Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, March 28, 2013

ကြက္လပ္ကေလး ျဖည္႔ေပးပါ......

 

(၁)

ဝုန္း..ဒုိင္း...ေဖ်ာင္း...ေဖ်ာင္း...

က်မ ေခါင္းေပၚမွာ မီးခုိးလုံးႀကီးက ေမွာင္မဲေနသည္။ မီးရွိန္ေၾကာင့္ အိမ္ေတြမွ ဝါးေတြေဖာက္သံ၊ တုိင္ေတြက်ုိးသံ၊ တေဖ်ာင္းေဖ်ာင္း တဝုန္းဝုန္း အသံေတြ ၾကယ္ေလာင္စြာၾကားေနရသည္။ မီးခုံးလုံးနဲ႔ ေညွာ္နံေတြ တေဝ့ေဝ့လြင့္လာသည္။ က်မတစ္ေယာက္ ဘာအႏၲာရာယ္ကုိမွ ဂရုမစုိက္ႏုိင္ပဲ အေမာဆုိ႔မတတ္ ေျခကုန္းသုတ္ကာ ေျပးေနမိသည္။
ကားေတြ၊ ဆုိင္ကယ္ေတြ၊ မီးသတ္ကားေတြကုိ ပြတ္ကာသီကာ ေရွာင္လာခဲ့...ရသည္။ အထက္ေကာင္းကင္းမွ မီခုိးလုံး မဲမဲထဲ မီဖြားနီနီကေလးေတြ ဖ်က္ကနဲဖ်က္ကနဲ ေတြ႕ေနရသည္။

" ဟဲ့ မိန္းကေလး ဘယ္သြားမလုိ႔လဲ၊ အေပၚမွာ မီးဖြားေတြလြင့္ေနတယ္ ေရွ႕ကုိ မသြားနဲ႔ေလ မီးကအကူးျမန္ေနတာ"

" ဟုတ္ ဟုတ္ ဟုိေရွ႕နာတင္းပါ ေရွးလမ္းထဲက ဗလီေက်ာင္းနားကုိ မီးေရာက္ေနၿပီလားဟင္"

"အဲဒီလမ္းထဲေရာက္ေနၿပီ ပစၥည္ေတြးလည္း သိမ္းဆည္ေနၾကတယ္။ မီးသတ္ကား တစ္စီးလည္း ေရာက္ေနတယ္။

ဟုတ္..က်မအိမ္က အေရးႀကီးတဲ့ ပစၥည္းေလးေတြ သိမ္းစရာရွိလုိ႔ပါ။ ဒီပစၥည္းေတြက က်မတုိ႔ေဆြးမ်ဳိးသားခ်င္း အားလုံးအတြက္၊ က်မတုိ႔ မ်ဳိးဆက္တစ္ခုလုံးအတြက္ အေရးႀကီးလုိ႔ပါ။

ကေလးမ ဒီပစၥည္းေတြက အသက္ထက္ေတာင္ အေရးႀကီးလုိ႔လား၊ ပစၥည္းယူၿပီး အျမန္ျပန္ထြက္ခဲ့ေနာ္။

(၂)

က်မ မိရုိးဖလာ ျမန္မာဗုဒၶဘာသာမိသားစုမွ ေမြးဖြားခဲ့ပါသည္။ မိရုိးဖလာဆုိေတာ့ မိဘေတြလုပ္ရုိးလုပ္စဥ္ ဘုရားရွိခုိး၊ ဘုန္းႀကီးဆြမ္းေလာင္း၊ သားရွင္ျပဳ စသည့္ရုိးရာေတြကုိေတာ့ ျမင္ေန၊ေတြ႕ရေတာ့ က်မ အားလုံး လုပ္တတ္သည္။ က်မတုိ႔မွာ ေမာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ညီမေလး ႏွစ္ေယာက္ရွိသည္။ မိဘမ်ားက စီးပြားေရး အသင့္အတင့္ဆုိေတာ့ က်မကုိေက်ာင္းထားေပးသည္။ နယ္ေက်ာင္းမွာပဲ ဆယ္တန္းေအာင္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူနာျပဳသင္းတန္းတက္ရန္ မႏၲေလးသုိ႔ေရာက္သြားသည္။

(၃)

ဘဝကံၾကမၼာ အေျပာင္းအလဲကျမန္သည္ဟုဆုိရမည္။ က်မ သူနာျပဳသင္တန္း ပထမႏွစ္မွာပင္ က်မရဲ႕ မိဘႏွစ္ပါး ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ဆုံးပါးသြားသည္။ က်မက အိမ္မွာ အႀကီးဆုံး မိဘမရွိေတာ့ အမႀကီး အမိအရာဆုိသလုိ..မိသားစုႀကီးတာဝန္ကုိ ဦးေဆာင္ရေတာ့မည္။ က်မ အေမေနာက္ဆုံး ဆုံးသြားတဲ့ေနက .. ေတြးမိသည္ " ေသမင္းရယ္.. ေခၚခ်င္ရင္ က်မကုိပဲ အရင္ေခၚပါေတာ့ ..ဘာေၾကာင့္မ်ား ဒီမိသားစု တာဝန္ႀကီးနဲ႔ ထားခဲ့ပါလိမ့္ဟု ၿငီးတြားမိသည္။

(၄)

မိဘေတြ ဆုံးသြားခ်င္းေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားေပၾကသည္။. အားမငယ္ဖုိ႔၊ အားလုံးဝုိ္င္းကူမည္ဟု ဆုိၾကသည္။ ပထႏွစ္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေက်ာင္းစရိတ္၊ေဘာ္ဒါစရိတ္ ဝုိင္းကူလုိ႔ အပူအပင္မရွိ ၿပီးသြားခဲ့သည္။ ခက္သည္က..က်မတစ္ကုိယ္တည္းမဟုတ္ ေမာင္ေလးေတြ ညီမေလးေတြက်န္ေသးသည္။

သူငယ္ခ်င္းေတြကေကာ က်မအတြက္ သူနာျပဳေက်ာင္းစရိတ္ ရည္ရွည္ေပးႏုိင္မည္တဲ့လား။ က်မတုိ႔မိသားစု ဘဝစဥ္းစာတုိင္း စဥ္းစားတုိင္ ဘာအေျဖမွ မထြက္၊ ထြက္ေပါက္မရွိ၊ ေလးဘက္ေလးတန္း ပိတ္ထားတဲ့ တုိက္ထဲမွာ အပိတ္ ခံထားရသလုိပဲ။ က်မတုိ႔မိသားစု ဘဝေရွ႕ေရးကုိ မစဥ္စားတတ္ေတာ့၊ အနာဂတ္ေတြ ေပ်ာက္ဆုံးသလုိခံစားရသည္။

(၅)

က်မ ကိုယ္ရည္ေသြးတာေတာ့မဟုတ္ က်မတုိ႔ သူနာျပဳေက်ာင္းမွာ က်မကအလွဆုံးျဖစ္သည္။ လူတုိင္းကလည္း က်မကုိခ်စ္ပါသည္။ စိတ္ေကာင္းေစတနာေကာင္းထားသည္။ ဘာသာတရားကိုင္းရႈိင္းပါသည္။ က်မလုိအပ္ခ်က္ မေျပာလုိက္နဲ႔ ကူညီမည့္သူေတြက တစ္ပုံႀကီး။ဒီလုိနဲ႔ သူမနဲ႔ေက်ာင္းေနဖက္ မိနာက ၊ သူတို႔အမ်ဳိးထဲက မုိဟာမက္အလိနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးသည္။ သူတစ္ေယာက္ သေဘာေကာင္းပါသည္။ က်မလုိတာ ၊က်မတုိ႔မိ္သားစုလုိိတာ အားလုံးျဖည့္စီးေပးသည္။ က်မ လတ္တေလာ ထြက္ေပါက္အေနနဲ႔ သူနဲ႔အတူ ဘဝတုိင္ပင္ေပၚ တုိင္ပင္ဖက္ျဖစ္လာသည္။

(၆)

သူနဲ႔ လက္ထပ္မယ္ဆုိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဝိုင္းတားပါသည္။ ဘာသာမတူရင္ လက္မထပ္ဖုိ႔၊ ေနာက္ၿပီးသူကလည္း မယားႀကီးလည္း ရွိေသတယ္ဟု ဝုိင္းကန္႕ကြက္ၾကသည္။

"အခ်စ္မွာ မ်က္စီမရွိဆုိတာ မွန္ေပမည္" က်မ သူကုိ အိမ္းေထာင္းေရး၊ဘာသားေရးနဲ႔ ပတ္သတ္လုိ႔ လက္မထပ္ခင္ကတည္းက မၾကာမၾကာေဆြးေႏြျဖစ္သည္။ သူေျပာလုိက္တုိင္း အုိေကခ်ည္းပဲ။ က်မကုိ သူက သည္းသန္႔ အိမ္တစ္လုံးျဖင့္ထားမည္ လြတ္လပ္စြာ ကုိယ္ကြယ္ခြင့္ရွိသည့္ဟု ဆုိသည္။ဒီေလာက္ လြတ္လပ္ခြင့္ ရွိတာ က်မ ဘာျငင္းစရာလုိေသးလဲမဟုတ္လား

ဟုတ္ပါသည္..။ က်မတုိ႔လက္ထပ္ၿပီးစက.. ေပ်ာ္တျပဳံးျပဳံးေမာ္မဆုံးေပါ့။ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္က ဆယ့္ငါးသိန္းတန္ ဆယ္(လ္)ဖုန္းဆုိတာ လူတုိင္းကုိင္နုိင္တာမွတ္လုိ႔၊ က်မမွာ ကုိယ္ပုိင္ ဆလြန္းကားေလးရွိသည္။ ကုိယ္ပုိင္းဆဲ(လ္)ဖုန္းရွိသည္။ က်မကုိၾကည့္ၿပီး က်မသူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္ က်မကုိ အားက်သလုိ ရွိလာသည္။

(၇)

လက္ထပ္ၿပီးမၾကာပါဘူး သူေနရာ မိတၳီလာကုို လုိက္ေနရသည္။ သူတုိ႔အသိုင္းအဝုုိင္း ဝင္ဆံေအာင္ဆုိၿပီး။ ဆာလီကုိဝတ္ရသည္။ သူန႔ဲအတူ ဘုရားေက်ာင္းတက္ရသည္။ အေစာပုိင္းက . က်မျငင္းဆန္ပါေသးသည္။ သူက ေခ်ာ့၍တစ္မ်ဳိးေျခာက္၍ တဖုံဆုိေတာ့ ေရြးစရာလမ္းမရွိေသာ က်မတစ္ေယာက္ ျမန္မာစစ္စစ္မွ မြတ္စလင္ကုလာမ အရွင္လတ္လတ္ျဖစ္ရသည္။

(၈)

လူေတြ အိမ္ေရွ႕နားလမ္းထဲမွ ပစၥည္းေတြ ဆြဲလာေနၾကသည္။ တခ်ဳိ႕လည္းကားေပၚတင္ေနၾကသည္။ က်မတုိ႔ ေနတဲ့ အိမ္ကုိေတာ့ မီးမကူးေသး။ သုိ႔ေသာ္ တစ္အိမ္ေက်ာ္ အိမ္တလုံးကုိေတာ့ မီးစြဲစျပဳေန၍ မီးသတ္ ေတြႀကုိးစား ၿငိမ္းသက္ေနသည္။ က်မ အိမ္းထဲကုိ မီးသတ္အကူနဲ႔ ဝင္လုိက္သည္ က်မရင္ထဲ အလုံးႀကီး က်သြားသလုိခံစားရသည္။ က်မအျမတ္ႏုိးဆုံး အေရးႀကီးဆုံးပစၥည္းမ်ား ဗိရုိးထဲမွာ လက္ရာမပ်က္ ရွိေနေသးသည္။

(၉)

က်မဘဝမွာ ဘယ္လုိ႔မွ ျပန္မရႏုိင္ေတာ့တဲ့ မိသာစုတန္းဖုိ႔လုိ႔ေခၚတဲ့.. ေမာင္းေလးေတြ ရွင္ျပဳတုန္းက ၊ က်မ သီလရွင္ဝတ္တုန္းက ဓာတ္ပုံ ၊ဗြိဒီယုိမွတ္တမ္းေတြ။

က်မ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔အတူ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ျမန္မာအဝတ္အစားဝတ္ၿပီး ေရြတိဂုံဘုရား သြားခဲ့ဖူးတဲ့ ဓာတ္ပုံေတြ။

မႏၲေလးမွာ သူနာျပဳ သင္တန္းတက္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔မဟာျမတ္မုနီဘုရားမွာအတူ ဘုရားဖူးခဲ့တာေတြ။

က်မ မိဘေတြရွိတုန္းက ပုဂံဘုရားဖူးမွတ္တမ္း ဓာတ္ပုံေတြ။

ဒါေတြဟာ က်မဘဝမွာ ေရႊေငြရတနာမ်ားထက္ အေရးအႀကီးဆုံးမဟုတ္လား အနာဂတ္မွာ က်မရဲ႕ မ်ုိးဆက္သစ္ေတြကုိ က်မ ဘာလူမ်ဳိး ၊ဘယ္ဘာသာကိုးကြယ္ခ့ဲတယ္ဆုိတာ ဒါေတြက အဓီက သတ္ေသေတြ မွတ္တမ္းေတြမဟုတ္လား။

(၁၀)

က်မ ေခတၱယာယီတဲစခန္းမွာ ဒီဓာတ္ပုံေတြကုိၾကည့္ၿပီး က်မေရာက္ခဲ့ဖူးတဲ့ တန္ခုိးႀကီးဘုရားေတြ၊ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ဓာတ္ပုံေတြကုိ ၾကည့္ရင္း ၾကည္ႏူးပီတိျဖစ္ရပါသည္။

သိပ္မၾကားပါ... ေတြးရင္းေတြးရင္းျဖင့္..အနာဂတ္မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြရဲ႕လုိအပ္ခ်က္ ကြက္လပ္ကေလးေတြကုိဘယ္သူေတြကမ်ား ျဖည့္ေပးမွားလဲလု႔ိေတြးရင္း...က်မတစ္ခဏ
ျဖစ္ရတဲ့ ၾကည္းႏူးပိတိရပ္မ်ား ေပ်ာက္ကြယ္သြားရပါသည္။

PS စာဖတ္သူသုိ႔...သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ေျပာျပခ်က္ကုိ ပုံေဖာ္ေရးသားပါသည္။ ေနာင္လာ ေနာင္သားမ်ားအတြက္ ပညာေပး သက္သက္သာျဖစ္ပါသည္ ( စာေရးသူ)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။