Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Friday, February 1, 2013

အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ Black Box စစ္ေဆးမႈ ရလဒ္ထြက္ေပၚလာ

Cloud Cuckoo Land shared 7Day News Journal's photo.
အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ Black Box စစ္ေဆးမႈ ရလဒ္ထြက္ေပၚလာ
----------------------------------------------------------------------------
ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈျဖစ္ႏိုင္သည့္အေၾကာင္းရင္းမွာ ေလယာဥ္မွဴးမ်ား လုပ္သင့္သည္ကို မလုပ္ႏိုင္ခဲ့၍ျဖစ္ဟုဆို

ရန္ကုန္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ - ၁

Black Box စစ္ေဆးမႈအရ အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ျဖစ္ႏုိင္သည့္အေၾကာင္းရင္းမွာ ေလယာဥ္မွဴးမ်ားက ေလယာဥ္အား ကြင္းသို႔ဆင္းသက္ရန္အတြက္ မွန္ကန္သည့္လုပ္ေဆာင္မႈ မလုပ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စံုစမ္းေရးအဖဲြ႕ ဥကၠ႒ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားလိုက္သည္။

ယေန႔ျပဳလုပ္သည့္ ေလယာဥ္မေတာ္တဆထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအား စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈ ရွင္းလင္းတင္ျပရာတြင္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက အထက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ႏိုင္သည့္အေၾကာင္းအရင္းကို သံုးသပ္ေျပာၾကားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။

"သာမန္အေနနဲ႔ ေျပာရင္ေတာ့ အဆံုးအျဖတ္ဆိုတဲ့ကိစၥမွာ မိနစ္မရွိဘူး။ စကၠန္႔ပဲရွိတယ္။ လုပ္သင့္တာကို မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ဘဲနဲ႔ တကယ္လုပ္တဲ့အခါက်ေတာ့ မမီေတာ့ဘူး" ဟု ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မႏၲေလးမွ ဟဲဟုိးသို႔ ပ်ံသန္းမႈကို တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴးက တာ၀န္ယူေမာင္းႏွင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴးက ေလယာဥ္ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ကပၸတိန္အေနျဖင့္ တဲြဖက္၏ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္၊ ပတ္၀န္းက်င္အေနအထား၊ ကပၸတိန္ကိုယ္တိုင္ ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားတြင္ သံုးသပ္ျခင္း အားနည္းခဲ့သည္ဟု စစ္ေဆးေတြ႕ရွိရေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

"လူေတြက ေမးၾကတယ္။ လူကမွားတာလား၊ စက္ကပ်က္တာလား၊ ဒီမွာေတာ့ ထပ္တလဲလဲ ေျပာခ်င္တဲ့ကိစၥက အားလံုးက လူနဲ႔ဆုိင္တာခ်ည္းပဲ။ ရာသီဥတုမေကာင္းတဲ့အခါ တက္မယ္၊ မတက္ဘူးဆိုတာက လူရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ပဲ။ ရာသီဥတုက ဆံုးျဖတ္တာမဟုတ္ဘူး" ဟု ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ဆိုသည္။

ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈကို ျပန္လည္စစ္ေဆးရန္အတြက္ Black Box စစ္ေဆးမႈရလဒ္မ်ားအရ စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ လံုး၀မဟုတ္ေၾကာင္းႏွင့္ သတ္မွတ္ပ်ံသန္းမႈ အျမင့္ေပ၊ လမ္းေၾကာင္း၊ မိုင္ႏႈန္း စသည္တို႔ အားလံုးသည္လည္း သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားအတုိင္းသာျဖစ္သည္ဟု သိရွိရသည္။

ယခု ရွင္းလင္းပဲြသည္ Black Box စစ္ေဆးမႈ ရလဒ္မ်ားကို ထုတ္ျပန္ျခင္းသာျဖစ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးစစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ ရလဒ္ကို ထုတ္ျပန္ရန္အတြက္ လိုအပ္ေသာ စစ္ေဆးမႈမ်ား ဆက္လက္ျပဳလုပ္ရဦးမည္ျဖစ္သည္ဟု စံုစမ္းေရးအဖဲြ႕ ဥကၠ႒ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာသည္။

ယင္းျဖစ္စဥ္တြင္ ပါ၀င္ေမာင္းႏွင္ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္မွဴး၏ ေလယာဥ္ေမာင္းႏွင္မႈအေတြ႕အႀကံဳမွာ ၅၉၃၇ ဒသမ ၁၂ နာရီ ရွိေနၿပီး တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴး၏ ေမာင္းႏွင္မႈအေတြ႕အႀကံဳမွာ ၂၅၄၇ ဒသမ ၃၅ နာရီ အေတြ႕အႀကံဳရွိသည္။

 ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈျဖစ္ႏိုင္သည့္အေ...ၾကာင္းရင္းမွာ ေလယာဥ္မွဴးမ်ား လုပ္သင့္သည္ကို မလုပ္ႏိုင္ခဲ့၍ျဖစ္ဟုဆို

ရန္ကုန္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ - ၁

Black Box စစ္ေဆးမႈအရ အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ျဖစ္ႏုိင္သည့္အေၾကာင္းရင္းမွာ ေလယာဥ္မွဴးမ်ားက ေလယာဥ္အား ကြင္းသို႔ဆင္းသက္ရန္အတြက္ မွန္ကန္သည့္လုပ္ေဆာင္မႈ မလုပ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စံုစမ္းေရးအဖဲြ႕ ဥကၠ႒ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားလိုက္သည္။

ယေန႔ျပဳလုပ္သည့္ ေလယာဥ္မေတာ္တဆထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအား စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈ ရွင္းလင္းတင္ျပရာတြင္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက အထက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ႏိုင္သည့္အေၾကာင္းအရင္းကို သံုးသပ္ေျပာၾကားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။

"သာမန္အေနနဲ႔ ေျပာရင္ေတာ့ အဆံုးအျဖတ္ဆိုတဲ့ကိစၥမွာ မိနစ္မရွိဘူး။ စကၠန္႔ပဲရွိတယ္။ လုပ္သင့္တာကို မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ဘဲနဲ႔ တကယ္လုပ္တဲ့အခါက်ေတာ့ မမီေတာ့ဘူး" ဟု ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မႏၲေလးမွ ဟဲဟုိးသို႔ ပ်ံသန္းမႈကို တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴးက တာ၀န္ယူေမာင္းႏွင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴးက ေလယာဥ္ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ကပၸတိန္အေနျဖင့္ တဲြဖက္၏ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္၊ ပတ္၀န္းက်င္အေနအထား၊ ကပၸတိန္ကိုယ္တိုင္ ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားတြင္ သံုးသပ္ျခင္း အားနည္းခဲ့သည္ဟု စစ္ေဆးေတြ႕ရွိရေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

"လူေတြက ေမးၾကတယ္။ လူကမွားတာလား၊ စက္ကပ်က္တာလား၊ ဒီမွာေတာ့ ထပ္တလဲလဲ ေျပာခ်င္တဲ့ကိစၥက အားလံုးက လူနဲ႔ဆုိင္တာခ်ည္းပဲ။ ရာသီဥတုမေကာင္းတဲ့အခါ တက္မယ္၊ မတက္ဘူးဆိုတာက လူရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ပဲ။ ရာသီဥတုက ဆံုးျဖတ္တာမဟုတ္ဘူး" ဟု ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ဆိုသည္။

ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈကို ျပန္လည္စစ္ေဆးရန္အတြက္ Black Box စစ္ေဆးမႈရလဒ္မ်ားအရ စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ လံုး၀မဟုတ္ေၾကာင္းႏွင့္ သတ္မွတ္ပ်ံသန္းမႈ အျမင့္ေပ၊ လမ္းေၾကာင္း၊ မိုင္ႏႈန္း စသည္တို႔ အားလံုးသည္လည္း သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားအတုိင္းသာျဖစ္သည္ဟု သိရွိရသည္။

ယခု ရွင္းလင္းပဲြသည္ Black Box စစ္ေဆးမႈ ရလဒ္မ်ားကို ထုတ္ျပန္ျခင္းသာျဖစ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးစစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ ရလဒ္ကို ထုတ္ျပန္ရန္အတြက္ လိုအပ္ေသာ စစ္ေဆးမႈမ်ား ဆက္လက္ျပဳလုပ္ရဦးမည္ျဖစ္သည္ဟု စံုစမ္းေရးအဖဲြ႕ ဥကၠ႒ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာသည္။

ယင္းျဖစ္စဥ္တြင္ ပါ၀င္ေမာင္းႏွင္ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္မွဴး၏ ေလယာဥ္ေမာင္းႏွင္မႈအေတြ႕အႀကံဳမွာ ၅၉၃၇ ဒသမ ၁၂ နာရီ ရွိေနၿပီး တဲြဖက္ေလယာဥ္မွဴး၏ ေမာင္းႏွင္မႈအေတြ႕အႀကံဳမွာ ၂၅၄၇ ဒသမ ၃၅ နာရီ အေတြ႕အႀကံဳရွိသည္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။