Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Saturday, March 8, 2014

ဒီမိုကေရစီဆိုတာက . . . ဘာလဲ


Tun Wai
ဒီမိုကေရစီဆိုတာက . . . ဘာလဲ

ဖတ္ၾကည့္ပါ ဦးဇာဂနာေျပာတာ ေကာင္းတယ္ဗ်ိဳ ့

တိုင္းျပည္မွာ လူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ဒီမိုကေရစီႏွင့္ လူ႔အခြင့္အေရး ဆိုတာကို တြင္တြင္ ေျပာၾကသည္။ တခ်ိဳ႕ကလည္း ျမန္မာေတြသည္ ဒီမိုကေရစီႏွင့္ မထိုက္တန္ေသး၊ လူ႔အခြင့္အေရး ႏွင့္ ေ၀းေသးသည္ဟု ဆိုၾက၏။ စည္းကမ္း မရိွတာကို အျပစ္တင္၏။ ဥပေဒကို မလိုက္နာတာ
အား နည္းခ်က္တစ္ခုဟု လက္ညိႇဳးထိုး ၾကသည္။ အမိွဳက္ပံုး မရိွလို့
အမိွဳက္ မပစ္တာကို စည္းကမ္း မရိွဘူးလို႕ မဆိုၾကေစခ်င္။ ဥပေဒကို ကိုင္တြယ္ ေနသူမ်ားက မလိုက္နာ ပါပဲလ်က္ ျပည္သူက ဘာေၾကာင့္ ဥပေဒကို ေလးစား႐ိုေသ ရအံ့နည္း။

ဒီမိုကေရစီကဘာလဲ။
လူ႕အခြင့္အေရးကဘာလဲ။

တကယ္ေတာ့ အေနာက္က တင္ပို႔လိုက္ေသာ အေတြးအေခၚ မ်ားသာ။ အဂၤလိပ္ လက္ေအာက္ ေတာက္ေလ်ာက္ ဒီမိုကေရစီ ဆိုတာႏွင့္ အထိုက္အေလ်ာက္ က်င့္သား ရခဲ့ေသာ ျမန္မာျပည္သူမ်ားကို ဒီမိုကေရစီ အိပ္ယာထဲက ဆဲြထုတ္ခဲ့သူမွာ ေတာ္လွန္ေရး ေကာင္စီျဖစ္သည္။ ဒီမိုကေရစီ လမ္းေၾကာင္းေပၚ ျပန္တင္ ေပးတာလည္း
ေတာ္လွန္ေရး ေကာင္စီ တျဖစ္လဲ ျမန္မာ့ ဆိုရွယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပင္
ၿဖစ္ေနျပန္၏။ သည္ေတာ့ ႏိုင္ငံေရးမွာ တစ္ပါတီဟု ကြ်န္ေတာ္တို႔
ေအာ္ကာ ေအာ္ကာ ေ၀ဖန္ခဲ့ေသာ စစ္တပ္ အေျချပဳ မ.ဆ.လ အစိုးရကပင္ အေျပာင္းအလဲ လုပ္ေပးခဲ့သလို ျဖစ္ေနသည္။

ခုတစ္ခါ ၂၀၀၈ ဖဲြ ့စည္းပံု ႏွင့္ႏိုင္ငံကို ဒီမိုကေရစီ လမ္းေၾကာင္းေပၚတင္
ေပးခဲ့တာလည္း စစ္တပ္ အေျချပဳ အစိုးရပင္ ျဖစ္ေနျပန္သည္။ ဒါေတြကို သတိထား ေစခ်င္၏။ ေဘးတိုက္ ဆက္ဆံေရး မရိွေသာ လူ႔အသိုက္
အ၀န္းက သယ္ေဆာင္ လာေသာ ေျပာင္းလဲမႈကို သတိျပဳရမည္။

အတိုက္အခံဖက္မွာ (ခံႏိုင္ရည္) သာရိွသည္။ မီးၾကိဳးဆိုသည္ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ကို ျဖန္႔ေ၀ေပး သည္ မွန္ေသာ္လည္း သတ္မွတ္
ထားေသာ ခံႏိုင္ရည္အထိသာ ေတာင့္ထားႏိုင္ ေပလိမ့္မည္။ ေက်ာ္လြန္
ပါက ျပတ္ေတာက္ေပမည္။ လက္ရိွ ဦးသိန္းစိန္ အစိုး ရသည္ ပင္ကိုသဘာ၀အားျဖင့္ စစ္တပ္မွ ေမြးထုတ္ေပးလိုက္ သူမ်ားသာ ျဖစ္သည္ ဆိုျခင္းကို အားလံုး မေမ့သင့္ၾကပါ။ လႊတ္ ေတာ္ ဥကၠဌ ႏွစ္ေယာက္လံုး သည္လည္း စစ္တပ္မွ လာသူမ်ားပင္ ျဖစ္၏။ ဒါကိုပင္လ်င္ သေဘာထား
ေပ်ာ့ေျပာင္း သူမ်ား၊ အေျပာင္း အလဲကို လိုလားသူမ်ားဟု ဇြတ္အတင္း လိုက္လံ တံဆိပ္ကပ္ေန ၾကသူမ်ားမွာလည္း အတိုက္အခံ ႏိုင္ငံေရး
ဖက္မွ ေခါင္းေဆာင္ ဆိုသူမ်ားပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ဆိုလ်င္ ၂၀၁၀
မတိုင္မီက ထို(ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးမ်ား)သည္ အေျပာင္းအလဲ လိုလားလ်က္ မလိုလားခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ ထားသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနျပန္၏။
ႏွစ္ေပါင္း ေလးဆယ္ေက်ာ္ ဟန္ေဆာင္ ေကာင္းသူမ်ား အျဖစ္
ကမၻာမွာ စံတင္ ေလာက္ေပသည္။

အတိုက္အခံေတြမွာ တကယ္ေတာ့ တိက် ေသခ်ာသည့္ စိတ္အခံမရိွ။ အီမိုးရွင္းေပၚ အေျခခံထားသည့္ ႏိုင္ငံေရး ပံုစံျဖစ္ေနသည္။ စိတ္ခံစားမွဳကို
ေရွ႕တန္းတင္လ်င္ မွားႏိုင္သည္။ မိုဟာမက္အလီသည္ လက္ေ၀ွ႔ သမား သက္သက္ မဟုတ္ေခ်။ မိမိျပိဳင္ဖက္ကို ေဒါသထြက္ လာေအာင္ ဆြၿပီး လက္ေ၀ွ႔ ထိုးတတ္၏။ သည္ေတာ့ ၿပိဳင္ဖက္က ေဒါသထြက္လာျပီး မွားေတာ့သည္။ ဒီအမွားကို အသံုးခ်ျပီး အလီက အႏိုင္ယူတတ္သည္။ ယခုလည္း စိတ္မရွည္ေအာင္ စိတ္တိုေအာင္ ရန္စေသာ ဆြေပးေသာ စကားမ်ား လုပ္ရပ္မ်ားျဖင့္ တစ္ဖက္က လွဳပ္လာျပီ။ မိမိတို႔ ပါမသြားဖို႔ အေရးၾကီး ပါသည္။

မိုဟာမက္အလီသည္ တစ္ဖက္လူကို ယံုၾကည္မႈ ပ်က္သြားေအာင္ လွည့္စားတတ္ေလ့ ရိွသည္။ ေဂ်ာခ်္႕ဖိုမင္ႏွင့္ လက္ေ၀ွ႔ထိုးစဥ္က
ေဂ်ာ့ခ်္ဖိုမင္သည္ အလီထက္ အသက္ငယ္၏။ လက္သီးျပင္း၏။
ေရအျပည့္ ထည့္ထားေသာ တိုင္ကီကို ပင္လ်င္ ဘိုင္းကနဲ လဲသြားေအာင္ ထိုးခ်ႏိုင္သူကား ေဂ်ာ့ခ်္ဖိုမင္။ သို႔တေစ ကင္ရွာဆာမွာ အလီဘုန္မာေရး ဟူေသာ ပရိသတ္ အားေပးမႈ ႏွင့္အတူ ရွစ္ခ်ီမွာ အလီက အလဲထိုးႏွင့္ အႏိုင္ရ ခဲ့ေလသည္။ လက္သီးျပင္း လွသူဟု နာမည္ၾကီး လွေသာ
ေဂ်ာ့ခ်္ဖိုမင္က အလီကို အၾကိမ္ၾကိမ္ ထိုးႏွက္ခဲ့ ေသာ္လည္း အလီက နည္းနည္း ကေလးမွ မျဖံဳခဲ့။ အျပံဳးေတာင္ မပ်က္ခဲ့။ ဒီၾကားထဲ ဖိုမင္ လက္သီးျပင္းတယ္ ဆိုတာ ဟုတ္ေကာ ဟုတ္ ရဲ႕လားလို႔ ပရိသတ္ကို ခဏခဏ လွည့္ေမးလိုက္ေသးသည္။ ဖိုမင္ ကိုယ္တိုင္ပင္လ်င္ ကိုယ့္လက္သီး ကိုယ္ျပန္ၾကည့္ရ သည္အထိ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ၊ ယိုယြင္းလာ ခဲ့ေတာ့သည္။ ဒီလိုျဖစ္ဖို႔ အလီဖက္က ေပးဆပ္ရတာေတြ မ်ားသည္။ ခံႏိုင္ရည္ အားေကာင္းေအာင္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေလ့က်င့္ ခဲ့ရ ရွာသည္။ ဒီဒဏ္ေတြေၾကာင့္ပင္ ယခုအခါ ပါကင္ဆန္ ေရာဂါစုကို
အလီ ခံစား ေနရရွာေခ်ျပီ။

ခုလည္း မိမိတို႔ဖက္က ခံႏိုင္ရည္ေကာင္း ေနသည္ကို ေနရာမွန္ေအာင္ အသံုးခ် တတ္ဖို႔ လိုေခ်ျပီ။ မိမိ၏ ခံႏိုင္ရည္အားျဖင့္ တစ္ဖက္ ျပိဳင္ဘက္၏ ယံုၾကည္မွဳ ယိုယြင္း သြားေအာင္ ဗ်ဴဟာ ခ်တတ္ဖို႔ လိုေခ်ျပီ။ တစ္မ်ိဳးျပီး တစ္မ်ိဳး အကဲစမ္း လာမွဳကို အကဲ မဆတ္ပဲ တုန္႔ျပန္တတ္ဖို႕ အေရးၾကီး လွေပသည္။ မိုဟာမက္ အလီကို နမူနာ ေပးရတာ အေၾကာင္းရိွသည္။ လက္သီးထိုးတတ္ ႐ံုသာ ထိုးေလ့ရိွေသာ လက္ေ၀ွ႕သမား မဟုတ္။ ဦးေႏွာက္ႏွင့္ ဥာဏ္ကို လႊာသံုးကာ ထိုးသတ္ေလ့ရိွ ေသာေၾကာင့္ပင္။ သခ်ၤာပညာမွာ အေရးၾကီးေသာ စီသံုးလံုး ဆိုတာရိွသည္။

Concept
Calculateႏွင့္
Checkတို ့ျဖစ္သည္။

အေျခခံ ရပ္တည္မႈ သေဘာထားကို တိတိက်က် ခိုင္မာေအာင္ လုပ္ရေပမည္။ သည္လိုဆိုလ်င္ ကိုယ့္အျမင္ ကိုယ့္အယူကို ဘယ္ေလာက္ အတိုင္းအတာ အထိ ထိေရာက္ႏိုင္မလဲ ဆိုတာ တြက္ရခ်က္ ရေတာ့မွာ
ၿဖစ္သလို တစ္ဖက္က မိမိျပိဳင္ဖက္၏ အေနအထားကိုပါ ဘယ္ေလာက္ ခိုင္မာသလဲလို႔ တြက္ခ်က္ ႏိုင္ေပမည္။ ျပီးလ်င္ေတာ့ အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ ထိန္းေက်ာင္း ေစာင့္ၾကည့္ ရေတာ့မည္။ ကိုယ္ႏွင့္ ကိုယ့္အဖဲြ႔ ဘယ္ေလာက္ လုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ ကိုလည္း ေသေသ ခ်ာခ်ာ ဆန္းစစ္ ရေပမည္။ ကိုယ့္ျပိဳင္ဖက္၏ ေျခလွမ္းေတြလည္း ဘယ္ေလာက္ ဘယ္လို ဘယ္ကို သြားေနတယ္ ဆိုတာကို ေသေသ ခ်ာခ်ာ စူးစမ္း ေလ့လာ
ႏိုင္ေပေတာ့မည္။

အထက္ေအာက္ ဆက္ဆံေရး ရိွသူမ်ားသည္ အမိန္႔ကို နာခံတတ္သည္ ဆိုေသာ သဘာ၀ကို မေမ့ၾက ေစခ်င္။ ေဘးတိုက္ ဆက္ဆံေရးရိွ သူမ်ားသည္ မခိုင္မာတတ္ ဟူေသာ အစဥ္အလာ ကိုလည္း
ေၿပာင္းလဲ ေစခ်င္ျပီ။ ႏိုင္ငံေရးမွာ က်ပ္ျပည့္ဖို႔ေတာ့ လို၏။ ကိုယ့္အင္အားကို ကိုယ္ခ်ိန္ဆတတ္ဖို႔ လိုျပီ။ ေနရာ တကာမွာ ကိုယ္၀င္ပါေနလွ်င္ အေရးၾကီးေသာ ကိစၥေတြမွာ လက္လႊတ္ ရတတ္၏။ ဆြန္ဇူး၏ စကားတစ္ရပ္ ရိွသည္။ အိမ္နီးခ်င္းေတြနဲ႔ တည့္ေအာင္ေပါင္း ပါတဲ့။ စဥ္းစားလ်င္ ေတာ္ေတာ္ တာသြား လွေခ်သည္။ မိတ္ဖက္ေတြ အားလံုးႏွင့္ ခိုင္မာေသာ ဆက္ဆံေရးကို အေသအခ်ာ ထူေထာင္
ရေပမည္။ မိမိအတြက္ ျပိဳင္ဖက္နည္း ႏိုင္သမွ်နည္းေအာင္ ဆန္ကာ တိုက္လိုက္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။

တကယ့္ တကယ္ ခိုင္မာေသာ ဆက္ဆံေရးကို တိုင္းရင္းသားေတြႏွင့္ တည္ေဆာက္ဖို႔ အခ်ိန္ေကာင္း ျဖစ္သည္။ သည္လို အခြင့္ေကာင္း အခ်ိန္ေကာင္းသည္ ႏွစ္ခါမလာေတာ့။ ေလ့က်င့္ကြင္းမွာ အခ်ိန္ကုန္ျပီး
ေခြ်းထြက္မ်ားတာသာ အဖတ္တင္ ေပမည္။ ပဲြမ၀င္ လိုက္ရပဲ အျပင္
မွာတင္ အေမာဆို႕ ကုန္လိမ့္မည္။ ျပီးေတာ့ မာလ္တီ မီဒီယာ ႏိုင္ငံေရး
ၿဖစ္ခ်ိန္တန္ျပီ။ ယခုထက္ထိ မီဒီယာႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗ်ဴဟာ တစ္ခု
မွ မေတြ႕ရေသးေခ်။ Pin Doctorဟု ေခၚဆိုအပ္ေသာ မီဒီယာကို
ေကာင္းေကာင္း ႏိုင္နင္းသည့္ အလစၥတာ ကင္မ္ဘဲလ္လို လူမ်ိဳးျဖစ္ေစ အဖဲြ႕ျဖစ္ေစ လိုအပ္လာေခ်ျပီ။စၾကၤာဗ်ဴဟာကို အၾကံျပဳ
တင္ျပခ်င္သည္။

၁။ ႏိုင္ငံေရး တက္ႂကြသူမ်ား (သူတို႔ ယခု အခါ ေဘးေရာက္ေနျပီ၊
ေဘးအႏၱရာယ္ က်ခဲ့စဥ္က သူတို႔ရင္းခဲ့ ၾကဖူးျပီ။ သူတို႔ကို ထီးရိပ္ေအာက္မွာ ျပန္ခို နားပါေစ)

၂။ ရပ္မိရပ္ဖမ်ား (ရပ္ရြာမွာ ၾသဇာ ရိွသူေတြကို လက္တကမ္းမွာ တင္ထား ေစခ်င္သည္။ ထိုသူေတြကမွ တစ္ဆင့္ ကိုယ့္အယူ ကိုယ့္အျမင္ေတြကို ျဖန္႔ေ၀ခဲ့ပါက လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ ပ်ံ႕ႏွံ႕ေပမည္။)

၃။ စီးပြားေရး ေငြေၾကး ေတာင့္တင္းသူမ်ား (ပိုက္ဆံမရိွပဲႏိုင္ငံေရး၊ စည္း႐ံုး ေရးလုပ္မည္ဆိုပါက ေတာ္ေတာ္ စိတ္ကူး ယဥ္လြန္းသည္
ဟုသာဆို ရေပလိမ့္မည္)

၄။ မီဒီယာပညာရွင္မ်ား (စာအုပ္၊ ဂ်ာနယ္၊ သတင္းစာ ဆရာေတြ သာမကပဲ အြန္လိုင္း မီဒီယာ၊ ႐ုပ္သံလႊင့္ မီဒီယာ အားလံုးကို ျခံဳငံု ဆက္စပ္ႏိုင္ဖို႕လိုသည္။ မိမိ ဘာလုပ္ေနသည္ကို အမ်ားက သိေအာင္ လုပ္ရန္မွာ မီဒီယာမွ တစ္ပါး အျခား မရိွေခ်။ မီဒီယာကို မွန္မွန္ကန္ကန္ အသံုးခ်ႏိုင္ေသာ ဗ်ဴဟာ တစ္ခုေတာ့ရွိဖို႕ ေကာင္းေလသည္။)

အထက္က အခ်က္(၄)ခ်က္သည္ လက္ငင္း အေျခအေန အရ အေရးတၾကီး လိုအပ္ ေနေသာ အရာမ်ားကိုသာ ဦးစားေပး တင္ျပလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေကာင္းမည္ သင့္ေတာ္မည္
ထင္သည္ကို ဥာဏ္ႏွင့္ရင္းကာ အသံုးခ် ႏိုင္ပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳလိုက္ ရပါသည္။

ဇာဂနာ

ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးပါတယ္
8.3.2014

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။