Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, March 27, 2014

ဤ ကြန္းခိုရာေလးကို ကၽြန္မသိပ္ျမတ္ႏိုးေနမိပါျပီ ။



ဤ ကြန္းခိုရာေလးကို ကၽြန္မသိပ္ျမတ္ႏိုးေနမိပါျပီ ။
April-Living Fashion magazine

* မင္းကိုယ္တိုင္ မသိေအာင္ လ်ွိဳ႕၀ွက္ထား ၊ ရင္ေတြခုန္တတ္စအရြယ္ ငယ္ဘ၀မွာ
ငါ ခ်စ္တတ္စိတ္ဟာ ဆန္းၾကယ္စြာ ပိုင္ဆိုင္ျခင္းရဲ႕ တစ္ဘက္မွာ က်န္ရစ္ခဲ႕ ........ *

အလန္းေပးထားေသာ သီခ်င္းသံေၾကာင္႕ က်င္႔သားရေနသည္႕ ကၽြန္မမ်က္လံုးမ်ား အလိုလို ပြင္႕လာရ၏ ။ ျပန္အိပ္ခ်င္ေပမယ္႕ ဒီခ်ိန္ေလးကို ကၽြန္မ ႏွေျမာေနမိသည္ ။ ထိုေၾကာ္႕မထခ်င္ဘဲ ထလာခဲ႕ရပါေတာ႔သည္ ။ ကၽြန္မဆက္အိပ္ေနမည္ဆိုလ်ွင္ကၽြန္မအတြက္ တစ္ေယာက္တည္းေနရခ်ိန္ေတြ ပိုမ်ားလာေပလိမ္႔မည္။ တေနကုန္ အလုပ္သြားေနသည္႕ ခင္ပြန္းႏွင္႔ တူတူ ေနရခ်ိန္သည္ အင္မတန္ရွားလြန္းလွ၏ ။ ထိုေၾကာင္႕ မွိတ္ခ်င္ေနေသးသည္႕ မ်က္လံုးအစံုကို အတင္းျပဴးကာ ေရခ်ိဳးခန္းဆီသို႕ ဦးတည္လိုက္သည္ ။ အမွန္တာ႕ ကၽြန္မ ဒီအခ်ိန္ထျခင္းသည္သာ အသင္႕ေလ်ာ္ဆံုးျဖစ္ေပသည္ ။ ဒီအိမ္ေလးမွာ အိမ္သာ ေရခ်ိဳးခန္းတြဲလ်ွက္ ႏွစ္ခန္းသာပါ၀င္သည္ မို႔ အခန္း ႏွစ္ခန္းကို အလွည္႔ၾကသံုးစြဲၾကရသည္ ။ ကၽြန္မတို႕ ဇနီးေမာင္ႏွံေနထိုင္ရာ အခန္းတြင္ ေရခ်ိဳးခန္း တပါတည္းပါ၀င္တာမို႕ ကၽြန္မအတြက္ေတာ႕ အရမ္းအဆင္ေျပသည္ ။ ကၽြန္မတို႕အခန္းထဲမွာ ရွိေနေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႕ခ်ည္း သံုးလို႔မရပါ ။ မေလးတရုတ္ ၊ ကၽြန္မတို႕လင္မယားႏွစ္ဦးရယ္ ေပါင္း သံုးေယာက္ သံုးစြဲရသည္။ မနက္ဆို ကၽြန္မ အေစာဆံုးထ ကိုယ္လက္သန္႕စင္ မ်က္ႏွာသစ္ျပီးသည္ႏွင္႔ အမ်ိဳးသားထရပါသည္ ။ အမ်ိဳးသားျပီးသည္ႏွင္႕ မေလးတရုတ္ ထလာသည္ ။ အကယ္၍ တေယာက္ေယာက္က ေနာက္က်ခဲ႔ရင္ ေစာင္႕ေပေတာ႕ပဲ ။ ကၽြန္မ ေနာက္က်မွ အိပ္ယာႏိုးခဲ႔မိလ်ွင္ အားလံုးအလုပ္သြားခ်ိန္က်မွ ေရခ်ိဳးခန္းကို သံုးခြင္႕ရေတာ႕သည္ ။ ဒါေန႔စဥ္ မနက္ခင္းအခ်ိန္ဇယားေလးပါပဲ ။
ကၽြန္မ အမ်ိဳးသား၏ အလုပ္ရွင္ ငွားေပးထားေသာ ဒီကြန္ဒိုတိုက္ခန္းေလးတြင္ ကၽြန္မအပါ၀င္ ျမန္မာလူမ်ိဳးခ်ည္း ၅ေယာက္ ၊ မေလးရွား တရုတ္လူမ်ိဳး တစ္ေယာက္ ေပါင္း၆ေယာက္တိတိ ေနထိုင္ၾကသည္ ။ တျခားသူေတြအေနနဲ႕ ဒီအိမ္ေလးကို ဘယ္လိုသေဘာထားသည္ ကၽြန္မ မသိပါ ။ ကၽြန္မအတြက္ေတာ႕ ထိုအိမ္ေလးသည္ ကၽြန္မ၏ကြန္းခိုရာေလးပင္ ျဖစ္သည္ ။ မည္္သူငွားေပးသည္ျဖစ္ပါေစ ကၽြန္မေနထိုင္ရာေနရာသည္ ကၽြန္မ အိမ္ေဂဟာေလးပင္ျဖစ္သည္ ။ ဒီစိတ္တစ္ခုျဖင္႕ ဒီအိမ္ေဂဟာေလးကို အစဥ္သန္႕ရွင္း သပ္ရပ္ေနေအာင္ ကၽြန္မျပင္ဆင္တတ္သည္ ။ ကၽြန္မ မေလးရွားကို စေရာက္ျပီး အမ်ိဳးသားဆီမွာဘဲ ေနေတာ႕မည္လို႕ ဆံုးျဖတ္လိုက္ခ်ိန္က အစျပဳလို႕ ဒီအိမ္ေလးသည္ ကၽြန္မအတြက္ ကြန္းခြန္ရာေလးျဖစ္ခဲ႕သည္ ။ မေလးစံေတာ္ခ်ိန္ မနက္ 8နာရီကေန ည 9နာရီခြဲသည္အထိ ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္းေနရသည္ ။ အခ်ိန္ေတြၾကာလာသည္အမ်ွ ဒီအိမ္ေလးသည္ ကၽြန္မအတြက္ အေဖာ္မြန္ေကာင္းတစ္ဦး ျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္လာခဲ႔ရသည္ ။ ဘယ္ေနရာက ျပန္လာပါေစ ကၽြန္မေနထိုင္ရာ ကြန္ဒိုတိုက္၀န္းထဲကို ေျခခ်မိ ရင္ဘဲ ကၽြန္မစိတ္ေတြ ေအးခ်မ္းသြားတတ္၏ ။ မေလးရွားဆိုသည္မွာ ပတ္စပို႕( စ္ ) ေတြ ၊ ပါမစ္ေတြ ဘယ္လိုရွိရွိ ရဲဆိုသည္႕ လူမ်ိဳးတို႕သည္ ရစ္ခ်င္ရစ္တတ္သည္႕ ႏိုင္ငံပါ ။ ခိုးယူလုယက္သူ အင္မတန္ေပါမ်ားသည္႕ ႏိုင္ငံမို႕ လမ္းေပၚထြက္ခ်ိန္တိုင္း အျမဲသတိထားေနရပါသည္ ။ကၽြန္မစိတ္ေတြ အေပါ႔ပါးဆံုးအခ်ိန္ကေတာ႕ ကၽြန္မအိမ္ေလးထဲမွာ ေနေနရသည္႔ အခ်ိန္ေတြပါပဲ ။ ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ တစ္ေယာက္ထဲေနလာလိုက္တာ ခုဆို ႏွစ္ႏွစ္တင္းတင္းျပည္႕ေရာ႕မည္ ။
သံေယာဇဥ္ေတြလည္း ခိုင္မာေနျပီ ။ တစ္ပတ္တစ္ၾကိမ္ခါမ်ွသာ အျပင္ထြက္ရသည္႕ ကၽြန္မအေနျဖင္႕ ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ေနသားတက်ျဖစ္ေနခဲ႕ျပီ ။ ကၽြန္မ အခန္းေလးကိုလည္း ႏွစ္သက္သည္ ။ ဧည္႕ခန္းရယ္လို႕ သတ္သတ္မွတ္မွတ္ ဘာမွ မရွိေသာ္လည္း ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ရာ ဘုရားစင္ေလးရယ္ ၊ ေကာ္ေဇာတစ္ခ်ပ္ရယ္သာ ရွိေနသည္႕ အိမ္ေရွ႔အခန္းေလးကိုလည္း သေဘာက်သည္ ။ ကၽြန္မခင္ပြန္းသည္အတြက္ အရသာရွိေသာ ဟင္းလ်ာေပါင္းစံုကို စီမံခ်က္ျပဳတ္ေပးႏိုင္သည္႔ မီးဖိုခန္းေလးကိုလည္း ျမတ္ႏိုးသည္ ။ အားလံုးကို စမတ္က် သန္႔ရွင္းစြာ ၀တ္ဆင္ႏိုင္ဖို႕ ကူညီေပးေနသည္႕ အ၀တ္ေလ်ာ္စက္ထားေသာ ၊ အ၀တ္လွန္း ခြင္႕ရေသာ အခန္းငယ္ေလးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္သည္ ။ တျခားသူေတြ အတြက္ နားခို အိပ္စက္ခြင္႕ေပးထားေသာ အခန္းငယ္ေလး ႏွစ္ခန္းကိုလည္း ကၽြန္မ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္သည္ ။ အႏွစ္သာရေပါင္းမ်ားစြာ စီးဆင္းေပ်ာ္၀င္ေနေသာ ကၽြန္မ အခန္းေလးရဲ႕ အဓိက အားသာခ်က္ကေတာ႕စာေတြအမ်ားၾကီးကိုစိတ္ပါ၀င္စားစြာဖတ္ႏိုင္ဖို႕ ေပးစြမ္းေစသည္႕တိတ္ဆိတ္ျခင္း ၊ ေရးခ်င္သည္႔စာေတြကို စိတ္ခ်မ္းေျမ႔စြာ ေရးႏိုင္သည္႕ စိတ္ျငိမ္ျခင္း ေတြပါပဲ ။
ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္မတစ္ေယာက္ထဲ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ႔ရဘူးပါသည္္ ။ ျငီးေငြ႕ျခင္းဆိုေသာ ခံစားခ်က္ေလးကို တစ္ခါတရံခံစားမိေသာ္လည္း မ်ားေသာအားျဖင္႕ ခ်မ္းေျမ႔ျခင္းေတြကိုဘဲ ေပးေစခဲ႔သည္ ။ ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္မအတြက္ အမွတ္တရမ်ားစြာ ရွိေနခဲ႔ဘူးသည္ ။
ပထမဆံုးအမွတ္တရက ကၽြန္မခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးရေသာ ေမာင္ဆိုေသာ လူသားေလးနဲ႕ တရား၀င္အၾကင္လင္မယားအျဖစ္ ပတ္၀န္းက်င္က အသိမွတ္ျပဳေစဖို႕ ဒီအိမ္ေလးကစြမ္းေဆာင္ေပးခဲ႔သည္္ ။ ဘာလို႕လည္းဆိုရင္ ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ မဂၤလာဦးတြမ္းေကၽြးပြဲေလး ၊ မဂၤလာဧည္႔ခံပြဲေလး ႏွင္႔အတူ ညစာစာပြဲေလးကိုပါ က်င္းပျဖစ္ခဲ႕လို႔ပါ ။
ဒုတိယတစ္ခ်က္အေနနဲ႕ မေလးရွားႏိုင္ငံကို ေရာက္ျပီး အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင္႕ အိုဗာစေတးဘ၀ျဖင္႕ ရွစ္လၾကာေနထိုင္ခဲ႕ဘူးသည္္ ။ ဒီရွစ္လတာကာလအတြင္း အဆိုးရြားဆံုး ဖမ္းဆီးရွာေဖြျခင္းေတြ မေလးရွားႏိုင္ငံ အႏွံ႔အျပားျပဳလုပ္ခဲ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မအစစ္ေဆးေတာင္မခံရေအာင္ ကၽြန္မခ်စ္သည္႕ဒီအိမ္ေလးက ကာကြယ္ေပးခဲ႕သည္ ။ ဒီအိမ္ ဒီတိုက္၀န္းထဲကို မည္႕သည္႕အဖမ္းဆီး အစစ္မ်ိဳးမွ မလာခဲ႔ပါဘူး ။
တတိယအခ်က္ကေတာ႕ သြားရလာရအဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ေစျခင္း ၊ ေဘးပတ္၀န္းက်င္တြင္ ေနထိုင္ရတာ အဆင္ေျပေသာ အိမ္နီးနားခ်င္းမ်ားေၾကာင္႕ ကၽြန္မအိမ္ေလးက ကၽြန္မကိုမ်ားစြာေနေပ်ာ္ခဲ႔ပါသည္္ ။ ကၽြန္မအိမ္ေလးထဲမွာ ခမ္းနားထယ္၀ါသည္႔ ဇိမ္ခံပစၥည္းေတြ ရွိမေနေသာ္လည္း ကၽြန္မခ်စ္တဲ႕ green ဆိုသည္႔ ၾကက္တူေရြးေလးရွိေနသည္ ။ ခ်စ္စဖြယ္ ငါးကန္ေလးလည္းရွိေနျပန္သည္ ။ ေနာက္ကၽြန္မခ်စ္တဲ႕ စာအုပ္စင္ေလးရွိသည္ ။ ကဲဘာလိုေသးလည္း ။ဒီအိမ္ေလးအပါ၀င္ ကၽြန္မဘ၀မွာ အိမ္ငါးအိမ္ေျပာင္းေနခဲ႕ဖူးပါသည္ ။ ဒီအိမ္ေလးမွာ ေနရတာကၽြန္မအတြက္ စိတ္အခ်မ္းေျမ႔ဆံုးပါ ။ ကၽြန္မအတြက္ ခံစားမွ ု႔ရသေပါင္းစံုကိုလည္း အိမ္ေလးကေပးစြမ္းေစခဲ႕သည္္ ။
အလြမ္းဆိုသည္႔ခံစားခ်က္ကို ဒီအိမ္ေလးက ပီျပင္စြာ သရုတ္ခြဲျပႏိုင္ခဲ႕ပါသည္ ။ အိမ္ေလးထဲမွာ တစ္ေယာက္ထဲရွိေနခ်ိန္ ပ်င္းပ်င္းရွိလို႕ ၀ရန္တာရပ္မိခ်ိန္တိုင္း လမ္းေပၚမွာ သြားလာေနၾကသည္႔ မိသားစုလိုက္ပံုရိပ္ေတြကို ၾကည္႕မိတိုင္း ကၽြန္မရင္ထဲက ေပ်ာက္ေနသည္႕ လမင္းေလးႏွစ္စင္း ကို လြမ္းမိသည္္ ။ ကၽြန္မရဲ႕ လမင္းေလးေတြကို ျမင္ေယာင္လာမိသည္္ ။ ဒီအမွတ္ရမွ ု႕ေတြကို အိမ္ေလးရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြက အားျဖည္႔လိုက္ေတာ႕ အလြမ္းေတြ ဖြဲ႔တည္လာၾကျပန္တာေပါ႔ ။ မိဘအရြယ္ေတြကို ေတြ႕ရျပန္ရင္ ေဖေဖနဲ႕ ေမေမကို လြမ္းမိျပန္သည္္ ။ လြမ္းျခင္းရသကို အေရာင္တင္ေပးလိုက္သည္႕ အိမ္ေလးရဲ႕ တိတ္ဆိတ္မွ ု႕ေတြကို ထာ၀ရ ေက်းဇူးတင္မိပါသည္ ။ ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ႕ အလြမ္းရသကို တခါခါ ကၽြန္မမက္ေမာမိေနတာကို ။
ဒီအိမ္ေလးက ေပးေစသည္႕ ၾကည္ႏူးျခင္းေတြကလည္း ခ်ိဳမိန္လို႕ ေနျပန္သည္ ။ ေမာင္အလုပ္သြားခ်ိန္တိုင္း အိမ္ေရွ႔တံခါးနားထိလိုက္ပို႔ေပးရသည္႔ ၾကည္ႏူးျခင္းေတြကို အိမ္ေလးရဲ႕ တံခါးမၾကီးက ကၽြန္မကိုေပးေစသည္ ။ ေမာင္နဲ႕ တူတူေနထိုင္ခြင္႕ေတြကို လက္ေဆာင္ေပးထားသလို ေမာင္ရဲ႕ အၾကင္နာေတြျဖန္႕က်ဲ႔ထားတဲ႕ ဒီအိမ္ေလးရဲ႕ တစ္ေနရာက ကၽြန္မတို႕အခန္းငယ္ေလးကိုလည္း ျမတ္ႏိုးသည္ ။ ေမာင္ အလုပ္ကျပန္ခ်ိန္တိုင္း ေခါက္တတ္သည္႕ အခန္းတံခါးေခါက္သံေလးတစ္ခုကဘာရယ္မဟုတ္ေပမယ္႕ ကၽြန္မလိုခံစားတတ္သူအတြက္ ခ်ိဳမိန္ျခင္းရသတစ္မ်ိဳးပါပဲ ။
ခင္မင္မွ ု႕ကိုေပါင္းကူးဆက္သြယ္ေစသည္႔ ရင္းႏွီးျခင္းေတြကိုလည္း ကၽြန္မအိမ္ေလးက ေပးပါေသးသည္ ။ ကၽြန္မခင္မင္သိကၽြမ္းရေသာ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ား ကိုလည္း ဒီအိမ္ေလးက ေႏြးေထြးပ်ဴငွာစြာ ၾကိဳဆိုေပးတတ္ပါသည္ ။ အိမ္ဆိုသည္မွာ နားခိုရာ သက္သက္မဟုတ္ဘဲ ကၽြန္မတို႕၏ စိတ္ခံစားမွ ု႔ေတြႏွင္႔ ထပ္တူက်စြာ ခံစားေပးေနသည္႕ အေကာင္းဆံုး သက္မဲ႕ မိတ္ေဆြပါပဲ ။ ကၽြန္မေပ်ာ္ေနရင္ ကၽြန္မရယ္သံေတြ စိတ္ခ်မ္းေျမ႔ျခင္းေတြက အိမ္ေလးဆီသို႕ကူးစက္ကာ အိမ္ေလးလည္း ေပ်ာ္ေနပါလိမ္႔မည္ ။ ကၽြန္မ ငိုေကၽြးေနလ်ွင္ ကၽြန္မငိုသံေတြ စိတ္မခ်မ္းေျမ႔မွ ု႕ေတြ အိမ္ေလးဆီသို႕ ပဲ႔တင္ထပ္ေနမည္သာျဖစ္သည္ ။
ကၽြန္မ အတြက္ စိတ္ခ်မ္းေျမ႔ျခင္းေတြကို အိမ္ေလးက အျပည္႕၀ ၀န္ေဆာင္မွ ု႔ေပးေစခဲ႔ပါသည္လို႕ ကၽြန္မ အျမဲမွတ္ယူထားသူပါ။ ခုေတာ႕ ကၽြန္မ ၀မ္းနည္းေနရျပီ ။ ညက အမ်ိဳးသားက ေျပာလာသည္ ။
* အိမ္ေလးက ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ျပီဆိုေတာ႕ သူေဌးက အိမ္ေျပာင္းအံုးမွလားမသသိဘူးမိန္းမေရ ။ အိမ္အသစ္ေျပာင္းရတယ္ဆိုတာကလည္း မလြယ္ပါဘူးကြာ ။ ထင္တာေျပာတာပါ ။ ဆက္ငွားခ်င္လည္းငွားမွာေပါ႔ ။ ဒါေပမယ္႔ ကိုယ္အပိုင္မဟုတ္ေတာ႕ ၾကိဳတင္ေတာ႕ ေတြးထားေပါ႔ကြာ *
ကၽြန္မ လြန္စြာ ၀မ္းနည္းသြားသည္ ။ ဟင္အင္း ကၽြန္မ မေျပာင္းခ်င္ဘူး ။ ဒီအိမ္ေလးရဲ႕ ေထြးေႏြးလံုျခံဳျခင္းေတြကိုအိမ္သစ္ဆိုသည္႕အရာက ေပးစြမ္းႏိုင္မွာလား ။ မေသခ်ာပါဘူး ။ ကၽြန္မစိတ္ေတြကို ေက်နပ္ျခင္းေပါင္းမ်ားစြာေပးသည္႕ ဒီိအိမ္ေလးကိုဘဲ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးေနမိျပီ ။ အမ်ိဳးသားစကားဆံုးသည္ႏွင္႔ တျပိဳင္တည္း ကၽြန္မသူ႕နားကေနခ်က္ခ်င္း ထထြက္လာခဲ႕လိုက္သည္ ။ ဘာလုပ္မလို႕လည္းဟု အဓိပ္ပယ္ရေစသည္႔ အမ်ိဳးသား၏ အၾကည္႕ေတြကို ခုခ်ိန္မွာ ေျဖရွင္းဖို႕ စိတ္မပါေသးပါ ။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္မ ဆုေတာင္းျခင္း အမွု႕ကိုသာ ျပဳခ်င္ေနသည္ ။ အခန္းတံခါးကို တြန္းဖြင္႕လို႕ အိမ္ေရွ႔ခန္းဆီသို႔ ဦးတည္လိုက္၏ ။ ဘုရားစင္ေရွ႕အေရာက္တြင္ ညင္သာစြာ ထိုင္ခ်လိုက္သည္ ။ ထို႕ေနာက္ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးကို ထိျခင္းငါးပါးျဖင္႕ ကန္ေတာ႔ လိုက္ပါသည္ ။ တပည္႕ေတာ္ ျပဳခဲ႕ဘူးေသာ ေကာင္းမွ ု႕အစုစု၏ အက်ိဳးေၾကာင္႕ ယခုေနေသာ အိမ္ေဂဟာေလးမွတပါး တျခားေသာ ေနရာသို႕ မေျပာင္းေရြ႔ရပါေစနဲ႕ ဘုရား ဟု ေလသံတိုးတိုးျဖင္႕ ဆုေတာင္းလိုက္မိသည္ ။ အိမ္ရွိလူအားလံုး၏ ဆႏၵကိုေတာ႕ ကၽြန္မ မသိပါ ။ ကၽြန္မကေတာ႕ ဒီအိမ္ေလးမွတျခားမည္သည္႕ေနရာကိုမွ မေျပာင္းေရြ႔လိုပါ ။ အဘယ္ေၾကာင္႕ဆိုေသာ္ ဤ ကြန္းခိုရာေလးကို ကၽြန္မသိပ္ျမတ္ႏိုးေနမိပါျပီ ။

ခိုင္ေလး ( ေရႊေတာင္ )

illustration - artist လင္းၿငိမ္

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။