Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Sunday, October 13, 2013

ေအာင္ျမင္တဲ့ ေရာ့ခ္ဂစ္တာသမား အမ်ားအျပားကို ေမြးထုတ္ေပးခဲ့တဲ့ ဆရာကိုညီညီေထြး

We Love Music with Andrew Aung and 3 others
ေအာင္ျမင္တဲ့ ေရာ့ခ္ဂစ္တာသမား အမ်ားအျပားကို ေမြးထုတ္ေပးခဲ့တဲ့ ဆရာကိုညီညီေထြးနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး အြန္လိုင္းေပၚမွာ မွတ္တမ္းမွတ္ရာ အားနည္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက ေရာ့ခ္၊မက္တယ္ လမ္းေၾကာင္းကို ျပန္ၾကည့္ရင္ သူ႕ကိုခ်န္လွပ္ထားလို႕ မရပါဘူး။ ဒီလိုအပ္ခ်က္ေလးကို ျဖည့္စည္းေပးခ်င္လို႕ ကိုညီညီေထြးနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့အခ်က္အလက္ေတြ အင္တာဗ်ဴး အပိုင္းအစေတြကို စုစည္း ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

အမည္ရင္း - ညီညီေထြး
မိဘ - ဦးလွေအာင္၊ ေဒၚလွၾကည္
ေမြးသကၠရာဇ္ - ၁၈/၉/၁၉၆၈
ေမြးရပ္ဇာတိ - သု၀ဏၰ၊ ရန္ကုန္။
စတင္တီးခတ္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ - ၁၉၇၅
စတင္တီးခတ္ခဲ့သည့္ စီးရီးမ်ား - ေဒါန၊ အာရာဖတ္ ( မွတ္ခ်က္- ကၽြန္ေတာ့္အထင္ ႏိုင္းအာရာ)
စတင္လက္တြဲ တီးခတ္ခဲ့သည့္ ပူးတြဲ Player မ်ား - တူးတူး (လမ္း၅၀) ၊ ဆရာကိုမ်ိဳးျမင့္ေအာင္၊ ဂ်က္ဖရီ၊ ေဇာ္မ်ိဳးေအ။ (သု၀ဏၰ)၊ ခင္ေအာင္ခ်ိဳ (သု၀ဏၰ)၊ ရစ္ခ်တ္၊ ေက်ာ္ဆန္း အပါအ၀ငင္ ေနရာမရခဲ့ေသာ ဂီတသမားမ်ား။
စတင္တီးခတ္ခဲ့သည့္ Studio - May. Hi-Star
မွတ္မွတ္ရရ အျဖစ္ဆံုး Show ပြဲ - ပ်ဥ္းမနားႏွစ္က်ိပ္ရွစ္ဆူ ဘုရားပြဲ။
အၾကိဳက္ဆံုး Music - Metal
မၾကိဳက္ဆံုး Music - C,Am , F , G
အၾကိဳက္ဆံုး ဂစ္တာအမ်ိဳးအစား - Ibanez, Jem.

သင္ဆရာ၊ျမင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာနဲ႕ က်င့္ခဲ့တဲ့ Lesson - သင္ဆရာမ်ား၊ ကိုထြန္းျမင့္ေအာင္၊ ကိုမ်ိဳးျမင့္ေအာင္၊ ကိုေသာင္းျမင့္ေအာင္၊ ကိုျငိမ္းဦး။ ျမင္ဆရာမ်ား၊ Joe Satriani. Steve Vai , Malmsteen.

မျဖစ္မေန လုပ္ရမည့္ ေန႕စဥ္ေလ့က်င့္ခန္း
- တရားထိုင္ျခင္း။

Guitar သမားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ သိထား တတ္ထားသင့္တယ္ထင္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို ကိုယ့္အျမင္ဘက္ကေန ေျပာပါဦး။
- နားေကာင္းရမယ္။

သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို Arrangement လုပ္တ့ဲေနရာမွာ ကိုယ့္ဘက္က ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားရမယ့္ အေနအထားေတြ ေျပာပါဦး။
-Music Style ေတြကို ေလ့လာထားတာ ပိုေကာင္းလိမ့္မယ္။

Guitar နဲ႕ပတ္သက္ျပီး ေလ့က်င့္ခဲ့တဲ့ေနရာမွာ ခက္ခက္ခဲခဲ အျဖစ္ဆံုး Technique ေတြရွိရင္ ျပန္ေျပာပါဦး။
-ၾကိဳးတြန္းေနရင္း W/ Bar ကိုေနာက္ျပန္ဆြဲတာ အခက္ခဲဆံုးပဲ။ Pantera အဖြဲ႕ရဲ႕ Cemetery Gate ကိုတီးၾကည့္ရင္ သိလိမ့္မယ္။

ပညာလ်ိဳတယ္ဆိုတဲ့ အသံုးအႏႈန္းနဲ႕ ရင္းႏွီးပတ္သက္ခဲ့ဖူးပါသလား။
-No

Teamwork ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ဘယ္လိုနားလည္လက္ခံပါသလဲ။
-တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေကာင္းကြက္ ဆုိးကြက္ေတြကို သံုးသပ္ရင္းနဲ႕ သီခ်င္းေတြ ျဖစ္လာတာ။

Studio နဲ႕ Stage Show ႏွစ္ခုရဲ႕ ကြာျခားတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြကို ျပန္ေျပာပါဦး။
-Studio က ေသသပ္ဖို႕လိုတယ္။ မွားရင္ ျပန္တီးလို႕ရတယ္ ။ Show ကေတာ့ မွားရင္ အရွက္ကြဲမယ္။

အေရွ႕တိုင္း Note နဲ႕ အေနာက္တိုင္း notes ႏွစ္ခုကို ဘယ္ဟာပိုအားသန္ပါသလဲ။
-Pucca Notes

4/4 3/4 6/4 7/4 9/8 စတဲ့ Timing ေတြအေပၚမွာ နားလည္တီးခတ္ဖန္တီးႏိုင္ဖို႕ ဘာေတြလိုအပ္မယ္ ထင္သလဲ။
-Dream Theater ,Rush , Vai ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ေလ့က်င့္ပါ။

ကိုယ္ပိုင္ဟန္တစ္ခုကို Creation လုပ္ဖို႕ဘာေတြကို ဘယ္ေလာက္အထိ Crazy ျဖစ္ခဲ့ရမယ္ ထင္သလဲ။
-ကုိယ္ႏွစ္သက္တဲ့ Music Style တစ္ခုကိုမွီျငမ္းပါ။

Metronome (Dr Beat) ထဲ ၀င္ေအာင္မတီးႏိုင္လို႕ Studio စ၀င္တ့ဲ ရက္မွာ စိတ္ေလေနတဲ့ လူငယ္ေတြ အတြက္ ဘာမ်ားေျပာဦးမလဲ။
-စိတ္မပ်က္ပါနဲ႕ ငါတို႕တုန္းက (DrBeat) နဲ႕ ရန္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ရက္ေတြ အမ်ားၾကီးပါ။

6 Strings. 7 Strings. 12 Strings စတ့ဲ ဂစ္တာေတြရဲ႕ တီးခတ္ပံု၊ ၾကိဳးညွိပံု ကြာျခားမႈေတြကို မသိေသးတဲ့ လူငယ္ေတြအတြက္ ျပန္ေျပာပါဦး။
- လူငယ္ေတြ Pucca Notes ကိုေလ့လာပါ။ Guitar Finger Board ရဲ႕အသံေတြကို က်က္ထားပါ။

ဂစ္တာစက်င့္တဲ့ လူငယ္ေတြမွာ ဘယ္လက္နဲ႕ညာလက္ မညီညြတ္မႈေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ အဲဒါကို ဘယ္လို အၾကံေပးခ်င္လဲ။
- ဘယ္လိုမွ အၾကံမေပးခ်င္ပါဘူး။ ဂစ္တာကို မ်ားမ်ားတီး စနစ္တက်တီး အပ်င္းမထူနဲ႕။

အေၾကာင္းတစ္ခုေၾကာင့္ Guitar Effect ဆိုတာၾကီးနဲ႕ ရင္းႏွီးခြင့္ မရလို႕ သိခ်င္ေနတဲ့ ဂစ္တာ crazy လူငယ္တစ္ေယာက္အတြက္ ဘယ္လုိေ၀မ်ွ ေပးႏိုင္မလဲ။
- ကိုညီညီေထြး အိမ္ကိုလာခဲ့။

ဂစ္တာနဲ႕ တြဲတီးရတဲ့ AMp ေတြရဲ႕ သေဘာသဘာ၀ကို တစ္ဆင့္ ျပန္ေျပာပါဦး။
- Marshall Amp ကုိ အရမ္းၾကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္ Amp မဆို တီးၾကည့္သင့္တယ္။ ဓါတ္လိုက္တဲ့ Amp ေတြလည္းရွိပါတယ္။ အဲဒီလို Amp ဆိုရင္ ပါ၀ါၾကိဳးကို ေျပာင္းျပန္လွန္ ။ မရရင္ သားေရဖိနပ္စီး။

ေနာက္ကေနပဲ ပ့ံပိုးေပးရတဲ့ Player တစ္ေယာက္ဘ၀မွာ ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ သာယာမႈ (သို႕မဟုတ္) မသာယာမႈေတြ ျပန္ေျပာပါဦး။
- Show တီးတိုင္း အသားကုန္တီးမိေတာ့ အဆိုသမားေတြက မေက်နပ္ဘူး။

အလၤကာကေနတစ္ဆင့္ ခင္ဗ်ားလို လမ္းေၾကာင္းကိုပဲ ဆက္ေလ်ွာက္မယ္ဆိုတဲ့ လူငယ္ေနာက္ေပါက္ေတြ အတြက္ စကားလက္ေဆာင္ေပးပါဦး။
- င့ါညီတို႕ မင္းတို႕ အခုလုပ္ေနၾကတာေတြ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။

WD-40 ‪#‎အလၤကာဂီတဂ်ာနယ္‬

အဆိုေတာ္အသားေပးတဲ့ေခတ္

စထြက္လာေတာ့ Big Bag အဖဲြ႔။
ေနာက္ေတာ့ Big Bag (က်ားေပါက္)။
သိပ္မႀကာပါဘူး က်ားေပါက္(Big Bag) ဆိုျပီး အဆိုေတာ္ နာမည္က ေရွ႕ထြက္လာတယ္။
ဒါက ဥပမာအေနနဲ႔ ေျပာတာပါ။ ပရိသတ္ကလည္း အဆိုေတာ္ကိုပဲ ၾကည့္ျပီး အားေပးတာေလ။
ရိူးပြဲေတြမွာလည္း အဆိုေတာ္ေတြရဲ႕ နာမည္ေတြကိုသာ ေအာ္ဟစ္ အားေပးၾကတာကိုပဲ ေတြ႔ရတာ မ်ားပါတယ္။

တီး၀ိုင္းတခုမွာပါ၀င္တဲ့ တျခား အႏုပညာသမားေတြျဖစ္တဲ့ ဂစ္တာသမား၊ ဒရမ္သမားေတြကို အားေပးမႈက ကြာျခားပါတယ္။

ဒီလုိျဖစ္ေနေပမဲ့ တီး၀ိုင္းတခုမွာပါ၀င္တဲ့ တျခားေသာအႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕ေနရာကိုေတာ့ ေမ့ထားလို႔ မရပါဘူး။

ဒါေပမ့ဲ့လည္း ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ အဆိုေတာ္ အသားေပး တဲ့ေခတ္ျဖစ္ေနေတာ့ Big Bag ကေန က်ားေပါက္ ဆိုတဲ့ အဆိုေတာ္ နာမည္ကသာ ေရပန္းစားျပီးေတာ့ တီး၀ိုင္း ရဲ႕နာမည္ကေတာ့ မွိန္ေဖ်ာ့သြားပါေတာ့တယ္။

“လူငယ္တီး၀ိုင္းအဖြဲ႔ေတြ ထြက္လာႏိုင္တာ ေကာင္းတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အားေပးတယ္။ အဲလိုျဖစ္လာေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ေျမွာက္ေပးတယ္။ Antibiotic ၊ Big Bag၊ Reason၊ Wanted၊ Idiod စတဲ့ လူငယ္ အဖြဲ႔ေတြ ထြက္လာၾကတာ ေကာင္းတယ္၊
ဒါေပမဲ့ အဖြဲ႔ နာမည္က ၾကာရင္ ေပ်ာက္သြားျပီး အဆိုေတာ္ တဦးတည္းရဲ႕ နာမည္ကသာ ေရွ႕ေရာက္လာတာ သိပ္မေကာင္းဘူး၊ ကမၻာမွာလည္း ရွိပါတယ္၊ Metallica အဖြဲ႔မွာ ဆိုရင္ အဆိုေတာ္ James hetfield သူေနရာမွာ ပဲသူ ရွိတယ္ေလ အဆိုေတာ္ျဖစ္လ႔ို ပိုျပီး အသာရတယ္ဆိုတာမ်ိဳး မရွိပါဘူး” လို႔ ဂစ္တာပေလယာတဦးျဖစ္တဲ့ ဆရာ ညီညီေထြးကေျပာပါတယ္။

ညီညီေထြး(Metal Guitarist) ဆိုတာ ၆ႏွစ္သား ကတည္းက ဂစ္တာကို စတင္ တီးခတ္သူ တဦး ျဖစ္ ျပီး ၁၉၈၈ ခုႏွစ္မွာ စတင္ျပီး ဂစ္တာသင္တန္းေတြကို ဖြင့္လွစ္ခဲ့သူတဦး ျဖစ္ပါတယ္။

“သင္တန္းမွာ အုပ္စုႏွစ္ခု ကြဲ တယ္၊ သီခ်င္း အရမ္းဆိုခ်င္တဲ့သူနဲ႔ ဂစ္တာတီးခ်င္တဲ့သူ ဆိုျပီးေတာ့ ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့သူက ရာခိုင္ႏူန္းအရေျပာရင္၃း၂ေလာက္ရွိေတာ့၊ သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့သူကပိုမ်ားေနတဲ့သေဘာ့ေပါ့” လို႔
အမွတ္ ၁၅၂ ျမန္မာ့ ဂုဏ္ရည္လမ္း၊ မဂၤလာေတာင္ညြန္႔ျမိဳ႕နယ္မွာ ဂစ္တာသင္တန္း ဖြင့္ထားတဲ့ ဆရာညီညီေထြးက ဆိုပါတယ္။

ဟုတ္မွာပါ အားေပးမႈခံရတာ၊ အက်ိဳးအျမတ္ရတာက အဆိုေတာ္က ပိုမ်ားပါတယ္။
ေခတ္ကလည္း ဂီတ တီး၀ိုင္းတခုမွာ အဆိုေတာ္ကို အသားေပးေနတဲ့ေခတ္ ဆိုေတာ့ ဂီတ ၀ါသနာပါတဲ့ လူငယ္ေတြထဲမွာလည္း အဆို ေတာ္ျဖစ္ခ်င္ေနတဲ့ သူေတြက ပိုမ်ားေနပါတယ္။

“Chanal 7 တို႔ ဘာတို႔မွာ လာေနတဲ့ အစီစဥ္ေတြမွာလည္း သီခ်င္းဆိုျပိဳင္ပြဲေတြပဲ ရွိတယ္၊ အတီးပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အစီစဥ္ေတြ၊ ျပိဳင္ပြဲမ်ိဳးေတြ မရွိဘူး၊ အဲဒါေတြကိုလည္းျပင္ေစခ်င္တယ္”
လုိ႔ ဆရာညီညီေထြးက လက္ရွိ ဂီတေလာကမွာ အတီးသမားေတြ အားနည္းေနလုိ႔ မီဒီယာေတြရဲ႕ပံပိုးမႈေတြ လိုအပ္တဲ့အေၾကာင္းကို ေျပာပါတယ္။

“မီဒီယာအပိုင္းကေန ပရိသတ္ကို အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး နားေထာင္တတ္ေအာင္၊ အဆင့္ ျမင့္ျမင့္ ခံစားတက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ ေပးသင့္တယ္” လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။

“ျမန္မာ့အသံ ဦးသန္းျမင့္ရဲ႕ ကမၻာ့ဂီတ ဆိုတဲ့ အစီစဥ္ကို ငယ္ငယ္က ေရဒီယိုကေန နားေထာင္ခဲ့ရတာ၊ အဲဒီလိုအစီစဥ္ေတြ ရွိသင့္တယ္၊
အခု ရုပ္သံမီဒီယာလိုင္းေတြလည္း တိုးတက္လာတယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရွိ မီဒီယာ အေနနဲ႔ ေၾကာ္ျငာရရင္ျပီးေရာ ဆိုျပီး လုပ္ေနတာမ်ိဳးက မေကာင္းဘူး” လုိ႔ ဆရာညီညီေထြးက ေျပာလုိက္ပါတယ္။
blog.irrawaddy.org

‪#‎NyiNyiHtwe‬ ‪#‎Rock‬ ‪#‎Metal‬ ‪#‎Interview

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။