Khaing Soelynn
ျပန္လည္ရွာေဖြေတြ႔ရိွမိရေသာ ဂစ္တာစပရစ္ႏွင္႔ ထံုကူးသင္႔ေသာ ဂီတဝတ္မံႈ
ယခုေခာတ္ကာလတြင္ ေဟာ္လိုဂစ္တာတစ္လံုးမည္ေရြ႔မည္မွ်တန္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္
မသိပါ ။ ကၽြန္ေတာ္ ၆တန္းေလာက္က ရရွိခဲ႔ဖူးေသာဂစ္တာေလးတစ္လက္ကမူ အဖိုး
စားနား ႀကီးလွပါသည္။ တတန္းလံုးတြင္ ပထမဆုရေအာင္ႀကိဳးစား၍ ပိုင္ဆိုင္ခဲ႔ရဖူး
ပါသည္ ။ သေဘာတူညီထားခ်က္မ်ားအတိုင္း ေမေမက ၀ယ္ေပးခဲ႔ျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။ အမွတ္မမွားရင္ ၆၅၀ က်ပ္ေလာက္သာ ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္ ။ လက္ထိပ္ဖ်ားေလးေတြ နာက်င္ အသားမာတက္ေအာင္ တီးခဲ႔ရသည္ကုိမွတ္မိေနပါေသးသည္။ အိမ္မ်က္ေစာင္းထိုး
ကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ မြန္းေအာင္ ၊ ခင္ေမာင္တိုး ၊ ဖိုးခ်ိဳ ၊ စိုးပိုင္ စသူတို႔၏သီခ်င္းမ်ား
ကိုဂစ္တာႏွစ္လက္ျဖင္႔ တီးခတ္ေနေသာ ဦးေလးေတာ္စပ္သူနဲ႔ အစ္ကိုအရြယ္မ်ားက
ႀကားဆရာမ်ား ျဖစ္ျပီး ညစဥ္အခ်ိန္မွန္ နားက်င္႔ရခဲ႔ေသာ သူတို႔လက္သံမ်ားပါေပ ။
ကိုယ္ေတြက " ေဘာင္းဘီထဲလက္ႏိႈက္ျပီး ".. " ငွက္ကေလးမ်ားတို႔ရယ္"...
ေဇာ္၀င္းထြဋ္ကို သည္းေခ်ခိုက္ေနခ်ိန္။ လွ်ပ္စစ္မိုးေကာင္းကင္ စီးရီးျဖင္႔ ခ်စ္ေကာင္း
ေဂ်ေမာင္ေမာင္၊ေဇာ္၀င္းထြဋ္ထရုိင္အိုျဖင္႔ အင္ပါယာကို ေရေရလည္လည္ေႀကြေနခ်ိန္။
သူရဲေကာင္းေလးမ်ားတြင္ ေစာဘြဲ႔မႈး မတီးဘူး မပါလာဘူးဆို၍ မႀကည္႔ခ်င္သလို
စိတ္ေဇာႀကီးခဲ႔ခ်ိန္ ။ ေရာခ္တေစၧစီးရီး A ဆိုဒ္ B ဆိုဒ္ အဆံုးမ်ားတြင္ ပါလာေသာ
ဂ်ိဳး၏ ဂစ္တာဆိုလိုကို ထပ္ျပန္တလဲလဲ နားေထာင္ေနႀကခ်ိန္ ။
ခ်စ္စမ္းေမာင္တုိ႔မွာ ထိုေခာတ္က နာမည္ေက်ာ္ စိုးသူတို႔ ေကာ္နီတို႔လို စလီဗ်စ္တီမ်ား
က ျမိဳ႔က တည္းခိုခန္း ခပ္ေကာင္းေကာင္းမွန္သမွ် သိမ္းပိုက္ထား၍ ငယ္သူငယ္ခ်င္း
တစ္ေယာက္၏ ခပ္လတ္လတ္တည္းခိုခန္းတစ္ခုရွိ အခန္းက်ဥ္းေလးမ်ားတြင္ တည္းခို
တီးခတ္သြားရသည္ကိုမွတ္မိေနပါေသး ။ သူတို႔အတီးသမားေတြနဲ႔ ေရာလ်က္ပါျပီး
စင္ေနာက္ကႀကည္႔ခြင္႔လြယ္ခဲ႔သည္ကိုပင္ ေစာဘြဲမႈးပါမလာ၍ စိတ္ကအင္တင္တင္မွာ
ႏႈတ္ကပါ တဗ်စ္ေတာက္ေတာက္ထြက္သြား၍ သူငယ္ခ်င္းက တိုးတိုးေျပာပါ ႀကားသြား
ရင္မေကာင္းပဲေနမယ္ တားခဲ႔ရသည္မွာ ေျပာလို႔သာယံုရေတာ႔မည္။ ခ်စ္စမ္းေမာင္သည္
ယေန႔၀ယ္ အတုမရွိေသာ ဂစ္တာနတ္ဘုရားတစ္ပါးႏွယ္ ျဖစ္ေနခဲ႔ပါျပီ ။(ထိုစဥ္က
စတိတ္ရိႈးမ်ားမွာ အဆိုေတာ္ဆယ္ေလးငါးေယာက္ျဖင္႔ မိုးလင္းလုအထိ ျဖစ္ပါသည္ ။ )
၂၀၁၄ ခုႏွစ္၏ ဇန္န၀ါရီလ ၂၆ ရက္ေန႔တြင္မူ ကိုးတန္းေလာက္က ဂစ္တာစပရစ္ကို
ျပန္လည္ ရွာေဖြေတြ႔ရွိရျပန္သည္ ။ မိုင္ဒါကြင္းတြင္ ျမန္မာျပည္တြင္ ပထမဆံုးဂစ္တာ
အင္စတူမင္တယ္လ္ရိႈးတစ္ခု ႀကည္႔လိုက္ရေသာအခါ ဆယ္ေလးငါးႏွစ္ ေညာင္းညာ
ခဲ႔ေသာ ဂစ္တာ၀ိညည္သည္ တဖန္ ျပန္လည္ ရွင္သန္လာခဲ႔ရျပန္သည္ ။ ငယ္ငယ္တုန္း
က အတူတူ တြဲတီးခဲ႔ဖူးေသာသူငယ္ခ်င္းမွာ ေန႔ခင္းတစ္ခါ ဆက္ ၊ ေလးနာရီေလာက္
တစ္ခါဆက္ ေနာက္အေခါက္ေခါက္ဆက္ ထက္သန္ေနသည္မွာ ေရာဂါအေငြ႔အသက္
အကင္းေလးသည္ အေညွာင္႔ေတြ ျပန္ေပါက္လာသလားထင္ရသည္ ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔တင္လားမဟုတ္ပါ ။ ကြင္းထဲတြင္ အဆိုမပါ အတီးခ်ည္႔သက္သက္ကို
လာခံစားသူမ်ားမွာေလးငါးေထာင္ မကေလာက္ပါ ။ သူတို႔တင္လည္းမကပါ ။
စင္ေပၚကတီးေသာ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္မ်ားပင္ ဂစ္တာ၀ိညည္ေတြ အသစ္ျပန္လည္
ထြန္းညွိႏိုင္ခဲ႔ႀကပါသည္ ။
ပရိသတ္ထဲတြင္ပင္ တပိုင္းပရို တစ္ဖဲ႔ပရိုကစ၍ ဂစ္တာကိုအေတာ္အတန္ တီးႏိုင္
တီးခဲ႔ဖူးသူ ရူးသြပ္ဖူးသူေတြခ်ည္႔ဆိုတာလည္းထင္ရွားလွပါသည္ ။ အိပ္မက္ဆံုရာျဖင္႔ လူသိမ်ားလာေသာ The ugly က ကိုေဇာ္မင္းသိန္းဆိုလွ်င္ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ ၂၀ေက်ာ္
ေအာင္႔ခဲ႔ရေသာမိုးသည္းထဲက ငိုေသာမိန္းမပ်ဳိ ဟူေသာပန္းခ်ီကားေနာက္ခံျဖင္႔ တီးခတ္ဖို႔အခြင္႔ကိုအစိုးရကခြင္႔မျပဳ၍ ယခုမွ တီးခတ္ႏိုင္ခဲ႔သည္ ။ ထို႔အတူ
ဂစ္တာေရာ ႏိုင္ငံေရးေနာက္ခံပါ ေရယွက္ေနသည္႔ ေရႊသံစဥ္ ကို၀င္းေမာ္သည္လည္း ဂစ္တာနဲ႔ ေရႊ၀ါေရာင္ ဆုေတာင္းသံမ်ားကိုတီးျပသြားပါသည္။ ေသခ်ာသည္မွာ
လစ္ဘရယ္လိုက္ေဇးရွင္း မဟတဟမွာ အႏုပညာပိုင္းေတြမွာ ေအာင္႔လံုးေတြ
ထြက္လာရသည္တြင္ ဂစ္တာအထိေရာက္ခဲ႔ျပီလည္းဆိုနိုင္ပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္
ေမွ်ာ္လင္႔ေသာ ကြယ္လြန္သူမဇၥ်ိမလိႈင္း ကိုေဇာ္မ်ိဴးထြဋ္အမွတ္တရကိုThe Aces မွ
၀ါရင္႔ ဂစ္တာသမား ပက္ထရစ္က ကိုေဇာ္မ်ိဴးထြဋ္တီးခဲ႔သည္မ်ားကို နမ္းစေတာ႔
ေပါင္းစပ္တီးခတ္ျပသြားခဲ႔ပါသည္။
ခ်စ္စမ္းေမာင္ေနာက္ ဘယ္သူမွေပၚမလာဟုထင္မွတ္ခဲ႔သည္မွာ လံုး၀ လြဲေခ်ာ္ပါသည္ ။
ဘိုဘိုဟု ႀကားလိုက္ရေသာဂစ္တာသမားမွာယေန႔ကမာၻေက်ာ္ တရုတ္ဂစ္တာသမား
ေလာက္ ေျဗာင္းဆန္ေအာင္ တီးခတ္ျပသြားပါသည္ ။ ေနာက္ ဘလစ္ဇတ္ အဖြဲ႔ဟု
သိလိုက္ရျပီး ဂစ္တာသမားအမည္ ေသခ်ာမႀကားလိုက္ရေသာေနာက္တစ္ေယာက္
မွာလည္း ခ်စ္စမ္းေမာင္ အလွည္႔တြင္ ေဘ႔စ္ပါ တီးခတ္ေပးလ်က္ စြယ္စံုရသူတစ္ဦး
ျဖစ္သည္မွာ အထင္အရွားတြင္ စတီဗိုင္းႏွင္႔ ဘီလီသွ်ီယံတြဲလံုးမ်ားသို႔အထိလိဒ္ ေဘ႔စ္ မ်ဥ္းျပိဳင္နုပ္အစိပ္ေတြ လိုက္ဖက္ညီစြာ ခင္းျပသြားသည္မွာ လႊတ္လွဟု အညာဆန္ဆန္
ေျပာရပါေတာ႔မည္ ။ မန္းေလးကနာမည္ေက်ာ္ Dream Lover ကို band လိုက္ ႀကည္႔ရ
သည္တြင္ ဂစ္တာသမားကလည္းေတာ္ေတာ္ကို Melodic,speed , touching ေထာင္႔စံု
ခင္းသြားႏိုင္သည္ကိုေတြ႕ရပါသည္ ။ ဒရမ္မာမွာ ခ်စ္စမ္းေမာင္အလွည္႔တြင္ ဝင္ျပီး
တီးခတ္ေပးသြားျခင္းအားျဖင္႔ ရန္ကုန္ မန္းေလး ဂီတညီအစ္ကို ေပါင္းစည္းမႈေတြ
ကိုလည္းယခုလိုပြဲမ်ိဳးမွအပအဘယ္မွာေတြ႔ရွိ ႏိုင္မည္နည္း ။ ပထမဆံုး တီးေသာ
ႏိုင္ေဇာ္က ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းတီးသလုိခ်စ္စမ္းေမာင္က melodic တီးရာတြင္
ေနာက္ခံဘက္ဂေရာင္းတြင္ ကရင္အလံတလူလူလႊင္႔တင္လ်က္ ရိုးရာအသံကို
ေကဘီကထုတ္ျပီး ခ်စ္စမ္းေမာင္က သူ႕အတီးသမစဥ္အကုန္ ေပါင္းစပ္ထုတ္ႏႈတ္ျပသ
သြားသည္မွာဂစ္တာေရာ ကရင္နိမိတ္ပံုပါ ထြန္းညွိသြားႏိုင္သည္မွာ ႀကည္ႏူးစရာ
ေကာင္းလွ ပါသည္ ။ခ်စ္စမ္းေမာင္သမီးအငယ္ေလးပင္လွ်င္ ပရိသတ္ေရွ႔ ဖရိမ္ေရာ
အလံုးပါ စိတ္ယံုႀကည္မႈရွိရွိတီးႏိုင္ေနခဲ႔ျပီဆိုတာလည္းေတြ႔ျမင္ခဲ႔ရသည္ ။ ေစာဘြဲ႔မႈး
အမွတ္တရပြဲမ်ားတြင္ သီခ်င္းဆိုေသာကေလးမေလးသည္ ဂစ္တာရစ္ ရင္႔မႀကီး ျဖစ္ေန
ျပီ ။ သူတို႔ မိန္းကေလး၀ိုင္းက ႏုႏုရွိန္ ဆိုေသာမိန္းကေလးမွာလည္း မိန္းကေလး
တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေတာ႔ ေတာ္ရံုေယာက်ာၤးေလးနဲ႔ ယွဥ္ တီးခတ္ႏိုင္ေအာင္ ပိရိေသသပ္စြာတီးႏိုင္တာ အံ႕ႀသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္ျဖစ္ပါသည္ ။
ေနာက္ မေတြ႔ရတာ ႀကာျပီျဖစ္ေသာေစာဘြဲ႔မႈးသားအငယ္ ဘိုေတာက္၏ ဒရမ္
ရိုက္ခ်က္ အမိစားမ်ားႏွင္႔ စပိဒ္တစ္ေခာတ္ ခပ္ေစာေစာကတည္းက အျမန္ေတြ
ကၽြမ္းက်င္စြာပိရိစြာ တီးခတ္ႏိုင္ခဲ႔ေသာ ကိုboyzတို႔ အဖြဲ႔မွာလည္း မိလြန္းပါသည္ ။
ကိုရန္ႏိုင္ ကုိရန္ႏိုင္မို႔ ၊ ကိုေဇာ္လတ္ ကိုေဇာ္လတ္မို႔ ေရးရရင္ မကုန္ႏိုင္ပါ ။
ဥကၠာဦးသာတို႔၏ +Three မွ ကိုေအာင္သူမွာလည္း ကန္းထရီးေတြ oldiesေတြ
တီးတာျမင္ဖူး၍ ယခု အျမန္ေတြတီးေတာ႔လည္း မိုက္သဟဟု ျမင္ရခ်ိန္
ဂယ္ရီမိုး ဆိုလိုတစ္ပုဒ္ပါ ျငဳငင္ယုယ တီးျပ သြားျပန္ပါသည္ ။
ပထမဆံုးစီစဥ္က်င္းပရျခင္းျဖစ္၍ ေအာ္ဒီယိုဆက္တင္ပိုင္းေတြ(တခ်ိဳ႔ အဖြဲ႔ first ဂစ္တာ
ဆိုလိုသမားအသံကေလ်ာ႔လ်က္ secondဂစ္တာသံႀကီးကဟိန္းထြက္ ေကဘီသံ
ဒရမ္သံကလႊမ္းေနျခင္းမ်ိဳး) ၊ ေနာက္ ဂစ္တာသမားအခ်ိန္းတြင္ ဂစ္တာဆက္တင္မ်ား
ဆင္ယင္ရျခင္းေႀကာင္႔ ေလလြင္႔ခ်ိန္မ်ားကလြဲလွ်င္ အေတာ္ျပည္႔စံုေသာဂစ္တာပြဲတစ္ပြဲ
အျဖစ္ မွတ္ေက်ာက္တင္ႏိုင္ခဲ႔တာေသခ်ာပါသည္ ။ဒါေပမယ္႔ တကယ္႔နာမည္ေက်ာ္ေတြ
တီးခတ္ေနခ်ိန္တြင္ေတာ႔ ထိုသို႔ ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔ျခင္းမရွိခဲ႔တာေတာ္ပါေသး၏။
ေနာက္ဆံုးပိတ္ ကိုငွက္ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီးနဲ႔ ပိတ္ဖို႔ စင္ေပၚ ဂစ္တာသမား
အကုန္ တက္တီးခ်ိန္တြင္ ည ၂ နာရီေက်ာ္သြားခဲ႔ေပသည္ ။ ပြဲအျပီး တကၠစီသမားက
တားသမွ်ေကာက္တင္ေတာ႔ ကားေပၚမွာ ၂၅ ႏွစ္ေက်ာ္တစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္ ၃၀ေက်ာ္ ေနာက္ႏွစ္ေယာက္မွာ ၄၂ ႏွင္႔ ၄၅ လူလတ္ပိုင္းေတြခ်ည္႔ ။ မွန္ပါသည္ ။
ဘဲႀကီးေတြ ဘီးက်ဲေတြခ်ည္႔ သီးသန္းစုထားသလို မိုင္ဒါကြင္းတစ္ခုလံုး လူလတ္ပိုင္းေတြ။
ပံုမွန္စတိတ္ရိႈးမ်ားကဲ႔သို႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားသိပ္မေတြ႔ရသည္မွာမ်ိဳးဆက္ ျပတ္ျခင္း
သေဘာေတာ႔ အနည္းငယ္ေဆာင္ပါသည္ ။ ေခာတ္လူငယ္ေတြ ဂစ္တာသိပ္ မတီး
ႀကေတာ႔ ။ ဂစ္တာတီးတာလည္းသိပ္နားမေထာင္ႀကေတာ႔ ။ ဂိမ္းေတြ ေပါ႔ျမဴးဇစ္ေတြနဲ႔
တသားတည္း အံက်ေနႀကျပီ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခာတ္ကေတာ႔ ဂစ္တာဆိုတာ လူငယ္ဘ၀ အေဆာင္အေယာင္။ စိတ္ညစ္တာေတြ ေဖာက္ထုတ္မည္ ။ ဂစ္တာတီးရင္း ဒုကၡေတြ
အက်ိတ္အခဲေတြ ႀကိတ္ေခ်ပစ္မည္။ အထီးက်န္ခ်ိန္မ်ား စိတ္အားငယ္က်ဆင္းခ်ိန္မ်ားမွာ
တိုးတိုးေဖာ္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္သူငယ္ခ်င္း ၊ ဂစ္တာ၏ a part of life သည္ ထုိမွ်
က်ယ္ေျပာခဲ႔ႀကရပါသည္ ။ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဘယ္သူမွန္း မသိရေသးေသာ
ခ်စ္သူေလးလို ရင္ခြင္မွာ ႀကင္နာယုယစြာ ေပြ႔ဖက္ထားရေလေသာ …..။
မည္သို႔ပင္ဆိုေစကာမူ ယခုပြဲေလးကေတာ႔ ငယ္စိတ္ေတြ ျပန္ႀကြေစခဲ႔ေသာ ၊ ဂစ္တာစပရစ္ေတြ ျပန္လည္ထြန္းညွိေပးႏိုင္ခဲ႔ေသာ ၊ ေတာ္ရံုဆယ္စုႏွစ္ တစ္ခုစာ
ဂစ္တာခ်ဥ္ျခင္းေတြ ေျပေလ်ာ႔ ေစႏိုင္ခဲ႔ေသာပြဲကေလးျဖစ္ပါသည္ ။ ထို႔အတူ
အနည္းငယ္မွ်ေသာ တက္ေရာက္လာသည္႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားကိုပါ ဂစ္တာကို
အာရံုျပန္က်ေစႏိုင္ေသာ ျပတ္လုတည္းတည္းဂစ္တာမ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားကို ထံုကူး
၀တ္မႈန္ကူးေစႏိုင္ခဲ႔ေစသည္ဆိုလည္း မမွားႏိုင္ပါ ။ ဒီလိုပြဲေလးေတြ ၃ လတစ္ႀကိမ္
၆ လတစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ႔ ရွိအပ္ပါသည္ ။ ဂီတတူရိယာအေရာင္းကုမၸဏီတစ္ခုမွ စပြန္စာေပးလ်က္ ဂစ္တာသမားမ်ားက ကိုယ္႔စိတ္နဲ႔ကိုယ္ လာတီးခဲ႔ႀကရသည္ဟုပဲ
ေယဘုယ် မွတ္ယူပါသည္။ ေနာင္ သံုးေလးေထာင္မွ်ျဖင္႔အခေပးပြဲမ်ားကို 3G 4G လုပ္တာမ်ိဳးမ်ား ေစ်းကြက္ျဖစ္လာႏိုင္သလို သံုးေယာက္ ေလးေယာက္က ဒိထက္
ပိုေအာင္ သူတို႔ တဲလင္႔ေတြ အစြမ္းကုန္ ျပသႏိုင္မည္ျဖစ္ျပီး ႀကည္႔ရႈသူပရိသတ္
မ်ားလည္း ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ခ်င္းစီ၏ စတိုင္လ္ေတြကို ဖမ္းယူက်က္မိ
ႏိုင္ႀကမည္ဟုထင္ပါသည္ ။ ဂစ္တာသမားေတြခ်ည္႔ အေယာက္ ၂၀ ေလာက္က်ေတာ႔
အာရံုမ်ားကို အနည္းငယ္ ေရာေထြးသြားေစပါသည္ ။
ျပီးခဲ႔ေသာ ႏွစ္မ်ားကပဋိပကၡမ်ားတြင္ ေကာက္ခ်က္တခ်ိဳ႔ ဖတ္လိုက္ရသည္မွာ
လူငယ္ေတြ ရသစာေပအထိအေတြ႔နည္းလို႔ ထစ္ကနဲေသြးပူေသြးဆူတတ္ႀကျခင္း
မ်ားျဖင္႔ အြန္လိုင္းေပၚတြင္ သိသိသာသာ ေဒါသခိုးလွွ်ံႀကသည္ကုိ ေထာက္ျပသည္
မ်ားလည္းရွိေပရာ လူငယ္ေတြအတြက္ ဂစ္တာမွမဟုတ္ မည္သည္႕ ဂီတတူရိယာ
မဆို အသံုးျပဳလ်က္ ဂီတကိုခံစားတတ္ေသာ စိတ္ကုိႏူးညံ႕ေပ်ာ႔ေျပာင္းေစေသာ
သုခုမအႏုပညာမ်ားသည္လည္း စိတ္အဟာရအျဖစ္ အနိမ္႔ဆံုး လိုအပ္ေနပါသည္ ။
ခႏၶာကိုယ္ ရွင္သန္ဖို႔ ရုပ္အစာစားရသလို ရုပ္ကမာၻကိုေမာင္းႏွင္ေသာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ
မ်ားရင္႔က်က္ဖြံ႔ျဖိဳး ႏူးညံလာဖို႔ ဂီတသည္လည္း ေဆးေကာင္း၀ါးေကာင္းပင္ျဖစ္ပါသည္ ဟိုတစ္ေခာက္ကလို လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္၏ ဘ၀သည္ ဂစ္တာ၏ အခန္းက႑
ျဖည္႔စြက္လ်က္ ႏူးညံ႕စြာ ရင္႔က်က္ဖို႔ သင္ႀကားခဲ႔ရသည္မ်ားကို မေမ႔ႏိုင္ျဖစ္ခဲ႔ရသည္မွာ
ဘယ္အခ်ိန္ လြမ္းလြမ္း ရင္ထဲေတြမွာ မိႈင္းညိဳ႔ ေနဆဲဟု မွတ္ထင္ပါသည္။ သူ႔ေခာတ္
သူ႔အခါ ေခာတ္စားေသာသီခ်င္းမွန္သမွ် ကိုယ္႔ဘ၀ ကိုယ္႔အသိေလးေတြကိုယ္စီႏွင္႔
စီးေမ်ာရင္း တစ္ကိုယ္ေတာ္ စိတ္ေျဖစိတ္ေက်နပ္ခဲ႔ရသည္မ်ားစြာတြင္ သူငယ္ခ်င္း
မ်ားျဖင္႔ အုပ္စုဖြဲ႕၍ အသင္းအဖြဲ႔ စိတ္ဓါတ္ျဖင္႔ တိုင္မင္ကိုက္ တီးခတ္သီဆို
တေသြးတည္းတသားတည္းလုိ က်ခဲ႔ႀကရသည္မွာဂစ္တာအေျခခံေသာဂီတေႀကာင္႔
သာျဖစ္ပါသည္ ။ ဂစ္တာစပရစ္မ်ားအဓြန္႔ ရွည္ပါေစေသာ္၀္ ….။ ဂီတဝတ္မႈန္မ်ား
ထံုကူးလ်က္ စိတ္ယဥ္ေက်းမႈမ်ား ထြန္းကားပါေစေသာ္ဝ္ ...။
photo credit to Irrawaddy
Zarli Hein
ယခုေခာတ္ကာလတြင္ ေဟာ္လိုဂစ္တာတစ္လံုးမည္ေရြ႔မည္မွ်တန္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္
မသိပါ ။ ကၽြန္ေတာ္ ၆တန္းေလာက္က ရရွိခဲ႔ဖူးေသာဂစ္တာေလးတစ္လက္ကမူ အဖိုး
စားနား ႀကီးလွပါသည္။ တတန္းလံုးတြင္ ပထမဆုရေအာင္ႀကိဳးစား၍ ပိုင္ဆိုင္ခဲ႔ရဖူး
ပါသည္ ။ သေဘာတူညီထားခ်က္မ်ားအတိုင္း ေမေမက ၀ယ္ေပးခဲ႔ျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။ အမွတ္မမွားရင္ ၆၅၀ က်ပ္ေလာက္သာ ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္ ။ လက္ထိပ္ဖ်ားေလးေတြ နာက်င္ အသားမာတက္ေအာင္ တီးခဲ႔ရသည္ကုိမွတ္မိေနပါေသးသည္။ အိမ္မ်က္ေစာင္းထိုး
ကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ မြန္းေအာင္ ၊ ခင္ေမာင္တိုး ၊ ဖိုးခ်ိဳ ၊ စိုးပိုင္ စသူတို႔၏သီခ်င္းမ်ား
ကိုဂစ္တာႏွစ္လက္ျဖင္႔ တီးခတ္ေနေသာ ဦးေလးေတာ္စပ္သူနဲ႔ အစ္ကိုအရြယ္မ်ားက
ႀကားဆရာမ်ား ျဖစ္ျပီး ညစဥ္အခ်ိန္မွန္ နားက်င္႔ရခဲ႔ေသာ သူတို႔လက္သံမ်ားပါေပ ။
ကိုယ္ေတြက " ေဘာင္းဘီထဲလက္ႏိႈက္ျပီး ".. " ငွက္ကေလးမ်ားတို႔ရယ္"...
ေဇာ္၀င္းထြဋ္ကို သည္းေခ်ခိုက္ေနခ်ိန္။ လွ်ပ္စစ္မိုးေကာင္းကင္ စီးရီးျဖင္႔ ခ်စ္ေကာင္း
ေဂ်ေမာင္ေမာင္၊ေဇာ္၀င္းထြဋ္ထရုိင္အိုျဖင္႔ အင္ပါယာကို ေရေရလည္လည္ေႀကြေနခ်ိန္။
သူရဲေကာင္းေလးမ်ားတြင္ ေစာဘြဲ႔မႈး မတီးဘူး မပါလာဘူးဆို၍ မႀကည္႔ခ်င္သလို
စိတ္ေဇာႀကီးခဲ႔ခ်ိန္ ။ ေရာခ္တေစၧစီးရီး A ဆိုဒ္ B ဆိုဒ္ အဆံုးမ်ားတြင္ ပါလာေသာ
ဂ်ိဳး၏ ဂစ္တာဆိုလိုကို ထပ္ျပန္တလဲလဲ နားေထာင္ေနႀကခ်ိန္ ။
ခ်စ္စမ္းေမာင္တုိ႔မွာ ထိုေခာတ္က နာမည္ေက်ာ္ စိုးသူတို႔ ေကာ္နီတို႔လို စလီဗ်စ္တီမ်ား
က ျမိဳ႔က တည္းခိုခန္း ခပ္ေကာင္းေကာင္းမွန္သမွ် သိမ္းပိုက္ထား၍ ငယ္သူငယ္ခ်င္း
တစ္ေယာက္၏ ခပ္လတ္လတ္တည္းခိုခန္းတစ္ခုရွိ အခန္းက်ဥ္းေလးမ်ားတြင္ တည္းခို
တီးခတ္သြားရသည္ကိုမွတ္မိေနပါေသး ။ သူတို႔အတီးသမားေတြနဲ႔ ေရာလ်က္ပါျပီး
စင္ေနာက္ကႀကည္႔ခြင္႔လြယ္ခဲ႔သည္ကိုပင္ ေစာဘြဲမႈးပါမလာ၍ စိတ္ကအင္တင္တင္မွာ
ႏႈတ္ကပါ တဗ်စ္ေတာက္ေတာက္ထြက္သြား၍ သူငယ္ခ်င္းက တိုးတိုးေျပာပါ ႀကားသြား
ရင္မေကာင္းပဲေနမယ္ တားခဲ႔ရသည္မွာ ေျပာလို႔သာယံုရေတာ႔မည္။ ခ်စ္စမ္းေမာင္သည္
ယေန႔၀ယ္ အတုမရွိေသာ ဂစ္တာနတ္ဘုရားတစ္ပါးႏွယ္ ျဖစ္ေနခဲ႔ပါျပီ ။(ထိုစဥ္က
စတိတ္ရိႈးမ်ားမွာ အဆိုေတာ္ဆယ္ေလးငါးေယာက္ျဖင္႔ မိုးလင္းလုအထိ ျဖစ္ပါသည္ ။ )
၂၀၁၄ ခုႏွစ္၏ ဇန္န၀ါရီလ ၂၆ ရက္ေန႔တြင္မူ ကိုးတန္းေလာက္က ဂစ္တာစပရစ္ကို
ျပန္လည္ ရွာေဖြေတြ႔ရွိရျပန္သည္ ။ မိုင္ဒါကြင္းတြင္ ျမန္မာျပည္တြင္ ပထမဆံုးဂစ္တာ
အင္စတူမင္တယ္လ္ရိႈးတစ္ခု ႀကည္႔လိုက္ရေသာအခါ ဆယ္ေလးငါးႏွစ္ ေညာင္းညာ
ခဲ႔ေသာ ဂစ္တာ၀ိညည္သည္ တဖန္ ျပန္လည္ ရွင္သန္လာခဲ႔ရျပန္သည္ ။ ငယ္ငယ္တုန္း
က အတူတူ တြဲတီးခဲ႔ဖူးေသာသူငယ္ခ်င္းမွာ ေန႔ခင္းတစ္ခါ ဆက္ ၊ ေလးနာရီေလာက္
တစ္ခါဆက္ ေနာက္အေခါက္ေခါက္ဆက္ ထက္သန္ေနသည္မွာ ေရာဂါအေငြ႔အသက္
အကင္းေလးသည္ အေညွာင္႔ေတြ ျပန္ေပါက္လာသလားထင္ရသည္ ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔တင္လားမဟုတ္ပါ ။ ကြင္းထဲတြင္ အဆိုမပါ အတီးခ်ည္႔သက္သက္ကို
လာခံစားသူမ်ားမွာေလးငါးေထာင္ မကေလာက္ပါ ။ သူတို႔တင္လည္းမကပါ ။
စင္ေပၚကတီးေသာ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္မ်ားပင္ ဂစ္တာ၀ိညည္ေတြ အသစ္ျပန္လည္
ထြန္းညွိႏိုင္ခဲ႔ႀကပါသည္ ။
ပရိသတ္ထဲတြင္ပင္ တပိုင္းပရို တစ္ဖဲ႔ပရိုကစ၍ ဂစ္တာကိုအေတာ္အတန္ တီးႏိုင္
တီးခဲ႔ဖူးသူ ရူးသြပ္ဖူးသူေတြခ်ည္႔ဆိုတာလည္းထင္ရွားလွပါသည္ ။ အိပ္မက္ဆံုရာျဖင္႔ လူသိမ်ားလာေသာ The ugly က ကိုေဇာ္မင္းသိန္းဆိုလွ်င္ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ ၂၀ေက်ာ္
ေအာင္႔ခဲ႔ရေသာမိုးသည္းထဲက ငိုေသာမိန္းမပ်ဳိ ဟူေသာပန္းခ်ီကားေနာက္ခံျဖင္႔ တီးခတ္ဖို႔အခြင္႔ကိုအစိုးရကခြင္႔မျပဳ၍ ယခုမွ တီးခတ္ႏိုင္ခဲ႔သည္ ။ ထို႔အတူ
ဂစ္တာေရာ ႏိုင္ငံေရးေနာက္ခံပါ ေရယွက္ေနသည္႔ ေရႊသံစဥ္ ကို၀င္းေမာ္သည္လည္း ဂစ္တာနဲ႔ ေရႊ၀ါေရာင္ ဆုေတာင္းသံမ်ားကိုတီးျပသြားပါသည္။ ေသခ်ာသည္မွာ
လစ္ဘရယ္လိုက္ေဇးရွင္း မဟတဟမွာ အႏုပညာပိုင္းေတြမွာ ေအာင္႔လံုးေတြ
ထြက္လာရသည္တြင္ ဂစ္တာအထိေရာက္ခဲ႔ျပီလည္းဆိုနိုင္ပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္
ေမွ်ာ္လင္႔ေသာ ကြယ္လြန္သူမဇၥ်ိမလိႈင္း ကိုေဇာ္မ်ိဴးထြဋ္အမွတ္တရကိုThe Aces မွ
၀ါရင္႔ ဂစ္တာသမား ပက္ထရစ္က ကိုေဇာ္မ်ိဴးထြဋ္တီးခဲ႔သည္မ်ားကို နမ္းစေတာ႔
ေပါင္းစပ္တီးခတ္ျပသြားခဲ႔ပါသည္။
ခ်စ္စမ္းေမာင္ေနာက္ ဘယ္သူမွေပၚမလာဟုထင္မွတ္ခဲ႔သည္မွာ လံုး၀ လြဲေခ်ာ္ပါသည္ ။
ဘိုဘိုဟု ႀကားလိုက္ရေသာဂစ္တာသမားမွာယေန႔ကမာၻေက်ာ္ တရုတ္ဂစ္တာသမား
ေလာက္ ေျဗာင္းဆန္ေအာင္ တီးခတ္ျပသြားပါသည္ ။ ေနာက္ ဘလစ္ဇတ္ အဖြဲ႔ဟု
သိလိုက္ရျပီး ဂစ္တာသမားအမည္ ေသခ်ာမႀကားလိုက္ရေသာေနာက္တစ္ေယာက္
မွာလည္း ခ်စ္စမ္းေမာင္ အလွည္႔တြင္ ေဘ႔စ္ပါ တီးခတ္ေပးလ်က္ စြယ္စံုရသူတစ္ဦး
ျဖစ္သည္မွာ အထင္အရွားတြင္ စတီဗိုင္းႏွင္႔ ဘီလီသွ်ီယံတြဲလံုးမ်ားသို႔အထိလိဒ္ ေဘ႔စ္ မ်ဥ္းျပိဳင္နုပ္အစိပ္ေတြ လိုက္ဖက္ညီစြာ ခင္းျပသြားသည္မွာ လႊတ္လွဟု အညာဆန္ဆန္
ေျပာရပါေတာ႔မည္ ။ မန္းေလးကနာမည္ေက်ာ္ Dream Lover ကို band လိုက္ ႀကည္႔ရ
သည္တြင္ ဂစ္တာသမားကလည္းေတာ္ေတာ္ကို Melodic,speed , touching ေထာင္႔စံု
ခင္းသြားႏိုင္သည္ကိုေတြ႕ရပါသည္ ။ ဒရမ္မာမွာ ခ်စ္စမ္းေမာင္အလွည္႔တြင္ ဝင္ျပီး
တီးခတ္ေပးသြားျခင္းအားျဖင္႔ ရန္ကုန္ မန္းေလး ဂီတညီအစ္ကို ေပါင္းစည္းမႈေတြ
ကိုလည္းယခုလိုပြဲမ်ိဳးမွအပအဘယ္မွာေတြ႔ရွိ ႏိုင္မည္နည္း ။ ပထမဆံုး တီးေသာ
ႏိုင္ေဇာ္က ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းတီးသလုိခ်စ္စမ္းေမာင္က melodic တီးရာတြင္
ေနာက္ခံဘက္ဂေရာင္းတြင္ ကရင္အလံတလူလူလႊင္႔တင္လ်က္ ရိုးရာအသံကို
ေကဘီကထုတ္ျပီး ခ်စ္စမ္းေမာင္က သူ႕အတီးသမစဥ္အကုန္ ေပါင္းစပ္ထုတ္ႏႈတ္ျပသ
သြားသည္မွာဂစ္တာေရာ ကရင္နိမိတ္ပံုပါ ထြန္းညွိသြားႏိုင္သည္မွာ ႀကည္ႏူးစရာ
ေကာင္းလွ ပါသည္ ။ခ်စ္စမ္းေမာင္သမီးအငယ္ေလးပင္လွ်င္ ပရိသတ္ေရွ႔ ဖရိမ္ေရာ
အလံုးပါ စိတ္ယံုႀကည္မႈရွိရွိတီးႏိုင္ေနခဲ႔ျပီဆိုတာလည္းေတြ႔ျမင္ခဲ႔ရသည္ ။ ေစာဘြဲ႔မႈး
အမွတ္တရပြဲမ်ားတြင္ သီခ်င္းဆိုေသာကေလးမေလးသည္ ဂစ္တာရစ္ ရင္႔မႀကီး ျဖစ္ေန
ျပီ ။ သူတို႔ မိန္းကေလး၀ိုင္းက ႏုႏုရွိန္ ဆိုေသာမိန္းကေလးမွာလည္း မိန္းကေလး
တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေတာ႔ ေတာ္ရံုေယာက်ာၤးေလးနဲ႔ ယွဥ္ တီးခတ္ႏိုင္ေအာင္ ပိရိေသသပ္စြာတီးႏိုင္တာ အံ႕ႀသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္ျဖစ္ပါသည္ ။
ေနာက္ မေတြ႔ရတာ ႀကာျပီျဖစ္ေသာေစာဘြဲ႔မႈးသားအငယ္ ဘိုေတာက္၏ ဒရမ္
ရိုက္ခ်က္ အမိစားမ်ားႏွင္႔ စပိဒ္တစ္ေခာတ္ ခပ္ေစာေစာကတည္းက အျမန္ေတြ
ကၽြမ္းက်င္စြာပိရိစြာ တီးခတ္ႏိုင္ခဲ႔ေသာ ကိုboyzတို႔ အဖြဲ႔မွာလည္း မိလြန္းပါသည္ ။
ကိုရန္ႏိုင္ ကုိရန္ႏိုင္မို႔ ၊ ကိုေဇာ္လတ္ ကိုေဇာ္လတ္မို႔ ေရးရရင္ မကုန္ႏိုင္ပါ ။
ဥကၠာဦးသာတို႔၏ +Three မွ ကိုေအာင္သူမွာလည္း ကန္းထရီးေတြ oldiesေတြ
တီးတာျမင္ဖူး၍ ယခု အျမန္ေတြတီးေတာ႔လည္း မိုက္သဟဟု ျမင္ရခ်ိန္
ဂယ္ရီမိုး ဆိုလိုတစ္ပုဒ္ပါ ျငဳငင္ယုယ တီးျပ သြားျပန္ပါသည္ ။
ပထမဆံုးစီစဥ္က်င္းပရျခင္းျဖစ္၍ ေအာ္ဒီယိုဆက္တင္ပိုင္းေတြ(တခ်ိဳ႔ အဖြဲ႔ first ဂစ္တာ
ဆိုလိုသမားအသံကေလ်ာ႔လ်က္ secondဂစ္တာသံႀကီးကဟိန္းထြက္ ေကဘီသံ
ဒရမ္သံကလႊမ္းေနျခင္းမ်ိဳး) ၊ ေနာက္ ဂစ္တာသမားအခ်ိန္းတြင္ ဂစ္တာဆက္တင္မ်ား
ဆင္ယင္ရျခင္းေႀကာင္႔ ေလလြင္႔ခ်ိန္မ်ားကလြဲလွ်င္ အေတာ္ျပည္႔စံုေသာဂစ္တာပြဲတစ္ပြဲ
အျဖစ္ မွတ္ေက်ာက္တင္ႏိုင္ခဲ႔တာေသခ်ာပါသည္ ။ဒါေပမယ္႔ တကယ္႔နာမည္ေက်ာ္ေတြ
တီးခတ္ေနခ်ိန္တြင္ေတာ႔ ထိုသို႔ ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔ျခင္းမရွိခဲ႔တာေတာ္ပါေသး၏။
ေနာက္ဆံုးပိတ္ ကိုငွက္ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီးနဲ႔ ပိတ္ဖို႔ စင္ေပၚ ဂစ္တာသမား
အကုန္ တက္တီးခ်ိန္တြင္ ည ၂ နာရီေက်ာ္သြားခဲ႔ေပသည္ ။ ပြဲအျပီး တကၠစီသမားက
တားသမွ်ေကာက္တင္ေတာ႔ ကားေပၚမွာ ၂၅ ႏွစ္ေက်ာ္တစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္ ၃၀ေက်ာ္ ေနာက္ႏွစ္ေယာက္မွာ ၄၂ ႏွင္႔ ၄၅ လူလတ္ပိုင္းေတြခ်ည္႔ ။ မွန္ပါသည္ ။
ဘဲႀကီးေတြ ဘီးက်ဲေတြခ်ည္႔ သီးသန္းစုထားသလို မိုင္ဒါကြင္းတစ္ခုလံုး လူလတ္ပိုင္းေတြ။
ပံုမွန္စတိတ္ရိႈးမ်ားကဲ႔သို႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားသိပ္မေတြ႔ရသည္မွာမ်ိဳးဆက္ ျပတ္ျခင္း
သေဘာေတာ႔ အနည္းငယ္ေဆာင္ပါသည္ ။ ေခာတ္လူငယ္ေတြ ဂစ္တာသိပ္ မတီး
ႀကေတာ႔ ။ ဂစ္တာတီးတာလည္းသိပ္နားမေထာင္ႀကေတာ႔ ။ ဂိမ္းေတြ ေပါ႔ျမဴးဇစ္ေတြနဲ႔
တသားတည္း အံက်ေနႀကျပီ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခာတ္ကေတာ႔ ဂစ္တာဆိုတာ လူငယ္ဘ၀ အေဆာင္အေယာင္။ စိတ္ညစ္တာေတြ ေဖာက္ထုတ္မည္ ။ ဂစ္တာတီးရင္း ဒုကၡေတြ
အက်ိတ္အခဲေတြ ႀကိတ္ေခ်ပစ္မည္။ အထီးက်န္ခ်ိန္မ်ား စိတ္အားငယ္က်ဆင္းခ်ိန္မ်ားမွာ
တိုးတိုးေဖာ္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္သူငယ္ခ်င္း ၊ ဂစ္တာ၏ a part of life သည္ ထုိမွ်
က်ယ္ေျပာခဲ႔ႀကရပါသည္ ။ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဘယ္သူမွန္း မသိရေသးေသာ
ခ်စ္သူေလးလို ရင္ခြင္မွာ ႀကင္နာယုယစြာ ေပြ႔ဖက္ထားရေလေသာ …..။
မည္သို႔ပင္ဆိုေစကာမူ ယခုပြဲေလးကေတာ႔ ငယ္စိတ္ေတြ ျပန္ႀကြေစခဲ႔ေသာ ၊ ဂစ္တာစပရစ္ေတြ ျပန္လည္ထြန္းညွိေပးႏိုင္ခဲ႔ေသာ ၊ ေတာ္ရံုဆယ္စုႏွစ္ တစ္ခုစာ
ဂစ္တာခ်ဥ္ျခင္းေတြ ေျပေလ်ာ႔ ေစႏိုင္ခဲ႔ေသာပြဲကေလးျဖစ္ပါသည္ ။ ထို႔အတူ
အနည္းငယ္မွ်ေသာ တက္ေရာက္လာသည္႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားကိုပါ ဂစ္တာကို
အာရံုျပန္က်ေစႏိုင္ေသာ ျပတ္လုတည္းတည္းဂစ္တာမ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားကို ထံုကူး
၀တ္မႈန္ကူးေစႏိုင္ခဲ႔ေစသည္ဆိုလည္း မမွားႏိုင္ပါ ။ ဒီလိုပြဲေလးေတြ ၃ လတစ္ႀကိမ္
၆ လတစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ႔ ရွိအပ္ပါသည္ ။ ဂီတတူရိယာအေရာင္းကုမၸဏီတစ္ခုမွ စပြန္စာေပးလ်က္ ဂစ္တာသမားမ်ားက ကိုယ္႔စိတ္နဲ႔ကိုယ္ လာတီးခဲ႔ႀကရသည္ဟုပဲ
ေယဘုယ် မွတ္ယူပါသည္။ ေနာင္ သံုးေလးေထာင္မွ်ျဖင္႔အခေပးပြဲမ်ားကို 3G 4G လုပ္တာမ်ိဳးမ်ား ေစ်းကြက္ျဖစ္လာႏိုင္သလို သံုးေယာက္ ေလးေယာက္က ဒိထက္
ပိုေအာင္ သူတို႔ တဲလင္႔ေတြ အစြမ္းကုန္ ျပသႏိုင္မည္ျဖစ္ျပီး ႀကည္႔ရႈသူပရိသတ္
မ်ားလည္း ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ခ်င္းစီ၏ စတိုင္လ္ေတြကို ဖမ္းယူက်က္မိ
ႏိုင္ႀကမည္ဟုထင္ပါသည္ ။ ဂစ္တာသမားေတြခ်ည္႔ အေယာက္ ၂၀ ေလာက္က်ေတာ႔
အာရံုမ်ားကို အနည္းငယ္ ေရာေထြးသြားေစပါသည္ ။
ျပီးခဲ႔ေသာ ႏွစ္မ်ားကပဋိပကၡမ်ားတြင္ ေကာက္ခ်က္တခ်ိဳ႔ ဖတ္လိုက္ရသည္မွာ
လူငယ္ေတြ ရသစာေပအထိအေတြ႔နည္းလို႔ ထစ္ကနဲေသြးပူေသြးဆူတတ္ႀကျခင္း
မ်ားျဖင္႔ အြန္လိုင္းေပၚတြင္ သိသိသာသာ ေဒါသခိုးလွွ်ံႀကသည္ကုိ ေထာက္ျပသည္
မ်ားလည္းရွိေပရာ လူငယ္ေတြအတြက္ ဂစ္တာမွမဟုတ္ မည္သည္႕ ဂီတတူရိယာ
မဆို အသံုးျပဳလ်က္ ဂီတကိုခံစားတတ္ေသာ စိတ္ကုိႏူးညံ႕ေပ်ာ႔ေျပာင္းေစေသာ
သုခုမအႏုပညာမ်ားသည္လည္း စိတ္အဟာရအျဖစ္ အနိမ္႔ဆံုး လိုအပ္ေနပါသည္ ။
ခႏၶာကိုယ္ ရွင္သန္ဖို႔ ရုပ္အစာစားရသလို ရုပ္ကမာၻကိုေမာင္းႏွင္ေသာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ
မ်ားရင္႔က်က္ဖြံ႔ျဖိဳး ႏူးညံလာဖို႔ ဂီတသည္လည္း ေဆးေကာင္း၀ါးေကာင္းပင္ျဖစ္ပါသည္ ဟိုတစ္ေခာက္ကလို လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္၏ ဘ၀သည္ ဂစ္တာ၏ အခန္းက႑
ျဖည္႔စြက္လ်က္ ႏူးညံ႕စြာ ရင္႔က်က္ဖို႔ သင္ႀကားခဲ႔ရသည္မ်ားကို မေမ႔ႏိုင္ျဖစ္ခဲ႔ရသည္မွာ
ဘယ္အခ်ိန္ လြမ္းလြမ္း ရင္ထဲေတြမွာ မိႈင္းညိဳ႔ ေနဆဲဟု မွတ္ထင္ပါသည္။ သူ႔ေခာတ္
သူ႔အခါ ေခာတ္စားေသာသီခ်င္းမွန္သမွ် ကိုယ္႔ဘ၀ ကိုယ္႔အသိေလးေတြကိုယ္စီႏွင္႔
စီးေမ်ာရင္း တစ္ကိုယ္ေတာ္ စိတ္ေျဖစိတ္ေက်နပ္ခဲ႔ရသည္မ်ားစြာတြင္ သူငယ္ခ်င္း
မ်ားျဖင္႔ အုပ္စုဖြဲ႕၍ အသင္းအဖြဲ႔ စိတ္ဓါတ္ျဖင္႔ တိုင္မင္ကိုက္ တီးခတ္သီဆို
တေသြးတည္းတသားတည္းလုိ က်ခဲ႔ႀကရသည္မွာဂစ္တာအေျခခံေသာဂီတေႀကာင္႔
သာျဖစ္ပါသည္ ။ ဂစ္တာစပရစ္မ်ားအဓြန္႔ ရွည္ပါေစေသာ္၀္ ….။ ဂီတဝတ္မႈန္မ်ား
ထံုကူးလ်က္ စိတ္ယဥ္ေက်းမႈမ်ား ထြန္းကားပါေစေသာ္ဝ္ ...။
photo credit to Irrawaddy
Zarli Hein
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။