Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Wednesday, February 6, 2013

မျမင္၀ံ့ ပရိသတ္၊ မၾကား၀ံ့ ေသာတရွင္ (သုိ႔မဟုတ္) အာဏာရွင္စနစ္ႏွင့္ ေခတ္လြန္မႈ

 
 Written by ကိုေအာ

မျမင္၀ံ့ ေဆးသမား၊ မၾကား၀ံ႔ေရွ႕ေန ဆုိရုိးစကား ရွိခဲ႔ပါသည္။ ဤသေဘာသည္ လုပ္ငန္းသေဘာအရ ေတြ႕ႀကံဳရမႈ သဘာ၀ကုိ ညႊန္းပါသည္။ ယေန႔ေခတ္တြင္မူ ေခတ္လြန္လူငယ္ အႏုပညာရွင္ဆုိသူတုိ႔၏ ဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕မႈ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္မႈတုိ႔က မျမင္၀ံ႔ ပရိသတ္ မၾကား၀ံ့ ေသာတရွင္ ျဖစ္ေနရပါၿပီ။

အခုတစ္ေလာ facebook တြင္ အဆုိေတာ္ အဆုိေက်ာ္တုိ႔၏ အျမင္မတင့္တယ္ပံု တစ္ခု ေတြ႕လုိက္ရပါသည္။ ၿပီးခဲ႔သည္႔ သၾကၤန္အခါက အႏုပညာရွင္ ဆုိသူမ်ားအပါအ၀င္ ျမန္မာေလးမေလးမ်ား၏ အျမင္ မေကာင္းသည္မ်ားကုိ ေတြ႔လုိက္ရျပန္ ပါေသးသည္။ လမ္းမေပၚ ၾကည္႔ၾကည္႔လုိက္လွ်င္လည္း အျမင္ မေတာ္ရာသာမ်ားပါသည္။ ေခတ္ အေနအထား အရ မီဒီယာတုိ႔၏ ထုိးေဖာက္မႈေၾကာင့္ တုိင္းျခား ယဥ္ေက်းမႈ၊ ဆင္ယင္ထံုးဖဲြ႔မႈ၊ ျပဳမူေျပာဆုိမႈမ်ားက ရုိးရာယဥ္ေက်းမႈ ကုိ ဖယ္ရွားေနရာယူ လာၾကပါသည္။

တားဆီးကာကြယ္ရန္ ခုခံတြန္းလွန္ရန္ အားမရွိ အားမရ အားမျပည္႔ သည္႔အတြက္ တစ္စတစ္စ ခဏခဏ ၀င္ေရာက္ ပူးကပ္ေန ပါသည္။ ေခတ္သေဘာ ယဥ္ေက်းမႈသေဘာ ကမၻာမႈသေဘာ တုိ႔အရ အမွားႀကီး မဟုတ္ေသးပါ။ သုိပေသာ္ ျမန္မာမႈနယ္ပယ္တြင္ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထိန္းကြပ္သည္႔ စည္းတစ္ခုရွိပါသည္။ ေမာင္ႏွင့္ႏွမ သားႏွင့္အမိ ျမင္၀ံ႔ျခင္း၊ ၾကား၀ံ႔ျခင္း ပင္ျဖစ္ပါသည္။ အႏုပညာ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္မႈ ေရးသားေဖာ္ျပမႈသည္ ေမာင္ႏွင့္ႏွမ သားႏွင့္အမိ အတူၾကည္႕၍ ၾကား၍ ျမင္၀ံ့ ၾကား၀ံ႔လွ်င္ သင့္သည္ဟု ျမန္မာတုိ႔ မွတ္ယူပါသည္။ မျမင္၀ံ့ မၾကား၀ံ႔လွ်င္ မသင့္၊ မေကာင္းဟု မွတ္ယူပါသည္။ ေခတ္လြန္ လူငယ္တုိ႔ သတိမူ ၾကေစလုိပါသည္။

ေခတ္သဘာ၀အရ ေပၚေပါက္လာေသာ အႏုပညာ၊ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္မႈ၊ ဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕မႈ၊ ျပဳမူ ေျပာဆုိမႈ တုိ႔ကုိ အျပစ္ အမွား အဆုိးဟု မစြပ္စဲြလုိပါ။ သုိ႔ေသာ္ ျမန္မာမႈႏွင့္ ေလ်ာ္မေလ်ာ္ သင့္မသင့္ ကုိ သတိမူေစလုိျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ထုိ႔အျပင္ လူငယ္တုိ႔ ပုိမုိဂရုစုိက္စရာ အခ်က္တစ္ခ်က္ကုိ ညႊန္းလုိပါသည္။ ႏုိင္ငံေရးအေနအထားႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအေနအထား ဆက္ႏြယ္မႈ တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ အာဏာရွင္ စနစ္ႏွင့္ ေခတ္ဆန္ ေခတ္လြန္မႈ ဟု ဆုိခ်င္ ပါသည္။ ၈၈၈၈ အေရးအခင္းႀကီးတြင္ လူငယ္မ်ား၏ စိတ္အေျခအေနသည္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ အာဏာရွင္ခ်ဳပ္ၿငိမ္းမႈ ေတာ္လွန္ေရးအေတြးအျမင္ အလြန္ အရွိန္ျပင္း အဟုန္ျပင္း ခဲ႔ပါသည္။ ထုိအေျခအေနမွ ယုတ္ေလ်ာ့သြားေစရန္ ထုိစဥ္က အာဏာသိမ္းခဲ႕ေသာ စစ္အစုိးရက စင္တင္ေတးဂီတ၊ တီဗြီ၊ ကာရာအုိေက၊ night club မ်ဳိးစံု ဖြင့္ေပး ထြက္ေပါက္ ေပးလုိက္သျဖင့္ လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ထုိထြက္ေပါက္ကုိ တုိးထြက္ၾကပါသည္။

တုိးထြက္ၾကေသာ ထြက္ေပါက္သည္ ဆက္ရာလမ္း တုိးတက္ရာလမ္းမရွိေသာ လမ္းအပိတ္ ေခ်ာက္ထဲ က်ရာလမ္းမွန္း မသိၾကပါ။ ထပ္ဆင့္ လက္ေဆာင္အေနႏွင့္ ရပ္ကြက္တုိင္း လမ္းတုိင္းလုိလုိ အရက္ဆုိင္ ဘီယာဆုိင္ ကာရာအုိေကဆုိင္ အႏွိပ္ခန္းေတြ ဖြင့္ခြင့္ေပးလုိက္ေတာ့ လူငယ္မ်ား ေရဆံုေမွ်ာသြားပါေရာ။ အရွိန္ျပင္းခဲ႔ေသာ ေတာ္လွန္ေရး စိတ္ထားမ်ား လြတ္လပ္လြန္ေသာ အညြန္႕ခ်ဳိးေသာ ေခတ္လြန္မႈေအာက္ က်ရံႈးခဲ႔ရၿပီးပါၿပီ။ ယခုလည္း တီဗြီလုိင္းေတြမွာ စင္တင္ေတးဂီတေတြမွာ ရႈိးပဲြ ရႈိးပဲြ ဘာပဲြ ညာပဲြ ဆုိသည္တုိ႔မွာ လြတ္လပ္စြာ ေဖာ္ျပခြင့္ လႈပ္ခါခြင့္မ်ား တုိးတုိးတစ္မ်ဳိး ထင္ထင္တစ္မ်ိဳး ခြင့္ျပဳေနေလေတာ့ လူငယ္မ်ား ထုိ႔ေနာက္ပါသြား ၾကျပန္ပါၿပီ။

ကမၻာရြာႀကီးကုိ တစ္ေခါက္ေလာက္ ရႈလုိက္ပါ။ အာဏာရွင္စနစ္ေအာက္က ရုန္းထြက္ေနဆဲ ရုန္းထြက္ခဲ႔ၿပီး ရုန္းထြက္ရန္ ႀကိဳးစားေနေသာ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ ထင္လင္းျမင္သာမႈမွာ ေခတ္လြန္ေနျခင္း ယဥ္ေက်းမႈ ေဖာက္ျပန္ ေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ဆုိဗီယက္ခဲြထြက္ ႏုိင္ငံမ်ား၊ အာရွမွ ဂ်ပန္ တရုတ္ အိႏၵိယ စသည္႔ စီးပြားေရး ဦးစားေပး ႏုိင္ငံမ်ား၊ ဥေရာပမွ ကြန္ျမဴနစ္ ဆုိရွယ္လစ္ လူထြက္ ႏုိင္ငံမ်ား၊ ေတာင္အေမရိကမွ ကြန္ျမဴနစ္ လူထြက္ ႏုိင္ငံမ်ား၊ အာရပ္ေႏြဦး မပီမျပင္ ျဖစ္ေနေသာႏုိင္ငံမ်ားတြင္ ေခတ္လြန္ျခင္း ယဥ္ေက်းမႈ ေဖာက္ျပန္ေနျခင္းမ်ား ေျမာက္ျမားစြာ ေတြ႕ေနရပါသည္။ ပုိမုိျမင္သာသည္မွာ အာဏာရွင္အုပ္စုိးေသာ အာဏာကုိ လက္၀ါးႀကီး အုပ္ခ်င္ေသာ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ တုိးတက္ေသာ ထက္ျမက္ေသာ ညီညြတ္ေသာ ႏုိးၾကားေသာ လူငယ္စြမ္းအားမ်ားကုိ အႏုပညာ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈ စသည္႔ အပိုင္းမ်ားတြင္ ေခတ္လြန္ ေလာ္မာခြင့္ ေပးျခင္းျဖင့္ ထိန္းကြပ္ထားတတ္ၾကပါသည္။ အာဏာ တည္ၿမဲေရး အတြက္ ႏုိင္ငံေရးဘက္လွည္႕မလာေစရန္ လမ္းလႊဲေပးျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။

ဆုိခဲံသည္႔အခ်က္ကုိ လူငယ္တုိ႔ သတိမူမိေစလုိပါသည္။ ေပးထားေသာထြက္ေပါက္သည္႔ လြတ္လမ္းမဟုတ္၊ က်လမ္းျဖစ္သည္ကုိ လည္းေကာင္း၊ ျပထားေသာ လမ္းလႊဲသည္ ျဖတ္လမ္းမဟုတ္ လမ္းပိတ္ျဖစ္သည္ကုိလည္းေကာင္း သတိျပဳ ဆန္းစစ္ၾကည္႔ေစလုိပါသည္။ လြတ္လပ္ေသာ အႏုပညာေဖာ္ထုတ္ခြင့္ ရွိသည္ဆုိလွ်င္ ထိန္းသိမ္းရမည္႔ အမ်ဳိးသားေရးစံႏႈန္း၊ အမ်ဳိးသားေရးတန္ဖုိးလည္း ရွိသည္ဟု ဆုိခ်င္ပါသည္။ လမ္းက်က်ဆုိရေသာ္ ထိန္းညွိ သံုးသပ္ ေဆာင္ရြက္ပါဟု အႀကံျပဳလုိပါသည္။

စင္ျမင့္ထက္မွ မီဒီယာမ်ားထက္မွ ေဖာ္ျပ ခၽြတ္ျပ တုိျပ ဟုိက္ျပ လႈပ္ျပ ခါျပေနျခင္းက မိမိအပါအ၀င္ လူငယ္ထု အတြက္ က်လမ္းကုိ ညႊန္းေနသည္ကုိ ေခတ္အႏုပညာရွင္ဆုိသူတုိ႔ ဆင္ျခင္မိဖုိ႔ေကာင္းပါသည္။ အားေပးၾကည္႔ရႈေနသည္႔ လူငယ္အေပါင္းကလည္း ထုိေနာက္လုိက္လွ်င္ မိမိအတြက္ တုိးတက္ရာလား က်ဆံုးရာလား ဆင္ျခင္မိဖုိ႔ေကာင္းပါသည္။

တစ္ခုေလာက္ ေျပာလုိပါေသးသည္။ မိမိတုိ႔ႏုိင္ငံထက္ ေစာ၍ အာဏာရွင္စနစ္မွ ဒီမုိကေရစီစနစ္ အသြင္ ကူးေျပာင္းေသာ ႏုိင္ငံတုိ႔တြင္ အမ်ိဳးသားေရး တန္ဖုိးမ်ား မည္မွ်ေပ်ာက္ဆံုး သြားေလသနည္း၊ ထုိႏုိင္ငံမွ မ်ဳိးဆက္သစ္ တုိ႔က ႏုိင္ငံကုိ မည္သုိ႔ တည္ေဆာက္ ဖန္တီးၾကေလသနည္း၊ အႏုပညာလြတ္လပ္ခြင့္ဟု ဆုိကာမတၱႏွင့္ အျခား လြတ္လပ္မႈ ဖန္းတီးမႈ အခြင့္အအေရးမ်ား မည္မွ်ဆံုးရံႈး သြားေလသနည္း။ ကမၻာၾကည္႔ ၾကည္႔ၾကဖုိ႔လုိမည္ ထင္ပါသည္။

ကမၻာၾကည္႔ၾကည္႔ေလ ေခတ္လြန္မႈ အမ်ဳိးသားေရးစံႏႈန္း အမ်ဳိးသားေရး တန္ဖုိးဆံုးရံႈးမႈမ်ားက အာဏာရွင္ စနစ္ကုိ သက္ဆုိးရွည္ေစ ပါသည္။ အသိဥာဏ္ကုိဖြင့္၍ ထက္ျမက္ေအာင္ျပဳလုပ္မည္႔၊ အေတြးအျမင္ကုိ ျဖန္႕၍ ဖြံ႕ျဖိဳးေအာင္ ျပဳလုပ္မည္႔၊ အေတြ႕အႀကံဳကုိ စိစစ္၍ ေကာင္းျမတ္ေအာင္ ျပဳလုပ္မည္႔ လူငယ္မ်ား လမ္းလြဲ လမ္းမွား လမ္းပိတ္ မလုိက္မိၾကေစရန္ ပညာရွင္မ်ား၊ အႏုပညာရွင္မ်ား၊ မိဘအုပ္ထိန္းသူမ်ား (ျဖစ္ႏုိင္လွ်င္ အစုိးရကပါ အမ်ဳိးသားေရးအသြင္ျဖင့္) ၀ုိင္း၀န္းထိန္းေၾကာင္း ပဲ့ျပင္ေပးၾကပါဟု တုိက္တြန္းလုိ ပါသည္။

အုိ လူငယ္တုိ႕ မျမင္၀ံ႔ ပရိသတ္ မၾကား၀ံ့ ေသာတရွင္ ျဖစ္ေစမည့္ အမူအက်င့္မ်ားကုိ စဲြလမ္းႏွစ္ျခိဳက္ လက္ခံေနလွ်င္ လူငယ္တုိ႔ အလြန္မုန္းၾကေသာ အာဏာရွင္ပေယာဂႀကီး ပူးကပ္ ခံရပါလိမ့္မည္။ သတိမူၾကပါ။ ကုိယ္ခံအား ခုခံအား ေကာင္းၾကပါေစ။

ကုိေအာ

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။