Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Friday, August 9, 2013

အေျခခံပညာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္၏ လက္ရႇိသင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းအရာ အခ်ဳိ႕မႇာ မႇားယြင္းျခင္း၊ ေခတ္စနစ္ႏႇင့္ မေလ်ာ္ညီျခင္းမ်ား ရႇိေန

 
Myanma Light
အေျခခံပညာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္၏ လက္ရႇိသင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းအရာ အခ်ဳိ႕မႇာ မႇားယြင္းျခင္း၊ ေခတ္စနစ္ႏႇင့္ မေလ်ာ္ညီျခင္းမ်ား ရႇိေန

9/8/2013

အေျခခံပညာ က႑အတြက္ လက္ရႇိ အသံုးျပဳ သင္ၾကားေနေသာ အေျခခံပညာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္၏ သင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းအရာ အခ်ဳိ႕မႇာ မႇားယြင္းျခင္း၊ ေခတ္စနစ္ႏႇင့္ မေလ်ာ္ညီျခင္းမ်ား ရႇိေန၍ သင္႐ိုးပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို ေခတ္စနစ္ႏႇင့္အညီ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ အသံုးျပဳရန္ လိုအပ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း အေျခခံ ပညာက႑ ေလ့လာသံုးသပ္သူမ်ားက ဆိုသည္။

အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳ သင္ၾကားလ်က္ရႇိသည့္ လက္ရႇိ သင္႐ိုးျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားမႇာ ၁၉၈၅ ခုႏႇစ္မႇ စတင္ကာ ေနာက္ဆံုးေရးဆြဲ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ား ျဖစ္သည့္အတြက္ ပံုႏႇိပ္ထုတ္ေ၀ထားသည့္ ဘာသာရပ္ အခ်ဳိ႕၏ သင္႐ိုးမ်ားမႇာ ႏႇစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။

ဖြံ႕ၿဖိဳးၿပီး ႏိုင္ငံမ်ား၏ ပညာေရး စနစ္တြင္ ျပ႒ာန္းသင္႐ိုးမ်ားသည္ အမ်ားဆံုး ၁၀ ႏႇစ္တစ္ႀကိမ္ နည္းပညာ ေျပာင္းလဲမႈမ်ား ရႇိသည္ႏႇင့္အမွ် ေျပာင္းလဲျပင္ဆင္ ေရးဆြဲမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၾကသည္ဟု သိရသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ လက္ရႇိသင္ၾကား ေပးလ်က္ရႇိေနသည့္ အေျခခံပညာေက်ာင္း သင္႐ိုးမ်ားမႇာ အာဆီယံ အဆင့္ႏႇင့္အညီ ႏႇစ္စဥ္လိုအပ္ခ်က္အရ အဆင့္ျမႇင့္ ေရးဆြဲထားသည့္ သင္႐ိုးမ်ား ျဖစ္ေသာ္လည္း ျပ႒ာန္းစာအုပ္မ်ားမႇာ ႏႇစ္ေပါင္း၂၀ ေက်ာ္ၾကာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္မ်ား ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲလာသည့္ နည္းပညာ ေခတ္ႏႇင့္အညီ ပညာအရည္အေသြးအား လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္သင့္ေၾကာင္း ကုလသမဂၢဆိုင္ရာ ပညာေရး အၾကံေပးအရာရႇိ တစ္ဦးက သံုးသပ္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ဥပမာအားျဖင့္ တကၠသိုလ္၀င္တန္းအတြက္ သင္ၾကားရန္ ျပ႒ာန္းထားသည့္ ဓာတုေဗဒ ဘာသာရပ္ စာအုပ္၌ စာမ်က္ႏႇာ အမႇတ္ ၃၀၇၊ ေနာက္ဆက္တြဲ ၁ တြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ အဏုျမဴမ်ား (Atoms) ၏ အဓိပၸာယ္ ဖြင့္ဆိုခ်က္မႇာ မႇားယြင္းလ်က္ ရႇိေနေၾကာင္း၊ Atoms ၏ အဓိပၸာယ္ ဖြင့္ဆိုခ်က္တြင္ Atoms အား indivisible (ခြဲျခား၍မရ)ဟု အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆို ခဲ့ေသာ္လည္း Atoms ၏ ေပါင္းစပ္ဖြဲ႕စည္းမႈမ်ား ယႇဥ္တြဲေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုအခါ Atoms အား ထပ္ဆင့္ ခြဲျခားစိတ္ျဖာ၍ Proton၊ Neutron ႏႇင့္ Electron မ်ား ရရႇိႏုိင္ေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပသင္ၾကားသင့္ေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက ဆိုသည္။

''ျပ႒ာန္းစာအုပ္ပါ အခ်က္အလက္ တခ်ဳိ႕က မႇားယြင္းေဖာ္ျပ ထားတာကို ေတြ႕ရပါ တယ္။ အဲဒီေဖာ္ျပခ်က္ အမႇားေတြကို မျပင္ဆင္ဘဲနဲ႔ ဆက္ၿပီးသင္ၾကားမယ္ဆိုရင္ ဒီပညာရပ္ေတြကို အစဦး ေလ့လာၾကမယ့္ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြ အတြက္ အဓိပၸာယ္ ေကာက္ယူမႈေတြ၊ အသိအျမင္ေတြဟာ လြဲမႇားမႈေတြ ျဖစ္သြားေစႏိုင္မႇာ ျဖစ္ပါတယ္''ဟု သိပၸံႏႇင့္ နည္းပညာ ၀န္ႀကီးဌာန၊ ျမန္မာႏုိင္ငံ နည္းပညာ ပညာရႇင္အဖြဲ႕၊ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာသိန္းဦးဘိုးေစာက ေထာက္ျပ ေျပာဆိုခဲ့သည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံ ပုဂၢလိက ဆရာမ်ားအသင္းခ်ဳပ္၊ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာစိုး၀င္းဦးကလည္း ''သင္႐ိုးေတြက ေခတ္နဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္မႈ အားနည္းေနပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အာဆီယံႏုိင္ငံမ်ားရဲ႕ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္းေတြကို ေလ့လာသံုးသပ္ၿပီး ေခတ္နဲ႔ေလ်ာ္ညီတဲ့ မိမိႏုိင္ငံနဲ႔လည္း ကိုက္ညီတဲ့ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္းေတြ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔ လုိအပ္ေနပါၿပီ'' ဟု အၾကံျပဳ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္းမ်ားကို ျပန္လည္သံုးသပ္ျခင္းအား ပံုမႇန္ေဆာင္ရြက္မႈ မရႇိျခင္းတို႔ေၾကာင့္ သင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းမ်ားသည္လည္း ေခတ္ႏႇင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြမႈ အားနည္းေနသည့္ အတြက္ အဆုိပါ သင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုလည္း ေခတ္ႏႇင့္အညီ အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ျပဳစုရန္ ေဆြးေႏြးလ်က္ ရႇိေၾကာင္း ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။

''သင္႐ိုးပါ အေၾကာင္းအရာေတြကို ေခတ္နဲ႔အညီ အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ျပဳစုဖို႔ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္းေတြကို ငါးႏႇစ္တစ္ႀကိမ္ သို႔မဟုတ္ ခုနစ္ႏႇစ္တစ္ႀကိမ္ သို႔မဟုတ္ ၁၀ ႏႇစ္ တစ္ႀကိမ္ စသျဖင့္ ပံုမႇန္ျပန္လည္ သံုးသပ္ႏုိင္ဖို႔ အတြက္ ဥပေဒ ထည့္သြင္းျပ႒ာန္း ဖို႔ကိုလည္း ေဆြးေႏြးေနပါတယ္''ဟု ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ အဆင့္ျမင့္ အရာရႇိႀကီး တစ္ဦးက ဆိုသည္။

အေျခခံပညာ က႑တြင္ လက္ရႇိအသံုးျပဳ သင္ၾကားလ်က္ ရႇိေနေသာ စာအုပ္အတြင္း ဒီဇိုင္း႐ုပ္ပံုမ်ားမႇာ ေခတ္မမီျခင္းႏႇင့္ ထင္ရႇားမႈမရႇိျခင္း၊ လက္ရႇိ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္သည္ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ စိတ္၀င္စားမႈ အလြန္အားနည္းသည့္ ပံုႏႇိပ္မင္စာလံုးမ်ား အသံုးျပဳထားျခင္း၊ ႐ုပ္ပံုမ်ား၊ ေျမပံုမ်ား ထင္ရႇားမႈမရႇိျခင္း၊ အခ်ဳိ႕စာအုပ္ အရြယ္အစားမ်ားမႇာ ေသးငယ္လြန္းျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္မ်ားကို ေနာင္တြင္ ႐ိုက္ႏႇိပ္ထုတ္ေ၀ရာတြင္ ေရာင္စံု ႐ုပ္ပံုမ်ား ထည့္သြင္းျခင္း၊ ပညာေရးဌာနဆိုင္ရာ တာ၀န္ရႇိသူမ်ားႏႇင့္ ပံုႏႇိပ္သူမ်ား၊ ပံုႏႇိပ္ထုတ္ေ၀သူမ်ားႏႇင့္ ေတြ႕ဆံုညႇိႏႈိင္းကာ ေကာင္းမြန္ ထိေရာက္ေသာ စာအုပ္ရရႇိေရး ေဆာင္ရြက္ရန္၊ ႐ုပ္ပံုမ်ားကို ျပန္လည္ေရးဆြဲ ဒီဇိုင္းေဖာ္ရာတြင္ က်ား၊ မ ညီမွ်ေစေသာ ႐ုပ္ပံုမ်ားျဖစ္ရန္၊ အေျခခံပညာ သင္႐ိုးဌာနခြဲ အေနျဖင့္ ဌာနျပင္ပမႇ သင္႐ိုးဆိုင္ရာ ပညာရႇင္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထား ႏုိင္သည့္အျပင္ သင္႐ိုးေရးဆြဲမႈ အပိုင္းမႇ ပါ၀င္ခဲ့သည့္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားထံမႇ အၾကံဥာဏ္မ်ား ရယူရန္၊ ဆရာမ်ား၏ အရည္အေသြး၊ ဆရာ့လက္စြဲ စာအုပ္မ်ား၊ ေက်ာင္းသံုးပံုႏႇိပ္ စာအုပ္မ်ား အရည္အေသြးမ်ား တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရန္၊ စာအုပ္မ်ားသည္လည္း သင္တန္းသားမ်ားအတြက္ အားထားရေသာ စာအုပ္ျဖစ္ၿပီး အရည္အေသြး ေကာင္းမြန္ေစရန္၊ အာဆီယံႏုိင္ငံမ်ား၏ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္း မ်ားကိုလည္း ေလ့လာသံုးသပ္ၿပီး ေခတ္ႏႇင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစေရးအတြက္ လိုအပ္သလို ျပန္လည္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္ ၾကရန္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ဘက္စံုလႊမ္းျခံဳႏုိင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသံုးသပ္ေရးလုပ္ငန္း အစီရင္ခံစာတြင္လည္း အၾကံျပဳ ေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။