ေျပာစမွတ္ဆန္းတဲ့ ေတာဇာတ္လမ္း
Byဂ်က္ကြမ္းၿခံကုန္း
(တစ္)
ေျပာရရင္ အဖိတ္ၾကားခံရလို႔သာ ေရွ႕ဆံုးတန္းက ထုိင္ခံုမွာ ဟန္က်ပန္က်ထိုင္ၿပီး တိရစၧာန္ ဇာတ္ခံုႀကီးရွိရာဆီကို ႐ႈစားေနရ ဘိလင့္ေစကာမူ ကြၽႏ္ုပ္ဂ်က္အ ေနနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ဆုိသလုိ အဟုတ္ထြက္ၿပီး ျပန္လာခဲ့ခ်င္တာက ေတာ့ အမွန္တကယ္ပဲခင္ဗ်။ တိရစၧာန္ ျပည္ဖံုးကားႀကီးကို စတင္ကာ မ,စဥ္အခိုက္မွာက တည္းက အဲသသည့္တိရစၧာန္ ဇာတ္္ခံုႀကီးကို ဂ်က္က မၾကည့္ခ်င္ေတာ့တာပါ။
ႀကံဳေတာင့္ႀကံဳခဲ စံုနံ႔သာၿမိဳင္ ေတာႀကီးထဲ၌ ခင္းက်င္းျပသအံ့ လတၱံ႔ေသာ ‘‘ေတာပြဲ’’သို႔ ႂကြ ေရာက္႐ႈစားအားေပးေတာ္မူပါ ရန္တဲ့။ တိရစၧာန္အသီးသီးတုိ႔က မိမိတုိ႔ တတ္စြမ္းရာ အႏုပညာမ်ား နဲ႔ တင္ဆက္ေဖ်ာ္ေျဖသမႈျပဳရန္ ရည္သန္ထားပါေသာေၾကာင့္ အ ေဆြလူသားအေနႏွင့္ ‘‘ေတာပြဲ’’ ကို ႐ႈစားရန္ တိရစၧာန္ဇာတ္ခံုေရွ႕ ေမွာက္သို႔ လာေရာက္ေစလိုသည့္ အေၾကာင္းတဲ့ခင္ဗ်။
သြားရတာေပါ့ ညႀကီးမိုး ခ်ဳပ္။ လုပ္တာက ျမက္ခင္းျပင္ ႀကီးထဲမွာ။ ဇာတ္ခံုနဲ႔ ဘာနဲ႔။ မီး စက္ေတြ ဘာေတြေမာင္းလို႔။ ဧည့္ပရိသတ္ တိရစၧာန္ထုႀကီး ထိုင္ၾကည့္ဖို႔ရာ ခ်ေပးထားတဲ့ သစ္တံုးအတိုကေလးေတြက ျမက္ခင္းျပင္တစ္ခုလံုးမွာျပ ည့္လုိ႔။ ဂ်က္လို အေရးတႀကီးလူတခ်ိဳ႕နဲ႔ တိရစၧာန္ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေရွ႕ဆံုးတန္းမွာ ဦးေသွ်ာင္ေျမေခြးတုိ႔အဖြဲ႕ နဲ႔အတူ တူ ကြၽန္းကုလားထိုင္ႀကီးေတြ ဘာေတြနဲ႔ေပါ့။ စားစရာေသာက္ စရာေတြတင္ထားတဲ့ စားပြဲခံုေတြ ဘာေတြနဲ႔ေပါ့။
အဲသည့္ ‘‘ေတာပြဲ’’ထဲကေန စၿပီး ထုိင္မိတဲ့အခ်ိန္ကစလို႔ ႐ႈစား သူဂ်က္ထြက္ေျပးခ်င္မိတာပါ။
(ႏွစ္)
ေျပာရရင္ ေအာ္ပရာအစမွာ ကတည္းက ေတာ္ပါဟလို႔ ဂ်က္ စိတ္ထဲက ေရရြတ္မိလုိက္ခဲ့ပါၿပီ။ ေအာ္ပရာနဲ႔ နာမည္က ‘‘ျမစ္ေဘး က အခ်စ္ေတး’’တဲ့။
ဖ်ံႏွစ္ေကာင္ ငါးၾကင္းႀကီး ကို လုေနတဲ့ ျမင္ကြင္းကို စျပ သဗ်။ ေနာက္ခံပိတ္ကားႀကီးက လည္း ျမစ္ကမ္းနံေဘး႐ႈခင္းနဲ႔ ဘာနဲ႔ဆုိေတာ့ အေတာ့္ကိုၾကည့္ ေကာင္းပါတယ္။ အဲ.. ေနာက္ ေတာ့ ေျမေခြးထြက္လာတဲ့အခန္း။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ငါးၾကင္းကို အ တင္းလု။ ေနာက္ေတာ့ ေျမေခြးကို ခြဲေပးဖို႔ ေတာင္းဆို။ ေျမေခြးက ဒိုင္မလုပ္ပါရေစနဲ႔လို႔ ေတာင္း ပန္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ခြဲတမ္းခ်ေပးဖို႔ ဇြတ္အပူကပ္။ အႏို႔ေၾကာင့္ ေျမ ေခြးက မတတ္သာေတာ့ဘဲ ႏွစ္ ပိုင္းပိုင္းဖို႔လုပ္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က သံုးပိုင္းပိုင္းဖို႔ အတင္းေတာင္းဆုိ။ ေျမေခြးခမ်ာ မတတ္သာဘဲ ငါး ၾကင္းကို သံုးပိုင္းပိုင္းေပးခဲ့ရ။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္တို႔ အၿမီးပိုင္းကို တစ္ေကာင္၊ ေခါင္းပိုင္းကို တစ္ ေကာင္ ေကာက္ယူၿပီးတဲ့သကာ လ အလယ္ပိုင္းကို ေျမေခြးသခင္ ယူေတာ္မူပါလို႔ ေတာင္းဆို။ ေျမ ေခြးက ျငင္းဆန္က ထြက္ေျပးဖို႔ လုပ္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ေျမေခြးကို ဝိုင္းညႇပ္ကာ မယူရင္မရဘူးဆုိတဲ့ သြင္ျပင္ကို ျပသ။ ေနာက္ဆံုး ငါး ၾကင္းအလယ္ပိုင္းကို စိတ္မပါ လက္မပါနဲ႔ ေျမေခြးႀကီးလက္ခံ လိုက္ရကာ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္နဲ႔ ေျမ ေခြးတို႔ လက္ခ်င္းဆက္ တြဲၿပီးဝိုင္း ပတ္ကခုန္ၾကပံုနဲ႔ ဘဇာစကား တစ္ခြန္းကိုမွမဆိုဘဲ အကနဲ႔ သ႐ုပ္ေဖာ္သြားတဲ့ ေအာ္ပရာေပါ့။
တိရစၧာန္တခ်ိဳ႕ ပြဲခင္းကေန ထျပန္သြားၾကေလသဗ်။ ဂ်က္ စိတ္ထဲမွာလည္း တစ္မ်ိဳးေတာ့ တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ဂ်က္တို႔သိထားတဲ့ ဇာတ္မွာက ေျမေခြးက ငါးၾကင္း အလယ္ပိုင္းကိုယူၿပီး ထြက္ေျပး သမို႔ဥစၥာ။
(သံုး)
ဂ်က္စိတ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ ထိန္းမရတာကေတာ့ ယိမ္းကတဲ့ အခ်ိန္ခင္ဗ်။ ယိမ္းမထြက္ခင္မွာ ျပတဲ့ျမင္ကြင္းက ဇာတ္ခံုေပၚမွာ တိရစၧာန္ေတြ ဝ႐ုန္းသုန္းကားနဲ႔ ေတာင္ေျပးေျမာက္ေျပး အသက္ ကို လုေျပးၾကရွာတဲ့ ျမင္ကြင္း။ ေအာ္သံနက္နက္ႀကီးကုိ ေနာက္ခံ ဖြင့္ေပးထားလုိ႔ေပါ့။ မီးကခပ္ ေမွာင္ေမွာင္ကေလး။ ၿပီးေတာ့မွ တစ္စတစ္စ လင္းလာတဲ့ အလင္း ေရာင္ေအာက္မွာ ယိမ္း။
က်ားရယ္၊ ျခေသၤ့ရယ္၊ ဝံပု ေလြရယ္၊ က်ားသစ္ရယ္၊ ေျမေခြး ရယ္၊ ေခြးအရယ္၊ အကုန္လံုး အမကေလးေတြခ်ည္း။ လက္ထဲ မွာ သံလြင္ခက္ကေလးေတြကိုယ္ စီကိုင္လို႔။ သူတုိ႔ကတဲ့ယိမ္းနာ မည္က ‘‘သံလြင္တစ္ခက္ ခ်ိဳးငွက္တစ္ရာ’’ဆိုလား။ ညီတယ္ခင္ဗ်။ ေတာ္ေတာ့ကုိ အခ်ိန္ယူၿပီး ဇာတ္ တိုက္ထားတဲ့ပံုပါ။
အႏို႔ေသာ္ တိရစၧာန္အမ်ားစု ကေတာ့ ဘဝင္က်ပံုမရပါဘူး။ ပြဲခင္းထဲကေန ထြက္ထြက္သြား ေနၾကတာကိုး။
ျပဇာတ္ကတဲ့အခ်ိန္က အဆုိးဆံုး။ ျပဇာတ္နာမည္က ‘‘ေသာက္သံုးမဝင္တဲ့ ေနာက္ဆံုး အျမင္’’ဆုိပါသတဲ့။
ျခေသၤ့တစ္ေကာင္ရယ္၊ ယုန္သံုးေကာင္ရယ္။ ဒါပဲ။ ျပဇာတ္က ဇာတ္ေဆာင္ နည္းနည္းရယ္။ ျခေသၤ့က ပါးစပ္ႀကီးကိုၿဖဲကာ ယုန္သံုးေကာင္ကို တစ္ေကာင္ ခ်င္းအနံ႔ခံခိုင္းတဲ့ဇာတ္။ တစ္ ေကာင္က နံတယ္တဲ့။ တစ္ေကာင္က ေမႊးတယ္တဲ့။ တစ္ေကာင္က ႏွာေစးေနလို႔ အနံ႔မရပါတဲ့။ အဲ သမွာ ျခေသၤ့က ႏွာေစးေနတယ္ ဆုိတဲ့ယုန္ကို တိရစၧာန္လည္ဆုိၿပီး စားပစ္လိုက္တဲ့ဇာတ္။ က်န္နံ တယ္ေမႊးတယ္ေျပာတဲ့အေကာင္ ေတြဟာ ကိုယ့္အျမင္ကိုယ္ လြတ္ လြတ္လပ္လပ္ေဖာ္ထုတ္ရဲတာ ေၾကာင့္ ျခေသၤ့က သေဘာက် သြားၿပီး ဆုေပးတဲ့ဇာတ္။
ဂ်က္စိတ္ထဲ ဘယ္လိုႀကီးလဲ ေပါ့။ ဂ်က္သိထားတဲ့ဇာတ္မွာက နံတယ္ေျပာတဲ့ ယုန္ကိုလည္း စိတ္ဆိုးလုိ႔စား၊ ေမႊးတယ္ေျပာတဲ့ယုန္ ကိုလည္း လိမ္တယ္ဆုိၿပီးစား၊ ႏွာ ေစးတဲ့ယုန္က လြတ္သြားတာကိုး။ အခုကေနတာက ေဇာက္ထိုးႀကီး။
ေျပာရရင္ ပြဲကလို႔ တစ္ဝက္ မက်ိဳးေသးဘူး ပြဲခင္းထဲမွာ တိရစၧာန္တစ္ေကာင္မွ မရွိေတာ့ ဘူး။
(ေလး)
အံ့ေတာ့ မအံ့ဩၾကေလနဲ႔ ခင္ဗ်။ ပြဲၿပီးေတာ့ ေတာဦးေသွ်ာင္ ေျမေခြးက ဇာတ္ဆရာနဲ႔ မိတ္ ဆက္ေပးပါတယ္။ ေဟာသဟာ ‘‘ေတာပြဲ’’အတြက္ တာဝန္ေပး ထားတဲ့ ဇာတ္ဆရာပါဆုိလို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လင္းဆြဲႀကီး။ သစ္ ကိုင္းတစ္ကိုင္းမွာ ေဇာက္ထိုးအ ေနအထားနဲ႔ ၿပံဳးလို႔။
ေဟာဗ်ာ။ တိရစၧာန္အားလံုး နဲ႔ တစ္မူကြဲၿပီး အၿမဲတမ္းေဇာက္ ထိုးပဲ ေနတတ္တဲ့ လင္းဆြဲကိုမွ ဇာတ္ဆရာခန္႔ထားရတယ္လို႔။ သူ႔ဇာတ္ၫႊန္းေတြက အကုန္လံုး ေျပာင္းျပန္ေဇာက္ထိုး။ ဒါေၾကာင့္ တိရစၧာန္ေတြက တစ္ေကာင္မွ မႀကိဳက္ၾကတာ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ။ ေတာ ဦးေသွ်ာင္တုိ႔ အစုကေတာ့ ႀကိဳက္ ၾကေလသတဲ့။ တိရစၧာန္ဦးေသွ်ာင္ ေတြၾကားမွာက ေဇာက္ထိုးသမား ကမွ ဟန္က်ခ်င္က်ေနတတ္ တာ။ ။
(ေဖာ္ျပပါ သေရာ္စာသည္ စာေရးသူဂ်က္ကြမ္းၿခံကုန္း၏ အာေဘာ္သာျဖစ္ပါသည္)
Byဂ်က္ကြမ္းၿခံကုန္း
(တစ္)
ေျပာရရင္ အဖိတ္ၾကားခံရလို႔သာ ေရွ႕ဆံုးတန္းက ထုိင္ခံုမွာ ဟန္က်ပန္က်ထိုင္ၿပီး တိရစၧာန္ ဇာတ္ခံုႀကီးရွိရာဆီကို ႐ႈစားေနရ ဘိလင့္ေစကာမူ ကြၽႏ္ုပ္ဂ်က္အ ေနနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ဆုိသလုိ အဟုတ္ထြက္ၿပီး ျပန္လာခဲ့ခ်င္တာက ေတာ့ အမွန္တကယ္ပဲခင္ဗ်။ တိရစၧာန္ ျပည္ဖံုးကားႀကီးကို စတင္ကာ မ,စဥ္အခိုက္မွာက တည္းက အဲသသည့္တိရစၧာန္ ဇာတ္္ခံုႀကီးကို ဂ်က္က မၾကည့္ခ်င္ေတာ့တာပါ။
ႀကံဳေတာင့္ႀကံဳခဲ စံုနံ႔သာၿမိဳင္ ေတာႀကီးထဲ၌ ခင္းက်င္းျပသအံ့ လတၱံ႔ေသာ ‘‘ေတာပြဲ’’သို႔ ႂကြ ေရာက္႐ႈစားအားေပးေတာ္မူပါ ရန္တဲ့။ တိရစၧာန္အသီးသီးတုိ႔က မိမိတုိ႔ တတ္စြမ္းရာ အႏုပညာမ်ား နဲ႔ တင္ဆက္ေဖ်ာ္ေျဖသမႈျပဳရန္ ရည္သန္ထားပါေသာေၾကာင့္ အ ေဆြလူသားအေနႏွင့္ ‘‘ေတာပြဲ’’ ကို ႐ႈစားရန္ တိရစၧာန္ဇာတ္ခံုေရွ႕ ေမွာက္သို႔ လာေရာက္ေစလိုသည့္ အေၾကာင္းတဲ့ခင္ဗ်။
သြားရတာေပါ့ ညႀကီးမိုး ခ်ဳပ္။ လုပ္တာက ျမက္ခင္းျပင္ ႀကီးထဲမွာ။ ဇာတ္ခံုနဲ႔ ဘာနဲ႔။ မီး စက္ေတြ ဘာေတြေမာင္းလို႔။ ဧည့္ပရိသတ္ တိရစၧာန္ထုႀကီး ထိုင္ၾကည့္ဖို႔ရာ ခ်ေပးထားတဲ့ သစ္တံုးအတိုကေလးေတြက ျမက္ခင္းျပင္တစ္ခုလံုးမွာျပ
အဲသည့္ ‘‘ေတာပြဲ’’ထဲကေန စၿပီး ထုိင္မိတဲ့အခ်ိန္ကစလို႔ ႐ႈစား သူဂ်က္ထြက္ေျပးခ်င္မိတာပါ။
(ႏွစ္)
ေျပာရရင္ ေအာ္ပရာအစမွာ ကတည္းက ေတာ္ပါဟလို႔ ဂ်က္ စိတ္ထဲက ေရရြတ္မိလုိက္ခဲ့ပါၿပီ။ ေအာ္ပရာနဲ႔ နာမည္က ‘‘ျမစ္ေဘး က အခ်စ္ေတး’’တဲ့။
ဖ်ံႏွစ္ေကာင္ ငါးၾကင္းႀကီး ကို လုေနတဲ့ ျမင္ကြင္းကို စျပ သဗ်။ ေနာက္ခံပိတ္ကားႀကီးက လည္း ျမစ္ကမ္းနံေဘး႐ႈခင္းနဲ႔ ဘာနဲ႔ဆုိေတာ့ အေတာ့္ကိုၾကည့္ ေကာင္းပါတယ္။ အဲ.. ေနာက္ ေတာ့ ေျမေခြးထြက္လာတဲ့အခန္း။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ငါးၾကင္းကို အ တင္းလု။ ေနာက္ေတာ့ ေျမေခြးကို ခြဲေပးဖို႔ ေတာင္းဆို။ ေျမေခြးက ဒိုင္မလုပ္ပါရေစနဲ႔လို႔ ေတာင္း ပန္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ခြဲတမ္းခ်ေပးဖို႔ ဇြတ္အပူကပ္။ အႏို႔ေၾကာင့္ ေျမ ေခြးက မတတ္သာေတာ့ဘဲ ႏွစ္ ပိုင္းပိုင္းဖို႔လုပ္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က သံုးပိုင္းပိုင္းဖို႔ အတင္းေတာင္းဆုိ။ ေျမေခြးခမ်ာ မတတ္သာဘဲ ငါး ၾကင္းကို သံုးပိုင္းပိုင္းေပးခဲ့ရ။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္တို႔ အၿမီးပိုင္းကို တစ္ေကာင္၊ ေခါင္းပိုင္းကို တစ္ ေကာင္ ေကာက္ယူၿပီးတဲ့သကာ လ အလယ္ပိုင္းကို ေျမေခြးသခင္ ယူေတာ္မူပါလို႔ ေတာင္းဆို။ ေျမ ေခြးက ျငင္းဆန္က ထြက္ေျပးဖို႔ လုပ္။ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္က ေျမေခြးကို ဝိုင္းညႇပ္ကာ မယူရင္မရဘူးဆုိတဲ့ သြင္ျပင္ကို ျပသ။ ေနာက္ဆံုး ငါး ၾကင္းအလယ္ပိုင္းကို စိတ္မပါ လက္မပါနဲ႔ ေျမေခြးႀကီးလက္ခံ လိုက္ရကာ ဖ်ံႏွစ္ေကာင္နဲ႔ ေျမ ေခြးတို႔ လက္ခ်င္းဆက္ တြဲၿပီးဝိုင္း ပတ္ကခုန္ၾကပံုနဲ႔ ဘဇာစကား တစ္ခြန္းကိုမွမဆိုဘဲ အကနဲ႔ သ႐ုပ္ေဖာ္သြားတဲ့ ေအာ္ပရာေပါ့။
တိရစၧာန္တခ်ိဳ႕ ပြဲခင္းကေန ထျပန္သြားၾကေလသဗ်။ ဂ်က္ စိတ္ထဲမွာလည္း တစ္မ်ိဳးေတာ့ တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ဂ်က္တို႔သိထားတဲ့ ဇာတ္မွာက ေျမေခြးက ငါးၾကင္း အလယ္ပိုင္းကိုယူၿပီး ထြက္ေျပး သမို႔ဥစၥာ။
(သံုး)
ဂ်က္စိတ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ ထိန္းမရတာကေတာ့ ယိမ္းကတဲ့ အခ်ိန္ခင္ဗ်။ ယိမ္းမထြက္ခင္မွာ ျပတဲ့ျမင္ကြင္းက ဇာတ္ခံုေပၚမွာ တိရစၧာန္ေတြ ဝ႐ုန္းသုန္းကားနဲ႔ ေတာင္ေျပးေျမာက္ေျပး အသက္ ကို လုေျပးၾကရွာတဲ့ ျမင္ကြင္း။ ေအာ္သံနက္နက္ႀကီးကုိ ေနာက္ခံ ဖြင့္ေပးထားလုိ႔ေပါ့။ မီးကခပ္ ေမွာင္ေမွာင္ကေလး။ ၿပီးေတာ့မွ တစ္စတစ္စ လင္းလာတဲ့ အလင္း ေရာင္ေအာက္မွာ ယိမ္း။
က်ားရယ္၊ ျခေသၤ့ရယ္၊ ဝံပု ေလြရယ္၊ က်ားသစ္ရယ္၊ ေျမေခြး ရယ္၊ ေခြးအရယ္၊ အကုန္လံုး အမကေလးေတြခ်ည္း။ လက္ထဲ မွာ သံလြင္ခက္ကေလးေတြကိုယ္ စီကိုင္လို႔။ သူတုိ႔ကတဲ့ယိမ္းနာ မည္က ‘‘သံလြင္တစ္ခက္ ခ်ိဳးငွက္တစ္ရာ’’ဆိုလား။ ညီတယ္ခင္ဗ်။ ေတာ္ေတာ့ကုိ အခ်ိန္ယူၿပီး ဇာတ္ တိုက္ထားတဲ့ပံုပါ။
အႏို႔ေသာ္ တိရစၧာန္အမ်ားစု ကေတာ့ ဘဝင္က်ပံုမရပါဘူး။ ပြဲခင္းထဲကေန ထြက္ထြက္သြား ေနၾကတာကိုး။
ျပဇာတ္ကတဲ့အခ်ိန္က အဆုိးဆံုး။ ျပဇာတ္နာမည္က ‘‘ေသာက္သံုးမဝင္တဲ့ ေနာက္ဆံုး အျမင္’’ဆုိပါသတဲ့။
ျခေသၤ့တစ္ေကာင္ရယ္၊ ယုန္သံုးေကာင္ရယ္။ ဒါပဲ။ ျပဇာတ္က ဇာတ္ေဆာင္ နည္းနည္းရယ္။ ျခေသၤ့က ပါးစပ္ႀကီးကိုၿဖဲကာ ယုန္သံုးေကာင္ကို တစ္ေကာင္ ခ်င္းအနံ႔ခံခိုင္းတဲ့ဇာတ္။ တစ္ ေကာင္က နံတယ္တဲ့။ တစ္ေကာင္က ေမႊးတယ္တဲ့။ တစ္ေကာင္က ႏွာေစးေနလို႔ အနံ႔မရပါတဲ့။ အဲ သမွာ ျခေသၤ့က ႏွာေစးေနတယ္ ဆုိတဲ့ယုန္ကို တိရစၧာန္လည္ဆုိၿပီး စားပစ္လိုက္တဲ့ဇာတ္။ က်န္နံ တယ္ေမႊးတယ္ေျပာတဲ့အေကာင္ ေတြဟာ ကိုယ့္အျမင္ကိုယ္ လြတ္ လြတ္လပ္လပ္ေဖာ္ထုတ္ရဲတာ ေၾကာင့္ ျခေသၤ့က သေဘာက် သြားၿပီး ဆုေပးတဲ့ဇာတ္။
ဂ်က္စိတ္ထဲ ဘယ္လိုႀကီးလဲ ေပါ့။ ဂ်က္သိထားတဲ့ဇာတ္မွာက နံတယ္ေျပာတဲ့ ယုန္ကိုလည္း စိတ္ဆိုးလုိ႔စား၊ ေမႊးတယ္ေျပာတဲ့ယုန္ ကိုလည္း လိမ္တယ္ဆုိၿပီးစား၊ ႏွာ ေစးတဲ့ယုန္က လြတ္သြားတာကိုး။ အခုကေနတာက ေဇာက္ထိုးႀကီး။
ေျပာရရင္ ပြဲကလို႔ တစ္ဝက္ မက်ိဳးေသးဘူး ပြဲခင္းထဲမွာ တိရစၧာန္တစ္ေကာင္မွ မရွိေတာ့ ဘူး။
(ေလး)
အံ့ေတာ့ မအံ့ဩၾကေလနဲ႔ ခင္ဗ်။ ပြဲၿပီးေတာ့ ေတာဦးေသွ်ာင္ ေျမေခြးက ဇာတ္ဆရာနဲ႔ မိတ္ ဆက္ေပးပါတယ္။ ေဟာသဟာ ‘‘ေတာပြဲ’’အတြက္ တာဝန္ေပး ထားတဲ့ ဇာတ္ဆရာပါဆုိလို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လင္းဆြဲႀကီး။ သစ္ ကိုင္းတစ္ကိုင္းမွာ ေဇာက္ထိုးအ ေနအထားနဲ႔ ၿပံဳးလို႔။
ေဟာဗ်ာ။ တိရစၧာန္အားလံုး နဲ႔ တစ္မူကြဲၿပီး အၿမဲတမ္းေဇာက္ ထိုးပဲ ေနတတ္တဲ့ လင္းဆြဲကိုမွ ဇာတ္ဆရာခန္႔ထားရတယ္လို႔။ သူ႔ဇာတ္ၫႊန္းေတြက အကုန္လံုး ေျပာင္းျပန္ေဇာက္ထိုး။ ဒါေၾကာင့္ တိရစၧာန္ေတြက တစ္ေကာင္မွ မႀကိဳက္ၾကတာ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ။ ေတာ ဦးေသွ်ာင္တုိ႔ အစုကေတာ့ ႀကိဳက္ ၾကေလသတဲ့။ တိရစၧာန္ဦးေသွ်ာင္ ေတြၾကားမွာက ေဇာက္ထိုးသမား ကမွ ဟန္က်ခ်င္က်ေနတတ္ တာ။ ။
(ေဖာ္ျပပါ သေရာ္စာသည္ စာေရးသူဂ်က္ကြမ္းၿခံကုန္း၏ အာေဘာ္သာျဖစ္ပါသည္)
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။