Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Sunday, November 5, 2017

ပုလင္းခ်စ္သူ - မင္းလူ

ပုလင္းခ်စ္သူ - မင္းလူ
************
“ဒီအရက္ဟာ မေကာင္းပါဘူးကြာ” ဟု သူက ေရရြတ္
လိုက္သည္။ ထိုအခါ ဆိုင္ရွင္ၾကားသြားၿပီး

“ဒီအရက္ဟာ ဆိုင္က ထုတ္ေပးတဲ့အတုိင္းပါပဲဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္က ဘယ္ေတာ့မွ အၾကံအဖန္ မလုပ္တတ္ဘူး
ဆိုတာ အစ္ကုိၾကီးသိပါတယ္။ အျမဲေသာက္ေနက်ပဲ
မဟုတ္လား”

သူက “ဟာ.. ဟာ” ဆိုလုပ္၍ လက္ကာျပသည္။ “ခင္ဗ်ား ဆိုင္အရက္ကို မေကာင္းဘူးလို႔ ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ အရက္ဟာ က်ဳပ္ကို ေကာင္းက်ိဳးမေပးဘူးလို႔ ေျပာတာပါ”

“ေကာင္းက်ိဳးမေပးရင္ မေသာက္နဲ႔ဗ်ာ” ဟူ၍ေတာ့ ပိုင္ရွင္ကျဖင့္ ေျပာလို႔ မျဖစ္ေခ်။ အရက္ေရာင္းေနသူ တစ္ေယာက္က အရက္ဆန္႔က်င္ေရး စကားကုိ ေျပာေနလွ်င္ “မိမိေရာင္းကုန္ပစၥည္း၏ ဂုဏ္သိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ိဳး မေျပာမိပါေစႏွင့္” ဆိုေသာ ေခတ္သစ္ေရာင္း၀ယ္ေရးဗ်ဴဟာ သေဘာတရားကို ေဖာက္ဖ်က္ရာက်မည္ မဟုတ္လား။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘာမွ ထပ္မေျပာဘဲ ခပ္မဆိတ္ေနလိုက္၏။

ေသာက္သံုးသူ ပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ ဆက္၍ “က်ဳပ္ ဘာေၾကာင့္ အရက္ကုိ စြဲစြဲျမဲျမဲ ေသာက္ျဖစ္ေနသလဲ သိလား” ဟု ေမးသည္။ ဆိုင္ရွင္၏ စိတ္ထဲတြင္ “သြားၿပီ… ဒီညေတာ့ ငါ ခံရၿပီ” ဟုေတြးၿပီး စိတ္ညစ္သြား၏။ လုပ္သက္ရင့္ေနေသာ ဆိုင္ရွင္တစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ အရက္သမား အမ်ိဳးမ်ိဳးအေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိၿပီးသားျဖစ္၏။ မူးလာလွ်င္ ရစ္တတ္သူ၊ အေပ်ာ္လြန္ၿပီး သီခ်င္းဟစ္တတ္သူ၊ ငိုတတ္သူ၊ စကားေၾကာ ရွည္တတ္သူ။

ဒီပုဂၢိဳလ္လို သူ႕ဆုိင္မွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေသာက္သံုးလာသူဆိုလွ်င္ ပိုေတာင္ သိေသးသည္။ အေသာက္နည္းနည္းမ်ားသြားသည့္ ေန႔မ်ိဳးဆိုလွ်င္ အခုလိုပင္စကားစတတ္သည္။ ဒါဆိုလွ်င္ သူ၏ အသည္းကြဲ ဇာတ္လမ္းၾကီးကုိ ရွည္လ်ားေထြျပားစြာ ေျပာျပေပေတာ့မည္။ ဒီအေၾကာင္းကလည္း အၾကိမ္ေပါင္း ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေျပာခဲ့ၿပီးျပီလဲမသိ။ ၾကားရဖန္မ်ား၍ ရိုးအီေနၿပီျဖစ္ေသာ ဇာတ္လမ္းႀကီးျဖစ္ေသာ္လည္း က်ိတ္မွိတ္ၿပီး နားေထာင္ေပးရေပလိမ့္မည္။ ေန႔စဥ္လာေနက် ေဖာက္သည္တစ္ေယာက္ကို ေက်နပ္ေအာင္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးဖုိ႔ တာ၀န္ကရွိသည္။

၀ယ္သူဘက္က အျမဲမွန္သည္ဟူေသာ စကားမွာ အရက္ဆုိင္မ်ားအတြက္ ပိုၿပီးသင့္ေလ်ာ္သည္။ အနည္းဆံုး
တစ္စိတ္တစ္ပုိင္းေလာက္ ေသာက္ၾကတာပဲဟာ မမွန္ဘဲ ဘယ္ေနပါ့မလဲ။ တခ်ိဳ႕ဆို မွန္ရံုမက ေမွာက္ေတာင္
ေမွာက္သြားၾကေသးသည္။

အၾကမ္းပန္းကန္ကေလးထက္ ေယာင္ေယာင္ေလးမွ်
ႀကီးေသာ ဖန္ခြက္ထဲမွ တစ္၀က္သာသာ ရွိေနေသာ အရက္ကုိ ေရမေရာဘဲ တစ္ခ်က္တည္း ေမာ့ခ်လိုက္သည္ကို ျမင္သျဖင့္ ဇာတ္လမ္းစေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိလုိက္၏။

“မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ သံုးလက္မေလာက္သာ ရွည္တဲ့
လွ်ာက ေျခာက္ေပေလာက္ျမင့္တဲ့ ေယာက်္ားၾကီး တစ္ေယာက္ကုိ ဘံုးဘုံးလဲက်သြားေစႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ခင္ဗ်ား ၾကားဖူးသလား”

“ၾကားဖူးတာေပါ့၊ ခင္ဗ်ားပဲ ေျပာေျပာေနတာ အၾကိမ္တစ္ရာေလာက္ရွိေနၿပီ” ဟု စိတ္ထဲက ျပန္ေျပာမိသည္။
ႏႈတ္ကေတာ့. “အင္း.. ဆိုစမ္းပါဦး” ဟု စကားေထာက္ေပးလိုက္ရ၏။

“မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပါးစပ္က ထြက္တဲ့စကား
တစ္ခြန္းဟာ သိပ္ေၾကာက္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္။ အဲဒီစကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္ က်ဳပ္မွာ အခုလို အရက္ကို အေဖာ္ျပဳေနရတဲ့ အေသာက္သမားၾကီးလံုးလံုး ျဖစ္ခဲ့ရတာပဲ”

စကားကို ခဏရပ္လိုက္ၿပီး ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကုိ မ်က္လံုးကစားၾကည့္လုိက္သည္။ သူ႕စကားကုိ စိတ္၀င္စားသူ အျခားရွိ မရွိ အကဲခတ္ျခင္းျဖစ္၏။ ထိုင္ခံု၏ ေရွ႕ဘက္ျခမ္းမွာ တန္းလ်က္ထိုင္ေနေသာ လူအုပ္စုက သူတုိ႔ဘာသာျငင္းခုန္ ေျပာဆိုေနၾကသည္။ သူ႕ကို ရွိတယ္လို႔ေတာင္ မထင္၊ လက္၀ဲဘက္ေထာင့္စြန္းမွာ တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနသူကေတာ့ နားစြင့္ေနဟန္တူသည္။ သူ အားတက္သြားဟန္ျဖင့္ ဆက္ေျပာသည္။

“အစကေတာ့ က်ဳပ္ကလြဲရင္ တျခားဘယ္သူကိုမွ စိတ္ကူးထဲေတာင္ မထည့္ပါဘူးတဲ့ေလ။ သူနဲ႔ စေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ဳပ္ဟာ ပညာတစ္ပိုင္း တစ္စနဲ႔ ေက်ာင္းကထြက္ထားတဲ့အခ်ိန္၊ အလုပ္အကိုင္ကလဲ မည္မည္ရရ မရွိေသးဘူး။ ဒါေပမယ့္ ပညာေတြ၊ ရာထူးေတြ၊ ဂုဏ္ေတြ၊ ေငြေတြဆိုတာ ပကာသနေတြပါတဲ့။ ခ်စ္တာသာ ပဓာနပါတ့ဲ။ အခ်စ္စစ္၊ အခ်စ္မွန္နဲ႔ တည္ေဆာက္တဲ့ ဘ၀သာလွ်င္ ေက်ာက္သားေက်ာက္ေဆာင္လို ခိုင္ျမဲပါတယ္တဲ့။
ေကာင္းလိုက္တဲ့ စကားေတြ”

ဆိုင္ရွင္၏ စိတ္ထဲက “အင္း ဒီေနရာမွာ မရယ္ခ်င္ဘဲနဲ႔
ဖ်စ္ညွစ္ၿပီး ရယ္ေတာ့မယ္” ဟု ေတြးသည္။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာ နားေထာင္ခဲ့ရၿပီးျဖစ္သျဖင့္ ဘယ္ေနရာမွာ ဘာစကားေျပာၿပီး ဘယ္အမူအရာ လုပ္ေတာ့မယ္ ဆိုတာကအစ မွတ္မိေနၿပီ။ ဟုတ္လည္း ဟုတ္သည္။ ထိုပုဂၢိဳလ္က

“ဟား ဟား ဟား ဟား” ဆိုၿပီး အသံကို တစ္ဆင့္ျမွင့္၍
ရယ္သည္။ ၿပီးေတာ့.. “ဟား ဟား တညင္းသီးတစ္လံုး
ေလာက္ ေပးစမ္းပါ”

“ဗ်ာ”

ဆိုင္ရွင္သည္ ရုတ္တရက္မို႔ ေၾကာင္သြား၏။ ၿပီးမွ “ေၾသာ္ ဟုတ္ကဲ့” ဆိုၿပီး တညင္းသီးျပဳတ္တစ္လံုးကုိ သတၱဳပန္းကန္ၿပား အေသးစားေလးထဲထည့္ၿပီး ေပးလိုက္၏။
ထိုပုဂၢိဳလ္က တညင္းသီးကို တစ္ကိုက္ကိုက္သည္။ ဖန္ခြက္ထဲ အရက္ထည့္သည္။ ပလတ္စတစ္ခြက္ထဲကေရကို ေရာသည္ဆိုရံုမွ် ထည့္သည္။ တစ္၀က္ေလာက္ ေမာ့ခ်လိုက္သည္။ ၿပီးမွ..

“မိန္းမေတြရဲ႕ စိတ္သေဘာထားဟာ ေဟာဒီ တညင္းသီးလိုပဲ စားခါစမွာေတာ့ ခ်ိဳသလိုလို ဆိမ့္သလိုလိုနဲ႔ ဆီးသြားေတာ့မွ နံမွန္းသိတယ္”

လက္၀ဲဘက္ေထာင့္စြန္းမွာ ထိုင္ေနသူက ထိုစကားကို
သေဘာက်ၿပီး ျပံဳးလုိက္သည္။ အားေပးေထာက္ခံသလို
ျဖစ္သြားသျဖင့္ ေက်နပ္ၿပီး ဆက္ေျပာမည္အျပဳ ဆုိင္ေရွ႕ဘက္ျခမ္းအုပ္စု၏ အသံက က်ယ္ေလာင္လာသည္။
လူမ်ား၏ အာရံုက ထိုအုပ္စုဆီ ေရာက္သြားသည္။ ထိုပုဂၢိဳလ္က ထိုအုပ္စုကို မေက်မနပ္ ၾကည့္လုိက္သည္။ တစ္ခုခု လွမ္းေျပာမလို လုပ္ၿပီးမွ မေျပာျဖစ္။ ဖန္ခြက္ထဲမွ လက္က်န္အရက္ကိုသာ ေမာ့ေသာက္လုိက္သည္။ အရက္ထပ္ငွဲ႕ၿပီးေနာက္ တစ္ငံုငံုျပန္သည္။ ေရ မေရာေတာ့။ ျငင္းခုန္သံေတြ ေလ်ာ့ပါးသြားေတာ့မွ ဇာတ္လမ္းကို ဆက္ႏုိင္သည္။

“သူ႕မိဘေတြက သူ႕ကို က်ဳပ္နဲ႔ သေဘာမတူဘူးေလ။
ပညာလည္း တစ္ပိုင္းတစ္စ၊ အလုပ္အကိုင္လည္း အတည္တက်မရွိ၊ ေငြလည္း မရွိ၊ ဘြဲ႕ထူးဂုဏ္ထူးလည္း မရွိ၊ မိဘေက်ာေထာက္ေနာက္ခံကလည္း မေတာင့္တင္းတဲ့သူနဲ႔ သူတို႔သမီးကုိ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ သေဘာမတူႏုိင္ဘူးတဲ့။ သူတုိ႔ကလည္း ဒီေလာက္ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာၾကီးမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။ စားႏုိင္ေသာက္ႏုိင္ေလာက္သာပါ။ ဒါေပမယ့္ အျငိမ္းစား အရာရွိၾကီးဆိုတဲ့ ဂုဏ္ကေလးတာ့ ေမာက္ႏုိင္ေသးသေပါ့ေလ။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔ သမီးကလည္း လွသကုိး။ သူ႕ကို လိုခ်င္တဲ့သူေတြကလည္း သူေဌးသားေတြ၊ အရာရွိေပါက္စေတြ၊ က်ဳပ္ကလြဲရင္ အလားအလာေကာင္းတဲ့ လူေတြခ်ည္းပဲ။ သူတုိ႔မိဘေတြကလည္း သမီးေခ်ာရွိတဲ့မိဘေတြရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္း သူတုိ႔သမီးကို အနိမ့္ဆံုး ေရွ႕တက္လမ္းရွိတဲ့ အရာရွိကေတာ္ျဖစ္ဖုိ႔ မွန္းတာေပါ့။ က်ဳပ္ကိုေတာ့ ကေလကေခ် အဆင့္အတန္း မရွိတဲ့ေကာင္၊ တစ္သက္လံုး လူေမြး လူေတာင္ ေျပာင္မယ့္ေကာင္ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ စြပ္စြဲခ်က္ေတြနဲ႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရႈတ္ခ်ခဲ့တာေပါ့”

ပုလင္းထဲမွာ အရက္ကုန္သြားၿပီ။ အရက္သမားတုိ႔ ထံုးစံ
အတိုင္း ကုန္ေနၿပီမွန္း သိသိၾကီးႏွင့္ ပုလင္းအ၀ကုိ ဖန္ခြက္မွာ ေတ့ၿပီး ေမွာက္ခ်လိုက္ေသးသည္။ လက္က်န္ ေလးငါးစက္ က်လာ၏။

“တစ္ပိုင္းေလာက္ လုပ္စမ္းပါဦး”
ဆိုင္ရွင္က ပုလင္းကို ယူသည္။ ကေတာ့တပ္ၿပီး ပလတ္
စတစ္ပံုးထဲက အရက္ကို ေလာင္းထည့္လိုက္သည္။ လုပ္ေနက်မို႔ တစ္ပိုင္းထက္ ပုိသြားျခင္း၊ ေလ်ာ့သြားျခင္းမရွိ။ ပုလင္းကို လွမ္းေပးၿပီး ေနာက္ဘက္ ၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းမွ မွာေသာ ပုစြန္ေျခာက္သုပ္အတြက္ ၾကက္သြန္လွီးရင္း ဆက္ေျပာသည့္ ဇာတ္လမ္းကို ၾကားေနရ၏။

“ဟိုေကာင္မကလည္း သူ႕မိဘေတြရဲ႕ သံေယာင္ကုိ လိုက္ေျပာလာၿပီေလ။ ေက်ာင္းျပန္တက္ပါလားတဲ့။ ပညာတတ္ထားေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေအာက္မက်ဘူးေပါ့တဲ့။ က်ဳပ္ကလည္း ပညာဆိုတာ ေက်ာင္းမွာ သင္ရတာမဟုတ္ဘူး။ လက္ေတြ႕ဘ၀မွာ လူေတြၾကားထဲမွာ သင္ယူရင္လည္းရပါတယ္လို႔။ အဲဒီေတာ့ တစ္မ်ိဳး ထပ္ေျပာလာျပန္ေရာ”

ဆိုင္ေရွ႕ျခမ္းမွာ ထိုင္ေသာအုပ္စုက ေငြရွင္းၿပီး ထထြက္
သြားၾကသည္။ သူတုိ႔က အရက္တစ္လံုးေလာက္ကို လူေလးငါးေယာက္ေသာက္ၿပီး မူးတတ္ၾကသူေတြ ျဖစ္၏။ အျမည္းေတြ တစ္မ်ိဳးၿပီးတစ္မ်ိဳး မွာစားရင္း စကားေျပာၾက၊ ျငင္းၾက ခုန္ၾကသူေတြ ျဖစ္၏။ သူတုိ႔မရွိေတာ့ အေႏွာင့္အယွက္ကင္းသြားသည္။

“အဲဒီေတာ့” စကားျပန္ဆက္မည္အျပဳ ေနာက္ဘက္ပိုင္းက ႀကက္သြန္ျဖဴေတာင္းသျဖင့္ ဆိုင္ရွင္က လွမ္းေပးရေသာေႀကာင့္ ခဏေစာင့္ရေသးသည္။

“ဘာေျပာလာသလဲဆုိေတာ့ ဘာလဲဗ်ာ”

ေျပာလက္စကို ေမ့သြားဟန္တူသည္။ စကားေထာက္ေပးမလားဟု ဆိုင္ရွင္ကို ၾကည့္သည္။ တကယ္ေတာ့ ဆုိင္ရွင္သည္လည္း နားသာေထာင္ေနရသည္။ သူ႕အလုပ္ႏွင့္သူ ရႈပ္ေနသျဖင့္ လံုးေစ့ပတ္ေစ့ အာရံုမစိုက္ႏုိင္။ နဂိုကတည္းကလည္း စိတ္၀င္စားမႈနည္းေသာေၾကာင့္ ႀကားတစ္ခ်က္ မၾကားတစ္ခ်က္ ျဖစ္ေနခဲ့၏။ ခ်က္ခ်င္းစကားမေထာက္ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ သူေျပာတာ ဂရုတစိုက္ နားမေထာင္ရ ေကာင္းသလားဆိုေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ထိုပုဂၢိဳလ္က စိုက္ၾကည့္သည္။ ၿပီးေတာ့ အရက္ခြက္ကို ယူ၍ တရွိန္ထိုး ေမာ့ခ်လိုက္သည္။ ဆုိင္ရွင္လည္း နားစြန္နားဖ်ား ၾကားေနရေသာ စကားလံုးမ်ားကို အေလာသံုးဆယ္ ျပန္စဥ္းစားလိုက္ရ၏။ တကယ္ေတာ့ ဒီဇာတ္လမ္းကို အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကားနာခဲ့ရၿပီးျဖစ္သျဖင့္ စကားလံုးတစ္လံုးခ်င္းကအစ မွတ္မိေနၿပီ။ ဇာတ္လမ္း၏ ဘယ္အပိုင္းနားေရာက္ေနၿပီဆိုတာ မ်က္ျခည္ျပတ္သြားလုိ႔သာ စကားေထာက္ရ ခက္ေနျခင္းျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္စိတ္မွန္းႏွင့္

“ဟုိေလ.. ေငြဆိုတာ တန္ဖိုးသတ္မွတ္ထားတ့ စကၠဴ
တစ္မ်ိဳးပဲ ဆုိတာေပါ့”ဟု ေျပာလုိက္၏။ ထုိပုဂၢိဳလ္က “အဲဒီေနရာ မေရာက္ေသးပါဘူး”ဘဆိုၿပီးမွ သူေျပာမည့္စကားကို ဆိုင္ရွင္က ႀကိဳၿပီး သိေနသျဖင့္ မ်က္ေမွာင္တစ္ခ်က္ ကုတ္လိုက္သည္။ ဆိုင္ရွင္ကလည္း ျပႆနာေတာ့ တက္ၿပီထင္တယ္ဟု ေတြးလိုက္ရ၏။ သို႔ရာတြင္ ထုိပုဂၢိဳလ္က ဇာတ္လမ္းဆက္ဖုိ႔သာ ပဓာနျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္

“ဒီလိုမဟုတ္လား။ သူ႕ေငြစုစာအုပ္ထဲက ေငြနဲ႔ အရင္းအႏွီးလုပ္ၿပီး စီးပြားရွာပါလားလို႔ တုိက္တြန္းတယ္ေလ။ က်ဳပ္က ျငင္းလိုက္တယ္။ ခါးခါးသီးသီးကို ျငင္းလိုက္တယ္။ က်ဳပ္က ေငြမမက္ဘူး။ ေငြဆိုတာ အဲ ခုနက ေျပာသလိုပဲ တန္ဖိုးသတ္မွတ္ထားတဲ့ စကၠဴတစ္မ်ိဳးပဲ။ ေငြထက္ တန္ဖိုးရွိတာက သစၥာတရား၊ ေကာင္းၿပီ။ မင္း ကုိယ္နဲ႔ လုိက္ခဲ့။ ဘ၀ထဲကုိ ဆင္းခဲ့၊ ဘ၀ကို အေျခခံကစၿပီး တည္ေဆာက္မယ္။ ဟား အဲဒီလုိလဲေျပာလိုက္ေရာ.. ငါးပိရည္နံ႔ရတဲ့ အယ္ေဇးရွင္းေခြးလို တြန္႔ခနဲ ျဖစ္သြားတာပဲ။ အဲဒီမွာ ပဋိပကၡ ျဖစ္ၾကတာေပါ့။ လိုက္ရဲလား။ လိုက္ခဲ့။ မလုိက္ရဲဘူးလား၊ တြဲထားတဲ့လက္ကို ျဖဳတ္လိုက္။ ဒါပဲ ဒါပဲ”

ဆိုင္မွာ လူရွင္းသြားၿပီ။ အခ်ိန္အၾကာဆံုး ထိုင္နားေထာင္ခဲ့သည့္ လက္၀ဲဘက္ေထာင့္စြန္းမွာ ထိုင္ေနသူပင္ ထသြားခဲ့ၿပီ။ ဆိုင္ရွင္လည္း ပစၥည္းေတြကို ေတာင္းေတြထဲကို မသိမသာ ကဲ့ထည့္ၿပီး သိမ္းဆည္းစျပဳေနၿပီ။ ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာသူ၏ ေရွ႕က ပုလင္းထဲမွာလည္း အရက္ကုန္ေနၿပီ။

“ငါးက်ပ္ဖိုးေလာက္ လုပ္စမ္းပါဦး။ လပ္စ္ကပ္ေပါ့”

ဆိုင္ရွင္က ေတာင္းထဲေရာက္ေနေသာ ပုလင္းတစ္လံုးကုိ ျပန္ထုတ္၍ ဖန္ခြက္ထဲ ပိုပိုသာသာ ငွဲ႕ထည့္ေပးသည္။ ထုိပုဂၢိဳလ္က ထရပ္ၿပီး ဖန္ခြက္ကို ယူသည္။ တစ္ခ်က္တည္း ေမာ့ခ်သည္။ က်သင့္ေငြ ရွင္းၿပီး ႏႈတ္ဆက္ထြက္ခြာသြား၏။ ဆိုင္ရွင္လည္း သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ၿပီး ပစၥည္းေတြ ဆက္သိမ္းေနသည္။
………………………………..

ဒီေန႔ ခါတိုင္းထက္ ပိုေသာက္မိသည္။ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း ဒီလုိပါပဲ။ ထမင္းစားတဲ့ လူေတြေတာင္မွ စားလုိ႔ျမိန္သြားတဲ့အခါ ဗိုက္ျပည့္အင့္သြားေအာင္ စားတတ္ၾကေသးတာပဲ မဟုတ္လား။ ထားပါေတာ့.. ဒီေန႔ ေသာက္လို႔ ျမိန္သြားတယ္လို႔ပဲ။ ဒီလိုအခါမ်ိဳးတိုင္းမွာ သတိရသည့္စိတ္က ျပန္လည္ႏုိးၾကားလာတတ္သည္။ ကပ္လ်က္ လိုက္ပါလာတာကေတာ့ နာၾကည္းျခင္း။

ၾကာေတာ့လည္း ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ သို႔ရာတြင္ လံုးလံုးလ်ားလ်ား ေမ့ပစ္ဖုိ႔ေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ေသး။ သတိရစရာ အေၾကာင္းအခ်က္ေတြက သူ႕အလိုလို ေပၚေပါက္လာတတ္၏။ အထူးသျဖင့္ အခုလို မိုးႏွင္းေတြ က်ေနသည့္အခါမ်ိဳး။

ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ေတြ႕ဆံုၿပီး တစ္သက္တာအဖို႔ ႏႈတ္ဆက္လမ္းခြဲခဲ့တုန္းကလည္း ဒီလိုပင္ မုိးႏွင္းေတြမိႈင္းမႈန္ေနခဲ့သည္။ ေက်ာခိုင္း လမ္းေလွ်ာက္လာရင္း ဟားတိုက္ ရယ္ေမာပစ္လုိက္ေသာအခါ ႏွင္းမႈန္ေတြ ကစဥ့္ကလ်ား လြင့္ထြက္သြားသည္ကို သတိတရရွိ၏။

ခုလည္း ဟုိတုန္းကလို ရယ္ပစ္လိုက္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဟားတုိက္ရယ္ပစ္လိုက္၏။ သူ ေလွ်ာက္လာသည့္လမ္းသည္ လူအေတာ္ ရွင္းေန၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သူ႔ရယ္သံကို ဘယ္သူမွ ဂရုတစိုက္ နားေထာင္ေနျခင္းမရွိ။ လမ္းေဘးရွိ အိမ္ေတြထဲက အိပ္မေပ်ာ္ေသးသူ တစ္ေယာက္တေလကေတာ့ ၾကားေကာင္းၾကားႏုိင္သည္။

ထိုသို႔ ေတြးလိုက္မိေတာ့မွ သူေလွ်ာက္လာသည့္ လမ္းကို သတိျပဳမိသည္။ သူ႕အိမ္သို႔ ျပန္ေသာလမ္းမဟုတ္၊
အလို ဒီကုန္းတက္ကေလးဟာ..။

ရုတ္တရက္ ရပ္လုိက္သည္။ ညာဘက္ကို ၾကည့္သည္။
ပု႑ရိတ္ပင္၊ ျခံစည္းရိုးပန္းျခံ ကြက္လပ္ငယ္၊ ၿပီးေတာ့ ခန္႔ညားထည္၀ါေသာ ႏွစ္ထပ္တိုက္ၾကီးသည္ မိုးႏွင္းေတြၾကားမွာ တိတ္ဆိတ္စြာ ရပ္တည္ေနသည္။

ၾကည့္စမ္း၊ ေျခလွမ္းေတြက ဒီေနရာ ေရာက္ေအာင္ အလုိအေလ်ာက္ သယ္ေဆာင္ခဲ့တာပါကလား။ သူသည္ တုိက္ၾကီးကို ေငးစိုက္ၾကည့္လုိက္သည္။ အင္းေပါ့ေလ.. ႏွစ္ထပ္တိုက္ေပၚက လူဆိုေတာ့ ေျမၾကီးေပၚကို ခုန္ခ်ဖို႔ ပိုၿပီး ခက္တာေပါ့။

“တိုက္ေပၚကေန ေျမၾကီးေပၚကုိ မဆင္းရဲတာက ဆင္းရဲ
မွာေၾကာက္လို႔၊ ဟုတ္တယ္၊ ဆင္းရဲမွာ ေၾကာက္လို႔ မဆင္းရဲတာ” သူေတြးေနသည္ဟု ထင္သည္။ တကယ္က ေျပာေနျခင္းျဖစ္၏။ အေတြးေတြက စကားလံုးမ်ားအျဖစ္အသံထြက္လာျခင္းျဖစ္၏။

“ဟား ဟား”
သူ တစ္ခ်က္ ရယ္လုိက္သည္။ ရယ္သံက အေတာ္ က်ယ္ေလာင္သြား၏။ သို႔ရာတြင္ သူက ဂရုမစိုက္ေတာ့။
ရင္ထဲမွာ ျပည့္က်ပ္မြန္းသိပ္ေနသည့္ ခံစားခ်က္ေတြက
ပြင့္အန္ထြက္လာၿပီ။ သူသည္ တိုက္အိမ္ၾကီးကို စိုက္ၾကည့္ရင္း ေအာ္ေျပာလုိက္သည္။

“ကၽြန္ယံုေတာ့ တစ္ဖက္ကန္း၊ သားသမီးယံုေတာ့ စံုလံုးကန္းတဲ့။ ခ်စ္သူကို ယံုေတာ့ ဘ၀ပါ ကန္းေတာ့တာေပါ့။ ဟုတ္စ ခင္ဗ်ားေၾကာင့္ က်ဳပ္ဘ၀ ကမ္းမျမင္ လမ္းမျမင္ ျဖစ္ေနၿပီဗ် သိရဲ႕လား၊ ဗ်ိဳ႕ မခင္မွီ”
…………………………………….

ညေန လက္ဖက္ကေလး ႏွစ္ရိုးသံုးရိုး စားမိလိုက္သျဖင့္
မ်က္စိေၾကာင္ျပီး အိပ္လို႔မရဘဲ ျဖစ္ေနသည္။ အိပ္ရာေပၚ လွဲၿပီး မ်က္စိမွိတ္ထားလိုက္သည္။

ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလုံး တိတ္ဆိတ္ေန၏။ ဆိတ္ျငိမ္ရပ္ကြက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အတန္ငယ္ ညဥ့္နက္သည္ႏွင့္လူသံ ကားသံ မၾကားရေတာ့။ ေဘးမွာ အိပ္ေမာက်ေနေသာ အိမ္ကလူထံမွ အသက္ရွဴသံ ျပင္းျပင္းကိုသာ
မွန္မွန္ၾကားေနရသည္။

ခဏၾကာေတာ့ အျပင္ဘက္က စကားေျပာသံသဲ့သဲ့ ႀကားရသည္။ ေနာက္ေတာ့ အသံက ပိုက်ယ္လာသည္။
စကားလံုးက မသဲမကြဲ။ ဒီအသံကို ၾကားဖူးသလိုလိုေတာ့ ရွိသည္။ ရပ္ကြက္ထဲက တစ္ေယာက္မ်ားလား။

“ဗ်ိဳ႕ မခင္မီွ”
ဆိုေသာ အသံကို ၾကားေသာအခါ ဆတ္ခနဲ ေခါင္းေထာင္ထမိ၏။ နာမည္တပ္ၿပီး ေခၚလိုက္တာပါလား။ နားစြင့္လုိက္ေသာအခါ..

“ဒီမွာ ဟိုအရင္တုန္းက ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ သစၥာစကားေလးေတြ ျပန္ၾကားခ်င္လို႔ ဆင္းခဲ့ပါဦးဗ်”

အလို ဘုရား ဘုရား။ သူပါလား။ သူ ခုထိ ဘာမွ မေျပာင္းလဲေသးပါကလား။ အိမ္ကလူက အအိပ္ဆတ္သူ
မဟုတ္လို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႕။

“တိုက္ၾကီးေပၚက ဆင္းခ့ဲပါဗ် မခင္မွီရဲ႕။ စကားေလး
တစ္ခြန္းေလာက္ ေျပာခ်င္လို႔ပါ”

စိုးရိမ္စရာ အေျခအေနျဖစ္လာၿပီ။ ၾကာလွ်င္ အိမ္ကလူ
ႏုိးေကာင္းႏုိးလာႏုိင္သည္။ ပိုဆုိးတာက မိမိ၏ နာမည္ကို ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္ ေခၚေခၚေနျခင္းပင္ျဖစ္၏။ ရပ္ကြက္က လူၾကီးလူေကာင္းေတြခ်ည္း ေနေသာေနရာ။ ဒီထဲမွာ အိမ္ကလူေတြက ပိုမိုျမင့္မားေသာ ဂုဏ္ျဒပ္ကို ပုိင္ဆုိင္ထားသူ။ အိမ္က ေလးေလးစားစား ရွိၾကသည္။ ခုလို မိမိနာမည္ တပ္တပ္ၿပီး ေအာ္ေနတာကို ေဘးအိမ္က
လူေတြ ၾကားလွ်င္…

“ဆင္းခဲ့ပါဗ်.. မဆင္းရဲဘူးလား၊ ေအးေပါ့ေလ။ တိုက္ၾကီးေပၚမွာ ေနေနရေတာ့ ဘယ္ဆင္းရဲပါ့မလဲ။ ဗ်ိဳ႕ မခင္မွီ ဒီမွာေလ မခင္မွီရဲ႕”

တရားလြန္လာၿပီ။ ဒီေလာက္ ေစာ္ကားလာတာကိုေတာ့
သည္းမခံႏုိင္ေတာ့ဘူး။ ခုတင္ေပၚမွ အသာဆင္းလုိက္
သည္။ ဧည့္ခန္းဘက္ ထြက္လာသည္။ တယ္လီဖုန္းကို
ေကာက္ကိုင္၍ နံပါတ္ႏွိပ္လိုက္သည္။

“ရဲစခန္းကပါလားရွင္။ ဟုတ္ကဲ့။ အကူအညီတစ္ခု ေတာင္းခ်င္လုိ႔ပါ။ ကၽြန္မ အိမ္ေရွ႕မွာ အရက္မူးသမားတစ္ေယာက္လာၿပီး ရမ္းကားေနလို႔ပါရွင္။ ကၽြန္မလား ေဒၚခင္မွီပါ။ အိမ္လိပ္စာက…”

တယ္လီဖုန္းခ်ၿပီး နားျပန္စြင့္လိုက္သည္။ အျပင္မွာ သူရွိေနတုန္း။ ဟုိတစ္ခ်ိန္က ေျပာခဲ့ဖူးသည့္ စကားကုိ ေအာ္ဟစ္ေရရြတ္ေနသည္။ ခဏမွ် အသံတိတ္ဆိတ္သြားၿပီးေနာက္ ကားတစ္စီး၏ စက္သံကို ႀကားရသည္။
ျခံ၀င္းေရွ႕မွာ ရပ္သည္။ အျပန္အလွန္ စကားေျပာသံေတြ ႀကားရသည္။ ျပတင္းေပါက္နားသို႔ ေလွ်ာက္သြားၿပီး
လိုက္ကာကို အသာဖယ္၍ ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ..

အျပင္မွာ မိုးႏွင္းေတြ က်ေနသည္။ မႈန္၀ါး၀ါး မီးေရာင္
ေအာက္တြင္ ရဲႏွစ္ေယာက္က လူတစ္ေယာက္၏ လက္ေမာင္း တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ကိုင္၍ လင္းရိုဗာကားေပၚ
တြန္းတင္လုိက္သည္ကို ေတြ႕ရ၏။ ႏွစ္ေတြႀကာေညာင္း
လာေသာ္လည္း မွတ္မိေနေသးသည္။ သူမွ သူအစစ္။
သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်လိုက္မိ၏။ အိပ္ရာေပၚ ျပန္တက္ၿပီး မ်က္စိမွိတ္ထားလိုက္သည္။ အိမ္က လူက အိပ္ေမာက်ေနဆဲ။ သူကေတာ့ ဒီည အိပ္လို႔ေပ်ာ္လိမ့္မည္ မထင္ေတာ့။
……………………………………………..

“သူမ်ား အိမ္ေရွ႕မွာ ဘာျဖစ္လုိ႔ သြားၿပီး အေႏွာင့္အယွက္ ေပးခ်င္ရတာလဲ။ အရက္လဲ အရမ္းမူးေနေသးတယ္”

တာ၀န္မွဴးက ေျပာလုိက္သည္။ သူက ဘာမွ ျပန္မေျပာဘဲ ေနသည္။ တာ၀န္မွဴးက ဆက္ေျပာသည္။

“အင္းေလ.. ဒီညေတာ့ စခန္းမွာပဲ ေနရလိမ့္မယ္။ မနက္က်ေတာ့ အာမခံေပးမယ့္လူကုိ အေၾကာင္းၾကားေပါ့။ ကဲ သူ႕ကိုယ္ေရး ရာဇ၀င္ မွတ္တမ္းယူထားလိုက္”

ရဲတပ္ဖြဲ႕၀င္တစ္ေယာက္က သူ႕ကို စားပြဲတစ္လံုးဆီ ေခၚသြားၿပီး ထိုင္ခိုင္းသည္။

“ကဲ ေျပာ၊ နာမည္ဘယ္သူလဲ” သူက မေျပာဘဲ ေနသျဖင့္

“ေျပာေလဗ်ာ”

“ေၾကာ့ေမာင္”

“အေဖနာမည္၊ မွတ္ပံုတင္အမွတ္”

သူက တစ္ခုစီကို ခပ္ေလးေလး ေျဖေနသည္။

“အသက္” သူ တစ္ခ်က္ေမာ့ၾကည့္ၿပီး

“ဒါက အေရးၾကီးလို႔လား”

“အေရးၾကီးတာေပါ့။ ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္ဆိုတာ အကုန္
အျပည့္အစံုယူရတာပဲ။ ကဲ ေျပာဗ်ာ။ အသက္ဘယ္ေလာက္ ရွိၿပီလဲ”

သူက နံရံကုိ ေငးၾကည့္ေနၿပီးမွ ခပ္ဆိုင္းဆိုင္း ေျဖလိုက္သည္။

“ေျခာက္ဆယ့္ငါးႏွစ္”

မင္းလူ

(ႏွင္းဆီ၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ၊ ၁၉၉၄)
Credit. အညၾတဘိကၡဳ

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။