August 24, 2013 at 11:36pm
ေဒသေကာလိပ္ေတြမွာ သခ်ၤာနဲ႕ ဇီဝေဗဒ အဓိကေမဂ်ာ ႏွစ္ခုပဲရွိတယ္၊ ေဆးေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ ဇီဝေဗဒကိုယူ၊ အင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ သခ်ၤာကိုယူ၊ ေဒသေကာလိပ္ ၂ မွာက်ေနာ္က သခ်ၤာယူထားေတာ့ မနက္ ၇ နာရီေက်ာင္းတက္ရတယ္၊ မနက္ပိုင္းမတက္ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္၊
အတန္းထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြရလာတယ္၊ ဗဟန္းကေနေက်ာင္းလာတက္တဲ့ ဂစ္တာတီးတဲ့မိုးေက်ာ္၊ ေတာင္ႀကီးက ညီညီ (ကြယ္လြန္)၊ ပုသိမ္က ခင္ေမာင္စိုး၊ ျမင္းျခံက ေမာင္နီ...
ေနာက္ပိုင္း မိုးေက်ာ္ပါ အေဆာင္မွာဂစ္တာလာလာတီးတယ္၊ သူနဲ႕က်ေနာ္ ေက်ာင္းမွာအတြဲမ်ားလာတယ္၊ သူ ညဘက္အင္ၾကင္းေဆာင္ကိုဂစ္တာလာတီးရင္ ကိုဗစ္(ကိုဆလိုင္းဇာလ်မ္း) ပါ တခါတခါပါလာတတ္တယ္၊ အဲလိုညမ်ိဳးဆို ေဘ့စ္ဂစ္တာသမားႏွစ္ေယာက္ ကိုရဲနဲ႕ ကိုဗစ္တို႕ဆံုၾကတဲ့ညေတြ၊ သူတို႕လက္ေသြးၾကတာေတြ နားေထာင္မဝခဲ့ဘူး၊ မိုးေက်ာ္က လိဒ္ဂစ္တာသမားပီပီ ဂစ္တာကို ဆလိုက္ဒ္ ဆြဲၿပီးတီးတတ္တယ္၊ တိတ္ဆိတ္တဲ့အေဆာင္ညေတြမွာ ဂီတသံစဥ္ေတြနဲ႕မူးယစ္ၾကတဲ့အမွတ္တရညေတြပါ။
ကိုရဲ ၆မိုင္က ခရမ္းျပာလို႕လူသိမ်ားလာမယ့္ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ကိုေျပာင္းၿပီးလာေနေတာ့ က်ေနာ္နဲ႕အတူ မိုးေက်ာ္လည္း လိုက္လိုက္လည္တတ္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုရဲတို႕နဲ႕ မိုးေက်ာ္ သိပ္မတြဲျဖစ္ၾကပါဘူး...မိုးေက်ာ္က အဲဒီအခ်ိန္ ေတးပန္းခ်ီ (The Aces) မွာ တီးေနၿပီ။ ေမ စတူဒီယိုမွာ တီးျဖစ္တာမ်ားတယ္၊ တဂ်ဴတီကို ၇၅ က်ပ္ သူရတယ္၊ လၻက္ရည္တခြက္ ၁ က်ပ္၊ ဒူးယား ၃ လိပ္ ၁ က်ပ္ေခတ္။
ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္က ေရွ႕မ်က္ႏွာစာကႏွစ္ထပ္တိုက္ႀကီး၊ ေနာက္က သြပ္မိုး၊ ဝါးက်ဴထရံကာနဲ႕ ႏွစ္ထပ္ေဘာ္ဒါေဆာင္မွာ ကိုရဲက ေအာက္ထပ္က တခန္းမွာေနတယ္၊ အေဆာင္အေပၚထပ္ ညာဘက္အစြန္းခန္းမွာ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းက ဂစ္တာသမား ကိုေဇာ္ေဇာ္ေနတယ္၊ ေအာက္ထပ္ညာဘက္အစြန္အခန္းမွာ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ မဲဇာ၊ ေနာက္ဘယ္ဘက္ ကပ္ရက္အခန္းေတြဆက္သြားရင္ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ ကိုမ်ိဳးသန္႕ (သမန္းက်ား) ခုေတာ့ကြယ္လြန္သြားရွာၿပီ၊ ေနာက္ခု ရုပ္ရွင္ဒါရိုက္တာလုပ္ေနတဲ့ ကိုဟိန္းစိုး၊ ေနာက္ ကိုေနဝင္းနဲ႕ ကိုေမာင္ေမာင္တို႕အခန္း၊ ၿပီးရင္ ကိုရဲနဲ႕ ကိုတိုးတို႕အခန္း....တိုက္ႀကီးအေပၚထပ္မွာက ကိုထီး (စိုင္းထီးဆိုင္)တို႕ေနၾကတယ္၊ ကိုထီးနဲ႕က်ေနာ္မရင္းပါ၊ ေဘ့စ္တီးတဲ့ ကိုဂ်က္ (ေစာဂ်က္ဆင္)၊ လိဒ္တီးတဲ့ ကိုမ်ိဳးတို႕က် ေျပာမနာဆိုမနာရင္းႏွီးတယ္၊ အေဆာင္မႈးက ေဒၚျပံဳး အားလံုးနဲ႕တရင္းတႏီွးရွိၾကတယ္။
၁၉၈ဝ ထဲမွာပဲ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ကို ဘိုတင့္ (ရာျပည့္)၊ ရစ္ခ်တ္ (သက္ႏိုင္ဦး) တို႕ မၾကာမၾကာေရာက္လာၾကတယ္၊ ဘိုတင့္(ရာျပည့္)က သူနဲ႕ သက္ႏိုင္ဦး ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းထုတ္မယ့္အေခြ ၾကယ္ေၾကြခ်ိန္ညေလးတည အတြက္လံုးပမ္းေနတဲ့အခ်ိန္။
အေဆာင္မွာက်ေနာ္က အျမဲသူတို႕နဲ႕ေနေနေတာ့တာ၊ အိမ္နီးေပမယ့္ အိမ္လည္းျပန္ခ်င္မွျပန္တာ၊ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ပန္းခ်ီခန္းမမွာအိပ္တဲ့အခါအိပ္တယ္၊ ကိုတိုး၊ ကိုရဲ၊ ကိုေမာင္တို႕နဲ႕ တခ်ိဳ႕ရက္ေတြဆို ငွက္ေပ်ာသီးတလံုးနဲ႕ လၻက္ရည္တခြက္ဟာ တေန႕လံုးအတြက္ပဲ၊ တခါတေလ သေဘၤာသားတခ်ိဳ႕သားသမီးေတြက ကိုရဲတို႕ အုပ္စုကိုေလးစားလြန္းလို႕ဆိုၿပီး သူတို႕အိမ္ကို သူတို႕ကားနဲ႕ အလည္ေခၚျပဳစုတတ္တဲ့အခါေတြလည္းရွိတယ္၊ အဲလိုေန႕ဆို သူတို႕က က်ေနာ့ကိုပါ သူတို႕နဲ႕ေရာၿပီးတေလးတစား ဂစ္တာေတြထိုးထိုးေပးတတ္ၾကတယ္၊ မတီးတတ္ေပမယ့္ ခပ္တည္တည္ေရာေရာင္ေနလိုက္ရတဲ့အႀကိမ္ေပါင္းလည္းမနည္းေတာ့၊ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေမာင္၊ ကိုေနဝင္းတို႕က က်ေနာ့အေပၚ ညီငယ္လိုဆက္ဆံၾကတာလည္းပါပါတယ္၊ ဘယ္ေတာ့မွ မင္းနဲ႕ငါနဲ႕မေျပာၾကဘူး၊ ကိုယ္တို႕ သြားၾကမလို႕ မင္းေက်ာ္ခိုင္ လိုက္ခဲ့ပါလား..ဘာဘာညာညာေပါ့၊ အဲလိုက်ေနာ့အေပၚဆက္ဆံၾကတဲ့သူေတြပါ၊
တခါေတာ့ ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္း ဂစ္တာတီးသင္ရင္ေကာင္းမယ္ ဆိုၿပီးေျပာလာေတာ့ က်ေနာ္ကလည္း ဒါဆို ကိုရဲ ေနာက္သီခ်င္းေရးရင္ ေကာ့ဒ္ လြယ္လြယ္နဲ႕သံစဥ္ထည့္ေပး၊ ဒါဆိုဂစ္တာတီးသင္မယ္ ဆိုေတာ့ တကယ္ပဲ နဒီမဂၤလာသီခ်င္းနဲ႕ က်ေနာ့ကို သင္ေပးခဲ့ပါတယ္။
ေဒသေကာလိပ္ေတြမွာ သခ်ၤာနဲ႕ ဇီဝေဗဒ အဓိကေမဂ်ာ ႏွစ္ခုပဲရွိတယ္၊ ေဆးေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ ဇီဝေဗဒကိုယူ၊ အင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ သခ်ၤာကိုယူ၊ ေဒသေကာလိပ္ ၂ မွာက်ေနာ္က သခ်ၤာယူထားေတာ့ မနက္ ၇ နာရီေက်ာင္းတက္ရတယ္၊ မနက္ပိုင္းမတက္ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္၊
အတန္းထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြရလာတယ္၊ ဗဟန္းကေနေက်ာင္းလာတက္တဲ့ ဂစ္တာတီးတဲ့မိုးေက်ာ္၊ ေတာင္ႀကီးက ညီညီ (ကြယ္လြန္)၊ ပုသိမ္က ခင္ေမာင္စိုး၊ ျမင္းျခံက ေမာင္နီ...
ေနာက္ပိုင္း မိုးေက်ာ္ပါ အေဆာင္မွာဂစ္တာလာလာတီးတယ္၊ သူနဲ႕က်ေနာ္ ေက်ာင္းမွာအတြဲမ်ားလာတယ္၊ သူ ညဘက္အင္ၾကင္းေဆာင္ကိုဂစ္တာလာတီးရင္ ကိုဗစ္(ကိုဆလိုင္းဇာလ်မ္း) ပါ တခါတခါပါလာတတ္တယ္၊ အဲလိုညမ်ိဳးဆို ေဘ့စ္ဂစ္တာသမားႏွစ္ေယာက္ ကိုရဲနဲ႕ ကိုဗစ္တို႕ဆံုၾကတဲ့ညေတြ၊ သူတို႕လက္ေသြးၾကတာေတြ နားေထာင္မဝခဲ့ဘူး၊ မိုးေက်ာ္က လိဒ္ဂစ္တာသမားပီပီ ဂစ္တာကို ဆလိုက္ဒ္ ဆြဲၿပီးတီးတတ္တယ္၊ တိတ္ဆိတ္တဲ့အေဆာင္ညေတြမွာ ဂီတသံစဥ္ေတြနဲ႕မူးယစ္ၾကတဲ့အမွတ္တရညေတြပါ။
ကိုရဲ ၆မိုင္က ခရမ္းျပာလို႕လူသိမ်ားလာမယ့္ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ကိုေျပာင္းၿပီးလာေနေတာ့ က်ေနာ္နဲ႕အတူ မိုးေက်ာ္လည္း လိုက္လိုက္လည္တတ္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုရဲတို႕နဲ႕ မိုးေက်ာ္ သိပ္မတြဲျဖစ္ၾကပါဘူး...မိုးေက်ာ္က အဲဒီအခ်ိန္ ေတးပန္းခ်ီ (The Aces) မွာ တီးေနၿပီ။ ေမ စတူဒီယိုမွာ တီးျဖစ္တာမ်ားတယ္၊ တဂ်ဴတီကို ၇၅ က်ပ္ သူရတယ္၊ လၻက္ရည္တခြက္ ၁ က်ပ္၊ ဒူးယား ၃ လိပ္ ၁ က်ပ္ေခတ္။
ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္က ေရွ႕မ်က္ႏွာစာကႏွစ္ထပ္တိုက္ႀကီး၊ ေနာက္က သြပ္မိုး၊ ဝါးက်ဴထရံကာနဲ႕ ႏွစ္ထပ္ေဘာ္ဒါေဆာင္မွာ ကိုရဲက ေအာက္ထပ္က တခန္းမွာေနတယ္၊ အေဆာင္အေပၚထပ္ ညာဘက္အစြန္းခန္းမွာ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းက ဂစ္တာသမား ကိုေဇာ္ေဇာ္ေနတယ္၊ ေအာက္ထပ္ညာဘက္အစြန္အခန္းမွာ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ မဲဇာ၊ ေနာက္ဘယ္ဘက္ ကပ္ရက္အခန္းေတြဆက္သြားရင္ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ ကိုမ်ိဳးသန္႕ (သမန္းက်ား) ခုေတာ့ကြယ္လြန္သြားရွာၿပီ၊ ေနာက္ခု ရုပ္ရွင္ဒါရိုက္တာလုပ္ေနတဲ့ ကိုဟိန္းစိုး၊ ေနာက္ ကိုေနဝင္းနဲ႕ ကိုေမာင္ေမာင္တို႕အခန္း၊ ၿပီးရင္ ကိုရဲနဲ႕ ကိုတိုးတို႕အခန္း....တိုက္ႀကီးအေပၚထပ္မွာက ကိုထီး (စိုင္းထီးဆိုင္)တို႕ေနၾကတယ္၊ ကိုထီးနဲ႕က်ေနာ္မရင္းပါ၊ ေဘ့စ္တီးတဲ့ ကိုဂ်က္ (ေစာဂ်က္ဆင္)၊ လိဒ္တီးတဲ့ ကိုမ်ိဳးတို႕က် ေျပာမနာဆိုမနာရင္းႏွီးတယ္၊ အေဆာင္မႈးက ေဒၚျပံဳး အားလံုးနဲ႕တရင္းတႏီွးရွိၾကတယ္။
၁၉၈ဝ ထဲမွာပဲ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ကို ဘိုတင့္ (ရာျပည့္)၊ ရစ္ခ်တ္ (သက္ႏိုင္ဦး) တို႕ မၾကာမၾကာေရာက္လာၾကတယ္၊ ဘိုတင့္(ရာျပည့္)က သူနဲ႕ သက္ႏိုင္ဦး ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းထုတ္မယ့္အေခြ ၾကယ္ေၾကြခ်ိန္ညေလးတည အတြက္လံုးပမ္းေနတဲ့အခ်ိန္။
အေဆာင္မွာက်ေနာ္က အျမဲသူတို႕နဲ႕ေနေနေတာ့တာ၊ အိမ္နီးေပမယ့္ အိမ္လည္းျပန္ခ်င္မွျပန္တာ၊ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ပန္းခ်ီခန္းမမွာအိပ္တဲ့အခါအိပ္တယ္၊ ကိုတိုး၊ ကိုရဲ၊ ကိုေမာင္တို႕နဲ႕ တခ်ိဳ႕ရက္ေတြဆို ငွက္ေပ်ာသီးတလံုးနဲ႕ လၻက္ရည္တခြက္ဟာ တေန႕လံုးအတြက္ပဲ၊ တခါတေလ သေဘၤာသားတခ်ိဳ႕သားသမီးေတြက ကိုရဲတို႕ အုပ္စုကိုေလးစားလြန္းလို႕ဆိုၿပီး သူတို႕အိမ္ကို သူတို႕ကားနဲ႕ အလည္ေခၚျပဳစုတတ္တဲ့အခါေတြလည္းရွိတယ္၊ အဲလိုေန႕ဆို သူတို႕က က်ေနာ့ကိုပါ သူတို႕နဲ႕ေရာၿပီးတေလးတစား ဂစ္တာေတြထိုးထိုးေပးတတ္ၾကတယ္၊ မတီးတတ္ေပမယ့္ ခပ္တည္တည္ေရာေရာင္ေနလိုက္ရတဲ့အႀကိမ္ေပါင္းလည္းမနည္းေတာ့၊ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေမာင္၊ ကိုေနဝင္းတို႕က က်ေနာ့အေပၚ ညီငယ္လိုဆက္ဆံၾကတာလည္းပါပါတယ္၊ ဘယ္ေတာ့မွ မင္းနဲ႕ငါနဲ႕မေျပာၾကဘူး၊ ကိုယ္တို႕ သြားၾကမလို႕ မင္းေက်ာ္ခိုင္ လိုက္ခဲ့ပါလား..ဘာဘာညာညာေပါ့၊ အဲလိုက်ေနာ့အေပၚဆက္ဆံၾကတဲ့သူေတြပါ၊
တခါေတာ့ ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္း ဂစ္တာတီးသင္ရင္ေကာင္းမယ္ ဆိုၿပီးေျပာလာေတာ့ က်ေနာ္ကလည္း ဒါဆို ကိုရဲ ေနာက္သီခ်င္းေရးရင္ ေကာ့ဒ္ လြယ္လြယ္နဲ႕သံစဥ္ထည့္ေပး၊ ဒါဆိုဂစ္တာတီးသင္မယ္ ဆိုေတာ့ တကယ္ပဲ နဒီမဂၤလာသီခ်င္းနဲ႕ က်ေနာ့ကို သင္ေပးခဲ့ပါတယ္။
အေဆာင္မွာ ကိုေမာင္သီခ်င္းတပုဒ္ေရးေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ၊ ဂစ္တာကို Classic တိးကြက္ေတြစမ္းစမ္းၿပီးရွာရင္း ေမရယ္....အနားလာပါကြယ္.....အရိုးသားဆံုးေျပာရရင္....(အဲဒီအခ်ိန္ သီခ်င္းေခါင္းစဥ္မသိေသးဘူး) ေနာက္မွ ဒ႑ာရီ လို႕ သူေခါင္းစဥ္ေျပာျပတာ၊ ကိုေမာင္ က်ေနာ္ၾကည့္ေနတာ ဒီသီခ်င္းေရးေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ အရိုးသားဆံုးေျပာရရင္ ကေနကို ဆက္မတက္ေတာ့ဘူး လို႕သူ႕ေျပာေတာ့ ရီၿပီး သီခ်င္းေကာင္းတပုဒ္ဆိုတာဒီလိုပဲ...တဲ့၊ အဲဒါကို ကိုေနဝင္းၾကားေတာ့ မင္းေက်ာ္ခိုင္ေရ..ကိုယ္ေျပာျပမယ္၊ အတတ္ပညာနဲ႕ အႏုပညာဆိုတာရွိတယ္၊ အတတ္ပညာဆိုတာက ႏိုင္ငံျခားသီခ်င္းတပုဒ္ကို ေကာ္ပီသီခ်င္းလုပ္မယ္ဆိုရင္ သူ႕သံစဥ္ရွိၿပီးသားမို႕ ကိုယ္တတ္ထားတဲ့ စကားလံုးၾကြယ္ဝမႈေတြကို သံစဥ္အတိုင္းလိုက္ထည့္သြားတာပဲ၊ ၾကာလွ နာရီဝက္ေပါ့ သီခ်င္းတပဒ္ကို၊ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္၊ ကိုယ္ပိုင္စာသားနဲ႕က်ေတာ့ တရက္ၾကာခ်င္ၾကာမယ္၊ တႏွစ္ၾကာခ်င္ၾကာမယ္ အခ်ိန္ကာလ သတ္မွတ္လို႕မရဘူးေလ၊ တန္ဘိုးလည္းျဖတ္လို႕မရဘူး..အဲဒါ အႏုပညာပဲ လို႕ရွင္းျပတယ္။
ဒီလိုနဲ႕ တရက္ ကိုရဲတို႕အခန္းမွာက်ေနာ္တို႕ စုထိုင္ေနၾကတုန္း မိုးေက်ာ္က သူ႕မိတ္ေဆြတေယာက္နဲ႕ ေရာက္လာတယ္၊ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေနဝင္း၊ ကိုေမာင္တို႕နဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးတယ္၊ သူကေတာ့ တျခားသူမဟုတ္၊ တခ်ိန္မွာ ေအာင္ျမင္တဲ့ေတးသံရွင္၊ ေတာ္လွန္ေရးဂီတသမားျဖစ္လာမယ့္ မြန္းေအာင္ (Dennis) ပါပဲ....။
(မင္းေက်ာ္ခိုင္)
ဆက္ပါဦးမည္
http://www.lubo601.com/2013/08/blog-post_8591.html#moreဒီလိုနဲ႕ တရက္ ကိုရဲတို႕အခန္းမွာက်ေနာ္တို႕ စုထိုင္ေနၾကတုန္း မိုးေက်ာ္က သူ႕မိတ္ေဆြတေယာက္နဲ႕ ေရာက္လာတယ္၊ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေနဝင္း၊ ကိုေမာင္တို႕နဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးတယ္၊ သူကေတာ့ တျခားသူမဟုတ္၊ တခ်ိန္မွာ ေအာင္ျမင္တဲ့ေတးသံရွင္၊ ေတာ္လွန္ေရးဂီတသမားျဖစ္လာမယ့္ မြန္းေအာင္ (Dennis) ပါပဲ....။
(မင္းေက်ာ္ခိုင္)
ဆက္ပါဦးမည္
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။