မင္းမင္းလတ္သည္ ျမန္မာ စတီရီယိုေခတ္ဦး အဆိုေက်ာ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ စတီရီယိုေတးဟု ေခၚေနၾကေသာ ဂီတသစ္သည္ (၁၉၆၉/၇၀) ခုႏွစ္က စတင္ခဲ့၍ (၂၀၀၉) ခုႏွစ္တြင္ ႏွစ္ေပါင္း (၄၀)ႏ...ွစ္အတြင္း ေရာက္လာခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ သမ႐ိုးက်သံစဥ္မ်ားႏွင့္ ႐ိုးအီထပ္ေနေသာ ေတးသြားေတြအၾကားမွာ ေခတ္မီဆန္းသစ္ တီထြင္ခ်င္ေသာ လူငယ္မ်ား၊ ကမၻာကို ေမွ်ာ္ၾကည့္ခ်င္ေသာ လူငယ္မ်ားသည္ ႏိုင္ငံတကာ ေတးသြားသံစဥ္မ်ားႏွင့္ သီဆိုခဲ့ၾကသည္။ ဂီတသစ္ကို စတင္လမ္းေဖာက္သူမွာ ေဆးေက်ာင္းသား ေမာင္ထြန္းေနာင္ (တကၠသိုလ္ထြန္းေနာင္)ျဖစ္သည္။ သူ႕ေနာက္တြင္ ထပ္ခ်က္မကြာလိုက္ၿပီး လမ္းေဟာင္းႀကီးကို ခုတ္ထြင္႐ွင္းလင္း၍ လမ္းသစ္ေဖာက္ခဲ့သူမွာ မင္းမင္းလတ္ (ေခၚ) မာ႐ွယ္လ္ Marshal ဟူေသာ လူငယ္တစ္ေယာက္ပင္ ျဖစ္သည္။
မင္းမင္းလတ္ (ေခၚ) မာ႐ွယ္လ္ Marshal ကို ႐ုပ္႐ွင္လုပ္ငန္းညႊန္ၾကားေရးမႈး ဦးခင္ေမာင္လတ္ ႏွင့္ ေဒၚခင္ေအးလတ္တို႕က ၁၉၄၈ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ၊ (၁)ရက္ေန႕ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေမြးဖြားခဲ့ၿပီး ေမြးခ်င္း ၄ေယာက္ထဲမွာ အႀကီးဆံုးသား ျဖစ္သည္။ အဘိုးျဖစ္သူမွာ ျမန္မာျပည္တြင္ ပထမဆံုး ႐ုပ္႐ွင္စလုပ္သူ ႐ုပ္႐ွင္ဖခင္ႀကီး လန္ဒန္အတ္ ဦးအုန္းေမာင္ ျဖစ္သည္။
သီခ်င္းသီဆိုမႈကို ငယ္ငယ္ေလးထဲက ဝါသနာပါၿပီး၊ မိဘေပးေသာ မုန္႔ဖိုးေလးမ်ားစုၿပီး သီခ်င္းစာအုပ္ထုတ္သည္။ ရတဲ့အျမတ္ကိုစုၿပီး သီခ်င္းေရးဆရာမ်ားကို သီခ်င္းအပ္ၿပီး (၁၉၇၁)ခုႏွစ္တြင္ ဦးဘသိန္း ေတးသံသြင္းမွ တစ္ရက္ထဲႏွင့္ အသံသြင္းခဲ့သည္။ သီခ်င္းဆယ္ပုဒ္ အသံသြင္းခဲ့ၿပီး တစ္ပုဒ္ကေတာ့ မထုတ္ျဖစ္ေတာ့ပါ။ ထိုအခ်ိန္တုန္းက ကုန္က်စရိတ္က က်ပ္(၂၀၀၀) ေလာက္ပဲ႐ွိသည္။
ပထမဆံုးစီးရီးကို ၁၉၇၁ ခုနွစ္ ေမလ (၂၇) ရက္ေန႔မွာ ထြက္ခဲ့ပါသည္။ ပထမဆံုးစီရီးမွာ သီခ်င္းမွာ (ဆံ႐ွည္မေလး၊ အားလံုးကခ်စ္တဲ့သူ၊ အေပၚထပ္နဲ႕ေအာက္ထပ္၊ အခ်စ္႐ူးရဲ႕စိတ္ကူးယဥ္၊ အာဂ်ီႏိုမိုတို၊ စိတ္ေတေလ၊ မူယာမာယာမိုး၊ ရည္းစားမ်ားတဲ့သူ၊ အိမ္လိုက္ခဲ့ပါရည္းစားေခ်ာ) စသည့္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ခ်င္း ေခါင္းစဥ္ေတြ ေပးထားသည္။ သီခ်င္းအားလံုး၏ Title ဆိုသည္မွာ မ႐ွိေသးပါ။ ေဝါလ္႐ွိမ်ား၊ ပိုစတာမ်ား၊ ပံုႏွိပ္မႈမ်ားလည္း မ႐ွိေသးပါ။ စီးရီးေခြ စုစုေပါင္း ၁၀ ေခြေက်ာ္ ထြက္ခဲ့ပါသည္။ သူ႕၏ အေအာင္ျမင္ဆံုးႏွင့္ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး သီခ်င္းမွာ အေပၚထပ္နဲ႔ ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း၊ ယုဇနပင္နဲ႔ ဖဲႀကိဳးဝါ ျဖစ္သည္။ သီခ်င္းေရးရတာကိုလည္း ဝါသနာပါၿပီး၊ ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္မ်က္နွာ၊ ပညတ္ေတာ္ (၁၀)ပါး၊ ေဂၚလီမေလး အစ႐ွိသည့္ သီခ်င္းမ်ားကို အျခားသူမ်ားႏွင့္ တစ္ဝက္စီ ေရးစပ္ခဲ့ပါသည္။ သူ႕၏သီခ်င္းမ်ားသည္ အမ်ားအားျဖင့္ ေကာ္ပီသီခ်င္းမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ သူသည္ အားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ဂစ္တာတီးၿပီး သီခ်င္းဆိုေလ့႐ွိပါသည္။
သီခ်င္းမ်ားသြင္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ အေနာ္ရထာလမ္း၊ လသာလမ္း၊ လမ္းမေတာ္မွာ႐ွိေသာ ေတးသံသြင္းဆိုင္မ်ားတြင္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို (၅၀)က်ပ္၊ သီခ်င္း(၉)ပုဒ္ကို (၄၅၀)က်ပ္ႏွင့္ တစ္ဆိုင္ဝင္ တစ္ဆိုင္ထြက္ လည္ေရာင္းခဲ့ရေသးသည္။ တကၠသိုလ္ထြန္းေနာင္၊ မင္းမင္းလတ္၊ တကၠသိုလ္ ေအးေမာင္ (ရယ္ဂ်ီ ဘဦး)၊ သန္းႏိုင္၊ ျမန္မာျပည္သိန္းတန္၊ လား႐ႈိး သိန္းေအာင္တို႕၏ သီခ်င္းမ်ား ထြက္လာခ်ိန္ကစၿပီး အသစ္အသစ္ေတြကို ေတာင့္တေနတဲ့၊ ေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့၊ ေခတ္မီခ်င္တဲ့ လူငယ္ေတြၾကားမွာ ေရပန္းစား၊ ထင္႐ွားေက်ာ္ၾကားလာသည္။ ဆံပင္႐ွည္႐ွည္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီႏွင့္ ဂစ္တာတီးတဲ့ လူငယ္ေတြကို စာနယ္ဇင္းေတြက ေဝဖန္႐ံႈ႕ခ် ကဲ့ရဲ႕ခဲ့ၾကသည္။ အေနာက္တိုင္း သံစဥ္ေတြႏွင့္ အ႐ူးေခ်းပန္းေတး၊ လမ္းသရဲေတးမ်ားဟု ျဖစ္သည္။
ဘယ္လိုပင္ ခ်ုဳပ္ခ်ယ္တားဆီးခဲ့ေပမယ့္၊ လက္ခံအားေပးတဲ့ သူေတြအၾကားမွာ ႐ွင္သန္လာခဲ့တဲ့ ဂီတသစ္ရဲ႕ ကာလဟာႏွစ္ေပါင္း (၄၀)ႏွစ္ တိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ မင္းမင္းလတ္သည္ Heavy Metal, Rock သီခ်င္းမ်ားကို ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ သီဆိုခဲ့သည္။ ဒီပါမယ္၊ ဂ်င္မီဟင္းဒရစ္၊ Zepplen အစ႐ွိေသာ အဆိုေတာ္မ်ား၊ တီးဝိုင္းမ်ားကို ႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ဖူးသည္။ တစ္ခါတေလေတာ့လဲ သူ႕အက်င့္က သူသိပ္ႀကိဳက္ခဲ့ဖူးတဲ့ အဆိုေတာ္ေတြကို ၾကာရင္ မႀကိဳက္ေတာ့ျပန္ဘူး။ ၿငီးေငြ႕သြားျပန္တယ္။ သူဟာ အၿမဲတမ္း တီထြင္ဆန္းသစ္ေနခ်င္တယ္။ အၿမဲတမ္းတက္ၾကြၿပီး သံစဥ္သစ္ေတြကို အာ႐ံုဝင္စားတတ္တယ္။ ေနာက္ၿပီး စိတ္အာ႐ံုေညာင္းသြားရင္ တျခား အသစ္ေတြ လုပ္ေနျပန္ေရာ၊ သူမ်ားေတြထက္ အေစာႀကီးသီခ်င္းဆိုခဲ့တယ္။ စတီရီယိုေတးလို႕ ေဝါဟာရအမွားႀကီးနဲ႕ ကင္မြန္းတပ္ခဲ့တဲ့ ဂီတသစ္(ေရာခ့္)သီခ်င္းေတြ ေခတ္စားေနတဲ့အခါ ေခတ္မီသန္႕႐ွင္းၿပီး ျမန္မာဆန္တဲ့ ႐ိုးရာထမင္းဆိုင္ ဖြင့္ျပန္ေရာ၊ ေနာက္တစ္ခါ ထိုင္းႏိုင္ငံကို ထြက္သြားၿပီး (၃)ႏွစ္ေလာက္အလုပ္သြား လုပ္ေနျပန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျပန္လာၿပီး သီခ်င္းသစ္ေတြ ဆိုတယ္။ ဒါေပမယ့္ မေအာင္ျမင္ဘူး။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ "သိပၸံ၏႐ုပ္ၾကြင္း" လို႕ အမည္ေပးထားတဲ့ ဂီတေတြဟာ ျမန္မာပရိသတ္နားနဲ႕ စိမ္းေနေသးတယ္ေလ။ ဒီလိုနဲ႕ပဲ လမ္းမေတာ္၊ လသာလမ္း၊ ကုန္ေဈးတန္း၊ ပန္းဆိုးတန္း၊ ခရစ္လမ္း၊ ဗိုလ္တစ္ေထာင္ ဘုရားလမ္းမႀကီးေတြမွာ ေခါက္ကုလားထိုင္၊ ဝါးထရံကာတားတဲ့ စင္ျမင့္ထက္ေတြမွာ အေပ်ာ္တမ္းလိုက္ဆို ေနခဲ့တယ္။
မင္းမင္းလတ္သည္ အဆိုေတာ္တစ္ဦး ျဖစ္႐ံုသာမက စာေပမ်ားလည္းေရးသားခဲ့သည္။ လမ္းေပၚက ေ၀ါဟာရမ်ား စာအုပ္ကို ထုတ္ခဲ့၏။ မင္းမင္းလတ္ရဲ႕ မင္းမင္းလတ္ စာအုပ္ထဲတြင္ သူ႕အေၾကာင္းကို သူကိုယ္တိုင္ပဲ ေရးခဲ့သည္။ သူ႕အေၾကာင္းကို သူမ႐ွိမွ သူမ်ားေတြေရးပါဟု ဆိုခဲ့သည္။
၁၉၇၃ ခုႏွစ္တြင္ ဇနီး ယမင္းႀကိဳင္(ေနေနလိႈင္းဇင္)ႏွင့ ္ လက္ထပ္ကာ သားသမီး(၄)ဦးျဖစ္သည့္ အဓိက၊ အနဂၢ၊ အမရာ ႏွင့္ အလကၤာတို႕ကို ေမြးဖြားခဲ့ပါသည္။ ဒုတိယသားျဖစ္ေသာ အနဂၢသည္ ဖခင္ေျခရာအတိုင္း ေတးစီးရီးေတြကို ၂၀၀၀-ခုနွစ္မွ စတင္ထုတ္ခဲ့ရာဟစ္ေဟာ့ ဂီတ Hip Hop ေတးမ်ား သီဆိုၿပီး ေအာင္ျမင္ေနသူ ျဖစ္သည္။ မင္းမင္းလတ္သည္ သီခ်င္းဆိုျခင္းကို ၁၉၈၆-ခုနွစ္ ေမဆြိနွင့္ တစ္ျခမ္းစီ အေခြထုတ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ သီခ်င္းဆက္မဆို ျဖစ္ေတာ့ပါ။
မင္းမင္းလတ္သည္ အသက္ (၄၈)ႏွစ္အ႐ြယ္ ၁၉၉၇ခုႏွစ္၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၁ရက္ေန႕တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ကြယ္လြန္ခဲ့သည္။
သူသည္ ဒီေန႕ေခတ္ ျမန္မာလူငယ္မ်ား လက္ခံေနေသာ ေခတ္သစ္ႏိုင္ငံတကာ ဂီတသစ္ကို လမ္းေဖာက္ခဲ့သူအျဖစ္ ဂီတသမိုင္းတြင္ ႐ွိေနဦးမည္။ သူ႔၏ သီခ်င္းမ်ားကို ေဇာ္၀င္းထြဋ္မွ ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္မ်က္နွာ စီရီးေခါင္းစဥ္ႏွင့္ မင္းမင္းလတ္ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားခဲ့ေသာ သီခ်င္း ၁၃ ပုဒ္ကို ျပန္ဆိုခဲ့ပါသည္။ ထို႔အျပင္ အျခား အဆိုေတာ္မ်ားကလည္း သူ႕သီခ်င္းမ်ားကို ျပန္ဆိုထားပါေသးသည္။
မင္းမင္းလတ္ (ေခၚ) မာ႐ွယ္လ္ Marshal ကို ႐ုပ္႐ွင္လုပ္ငန္းညႊန္ၾကားေရးမႈး
သီခ်င္းသီဆိုမႈကို ငယ္ငယ္ေလးထဲက ဝါသနာပါၿပီး၊ မိဘေပးေသာ မုန္႔ဖိုးေလးမ်ားစုၿပီး သီခ်င္းစာအုပ္ထုတ္သည္။ ရတဲ့အျမတ္ကိုစုၿပီး သီခ်င္းေရးဆရာမ်ားကို သီခ်င္းအပ္ၿပီး (၁၉၇၁)ခုႏွစ္တြင္ ဦးဘသိန္း ေတးသံသြင္းမွ တစ္ရက္ထဲႏွင့္ အသံသြင္းခဲ့သည္။ သီခ်င္းဆယ္ပုဒ္ အသံသြင္းခဲ့ၿပီး တစ္ပုဒ္ကေတာ့ မထုတ္ျဖစ္ေတာ့ပါ။ ထိုအခ်ိန္တုန္းက ကုန္က်စရိတ္က က်ပ္(၂၀၀၀) ေလာက္ပဲ႐ွိသည္။
ပထမဆံုးစီးရီးကို ၁၉၇၁ ခုနွစ္ ေမလ (၂၇) ရက္ေန႔မွာ ထြက္ခဲ့ပါသည္။ ပထမဆံုးစီရီးမွာ သီခ်င္းမွာ (ဆံ႐ွည္မေလး၊ အားလံုးကခ်စ္တဲ့သူ၊ အေပၚထပ္နဲ႕ေအာက္ထပ္၊ အခ်စ္႐ူးရဲ႕စိတ္ကူးယဥ္၊ အာဂ်ီႏိုမိုတို၊ စိတ္ေတေလ၊ မူယာမာယာမိုး၊ ရည္းစားမ်ားတဲ့သူ၊ အိမ္လိုက္ခဲ့ပါရည္းစားေခ်ာ) စသည့္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ခ်င္း ေခါင္းစဥ္ေတြ ေပးထားသည္။ သီခ်င္းအားလံုး၏ Title ဆိုသည္မွာ မ႐ွိေသးပါ။ ေဝါလ္႐ွိမ်ား၊ ပိုစတာမ်ား၊ ပံုႏွိပ္မႈမ်ားလည္း မ႐ွိေသးပါ။ စီးရီးေခြ စုစုေပါင္း ၁၀ ေခြေက်ာ္ ထြက္ခဲ့ပါသည္။ သူ႕၏ အေအာင္ျမင္ဆံုးႏွင့္ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး သီခ်င္းမွာ အေပၚထပ္နဲ႔ ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း၊ ယုဇနပင္နဲ႔ ဖဲႀကိဳးဝါ ျဖစ္သည္။ သီခ်င္းေရးရတာကိုလည္း ဝါသနာပါၿပီး၊ ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္မ်က္နွာ၊ ပညတ္ေတာ္ (၁၀)ပါး၊ ေဂၚလီမေလး အစ႐ွိသည့္ သီခ်င္းမ်ားကို အျခားသူမ်ားႏွင့္ တစ္ဝက္စီ ေရးစပ္ခဲ့ပါသည္။ သူ႕၏သီခ်င္းမ်ားသည္ အမ်ားအားျဖင့္ ေကာ္ပီသီခ်င္းမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ သူသည္ အားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ဂစ္တာတီးၿပီး သီခ်င္းဆိုေလ့႐ွိပါသည္။
သီခ်င္းမ်ားသြင္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ အေနာ္ရထာလမ္း၊ လသာလမ္း၊ လမ္းမေတာ္မွာ႐ွိေသာ ေတးသံသြင္းဆိုင္မ်ားတြင္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို (၅၀)က်ပ္၊ သီခ်င္း(၉)ပုဒ္ကို (၄၅၀)က်ပ္ႏွင့္ တစ္ဆိုင္ဝင္ တစ္ဆိုင္ထြက္ လည္ေရာင္းခဲ့ရေသးသည္။ တကၠသိုလ္ထြန္းေနာင္၊ မင္းမင္းလတ္၊ တကၠသိုလ္ ေအးေမာင္ (ရယ္ဂ်ီ ဘဦး)၊ သန္းႏိုင္၊ ျမန္မာျပည္သိန္းတန္၊ လား႐ႈိး သိန္းေအာင္တို႕၏ သီခ်င္းမ်ား ထြက္လာခ်ိန္ကစၿပီး အသစ္အသစ္ေတြကို ေတာင့္တေနတဲ့၊ ေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့၊ ေခတ္မီခ်င္တဲ့ လူငယ္ေတြၾကားမွာ ေရပန္းစား၊ ထင္႐ွားေက်ာ္ၾကားလာသည္။ ဆံပင္႐ွည္႐ွည္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီႏွင့္ ဂစ္တာတီးတဲ့ လူငယ္ေတြကို စာနယ္ဇင္းေတြက ေဝဖန္႐ံႈ႕ခ် ကဲ့ရဲ႕ခဲ့ၾကသည္။ အေနာက္တိုင္း သံစဥ္ေတြႏွင့္ အ႐ူးေခ်းပန္းေတး၊ လမ္းသရဲေတးမ်ားဟု ျဖစ္သည္။
ဘယ္လိုပင္ ခ်ုဳပ္ခ်ယ္တားဆီးခဲ့ေပမယ့္၊ လက္ခံအားေပးတဲ့ သူေတြအၾကားမွာ ႐ွင္သန္လာခဲ့တဲ့ ဂီတသစ္ရဲ႕ ကာလဟာႏွစ္ေပါင္း (၄၀)ႏွစ္ တိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ မင္းမင္းလတ္သည္ Heavy Metal, Rock သီခ်င္းမ်ားကို ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ သီဆိုခဲ့သည္။ ဒီပါမယ္၊ ဂ်င္မီဟင္းဒရစ္၊ Zepplen အစ႐ွိေသာ အဆိုေတာ္မ်ား၊ တီးဝိုင္းမ်ားကို ႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ဖူးသည္။ တစ္ခါတေလေတာ့လဲ သူ႕အက်င့္က သူသိပ္ႀကိဳက္ခဲ့ဖူးတဲ့ အဆိုေတာ္ေတြကို ၾကာရင္ မႀကိဳက္ေတာ့ျပန္ဘူး။ ၿငီးေငြ႕သြားျပန္တယ္။ သူဟာ အၿမဲတမ္း တီထြင္ဆန္းသစ္ေနခ်င္တယ္။ အၿမဲတမ္းတက္ၾကြၿပီး သံစဥ္သစ္ေတြကို အာ႐ံုဝင္စားတတ္တယ္။ ေနာက္ၿပီး စိတ္အာ႐ံုေညာင္းသြားရင္ တျခား အသစ္ေတြ လုပ္ေနျပန္ေရာ၊ သူမ်ားေတြထက္ အေစာႀကီးသီခ်င္းဆိုခဲ့တယ္။ စတီရီယိုေတးလို႕ ေဝါဟာရအမွားႀကီးနဲ႕ ကင္မြန္းတပ္ခဲ့တဲ့ ဂီတသစ္(ေရာခ့္)သီခ်င္းေတြ ေခတ္စားေနတဲ့အခါ ေခတ္မီသန္႕႐ွင္းၿပီး ျမန္မာဆန္တဲ့ ႐ိုးရာထမင္းဆိုင္ ဖြင့္ျပန္ေရာ၊ ေနာက္တစ္ခါ ထိုင္းႏိုင္ငံကို ထြက္သြားၿပီး (၃)ႏွစ္ေလာက္အလုပ္သြား လုပ္ေနျပန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျပန္လာၿပီး သီခ်င္းသစ္ေတြ ဆိုတယ္။ ဒါေပမယ့္ မေအာင္ျမင္ဘူး။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ "သိပၸံ၏႐ုပ္ၾကြင္း" လို႕ အမည္ေပးထားတဲ့ ဂီတေတြဟာ ျမန္မာပရိသတ္နားနဲ႕ စိမ္းေနေသးတယ္ေလ။ ဒီလိုနဲ႕ပဲ လမ္းမေတာ္၊ လသာလမ္း၊ ကုန္ေဈးတန္း၊ ပန္းဆိုးတန္း၊ ခရစ္လမ္း၊ ဗိုလ္တစ္ေထာင္ ဘုရားလမ္းမႀကီးေတြမွာ ေခါက္ကုလားထိုင္၊ ဝါးထရံကာတားတဲ့ စင္ျမင့္ထက္ေတြမွာ အေပ်ာ္တမ္းလိုက္ဆို ေနခဲ့တယ္။
မင္းမင္းလတ္သည္ အဆိုေတာ္တစ္ဦး ျဖစ္႐ံုသာမက စာေပမ်ားလည္းေရးသားခဲ့သည္။ လမ္းေပၚက ေ၀ါဟာရမ်ား စာအုပ္ကို ထုတ္ခဲ့၏။ မင္းမင္းလတ္ရဲ႕ မင္းမင္းလတ္ စာအုပ္ထဲတြင္ သူ႕အေၾကာင္းကို သူကိုယ္တိုင္ပဲ ေရးခဲ့သည္။ သူ႕အေၾကာင္းကို သူမ႐ွိမွ သူမ်ားေတြေရးပါဟု ဆိုခဲ့သည္။
၁၉၇၃ ခုႏွစ္တြင္ ဇနီး ယမင္းႀကိဳင္(ေနေနလိႈင္းဇင္)ႏွင့
မင္းမင္းလတ္သည္ အသက္ (၄၈)ႏွစ္အ႐ြယ္ ၁၉၉၇ခုႏွစ္၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၁ရက္ေန႕တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ကြယ္လြန္ခဲ့သည္။
သူသည္ ဒီေန႕ေခတ္ ျမန္မာလူငယ္မ်ား လက္ခံေနေသာ ေခတ္သစ္ႏိုင္ငံတကာ ဂီတသစ္ကို လမ္းေဖာက္ခဲ့သူအျဖစ္ ဂီတသမိုင္းတြင္ ႐ွိေနဦးမည္။ သူ႔၏ သီခ်င္းမ်ားကို ေဇာ္၀င္းထြဋ္မွ ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္မ်က္နွာ စီရီးေခါင္းစဥ္ႏွင့္ မင္းမင္းလတ္ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားခဲ့ေသာ သီခ်င္း ၁၃ ပုဒ္ကို ျပန္ဆိုခဲ့ပါသည္။ ထို႔အျပင္ အျခား အဆိုေတာ္မ်ားကလည္း သူ႕သီခ်င္းမ်ားကို ျပန္ဆိုထားပါေသးသည္။
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။