Hlaing Bwa shared Myawady News's photo.
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ဘက္စ္ကားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေက်နပ္မႈမရွိပါက ဝက္ဘ္ဆုိက္မွ တစ္ဆင့္ တုိင္ၾကားႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ ေကာ္မတီ (မ.ထ.သ) လက္ေအာက္ရွိ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ဘက္စ္ကားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ တုိင္ၾကားႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ မွတ္တုိင္ေက်ာ္ရပ္ျခင္း၊ သတ္မွတ္က်သင့္ေငြထက္ ပိုမုိေကာက္ခံျခင္း၊ လူပိုတင္ျခင္း အစရွိသည့္ ကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေက်နပ္မႈမရွိပါက တုိင္ၾကားႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ “ျပည္သူေတြအေနနဲ႕ မထသ (ဗဟို) ကို လိပ္မူၿပီး တုိင္ၾကားႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝက္ဘ္ဆုိက္က တစ္ဆင့္လည္း တုိင္ၾကားႏိုင္ပါတယ္” ဟု မထသ(ဗဟို) ဥကၠ႒ ဦးလွေမာင္က ေျပာသည္။ kyawthiha.john@mhtcentral.org.
“သတ္မွတ္ေခါက္ေရအတုိင္း မဆြဲဘဲ ေခါက္တုိးေျပးဆြဲတာမ်ိဳး စတဲ့ အခ်က္တစ္ခုခု ေတြ႕လို႔ရွိရင္ နံပါတ္နဲ႔အခ်ိန္ကို မွတ္ထားၿပီး တုိင္ၾကားႏုိင္ပါတယ္။ ျပည္သူမွ တုိင္ၾကားျခင္းဆုိၿပီး ေရာက္လာတဲ့ စာေတြကို အေရးယူေပးေနတယ္” ဟု ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။ တုိင္ၾကားလာေသာ စာမ်ားကို ဗဟိုသို႔တင္ျပကာ ဗဟိုမွ တာဝန္ယူ ေျဖရွင္းေပးေၾကာင္း သိရသည္။ အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ တုိင္ၾကားႏုိင္ရန္ Facebook စာမ်က္ႏွာကိုလည္း စီစဥ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္း စံုထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ (မထသ) ဝက္ဘ္ဆုိက္တြင္ မထသႏွင့္ ပတ္သက္၍ သတင္းမ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီ လႊင့္တင္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ “အလြယ္တကူ တုိင္ၾကားႏုိင္မယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ တခ်ိဳ႕ကားေပၚမွာ ေရးထားေပမယ့္ တကယ္တမ္းတုိင္လုိ႔ မရတာတုိ႔၊ ဖုန္းနံပါတ္ မွားေနတာမ်ိဳးေတြ ရွိပါတယ္။ ဝက္ဘ္ဆုိက္မွာ တုိင္ႏုိင္မယ့္အျပင္ အလြယ္တကူ Facebook မွာ တုိင္ႏုိင္မွာတုိ႔ ၊ Hot Line ဖုန္းနံပါတ္တုိ႔ရွိရင္ ပိုေကာင္းမယ္။ တိုင္တဲ့သူေတြ အေနနဲ႕လည္း အခ်က္အလက္ ေသခ်ာေပးၿပီးတုိင္ဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္” ဟု ကုမၸဏီဝန္ထမ္း တစ္ဦးက သံုးသပ္ ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၄ ရက္ေန႔ထုတ္ Internet ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Myanmar1
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။