္ၾကီးက အစ၊
ေျခလက္အဂၤါ စံုလင္ေကာင္းမြန္ျပီး အလြယ္
လမ္းကိုလုိက္၍ ေတာင္းစားေနသူအဆံုး၊
လူ႔စရိုက္စံုစြာ ေျပာင္ေျပာင္ေျမာက္ေျမာက္
ေရးဖြဲ႔သြားသည္။ အဖြဲ႔အႏြဲ႔ကလည္း ခပ္ျမဴးျမဴး
ခပ္သြက္သြက္ Satire ေျမာက္သည္။ အလြန္
စည္ကားရႈပ္ေထြးေသာ တရုတ္တန္းေစ်းကို
မ်က္စိထဲ ျမင္ေယာင္လာေစသည္။
တရုတ္တန္းေစ်းမွသည္ လူ႔ဘဝ၊ လူ႔စရိုက္ကို
က်ယ္ျပန္႔စြာ ျမင္ေယာင္လာေစသည္။
သည္လုိ Satire ဆန္ေသာ အဖြဲ႔အႏြဲ႔ကို
"လုိခ်င္တာမိဖုရား၊ ညားေတာ့ဘုရင္မ" မွာလည္း
ေတြ႔ႏုိင္သည္။
🎶 မဂၤလာေဆာင္ အလွဴနဲ႔ပြဲလမ္းဖိတ္စာ
ႏွိပ္ပံုေတြ လက္ဖ်ားခါ..ေဒၚဘယ္သူနဲ႔ခင္ပ ြန္းတဲ့
အံၾသစရာ (လုပ္လုိက္ဟ)x3 🎶
ဂုဏ္ကုိ ေရွ့တန္းတင္ေသာ အလႊာစရုိက္ကို
ေတြ႔ရသည္။ သည္လုိ အိမ္ေထာင္ေရးမ်ိဳးကေတာ့
စိတ္ဆင္းရဲစရာ ေကာင္းမည္။
=====
၈။ နိဂံုး
=====
စိုင္းခမ္းလိတ္၏ သီခ်င္းမ်ားမွာ စရိုက္အဖြဲ႔
စံုလင္လွေပသည္။ အျခားေသာ စရိုက္ဖြဲ႔
သီခ်င္းမ်ားလည္း ရိွေနေပေသးသည္။
ယခု သီခ်င္းေတြမွာ သိသာေစေသာ စရိုက္
အဖြဲ႔မ်ားဟု ယူဆမိ၍ ေရးရျခင္းပင္။ ျပီး.....
သူ႔သီခ်င္းေတြမွာ သူ႔ဝါသနာ၊ သူ႔စရိုက္၊
သူ႔အာရံု ခံစားေမြ႔ေလ်ာမႈေတြကို ေတြ႔ရျပန္ေသးသည္။
"စတုတၳ နိဗၺာန္ကအျပန္" လုိ သီခ်င္းမ်ိဳး။
"ဟန္နီခ်ိဳ" ၊ "အျပာေရာင္မ်က္ရည္" ၊
"တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ည" ၊ "မ်ဥ္းက်ား" လုိသီခ်င္းမ်ိဳး..။
ထုိေၾကာင့္ သီခ်င္းေတြမွာလည္း စရိုက္အဖြဲ႔
ရိွသည္ဟု ဆုိခဲ့ရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
********************
ေဆြေကာင္း
ပိေတာက္ပြင့္သစ္
၁၉၉၅၊ စက္တင္ဘာ
********************
ကြဲေနေသာမွန္စမ်ား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZeBeJ7ZAG8QyOyj5 MyrceCvrvy5FJ1jj1mX
ကိုယ္တို ့ခ်စ္တဲ့ဘီး
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZMBeJ7ZqqyOuyor9 EbLDr6MxxuQnB7csXsX
စတုတၳနိဗၺာန္ဘံုကအျပန္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZxBeJ7Z94L4KbzIR bhkaF68tFeHifOCi9F7
တရုပ္တန္းေစ်းက အျဖစ္အပ်က္ကေလး
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZqBeJ7ZEfck2TB0U d5h5M38834KA5cwf0kk
နန္ခမ္းႏြဲ ့အတြက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZABeJ7ZOPzyw8qi9 uu1czyI6Lkd5HSc5lSX
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZ3BeJ7ZbTTF2vnX2 1miq9myHYxi9BUVx4Ky
ပ်ံသာပ်ံပါေရႊဟသၤာ
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZcBeJ7ZwPV3zMnN6 xQhaC1jdTx71jYp0m1V
ဘီးကေလးကိုစီး
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZJ2eJ7Z3mRVhjKuE eJ8jnnpAucWtuy2s2d7
ဘီးကေလးသီခ်င္းမ်ား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZEseJ7ZK6KbL1QJi 60Vw7psBAqqYQt9mTF7
ဘီးနံပါတ္ OK 0122 L
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZs2eJ7ZruBw41JBT 0XnIOznPmcUU0UqiDNV
မ်ဥ္းၾကား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZe2eJ7ZoDUgoyg6c BVcd40ptz9Cj5FgeQIk
မႏၲေလးေရာက္ရွမ္းတစ္ေယာက္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZHDeJ7ZLJuEFBTE0 8jjwuv1qCV1lyuqkQ37
လိုခ်င္တာမိဖုရားညားေတာ့ဘုရ င္မ
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZSDeJ7Z3daklMYlM QHwNujgBnCl858cE2HX
လိေမၼာ္ခ်ိန္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZIDeJ7ZqibY94g3R aysYVrkOPdYjYzHJ08X
လူၾကမ္းမင္းသား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZk1eJ7Z5gksH0ySB KRNUa03KtsbCyjUqBpX
သိပ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ႏြဲ႕တင္ရယ္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZm1eJ7ZCFoimqqIr gmr6ymMTuEvwbch7kdk
အျပာေရာင္မ်က္ရည္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZB1eJ7ZNSDEODIGI 2hgK9sRLWT1fRyc3bX7
ဥေပကၡာေလာကသား
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZl1eJ7ZlwYUjTU3r lHSvu9WUIh5YSxeVi17
ေနာက္ဆံုးသီခ်င္း
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZ5eeJ7ZATcYICXXX FV19XNUuE13UVo7Uwlk
ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာနိဗၺာန္ဘံု
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZreeJ7Z6CRvxvxPq d4TGbTjM15YjfFEfnvy
ေရႊဟသၤာသီခ်င္း
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZdneJ7ZMJB5GQQhu M4CXMDVIrcrkXjtEwak
ေႏြနံနက္ခင္း
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=XZDMeJ7Zqp9Gw50By b02jGWQ1es0DbUuCXPy
အေၾကာင္းအရာစံုလင္ေအာင္ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္ေသာ ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္၏ သီခ်င္းမ်ားကို ေဆာင္းပါးပါသီခ်င္းမ်ားထဲမွ တတ္ႏုိင္သေလာက္ရွာၾကံေပးလုိ က္ပါသည္။ (မည္သူမွ်နစ္နာလိုစိတ္မရိွပ ါ ေလ့လာခ်င္သူလူငယ္မ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္ပါသည္) ...
Bro Mg Mg Tin တင္ထားေသာ မဂၢဇင္းဓါတ္ပံုအား ဖတ္၍အဆင္ေျပေအာင္ စာစီ၍တင္ေပးပါသည္။
#KoNaing
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
==================
၁။ သၾကားခ်ိဳခ်ိဳ အတိတ္အုိ
==================
စကားပင္တုိ႔၏ ယဥ္ႏြဲ႔ေသာရနံ႔၊ ျဖဴသန္႔ေသာအဆင္က
ၾကည္ႏူးခ်မ္းေျမ့ဖြယ္ရာ၊ လတ္ဆတ္ဝင္းမွည့္ေနေသာ
သေျပသီးေတြကို ေကာက္ယူစားလုိက္တုိင္း ႏႈတ္ခမ္းေတြ
ျပာႏွမ္းသြားတတ္တာကလည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာ။ သရက္
ကုကၠိဳ၊ မာလကာ စသျဖင့္ သစ္ရိပ္ျခံရံလ်က္ ကြ်န္ေတာ္
တုိ႔၏ ေက်ာင္းေတာ္သည္ စာထဲတြင္ ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ
တဂိုး၏ သွ်န္တိနိေကတန္ ေက်ာင္းေတာ္ပမာ သာယာ
ၾကည္ႏူးဖြယ္ ရိွလွသည္။ အႏုပညာ၊ အားကစား၊
ပညာေရး အားလံုးေပါင္းစံုသည့္ ေက်ာင္းေတာ္။
ထုိေက်ာင္းေတာ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္လူပ်ိဳေပါက္စအရြယ္
ရွစ္တန္းႏွစ္စမွာ သီခ်င္းဆန္းတစ္ပုဒ္ကို ၾကားရသည္။
🎶 တကၠသိုလ္ေရာက္တုိင္းလည္း မိန္းမလွေလးေတြက
ျပံဳးစိစိနဲ႔ ၾကည့္ၾကတယ္...ေဆးရံုေရာက္တု
နပ္စ္မေလးေတြက ခပ္မာမာနဲ႔ ေဟာက္ထုတ္တယ္ 🎶
တဲ့...။ သံစဥ္က ယဥ္သည္။ နားဝင္လြယ္သည္။
စာသားေတြက ထိထိမိမိ လက္ေတြ႔ဆန္သည္။
ရွမ္းသံဝဲဝဲႏွင့္ သီဆုိဟန္က မႏၱေလးျမိဳ႔ေတာ္ၾကီးသုိ႔
ပညာသင္ရန္ေရာက္လာေသာ တုိင္းရင္းသားေလး
တစ္ေယာက္၏ မအူမလည္ ေငါင္စင္းစင္းႏုိင္လွပံု
ေပၚသည္။ ၾကည့္ေလ..ျမင္းလွည္းသမားေတြ
မႏၱေလးသားမဟုတ္မွန္း သိၾကသည္။ ဘုရားၾကီး
လား...တဲ့။ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကလည္း သိၾကသည္။
သၾကားခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔လား..တဲ့။ ခံစားစာနာမိေစသည့္စရိုက္
အလြန္ေပၚေသာ သီခ်င္းေလး။ သို႔ေသာ္....
မန္းပ်ိဳျဖဴတစ္ေယာက္ကို ရွမ္းအခ်စ္လည္း ဗမာထက္
မေလ်ာ့တာ တကယ္တမ္း ျပခဲ့တယ္.......ဟူေသာ
စာသားကိုေတာ့ ထုိစဥ္ကတည္းက ဘဝမက်မိခဲ့။
အခ်စ္ၾကီးပံုကို အျခားနည္းျဖင့္ ေဖာ္ျပလုိ႔ရပါသည္။
သို႔ေသာ္ ထုိအရာသည္ပင္ စရိုက္တစ္ခု ျဖစ္ေန
ျပန္ပါသည္။
===============
၂။ သီခ်င္းထဲက ဒႆန
===============
ဝတၳဳေတြ၊ ဇာတ္လမ္းေတြမွာသား စရိုက္အဖြဲ႔ရိွသည္
မဟုတ္။ ကဗ်ာေတြ သီခ်င္းေတြမွာလည္း စရိုက္အဖြဲ႔
ရိွၾကသည္။ အထူးသျဖင့္ စတီရီယုိဂီတသစ္မွာ
စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႔ သီခ်င္းေတြက စရိုက္အဖြဲ႔မ်ားျပား
လွသည္။ စရိုက္မ်ိဳးစံု၊ အလႊာမ်ိဳးစံု၊ က်င္လည္
လႈပ္ရွားမႈမ်ိုးစံု၊ အတၱရုပ္ပံုလႊာမ်ိဳးစံု။
ၾကည့္ပါ။ အေစာဆံုး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါပဲ။
" ကြဲေနေသာ မွန္စမ်ား " တဲ့ ။
လမ္းေပၚက အရက္သမားရယ္၊ နံပတ္ဖုိးစြဲေနတဲ့
ေက်ာင္းသားရယ္၊ ပရိေယသနျပႆနာၾကံဳေနသူ
သူေတာင္းစားရယ္၊ ဒီသံုးဦးရဲ႔ စရိုက္ေတြကို ဖြဲ႔ဆုိ
သြားခ်က္ဟာ လွပလုိက္တာ။ မႏၱေလးက်ံဳးေရရယ္၊
အေမ့မ်က္ရယ္ရည္၊ ဗုဒၶတရားေရရယ္၊ တစ္ဆင့္ထက္
တစ္ဆင့္ ျမင့္သြားပံု၊ တန္ဖုိးၾကီးသြားပံုေတြက
ဝတၳဳေရးဆရာတစ္ဦးထက္ ပိရိေသသပ္ေနေသး
ေတာ့သည္။
ေနာက္ျပီး ဘာသာျခား ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရဲ႔ ေမတၱာ
ေပါင္းကူးေရး အခက္အခဲကို "သိပ္သိပ္ခ်စ္ရတယ္
ႏြဲ႔တင္ရယ္" မွာ ေတြ႔ရျပန္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္း
တစ္ပုဒ္လို သူ႔ရဲ႔အခန္းဆက္ကို ခံစားၾကည့္ဦးမည္
ဆုိလွ်င္ "တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔အခ်စ္" ကို ေတြ႔ႏုိင္
ျပန္ပါသည္။
ေနာက္ "နမ္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္" ။
🎶 ေၾကြေနတဲ့ ပန္းကေလးမ်ား လုိက္ေကာက္ရင္းမွာ
ေပ်ာ္တတ္တဲ့ ရိုးသားမႈကို ခ်စ္သမီးေလးရယ္.....
ဘယ္လုိ လူ႔ေလာကစည္းစိမ္အတြက္မွ...
မစေတးနဲ႔..🎶 တဲ့။ ဒီသီခ်င္းဟာ အၾကိဳက္ဆံုး
ဒႆန သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ေနာက္...
"ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္ဘံု" သီခ်င္းကလည္း
ဖြဲ႔ဆုိပံုေတြ၊ စကားလံုးေတြသာ ကြာသည္။
ဦးတည္ခ်က္(Theme) ကေတာ့ အတူတူပင္။
အသက္ၾကီးလာတာႏွင့္အမွ် အလုိရမၼက္ေတြ၊
စိတ္ေသာကေတြ၊ အေရာင္းအဆင္းေတြ မ်ားျပား
ထူေျပာလာသည္လုိပင္ ဖြဲ႔ဆုိထားသည္ မဟုတ္ပါလား။
=====================
၃။ ေရႊဟသၤာႏွင့္ ဘီးကေလးမ်ား
=====================
"ေရႊဟသၤာနားခုိက္" မွာ သမုိင္းရိွပါတယ္။ ေတးေရး
သူ႔ရဲ႔ ငယ္စဥ္ဘဝက အလြန္ႏြမ္းပါးတယ္။ ဒါေၾကာင့္
ပညာသင္ၾကားေပးရန္ ေဆြမ်ိဳးနီးစပ္ေတာ္တဲ့
ခ်မ္းသားၾကြယ္ဝသူေတြက ေခၚယူေစာင့္ေရွာက္
ထားတယ္။ အဲဒီ တုိက္ၾကီးတာၾကီးေပၚမွာ
ေနထုိင္ရင္း ဒီသီခ်င္းကို ေရးဖြဲ႔တယ္......လုိ႔
သိရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအေၾကာင္းကို သိမထား
သူေတြလည္း အခ်စ္ဖြဲ႔သီခ်င္းတစ္ပုဒ္လုိ
ခံစားလုိ႔ရပါတယ္။ မိမိထက္ျမင့္မားေသာ ခ်စ္သူႏွင့္
ဆံုဆည္းရလုိ႔ စိုးထိတ္ရင္ခုန္မိတဲ့ ခံစားမႈေပါ့။
မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ၊ ေရးဖြဲ႔သူ၏ ဘဝအေမာ
အရိပ္ေတြ အမူအက်င့္ စရုိက္ေတြကေတာ့
ပါဝင္ေနစျမဲပါပဲ။
"ပ်ံသာပ်ံပါ ေရႊဟသၤာ" က သူ႔ရဲ႔အဆက္ျဖစ္သည္။
🎶 သစ္ငုတ္တို ေရႊခ်လုိ႔လွမလာေတာ့ .....
မင္းေလးသာျခစားလုိ႔ အသားေလးေတြပြန္းကုန္မယ့္
အေရးျဖစ္တယ္...ပ်ံပါ ေရႊဟသၤာရယ္ 🎶 ..တဲ့။
ခ်စ္သူကို ညွာတာစြာ စြန္႔ခြာဖုိ႔အေရးဆုိတဲ့ စကား
ျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း "ေရႊဟသၤာပ်ံမွာစိုး"
ဆုိျပီး၊ ဦးေႏွာက္ရဲ႔ ဆင္ျခင္မႈကို ႏွလံုးသားရဲ႔
ခံစားမႈႏွင့္ထပ္ဆင့္ ေရးဖြဲ႔လုိက္ျပန္သည္။
ဦးေႏွာက္ႏွင့္ ႏွလံုးသား လြန္ဆြဲေနရသည့္ဗ်ာပါဒ
အေမာကို ေရႊဟသၤာသီခ်င္းမွားမွ ခံစားစာနာလုိ႔
ရပါသည္။ ေတးေရးသူ၏ ဘဝစရုိက္ကိုလည္း
နားလည္ စာနာႏိုင္ပါသည္။
ေနာက္ ဘီးကေလးမ်ား။ "ဘီးကေလးကိုစီး" ၊
"ကယ္ရီယာမပါတဲ့ဘီး" ၊ "ဘီးနံပါတ္ OK 0122L"၊
စိုင္းခမ္းလိတ္သည္ ပုဂၢလဓိဌာန္ကို ဓမၼဓိဌာန္
ျဖစ္ေအာင္ အႏုပညာေျမာက္စြာ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္စြမ္းသည္။
ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ဘီးကေလးအေပၚမွာ
လူႏွစ္ဦးရဲ႔အခ်စ္ေတြ ဝန္းက်င္ရဲ႔စရိုက္ေတြ
အမ်ားၾကီး ေတြ႔ရသည္။
ဘီးကေလးမ်ားက သည္မွာတင္ ရပ္တ့ံမသြား။
"ကိုယ္တုိ႔ သိပ္ခ်စ္တဲ့ဘီး" ဆုိျပီး ေအာင္ျမင္စြာ
ဆက္ဖြဲပျပန္သည္။ "ဘီးနံပါတ္ OK 0122L"
ကဲ့သုိ႔႔ပင္၊ Round Chord ပံုစံေလးႏွင့္
စာသားေလးေတြ လွပစြာ ေရးဖြဲ႔သြားပံုမွာ
အံ့ၾသစရာ။
🎶 ေမွာင္ခုိသည္ရဲ႔ဘီး...ဆုိင္
စတီရီယုိဆုိင္ကဘီ...က်ဴရွင္
ဘယ္မွာရွာရွာ ဒါေလာက္ ေပါလွတဲ့ၾကား...
ဘယ္လုိရန္ျငိဳးနဲ႔... ရွားရွားပါးပါး....
ကိုယ္တုိ႔ဘီးမွ ေရြးခုိးတာလဲ 🎶
ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ဘီးပုိင္ရွင္အစား
ရင္နင့္မိသည္။ ျပီးေတာ့ အစစအရာရာ အဆင္ေျပ
ေခ်ာေမြ႔ေနသူေတြကိုလည္း သူ႔ကိုယ္စား
မနာလုိ ျဖစ္ရမလုိလုိပင္။
🎶 မံုရြာမွာ ေျခနင္း..ရန္ကုန္မွာခ်ိန္းၾ
Handle က မႏၱေလးထင္တယ္
ကိုယ္ထည္ကတျခား ဘီးတစ္ခု ျဖစ္ေရာ့မယ္ 🎶
သည္မွာ ဘီးသူခုိးေတြရဲ႔စရိုက္၊ ေျခရာလက္ရာ
မမိေအာင္ အစေဖ်ာက္ပံုေတြကို ေတြ႔ရျပန္သည္။
ျပီးေတာ့ ဘီးကေလး၏ အျဖစ္သႏွစ္ႏွင့္တူညီစြာ၊
ေလာကဓံတရားက တစ္စျဖဳတ္ပစ္လုိက္လို႔...
သူတို႔ The Wild Ones အဖြဲ႔သားေတြ
တစ္ျမိဳ႔စီ တစ္နယ္စီ ေရာက္ေနရပံုကိုလည္း
ထိထိမိမိ ခိုင္းႏႈိင္းသြာသည္။ ဝါသနာႏွင့္ ဝမ္းေရး
သည္ႏွစ္ခုၾကားမွာ လႈပ္ရွားရုန္းကန္ရေသာ
အႏုပညာသမားတုိ႔၏ စရုိက္ကို ေတြ႔ရျပန္ပါသည္။
သည္လုိႏွင့္ တခ်ိဳ႔လည္း အႏုပညာနယ္မွ ေဝးလြင့္
ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ရသည္။
ဘီးကေလးမ်ားကား သည္မွာတင္ ရပ္တ့့ျပီးဆံုးျခင္း
မရိွေသးပါ။ "ပန္းမေပးပါဘူး ဘီးကေလးရယ္" ဆုိျပီး
စံုတြဲသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ေရးဖြဲ႔ျဖစ္ေအာင္ ဖြဲ႔လုိက္
ျပန္ပါေသးသည္။ စိုင္းခမ္းလိတ္သည္ သူ၏
ဘီးကေလးကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ပံု ရပါသည္။
======================
၄။ အၾကည့္တန္ လမ္းကေလးမ်ား
======================
လိေမၼာ္ကုန္ကူးသည့္ မရိွမဲ့မရိွမဲ့ကုန္သည္အငယ္စ
ကေလးရဲ႔ ဘဝကို "လိေမၼာ္ခ်ိန္" မွာ ေတြ႔ရသည္။
ခ်စ္သူႏွင့္ ေပါင္းဖက္ရန္ ၾကံစည္ျပီးမွ ကားပ်က္
ကုန္ရံႈးျပီး ဝမ္းနည္းပက္လက္ျဖစ္၊ တစ္ႏွစ္တာ
ေဝးၾကရျပန္ျပီ။ ေနာက္တစ္ႏွစ္ လိေမၼာ္ခ်ိန္ထိ
ေစာင့္ပါဦးဟု ခ်စ္သူကို ေၾကေၾကကြဲကြဲ .....
တုိင္တည္ရြတ္သံ။ မဖြ႔ံျဖိဳးေသးေသာ လူေနမႈ
စရိုက္မ်ား။ သည္လုိပါပဲ။ "ျဖည္းျဖည္းဟမ္းငိုင္းလမ္း"
မွာလည္း အခ်ိန္လြန္ရွပ္က်ိဳး ဘီးေပါက္တာေတြ၊
မုိင္တစ္ရာစာေလာက္ ခရီးေလးကိုေတာင္ တခါတေလ
တစ္ပတ္လံုး ၾကာတာေတြ၊ ဆံုးပါးသြားတဲ့ စရိတ္ေတြနဲ႔
သည္လမ္းကေလးကို ေရႊခ်လုိ႔ရေလာက္မယ္
ဆုိတာေတြ အခက္အခဲဒုကၡ လူေနမႈစရိုက္မ်ားကို
ေတြ႔ရျပန္ပါသည္။
ကဗ်ာဆရာေတြ၊ ဒါရိုက္တာေတြနဲ႔ သီခ်င္းစပ္ဆရာေတြ
စာေရးဆရာေတြ .. ျမင္တာေတြ ျပန္ျပန္ျပီး ေျပာျပ
သံေတြက ေတာင္ေပၚေျမရဲ႔ အလွအပမ်ားပါပဲ။
ဒါေပမယ့္ ေတာင္ေပၚေျမရဲ႔ အျခားတစ္ဖက္
မ်က္ႏွာမွာ ေလာင္ရာေတြနဲ႔ ရုပ္ပ်က္ေနတာေတြ၊
အက်ဥ္းတန္ေနတာ တာဝန္ေက်ပြန္စြာ ေရးဖြဲ႔
သြားခဲ့သည္။
=============
၅။ အႏုပညာအေမာ
=============
အႏုပညာသမားေတြရဲ႔ မြန္းၾကပ္မႈ စရိုက္ေတြကို
"ေနာက္ဆံုးသီခ်င္းး" ၊ "ေႏြနံနက္ခင္း" ၊ "ဥေပကၡာ
ေလာကသား" တုိ႔မွာ ေတြ႔ႏုိင္ပါသည္။
အဘုိးအိုတစ္ေယာက္ရယ္၊ ျပည့္တန္ဆာ တစ္ေယာက္
ရယ္ ဂုဏ္ရည္တူစပ္တူျပဳ၍ စရိုက္ဖြဲ႔သြားသည္။
အႏုပညာအသီးအပြင့္ေတြ ေအာင္ျမင္ေနတုန္း၊
ေက်ာ္ၾကားေနတုန္း အခုိက္မွာပဲ လူေတြက သတိ
ထားၾကသည္။ ေနာင္က်ေတာ့ အုိမင္းမစြမ္း
ျဖစ္သြား ျဖစ္သြားရသည့္ အဘုိးအိုတစ္ေယာက္၊
ျပည့္တန္ဆာတစ္ေယာက္လုိပဲ ဥေပကၡာျပဳ
ခံုလိုက္ရရံုသာ။
🎶 ေအာင္ျမင္မႈရယ္ မေန႔က က်န္ခဲ့ျပီ..တဲ့။
ရွင္သန္ျခင္းရယ္ သိပ္အဓိပၸာယ္မရိွျပီ...တဲ့။
အမွန္တရားရယ္ အေတြးထဲ က်န္္ခဲ့ျပီ..တဲ့။
လူ႔ဘဝၾကီးရဲ႔ တရားအရသာ ခါးသီးလွေတာ့..
အရက္ျဖဴ ႏွစ္ပက္နဲ႔ ဇြတ္ျမိဳခ်ရ...🎶 တဲ့။
ေနာက္ဆံုး...ေနာက္ဆံုး ထြက္ေပါက္ကို
ယိုင္ယုိင္နဲ႔နဲ႔ ရွာေဖြမီွတြယ္ လုိက္ရွာရသည့္
ဘဝမ်ား၊ စရုိက္မ်ား ခံစားႏိုင္ေလ စာနာ
ႏိုင္ေလပါပဲ။
==========
၆။ မင္းသားမ်ား
==========
"လူၾကမ္းမင္းသား" ၊ "ပလက္ေဖာင္းမင္းသား"
တို႔သည္လည္း စရုိက္အေဖာ္ဆံုး သီခ်င္းမ်ား
ျဖစ္ၾကပါသည္။ လူၾကမ္းမင္းသားမွာ ဇာတ္ေတြ၊
ရုပ္ရွင္ေတြထဲက လူၾကမ္းသရုပ္ေဆာင္ဘဝကို
ဖြဲ႔ဆိုထားသည့္အတြက္ ရွင္းပါသည္။
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား...ကေတာ့ လူ႔အလြာစံုသည္။
စရုိက္စံုသည္။ ျပီးေတာ့ စိတ္ကူးႏွင့္ လုပ္ယူ
လုပ္ေရး၍မရ။
🎶 ၾကိဳက္တာရမယ္ သူ႔တန္ရာတန္ေၾကး
ဘရားသားရယ္ ေဇပါတယ္
ေငြသာ အရင္မ,စပါ 🎶
စကား,အသံုးအႏႈန္းေတြကလည္း ပလက္ေဖာင္း
ေပၚက စရိုက္ကို အလြန္ေပၚလြင္ေစသည္။
ညအခ်ိန္မေတာ္ ပလက္ေဖာင္းေပၚျဖတ္သန္းရင္း
ၾကားေနက်၊ ျမင္ေနက် စကားသံေတြ၊ ျမင္ကြင္းေတြ။
ေနာက္တစ္ပုဒ္ "ေစ်းမင္းသား" ဆုိျပီး ထပ္ေရး
လုိက္ျပန္ေသးသည္။
==============
၇။ အရႊန္းေဖာက္အဖြဲ႔
==============
ေစ်းဆုိမွ သတိရသည္။ "တရုတ္တန္းေစ်းက
အျဖစ္အပ်က္ကေလး" သည္လည္း လူ႔စရိုက္
အလြန္စံုလင္လွပါသည္။ ဂဏန္းေျခာက္လံုးခ်ီျပီး
ခ်မ္းသာလွသည့္ ပြဲရံုမွ ပြဲကေတာ္ၾကီးက အစ၊
ေျခလက္အဂၤါ စံုလင္ေကာင္းမြန္ျပီး အလြယ္
လမ္းကိုလုိက္၍ ေတာင္းစားေနသူအဆံုး၊
လူ႔စရိုက္စံုစြာ ေျပာင္ေျပာင္ေျမာက္ေျမာက္
ေရးဖြဲ႔သြားသည္။ အဖြဲ႔အႏြဲ႔ကလည္း ခပ္ျမဴးျမဴး
ခပ္သြက္သြက္ Satire ေျမာက္သည္။ အလြန္
စည္ကားရႈပ္ေထြးေသာ တရုတ္တန္းေစ်းကို
မ်က္စိထဲ ျမင္ေယာင္လာေစသည္။
တရုတ္တန္းေစ်းမွသည္ လူ႔ဘဝ၊ လူ႔စရိုက္ကို
က်ယ္ျပန္႔စြာ ျမင္ေယာင္လာေစသည္။
သည္လုိ Satire ဆန္ေသာ အဖြဲ႔အႏြဲ႔ကို
"လုိခ်င္တာမိဖုရား၊ ညားေတာ့ဘုရင္မ" မွာလည္း
ေတြ႔ႏုိင္သည္။
🎶 မဂၤလာေဆာင္ အလွဴနဲ႔ပြဲလမ္းဖိတ္စာ
ႏွိပ္ပံုေတြ လက္ဖ်ားခါ..ေဒၚဘယ္သူနဲ႔ခင္ပ
အံၾသစရာ (လုပ္လုိက္ဟ)x3 🎶
ဂုဏ္ကုိ ေရွ့တန္းတင္ေသာ အလႊာစရုိက္ကို
ေတြ႔ရသည္။ သည္လုိ အိမ္ေထာင္ေရးမ်ိဳးကေတာ့
စိတ္ဆင္းရဲစရာ ေကာင္းမည္။
=====
၈။ နိဂံုး
=====
စိုင္းခမ္းလိတ္၏ သီခ်င္းမ်ားမွာ စရိုက္အဖြဲ႔
စံုလင္လွေပသည္။ အျခားေသာ စရိုက္ဖြဲ႔
သီခ်င္းမ်ားလည္း ရိွေနေပေသးသည္။
ယခု သီခ်င္းေတြမွာ သိသာေစေသာ စရိုက္
အဖြဲ႔မ်ားဟု ယူဆမိ၍ ေရးရျခင္းပင္။ ျပီး.....
သူ႔သီခ်င္းေတြမွာ သူ႔ဝါသနာ၊ သူ႔စရိုက္၊
သူ႔အာရံု ခံစားေမြ႔ေလ်ာမႈေတြကို ေတြ႔ရျပန္ေသးသည္။
"စတုတၳ နိဗၺာန္ကအျပန္" လုိ သီခ်င္းမ်ိဳး။
"ဟန္နီခ်ိဳ" ၊ "အျပာေရာင္မ်က္ရည္" ၊
"တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ည" ၊ "မ်ဥ္းက်ား" လုိသီခ်င္းမ်ိဳး..။
ထုိေၾကာင့္ သီခ်င္းေတြမွာလည္း စရိုက္အဖြဲ႔
ရိွသည္ဟု ဆုိခဲ့ရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
********************
ေဆြေကာင္း
ပိေတာက္ပြင့္သစ္
၁၉၉၅၊ စက္တင္ဘာ
********************
ကြဲေနေသာမွန္စမ်ား
https://my.pcloud.com/
ကိုယ္တို ့ခ်စ္တဲ့ဘီး
https://my.pcloud.com/
စတုတၳနိဗၺာန္ဘံုကအျပန္
https://my.pcloud.com/
တရုပ္တန္းေစ်းက အျဖစ္အပ်က္ကေလး
https://my.pcloud.com/
နန္ခမ္းႏြဲ ့အတြက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္
https://my.pcloud.com/
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား
https://my.pcloud.com/
ပ်ံသာပ်ံပါေရႊဟသၤာ
https://my.pcloud.com/
ဘီးကေလးကိုစီး
https://my.pcloud.com/
ဘီးကေလးသီခ်င္းမ်ား
https://my.pcloud.com/
ဘီးနံပါတ္ OK 0122 L
https://my.pcloud.com/
မ်ဥ္းၾကား
https://my.pcloud.com/
မႏၲေလးေရာက္ရွမ္းတစ္ေယာက္
https://my.pcloud.com/
လိုခ်င္တာမိဖုရားညားေတာ့ဘုရ
https://my.pcloud.com/
လိေမၼာ္ခ်ိန္
https://my.pcloud.com/
လူၾကမ္းမင္းသား
https://my.pcloud.com/
သိပ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ႏြဲ႕တင္ရယ္
https://my.pcloud.com/
အျပာေရာင္မ်က္ရည္
https://my.pcloud.com/
ဥေပကၡာေလာကသား
https://my.pcloud.com/
ေနာက္ဆံုးသီခ်င္း
https://my.pcloud.com/
ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာနိဗၺာန္ဘံု
https://my.pcloud.com/
ေရႊဟသၤာသီခ်င္း
https://my.pcloud.com/
ေႏြနံနက္ခင္း
https://my.pcloud.com/
အေၾကာင္းအရာစံုလင္ေအာင္ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္ေသာ ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္၏ သီခ်င္းမ်ားကို ေဆာင္းပါးပါသီခ်င္းမ်ားထဲမွ
Bro Mg Mg Tin တင္ထားေသာ မဂၢဇင္းဓါတ္ပံုအား ဖတ္၍အဆင္ေျပေအာင္ စာစီ၍တင္ေပးပါသည္။
#KoNaing
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။