ေရႊရတု စိုင္းထီးဆိုင္" (အပို္္င္း ၂)
=======================
{ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းသူ - ေဇာ႐ိုိး}
သရဖူ မဂၢဇင္း (August 2000)
....
.
.
Q - သီခ်င္းေခြအေနနဲ႔ ပထမဆံုး လုပ္ျဖစ္တာက ??
A - 'သဘာဝ'ပါ။ ၁၉၇၅ ေလာက္မွာ။
Q - ေရးတာက ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ တစ္ေယာက္တည္းပဲလား??
A - စိုင္းခမ္းလိတ္ကေတာ့ အမ်ားဆံုးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ စိုင္းခမ္းမတ္ နည္းနည္းပါးပါး ပါတယ္။
Q - 'သဘာဝ' သြင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ The Wild Onces အဖြဲ႔သားေတြရဲ ႔နာမည္ကို ေျပာပါဦး??
A - ေစာေဂ်ာ္နီ - ေဘ့(စ္)၊ လိဒ္က ဂ်က္ဆင္၊ ဒရမ္က စိုင္းခမ္းသီ၊ ရစ္သမ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ တီးတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကီးဘုတ္ မရွိေသးဘူး။ ေခတ္လည္း မစားေသးဘူး။
Q - ဘယ္စတူဒီယိုမွာလဲ??
A - ဦးဘသိန္း စတူဒီယိို
Q - သြင္းျပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္လို ျဖန္႔ခဲ့သလဲ??
A - ေခြကို မဝယ္ၾကေတာ့ ဆိုင္ကို ေခြျပ၊ မဝယ္ရင္ ျပန္ထြက္ေပါ့။ ကက္ဆက္ကာဘာစနစ္ မေပၚေသးဘူး။ လိုက္ေရာင္းတဲ့အခါမွာ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့ဗ်ာ။ လူမသိေသးတ့ဲ အဆိုေတာ္ဆိုေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာၾကတာေပါ့။ ႏွိမ္တဲ့သူလည္း ႏွိမ္တာေပါ့။ မသိဘူးေျပာတဲ့သူလည္း ေျပာတာေပါ့။ တခ်ိဳ ႔ကဆိုရင္ ဒီအေခြထဲက သီခ်င္းကို သူတို႔ကူးထားရင္ အလကားေပါ့ေလ။ အေခြစိုက္ထားရတဲ့အတြက္ သူတို႔ နာတယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုေတာင္ ေျပာတာ။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဒါေတြကေတာ့ ျဖတ္သန္းရမယ့္ဟာလို႔လည္း မသိဘူးေပါ့ဗ်ာ။ အရင္တုန္းကေတာ့ စိတ္ဓာတ္က်တဲ့အခါ က်၊ တက္တဲ့အခါ တက္နဲ႔ ဝါသနာက အားၾကီးတဲဲဲ့အခါက်ေတာ့ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္မယ္ေပါ့ေလ။ ကိုယ့္ပိုက္ဆံနဲ႔ကိုယ္ စုျပီး လုပ္ၾကတာ။ နည္းနည္းပါးပါး ေထာက္ပံ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ရွိတယ္ေပါ့။
အဲဒီသီခ်င္းေတြကို မႏၲေလး႐ုပ္ရွင္ျခံထဲမွာ အစမ္းသေဘာမ်ိဳး သြင္းၾကည့္ဖူးတယ္။ သိပ္ေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ ဗဟိုေတးသံသြင္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ကူညီေပးခဲ့တယ္။ အဲဒါလည္း မထုတ္ျဖစ္ပါဘူး။ ဦးဘသိန္းဆီကို သြားသြင္းဖို႔ ဗဟိုက တြန္းအားေပးလိုက္တာပါ။ ႐ုပ္ရွင္ျခံထဲမွာ သြင္းရင္ ကြာလ္တီလည္း မီမွာမဟုတ္ဘူး။ ရန္ကုန္မွာပဲ သြင္းတာ ေကာင္းတယ္ဆိုျပီးေတာ့ အဲဒီတုန္းကလည္း စတူဒီယိုဆိိုတာ ဦးဘသိန္းတစ္ခုပဲ ေျပာစရာရွိတယ္ေလ။
Q - ဒုတိယအေခြက??
A - ဒုတိယအေခြက 'ေႏြရာသီ'၊ 'သဘာဝ' နဲ႔ 'ေႏြရာသီ' ၾကားမွာ ၂ ႏွစ္ေလာက္ ၾကာတယ္။ ပထမအေခြက အက်ိဳးအေၾကာင္းလည္း ဒီေလာက္ မသိဘူး။ ဒါေပမယ့္ ၾကားဖူးတဲ့ သူကလည္း ၾကားဖူးတယ္ေပါ့ေလ။ အဲဒီလို နည္းနည္းပါးပါး ျဖစ္သြားေတာ့ မဆိုးဘူး။ အဲဒီတုန္းက ထုတ္ျဖစ္သြားခဲ့တာေတာင္မွ အခ်ိ္န္ရတာ နည္းလြန္းအားၾကီးတယ္။ ပထမစီးရီး ၁၇ ပုဒ္ကို တစ္ရက္တည္းနဲ႔ ဆိုတီးအျပတ္လုပ္ရတာဆိုေတာ့ စိတ္တုိင္းေတာ့ မက်ၾကဘူး။ ထုတ္တာကလည္း ေဂ်ေမာင္ေမာင္ၾကီး အကူအညီနဲ႔ သူက တစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္ လိိုက္စပ္ေပး၊ လိိုက္လုပ္ေပး၊ အဲဒီလိုေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ျပန္႔ရင္ေတာ္ပါျပီ။ ဘာမွ မရရင္ ေနပါေစေတာ့ေပါ့။ အဲဒီလို သေဘာမ်ိဳးနဲ႔ လႊတ္ထားလိုက္တာပါ။
ဒုတိယတစ္ခု လုပ္ျဖစ္ဖို႔ကလည္း အေၾကာင္းတစ္ခုက တိုက္ဆိုင္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္ၾကီး ယဥ္ေက်းမႈ အဖြ႔ဲဆိုတဲ့ တီးဝို္င္းေလးတစ္ခု ရွိပါတယ္။ အဲဒီတီးဝိုင္းမွာ ပါတ့ဲ အေကာ္ဒီယံ တီးတဲ့ ဆရာ ဦးသန္းေဆြရဲ ႔ သမီးေပါ့။ နန္းေအးေအးေဆြ သူကလည္း သီခ်င္းစဆိုျပီးေတာ့ Stage အေတြ႔အၾကံဳက ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းေနျပီ။ သူက အသံသြင္းခ်င္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ကို ေျပာေပးပါ။ သူဆိုဖို႔ သီခ်င္းေလးေတြ ဝယ္ခ်င္တယ္ေပါ့ေလ။
ဆရာခမ္းလိတ္က ေတာ္ေတာ္ေလးကို အားတက္သေရာ လုပ္ေပးပါတယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ့ 'စိုင္း' နဲ႔ 'နန္း' ဆိုျပီး ထြက္မယ့္ အေခြမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။ ဆရာကလည္း သေဘာက်ျပီး ေကာင္းေကာင္း လုပ္ေပးတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီဟာက တကယ့္တကယ္ ဦးဘသိန္းဆီပဲ ဆက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒုတိယအၾကိမ္က်ေတာ့ သိပ္ျပီး အဆင္မေျပေတာ့ဘူး။ ဆက္ဆံေရးလည္း နည္းနည္း တင္းမာကုန္တာေပါ့ေလ။
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီက လူငယ္ေတြကလည္း သူတို႔ကို ဆရာ လုပ္အားၾကီးရင္လည္း မၾကိဳက္ဘူး။ အဲလို ျဖစ္ရာကေနျပီးေတာ့ နန္းေအးေအးေဆြတို႔က အစီအစဥ္တစ္ခု ေျပာင္းျပီး သူတို႔က သူတို႔သီခ်င္းကို ယူျပီး Playboy နဲ႔ သြင္းမယ္။ ကိုသန္းႏို္င္တို႔ကလည္း သူ႔ကို ကူညီပါမယ္လို႔ ေျပာထားျပီးျပီတဲ့။ ကိုသန္းေဆြကလည္း သူနဲ႔ ရင္းႏွီးတယ္တဲ့။ သူတို႔က အဲဒါနဲ႔ သြင္းမယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ စရိတ္လည္း ကုန္၊ လူလည္း ပင္ပန္း၊ စိတ္ဓာတ္ေတြ က်ျပီးေတာ့ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိဘူးျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရြက္ဝါဦးေမာင္ေမာင္နဲ႔ သြားေတြ႔တာ။
ရြက္ဝါေမာင္ေမာင္နဲ႔ ေတြ႔ေတာ့ သူက ဘယ္သူဆိုမွာလဲတဲ့။ သူ႔မွာ M - 10 စက္ေလးနဲ႔ ယာမဟာမစ္ဆာေလး ရွိတယ္တဲ့။ တစ္ေနရာရာမွာ သြားဖမ္းလိုက္ရင္ ရမယ္ေပါ့ေလ။ သူက ကူညီႏို္င္ပါတယ္ဆိုေတာ့ ရန္ကုန္႐ုပ္ရွင္ျခံေပါ့။ အဲဒီေအာက္ထဲမွာ လူဆိုးေတြ ဖိုက္တင္ခ်တဲ့အခန္းတို႔၊ ျပန္ေပးဆြဲတဲ့ အခန္းတို႔ ႐ိုက္တဲ့ေနရာမ်ိဳး၊ အဲဒီေနရာကို စတူဒီယို သေဘာမ်ိဳးလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္လုပ္ျပီးေတာ့ ဖ်ာေတြကာ ဒရမ္ေတြ ဘာေတြထား တီးျပီးေတာ့ အဲဒီမွာ ဒုတိယ စီးရီးကို အပုဒ္ေရလည္း မျပည့္ဘူး။ သီခ်င္းလည္း ဆယ္ပုဒ္တည္းပဲ ရွိတယ္။ အဲဒါ ဘားကုန္ပဲ။ မိနစ္လည္း တြက္ထားတာလည္း မဟုတ္။ အဲဒါကို ႐ုပ္ရွင္ျခံမွာ တစ္ခါ သြားသြင္းရတယ္။ အဲဒီအေခြက အသံဖမ္းတဲ့သူ ဆရာအစစ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ စတူဒီယို အစစ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္မို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ေခ်ာ္တာေတြ အမ်ားၾကီး ျဖစ္ကုန္တာေပါ့။ ကြာလ္တီအရလည္း ေခ်ာ္ကုန္တယ္။ တီးရ ဆိုရတာလည္း တစ္မ်ိဳးပဲေပါ့ေနာ္။ အရမ္းကို စိတ္တိုင္းမက် ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီကတည္းက ဦးဘသိန္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နည္းနည္း အလွမ္းေဝးသြားတာေပါ့ေလ။
အဲဒီကေန တတိယ စီးရီး "ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္" က်မွ ဦးအံ့ၾကီးရဲ ႔သား ယူဂ်င္းအံ့ၾကီးက ဖမ္းေပးမယ္ ဆိုလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ "ပန္းသာ႐ုပ္ရွင္ျခံ" ထဲမွာ တစ္ခါသြားျပီး ထပ္လုပ္ရတယ္။ အဲဒီေခြမွာ ပါတဲ့ "မႏၲေလးေရာက္ ရွမ္းတစ္ေယာက္" က ေပါက္ျပီး လူပိုသိလာတယ္။ ေနာက္တစ္ေခြက "ျခေသ့ၤလည္ျပန္"၊ ျပီးေတာ့ 'ေက်နပ္ပါေတာ့'၊ 'သဘာဝရဲ ႔႔ရင္ေသြးငယ္'၊ 'ေႏြနံနက္ခင္း'၊ 'အိပ္စက္အနားယူျပီ'၊ (ျပန္ထြက္လာေတာ့) 'စိတၱဇ အလြမ္း'၊ 'ရန္ကုန္မွာ သာတဲ့လ'၊ 'ပလက္ေဖာင္း မင္းသား' က်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တံတားျဖဴမွာ ေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။
------------။------------
(အပို္င္း ၃ ဆက္ရန္ရွိေသးသည္)
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
=======================
{ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းသူ - ေဇာ႐ိုိး}
သရဖူ မဂၢဇင္း (August 2000)
....
.
.
Q - သီခ်င္းေခြအေနနဲ႔ ပထမဆံုး လုပ္ျဖစ္တာက ??
A - 'သဘာဝ'ပါ။ ၁၉၇၅ ေလာက္မွာ။
Q - ေရးတာက ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ တစ္ေယာက္တည္းပဲလား??
A - စိုင္းခမ္းလိတ္ကေတာ့ အမ်ားဆံုးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ စိုင္းခမ္းမတ္ နည္းနည္းပါးပါး ပါတယ္။
Q - 'သဘာဝ' သြင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ The Wild Onces အဖြဲ႔သားေတြရဲ ႔နာမည္ကို ေျပာပါဦး??
A - ေစာေဂ်ာ္နီ - ေဘ့(စ္)၊ လိဒ္က ဂ်က္ဆင္၊ ဒရမ္က စိုင္းခမ္းသီ၊ ရစ္သမ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ တီးတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကီးဘုတ္ မရွိေသးဘူး။ ေခတ္လည္း မစားေသးဘူး။
Q - ဘယ္စတူဒီယိုမွာလဲ??
A - ဦးဘသိန္း စတူဒီယိို
Q - သြင္းျပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္လို ျဖန္႔ခဲ့သလဲ??
A - ေခြကို မဝယ္ၾကေတာ့ ဆိုင္ကို ေခြျပ၊ မဝယ္ရင္ ျပန္ထြက္ေပါ့။ ကက္ဆက္ကာဘာစနစ္ မေပၚေသးဘူး။ လိုက္ေရာင္းတဲ့အခါမွာ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့ဗ်ာ။ လူမသိေသးတ့ဲ အဆိုေတာ္ဆိုေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာၾကတာေပါ့။ ႏွိမ္တဲ့သူလည္း ႏွိမ္တာေပါ့။ မသိဘူးေျပာတဲ့သူလည္း ေျပာတာေပါ့။ တခ်ိဳ ႔ကဆိုရင္ ဒီအေခြထဲက သီခ်င္းကို သူတို႔ကူးထားရင္ အလကားေပါ့ေလ။ အေခြစိုက္ထားရတဲ့အတြက္ သူတို႔ နာတယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုေတာင္ ေျပာတာ။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဒါေတြကေတာ့ ျဖတ္သန္းရမယ့္ဟာလို႔လည္း မသိဘူးေပါ့ဗ်ာ။ အရင္တုန္းကေတာ့ စိတ္ဓာတ္က်တဲ့အခါ က်၊ တက္တဲ့အခါ တက္နဲ႔ ဝါသနာက အားၾကီးတဲဲဲ့အခါက်ေတာ့ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္မယ္ေပါ့ေလ။ ကိုယ့္ပိုက္ဆံနဲ႔ကိုယ္ စုျပီး လုပ္ၾကတာ။ နည္းနည္းပါးပါး ေထာက္ပံ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ရွိတယ္ေပါ့။
အဲဒီသီခ်င္းေတြကို မႏၲေလး႐ုပ္ရွင္ျခံထဲမွာ အစမ္းသေဘာမ်ိဳး သြင္းၾကည့္ဖူးတယ္။ သိပ္ေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ ဗဟိုေတးသံသြင္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ကူညီေပးခဲ့တယ္။ အဲဒါလည္း မထုတ္ျဖစ္ပါဘူး။ ဦးဘသိန္းဆီကို သြားသြင္းဖို႔ ဗဟိုက တြန္းအားေပးလိုက္တာပါ။ ႐ုပ္ရွင္ျခံထဲမွာ သြင္းရင္ ကြာလ္တီလည္း မီမွာမဟုတ္ဘူး။ ရန္ကုန္မွာပဲ သြင္းတာ ေကာင္းတယ္ဆိုျပီးေတာ့ အဲဒီတုန္းကလည္း စတူဒီယိုဆိိုတာ ဦးဘသိန္းတစ္ခုပဲ ေျပာစရာရွိတယ္ေလ။
Q - ဒုတိယအေခြက??
A - ဒုတိယအေခြက 'ေႏြရာသီ'၊ 'သဘာဝ' နဲ႔ 'ေႏြရာသီ' ၾကားမွာ ၂ ႏွစ္ေလာက္ ၾကာတယ္။ ပထမအေခြက အက်ိဳးအေၾကာင္းလည္း ဒီေလာက္ မသိဘူး။ ဒါေပမယ့္ ၾကားဖူးတဲ့ သူကလည္း ၾကားဖူးတယ္ေပါ့ေလ။ အဲဒီလို နည္းနည္းပါးပါး ျဖစ္သြားေတာ့ မဆိုးဘူး။ အဲဒီတုန္းက ထုတ္ျဖစ္သြားခဲ့တာေတာင္မွ အခ်ိ္န္ရတာ နည္းလြန္းအားၾကီးတယ္။ ပထမစီးရီး ၁၇ ပုဒ္ကို တစ္ရက္တည္းနဲ႔ ဆိုတီးအျပတ္လုပ္ရတာဆိုေတာ့ စိတ္တုိင္းေတာ့ မက်ၾကဘူး။ ထုတ္တာကလည္း ေဂ်ေမာင္ေမာင္ၾကီး အကူအညီနဲ႔ သူက တစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္ လိိုက္စပ္ေပး၊ လိိုက္လုပ္ေပး၊ အဲဒီလိုေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ျပန္႔ရင္ေတာ္ပါျပီ။ ဘာမွ မရရင္ ေနပါေစေတာ့ေပါ့။ အဲဒီလို သေဘာမ်ိဳးနဲ႔ လႊတ္ထားလိုက္တာပါ။
ဒုတိယတစ္ခု လုပ္ျဖစ္ဖို႔ကလည္း အေၾကာင္းတစ္ခုက တိုက္ဆိုင္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္ၾကီး ယဥ္ေက်းမႈ အဖြ႔ဲဆိုတဲ့ တီးဝို္င္းေလးတစ္ခု ရွိပါတယ္။ အဲဒီတီးဝိုင္းမွာ ပါတ့ဲ အေကာ္ဒီယံ တီးတဲ့ ဆရာ ဦးသန္းေဆြရဲ ႔ သမီးေပါ့။ နန္းေအးေအးေဆြ သူကလည္း သီခ်င္းစဆိုျပီးေတာ့ Stage အေတြ႔အၾကံဳက ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းေနျပီ။ သူက အသံသြင္းခ်င္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ကို ေျပာေပးပါ။ သူဆိုဖို႔ သီခ်င္းေလးေတြ ဝယ္ခ်င္တယ္ေပါ့ေလ။
ဆရာခမ္းလိတ္က ေတာ္ေတာ္ေလးကို အားတက္သေရာ လုပ္ေပးပါတယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ့ 'စိုင္း' နဲ႔ 'နန္း' ဆိုျပီး ထြက္မယ့္ အေခြမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။ ဆရာကလည္း သေဘာက်ျပီး ေကာင္းေကာင္း လုပ္ေပးတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီဟာက တကယ့္တကယ္ ဦးဘသိန္းဆီပဲ ဆက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒုတိယအၾကိမ္က်ေတာ့ သိပ္ျပီး အဆင္မေျပေတာ့ဘူး။ ဆက္ဆံေရးလည္း နည္းနည္း တင္းမာကုန္တာေပါ့ေလ။
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီက လူငယ္ေတြကလည္း သူတို႔ကို ဆရာ လုပ္အားၾကီးရင္လည္း မၾကိဳက္ဘူး။ အဲလို ျဖစ္ရာကေနျပီးေတာ့ နန္းေအးေအးေဆြတို႔က အစီအစဥ္တစ္ခု ေျပာင္းျပီး သူတို႔က သူတို႔သီခ်င္းကို ယူျပီး Playboy နဲ႔ သြင္းမယ္။ ကိုသန္းႏို္င္တို႔ကလည္း သူ႔ကို ကူညီပါမယ္လို႔ ေျပာထားျပီးျပီတဲ့။ ကိုသန္းေဆြကလည္း သူနဲ႔ ရင္းႏွီးတယ္တဲ့။ သူတို႔က အဲဒါနဲ႔ သြင္းမယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ စရိတ္လည္း ကုန္၊ လူလည္း ပင္ပန္း၊ စိတ္ဓာတ္ေတြ က်ျပီးေတာ့ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိဘူးျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရြက္ဝါဦးေမာင္ေမာင္နဲ႔ သြားေတြ႔တာ။
ရြက္ဝါေမာင္ေမာင္နဲ႔ ေတြ႔ေတာ့ သူက ဘယ္သူဆိုမွာလဲတဲ့။ သူ႔မွာ M - 10 စက္ေလးနဲ႔ ယာမဟာမစ္ဆာေလး ရွိတယ္တဲ့။ တစ္ေနရာရာမွာ သြားဖမ္းလိုက္ရင္ ရမယ္ေပါ့ေလ။ သူက ကူညီႏို္င္ပါတယ္ဆိုေတာ့ ရန္ကုန္႐ုပ္ရွင္ျခံေပါ့။ အဲဒီေအာက္ထဲမွာ လူဆိုးေတြ ဖိုက္တင္ခ်တဲ့အခန္းတို႔၊ ျပန္ေပးဆြဲတဲ့ အခန္းတို႔ ႐ိုက္တဲ့ေနရာမ်ိဳး၊ အဲဒီေနရာကို စတူဒီယို သေဘာမ်ိဳးလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္လုပ္ျပီးေတာ့ ဖ်ာေတြကာ ဒရမ္ေတြ ဘာေတြထား တီးျပီးေတာ့ အဲဒီမွာ ဒုတိယ စီးရီးကို အပုဒ္ေရလည္း မျပည့္ဘူး။ သီခ်င္းလည္း ဆယ္ပုဒ္တည္းပဲ ရွိတယ္။ အဲဒါ ဘားကုန္ပဲ။ မိနစ္လည္း တြက္ထားတာလည္း မဟုတ္။ အဲဒါကို ႐ုပ္ရွင္ျခံမွာ တစ္ခါ သြားသြင္းရတယ္။ အဲဒီအေခြက အသံဖမ္းတဲ့သူ ဆရာအစစ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ စတူဒီယို အစစ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္မို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ေခ်ာ္တာေတြ အမ်ားၾကီး ျဖစ္ကုန္တာေပါ့။ ကြာလ္တီအရလည္း ေခ်ာ္ကုန္တယ္။ တီးရ ဆိုရတာလည္း တစ္မ်ိဳးပဲေပါ့ေနာ္။ အရမ္းကို စိတ္တိုင္းမက် ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီကတည္းက ဦးဘသိန္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နည္းနည္း အလွမ္းေဝးသြားတာေပါ့ေလ။
အဲဒီကေန တတိယ စီးရီး "ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္" က်မွ ဦးအံ့ၾကီးရဲ ႔သား ယူဂ်င္းအံ့ၾကီးက ဖမ္းေပးမယ္ ဆိုလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ "ပန္းသာ႐ုပ္ရွင္ျခံ" ထဲမွာ တစ္ခါသြားျပီး ထပ္လုပ္ရတယ္။ အဲဒီေခြမွာ ပါတဲ့ "မႏၲေလးေရာက္ ရွမ္းတစ္ေယာက္" က ေပါက္ျပီး လူပိုသိလာတယ္။ ေနာက္တစ္ေခြက "ျခေသ့ၤလည္ျပန္"၊ ျပီးေတာ့ 'ေက်နပ္ပါေတာ့'၊ 'သဘာဝရဲ ႔႔ရင္ေသြးငယ္'၊ 'ေႏြနံနက္ခင္း'၊ 'အိပ္စက္အနားယူျပီ'၊ (ျပန္ထြက္လာေတာ့) 'စိတၱဇ အလြမ္း'၊ 'ရန္ကုန္မွာ သာတဲ့လ'၊ 'ပလက္ေဖာင္း မင္းသား' က်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တံတားျဖဴမွာ ေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။
------------။------------
(အပို္င္း ၃ ဆက္ရန္ရွိေသးသည္)
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။