အႏုပညာရွင္မ်ားႏွင့္ စံလက္ရာမ်ား
(ေတးေရးဆရာ ဝင္းမင္းေထြး)
.
.
....
ကိုယ္လုပ္ထားတဲ့ဟာကို
ဒါ Masterpiece ဆိုျပီးေတာ့
မေျပာခ်င္ဘူး။ Masterpiece ဆိုတာ ေႏွာင္းလူက သတ္မွတ္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္ ထင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သတ္မွတ္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ တျခားလူေတြ ေျပာတာေတာ့ ထူးအိမ္သင္ ဆိုခဲ့တဲ့ ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုးတမ္းခ်င္း၊ ကိုသန္းႏိုင္နဲ႔ ညီထြဋ္ ဆိုခဲ့တဲ့ ဂ်စ္ပစီမိုးတိမ္၊ ခ်စ္ေကာင္း ဆိုခဲ့တဲ့ ေကာ္ဖီခါးခါး သီခ်င္းေတြကုိ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ႔ Masterpiece လို႔ ေျပာၾကမလား မသိဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္းေတြထဲမွာ အခ်စ္သီခ်င္း နည္းတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က အခ်စ္သီခ်င္း မေရးခ်င္ဘူး။ မေရးမျဖစ္လို႔သာ ေရးခဲ့ရတာ၊ ေကာ္ဖီခါးခါးဆိုလည္း တကယ္ေတာ့ အခ်စ္သီခ်င္း မဟုတ္ဘူး။
ပရိသတ္ဆီက ျပန္လာတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္းေတြရဲ ႔ ႐ုိက္ခတ္မႈက ပံုစံတစ္မ်ိဳးစီပါပဲ။ ပထမဆံုး စေရးတာက ခ်စ္ရမၼက္။ အဲဒါလည္း ႐ိုက္ခတ္တာပဲ။ ခ်ဳိျမိန္ဒုကၡ သီခ်င္းနဲ႔ ဆူးနဲ႔ႏွင္းဆီ သီခ်င္းလည္း လူသိမ်ားတာပါပဲ။ ဒါလည္း အားမရေသးဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ကိုယ္ပိုင္ကို အေလးထားတယ္။ အဲဒါေတြက ကြ်န္ေတာ့္ပင္ကို မျဖစ္ေသးဘူး။ အဲဒီလိုနဲ႔ ဂ်စ္ပစီမိုးတိမ္ ေရးျဖစ္တယ္။ အဲဒီသီခ်င္းကို ကိုသန္းႏို္င္ ဆိုေတာ့ လူသိပ္မသိေသးဘူး။ ေနာက္ပိုင္း ညီထြဋ္ ဆိုမွ လူသိမ်ားသြားတာ။ ၁၉၈၅ ေလာက္က်ေတာ့ ခ်စ္ေကာင္း ဝင္လာတယ္။ သူ႔ရဲ ႔ ပထမစီးရီးတစ္ခုလံုး အားရတယ္။ ေကာ္ဖီခါးခါး ဆိိုရင္ လူ႔ဘဝရဲ ႔ ခါးသီးမႈေတြကို ေကာ္ဖီနဲ႔ တင္စားဖြဲ႔ဆိုထားတာ။ အဲဒါကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ႔ ကိုယ္ပို္င္အစစ္ပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာေရးရင္ ေရးမယ့္စိတ္ကူးေတြေပါ့။ အဲဒီေကာ္ဖီခါးခါးကို Masterpiece လို႔ ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီစီးရီးမွာ ခ်စ္ဖူးတယ္ ဆိုတဲ့စကားက ေပါက္တာ။ အမွန္က သီခ်င္းနာမည္က ကိုယ္တိုင္ေရးပံုတူ ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္အေနနဲ႔ဆိုရင္ အခ်စ္သီခ်င္းေတြခ်ည္းပဲ ေရးျပီး ဘဝကို မတည္ေဆာက္ခ်င္ဘူး။ ထူးအိမ္သင္ ဆုိခဲ့တဲ့ ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုးတမ္းခ်င္း က်ေတာ့ ေတာ္႐ုံလူနားမလည္ဘူး။ အဲဒီသီခ်င္းကို နားေထာင္မယ့္လူက ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုးအေၾကာင္း သိဖို႔လိုမယ္။ အဲဒါမွ ခံစားလို႔ရမွာ။ အဲဒီသီခ်င္းကိုလည္း ပရိသတ္တခ်ိဳ ႔က စြဲလမ္းၾကပါတယ္။
အႏုပညာ ေအာင္ျမင္တယ္ မေအာင္ျမင္ဘူး ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ ကံလည္း ပါပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အႏုပညာအရ ဘယ္ေလာက္ ေအာင္ျမင္တယ္ေျပာေျပာ ေငြေၾကးပိုင္းဆိုင္ရာေတာ့ အေဝးၾကီးပါပဲ။ မေအာင္ျမင္ပါဘူး။ အခုလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတေလာကၾကီးက ၂၀၀၆ ခုႏွစ္မွာကတည္းက ခိုးကူးေတြေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားျပီ။ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္မွာ ပိုဆိုးသြားႏိုင္တယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ က်န္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြထဲမွာေတာ့ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ဂီတေလာကက အဆိုးဝါးဆံုးႏွစ္ပဲ။ အေခြ အရမ္းေရာင္းရတယ္။ လူတိုင္းအိမ္မွာလည္း စက္ေတြ ရွိတယ္။ ေစ်းကြက္ အရမ္းက်ယ္ျပန္႔လာတယ္။ ဒါေပမယ့္ အႏုပညာရွင္ေတြ ဘယ္သူမွ ပိုက္ဆံ မရၾကဘူး။ ခိိုးကူးသမားေတြက သူ႔တို႔အက်ိဳးအတြက္ ဂီတေလာကကို နင္းေျခေနၾကတယ္။ ဖန္တီးတဲ့သူက သူ႔ရဲ ႔ အခြင့္အေရးမွ မရဘူးဆိုရင္ ဘယ္သူက ဆက္လုပ္ႏိုင္ပါ့မလဲ။ အခုလည္း ဘာဆက္လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆိုျပ
အဆိုေတာ္ေတြကမွ Show ေတြဘာေတြ ဆုိလို႔ရေသးတယ္။ ေတးေရးဆရာေတြက သီခ်င္းမွ မေရးရရင္ သြားျပီ။ ထုတ္လုပ္သူေတြကလည္း သူတို႔အရင္းေတာင္ မရရင္ ဘယ္ထုတ္ေတာ့မလဲ။ ေတးေရးဆရာေတြက အရင္ကတည္းက အႏုပညာေျမာက္မႈအေပၚမွာ ထပ္ျပီး ေငြေၾကးတစ္စံုတရာ ရခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီမွာကတည္းက အခြင့္အေရးက ေတာ္ေတာ္ ဆံုးရႈံးခဲ့တာပါ။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ဘယ္ေလာက္ေပါက္ေပါက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ပုတ္ျပတ္ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီအေျခအေနကေန အခု ဒီအေျခအေနျဖစ္လာတဲ့အခ်ိ္န္မ
--------။---------
Credit - Life Style (April 2007)
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။