နယူတန္လို
နယူတန္လို
--------------
ကေလးကိုႏွစ္သက္တယ္ဆိုတိုင္း သူ႔ရဲ႕ေကာင္းကြက္ကိုပဲ ခ်ီးမြမ္းရမယ္ မဆိုပါဘူး။ သူ႔ရဲ႕ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ကိုလည္း ဘယ္လိုၾကည့္ရမယ္ဆိုတာ သိထားသင့္ပါတယ္။ သူ႔ကို “နယူတန္နဲ႔တူတယ္”ဆိုတဲ့အၾကည့္နဲ႔ သင္ၾကည့္ခဲ့ရင္ သူဟာ နယူတန္နဲ႔ ပိုပိုတူလာတတ္ပါတယ္။
ကစ္ကစ္ကို “နယူတန္လို”လို႔ ကၽြန္မအၿမဲေျပာခဲ့တယ္။ ဒါဟာ ခ်ီးက်ဴးတဲ့စကားတစ္ခြန္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေဝဖန္တဲ့စကားပါ။ ဒါဟာ ေန႔စဥ္ဘဝကို သူစိတ္ဝင္စားမႈမရွိတဲ့အခါ...၊ အမွားအယြင္းေသးေသးမႊားမႊားကို က်ဴးလြန္မိတဲ့အခါ ကၽြန္မေဝဖန္တတ္တဲ့ စကားလံုးျဖစ္တယ္။
ဒီစကားက ကစ္ကစ္ငယ္ငယ္ကၾကည့္ခဲ့ဖူးတဲ့ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ကေနလာတာျဖစ္တယ္။ ပံုျပင္ထဲမွာေျပာထားတာက နယူတန္ဟာ သူလက္ေတြ႔စမ္းသပ္မႈအေပၚမွာပဲ အာရံုစိုက္ေနခဲ့တယ္။ တစ္ခါက မိတ္ေဆြတစ္ဦး သူ႔ဆီအလည္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ နယူတန္က အလုပ္နဲ႔လက္မခြာႏိုင္ခဲ့ဘူး။ မိတ္ေဆြကေစာင့္ရင္း ေစာင့္ရင္း နယူတန္အတြက္ျပင္ဆင္ထားတဲ့ ထမင္းကိုစားၿပီး ထျပန္သြားခဲ့တယ္။ စမ္းသပ္ခန္းကနယူတန္ထြက္လာခ်ိန္ ထမင္းစားပဲြက ေျပာင္းတလင္းခါေနခဲ့ၿပီ။ ဒါကိုေတြ႔ေတာ့ နယူတန္က “ေအာ္.. ငါ ထမင္းစားၿပီးၿပီပဲ”လို႔ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ေရရြတ္ရင္း စမ္းသပ္ခန္းထဲ ျပန္ဝင္သြားခဲ့တယ္။
အလုပ္တစ္ခုေပၚမွာ ရူးသြပ္စဲြလမ္းတဲ့ထူးခြ်န္သူတစ္ဦးဟာ ဘဝမွာ တံုးတိတံုးအလုပ္ရပ္ေတြကို ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳလုပ္မိတတ္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕လုပ္ရပ္က လူရယ္စရာျဖစ္သလို တခ်ဳိ႕လုပ္ရပ္က စိတ္ညစ္ေဒါသထြက္စရာျဖစ္တယ္။ အဆင့္ဆင့္လက္ဆင့္ကမ္းလာရာကေန ဒါေတြဟာ ဂႏၱဝင္ပံုျပင္ေတြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အခုလက္ရွိလက္ေတြ႔ဘဝမွာ ဒီလိုလူမ်ဳိးထြက္ေပၚခဲ့ရင္ လူအမ်ားက “စိတ္ဝင္စားမႈမရွိလို႔” ၊ “မထူးခၽြန္လို႔”လို႔ျမင္ၿပီး စိတ္တို၊ စိတ္ညစ္ၾကပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကေလးေတြကို သြန္သင္ဆံုးမတဲ့ေနရာမွာ အေတြ႔မ်ားပါတယ္။
ကေလးအမ်ားစုရဲ႕ငယ္ဘဝမွာ အရာတစ္ခုခုကို ရူးသြပ္ခံုမင္တာမ်ဳိးရွိၾကတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ ၾကက္ကဘယ္ကေန ပထမဆံုးျဖစ္လာခဲ့သလဲလို႔ ေတြးေတာတတ္ၾကတယ္၊ ထမင္းစားဖို႔ တေၾကာ္ေၾကာ္ေခၚတဲ့ အေမ့ရဲ႕အသံကိုေတာင္ မၾကားႏိုင္ေလာက္တဲ့အထိ ကစားပဲြထဲမွာ နစ္ဝင္တတ္ခဲ့တယ္၊ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ ရုပ္ျပစာအုပ္ကိုၾကည့္ရင္း အိမ္သာတက္အေပါ့သြားဖို႔၊ အိမ္စာလုပ္ဖို႔ေတာင္ ေမ့တတ္ခဲ့ၾကတယ္။ ကေလးငယ္အေယာက္တစ္ေထာင္မွာ ရူးသြပ္ခံုမင္တဲ့အရာ တစ္ေထာင္မ်ဳိးရွိႏိုင္ပါတယ္။ လူႀကီးအေနနဲ႔ၾကည့္ရင္ ဒီအရာေတြဟာ စိတ္ဝင္စားစရာမေကာင္းသလို ရိုးစင္းသာမန္ပါတယ္။ ကေလးငယ္ေတြဟာ ကေလးဆန္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ေရာ ဘဝအေတြ႔အႀကံဳမရွိေသးတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ပါ မၾကာခဏဆိုသလို လူရယ္စရာျဖစ္တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြျပဳမူမိတတ္ပါတယ္။ ျပႆနာေလးတခ်ဳိ႕ေတာင္ ဖန္တီးလိုက္တတ္ပါေသးတယ္။
လူႀကီးေတြက ဘယ္လိုစိတ္ေနသေဘာထားနဲ႔ ကေလးေတြရဲ႕ ဒီ “မဟုတ္ကဟုတ္က”အရာေတြကို ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းမလဲ… ဒါဟာ ကိစၥေသးေသးမႊားမႊားမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါဟာ ကေလးငယ္ကို နက္ရႈိင္းတဲ့အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈေတြ ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။
ကၽြန္မရဲ႕မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က သူအခုထိမက္ေနတဲ့စာေပအိပ္မက္အေၾကာင္းကို စကားစပ္ေျပာမိရာက သူငယ္ငယ္က ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ဖူးတဲ့အျဖစ္အပ်က္တစ္ခု ကၽြန္မကိုေျပာျပပါတယ္။ သူ အလယ္တန္းတုန္းက တစ္ဘက္ကေပါက္စီေပါင္းဖို႔ ဖားဖိုထိုးရင္း တစ္ဘက္ကဝတၳဳစာအုပ္ကို ဖတ္ေနခဲ့တယ္။ စာအုပ္ထဲနစ္ေမ်ာသြားခဲ့လို႔ မီးဖိုကမီးကို သူသတိမထားခဲ့မိဘူး။ မီးၿငိမ္းသြားလို႔ ဖခင္ရဲ႕ဆူပူႀကိမ္းေမာင္းတာကို သူမၾကာခဏခံခဲ့ရတယ္။ အႏွစ္၃ဝၾကာခဲ့ေပမယ့္ ဒီအေၾကာင္းကိုေျပာတိုင္း သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနခဲ့ေသးတယ္။ ဒီကိစၥဟာ သူ႔ရဲ႕စိတ္က်န္းမာေရး၊ အလုပ္အကိုင္တိုးတက္ေရးမွာ အပ်က္ေဆာင္တဲ့သက္ေရာက္မႈေတြ ျဖစ္ေစခဲ့တယ္လို႔ သူထင္တယ္။ သူေတြ႔ႀကံဳခဲ့ေတြတာကို အက္ဒီဆင္ရဲ႕မိခင္က အက္ဒီဆင္လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့“အမွား”မွန္သမွ်ကို နားလည္ေပးခဲ့၊ အားေပးခဲ့တာေတြနဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ ေနာက္ဆံုးမွာ“ထူးခၽြန္”ႏိုင္ မထူးခၽြန္ႏိုင္ဆိုတာကို မိဘအုပ္ထိန္းသူေတြရဲ႕ စိတ္ေနသေဘာထား၊ ျပႆနာကိုေျဖရွင္းတဲ့နည္းလမ္းေတြက အဓိကက်ေၾကာင္း သိရွိခံစားႏိုင္ပါတယ္။
မေတာ္တဆအမွားလုပ္မိတဲ့ ကေလးကို ဘယ္လိုျပဳမူဆက္ဆံမလဲ၊ အဲဒီအမွားေတြကို ဘယ္လိုစိတ္ေနသေဘာထားနဲ႔ ေျဖရွင္းမလဲ.. ဒါေတြဟာ မိသားစုရဲ႕သြန္သင္ဆံုးမႈ မိသားစုပညာေရးပဲျဖစ္ပါတယ္။ သာမန္ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕သမီးေလး ကစ္ကစ္ဟာလည္း တျခားကေလးေတြလုပ္တတ္တဲ့ အမွားမ်ဳိးကို အၿမဲတေစလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ဥပမာ-- ေစ်းႀကီးေပးဝယ္ထားတဲ့ လွ်ပ္စစ္အဘိဓာန္စာအုပ္ကို ခဏေလးပဲသံုးၿပီး ေဖ်ာက္ပစ္လိုက္တာမ်ဳိး၊ ဘယ္နားေဖ်ာက္လို႔ ဘယ္နားေပ်ာက္သြားမွန္း မသိခဲ့ပါဘူး။ ၾကက္ဥထမင္းေၾကာ္တဲ့အခါ ၾကက္ဥအႏွစ္ကို အမႈိက္ပံုးထဲထည့္ၿပီး ၾကက္ဥခြံကို ဘယ္နားထည့္ရမွန္းမသိတာမ်ဳိး၊ အမွန္ေတာ့ ၾကက္ဥအႏွစ္ကို ထမင္းထဲထည့္ၿပီး ၾကက္ဥခြံကို အမႈိက္ပံုးထဲထည့္ရမွာကို သူအမွားလုပ္ခဲ့မိတယ္။ ကပ္ေက်းကို ေနရာတက်ျပန္ထားခိုင္းခ်ိန္ ကပ္ေက်းကိုယူၿပီး အိမ္ကိုသူတစ္ပတ္ပတ္တယ္။ ၿပီးရင္ သူ႔ကိုဘာေၾကာင့္ ကပ္ေက်းေပးရသလဲလို႔ ေမးတာမ်ဳိး၊ ဒီလိုအမွားမ်ဳိးေတြကို သူျပဳတတ္ခဲ့ပါတယ္။ သူဒီလိုအမွားေတြ လုပ္မိတဲ့အခါတိုင္း ကၽြန္မက သက္ျပင္းတခ်ခ်နဲ႔ “နယူတန္နဲ႔တူတယ္”လို႔ သူကိုေျပာတတ္ခဲ့တယ္။
ကစ္ကစ္ရဲ႕ “နယူတန္လိုအျပဳအမူ”က ကၽြန္မကို မၾကာခဏဆိုသလို စိတ္ရႈပ္ေစခဲ့တယ္။ အလယ္တန္းတုန္းက သူဟာ ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစားမို႔ တစ္ပတ္မွာတစ္ခါပဲအိမ္ျပန္ပါတယ္။ စစခ်င္းမွာေတာ့ အေဆာင္ျပန္ခ်ိန္မွာ ကစ္ကစ္ဟာ ဟိုဟာယူဖို႔ေမ့၊ ဒီဟာယူဖို႔ေမ့နဲ႔ ေက်ာင္းျပန္ေရာက္တိုင္း အိမ္ကိုဖုန္းဆက္ၿပီး လာပို႔ေပးဖို႔ ေျပာတတ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းနဲ႔အိမ္ကေဝးတာေၾကာင့္ သူ႔ဆီကၽြန္မတို႔တစ္ေခါက္သြားတိုင္း ေန႔တစ္ဝက္ၾကာအခ်ိန္ကုန္သလို အလုပ္ကေနလည္း ခြင့္ယူရပါေသးတယ္။ ဒီလိုျဖစ္တိုင္း ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ေဒါသေငြ႔ေလးေတြ ထမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီကိစၥနဲ႔ သမီးကို ကၽြန္မ မဆူခဲ့မိပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ အင္မတန္အလုပ္မ်ားၿပီး ဒီလိုလာပို႔ရတဲ့အတြက္ အခ်ိန္ေတြ အလဟႆျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။ သူသိေအာင္ ကၽြန္မတို႔ စကားကိုဒီေလာက္ပဲေျပာခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အိမ္ကိုသူဖုန္းဆက္ျပန္ခ်ိန္ သူ႔ရဲ႕ေမ့ေလ်ာ့မႈက ကၽြန္မတို႔ကို ဘယ္ေလာက္ထိအလုပ္မ်ားေစေၾကာင္း သူသေဘာေပါက္သြားမယ္ဆိုတာကို ကၽြန္မသိလိုက္ပါတယ္။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ဳိးမွာ မိဘေတြက သူ႔ကိုဆူဆဲျပစ္တင္ရေလာက္ေအာင္ မလိုခဲ့ပါဘူး။ တကယ္လို႔ သူ႔ကိုဆူဆဲရင္၊ အျပစ္တင္ရင္ အေၾကာင္းျပခ်က္ေလာက္ပဲ သူေပးမယ္ သူ႔ကိုယ္သူျပန္ဆန္းစစ္ဖို႔အခြင့္အေရးကိုေတာ့ သူရသြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။
ကစ္ကစ္ ေက်ာင္းျပန္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့အခါတိုင္း ကၽြန္မနဲ႔သူ႔ေဖေဖ စိတ္အနည္းငယ္ပူပန္တတ္တယ္။ ဘာမ်ားက်န္ခဲ့ၿပီး ငါတို႔ကို ျပန္ပို႔ခိုင္းမလဲဆိုတဲ့စိတ္မ်ဳိးျဖစ္တယ္။ သူ႔ပစၥည္းကို ကၽြန္မတို႔ကူမသိမ္းေပးေပမယ့္ ဘာပစၥည္းမ်ားက်န္ခဲ့မလဲ.. လိုအပ္တာေတြ ယူၿပီးၿပီလား.. ေသခ်ာစဥ္းစားေနာ္လို႔ေတာ့ သတိေပးတတ္တယ္။ ဒီလို ကာလအတန္ၾကာလာတဲ့အခါ သူ ဟိုပစၥည္းေမ့ ဒီပစၥည္းေမ့တာမ်ဳိး ျဖစ္ခဲလာတယ္။ လိုအပ္တဲ့ပစၥည္းေတြကို ကိုယ္တိုင္ေသေသခ်ာခ်ာ သိမ္းဆည္းတတ္လာခဲ့တယ္။ လိုအပ္တာေတြကို မွတ္စုစာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔ေရးမွတ္တာမ်ဳိး လုပ္တတ္လာခဲ့တယ္။ အိမ္ကေန မထြက္ခြာခင္ ပစၥည္းေတြကို ျပန္စစ္ေဆးတာမ်ဳိး လုပ္တတ္လာခဲ့တယ္။
လူေတြမွာ လိုအပ္ခ်က္အမ်ဳိးမ်ဳိးကိုယ္စီရွိၾကပါတယ္။ ကစ္ကစ္က အရာရာမွာ သန္စြမ္းထူးခၽြန္တဲ့လူတစ္ေယာက္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါဟာ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕သြန္သင္ဆံုးမမႈနဲ႔ဆိုင္သလို သူကိုယ္တိုင္လုပ္ႏိုင္တဲ့အလုပ္ကို ကၽြန္မတို႔အမွတ္တမဲ့ လုပ္ေပးလိုက္မိတာနဲ႔လည္း ဆိုင္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ သူဒီလို အရာရာမွာမသန္စြမ္းတာဟာ သူ႔ရဲ႕ေမြးရာပါေၾကာင့္လည္းျဖစ္တယ္။ လူတစ္ေယာက္မွာ သန္စြမ္းမႈ၊ ေပ်ာ့ညံ့မႈေတြက တသမတ္တည္း ရွိတာမဟုတ္ဘူး။ တစ္ဘက္မွာသူထူးခၽြန္ရင္ အျခားတစ္ဘက္မွာ သူေပ်ာ့ညံ့ခ်င္ေပ်ာ့ညံ့လိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကစ္ကစ္ရဲ႕ေပ်ာ့ညံ့မႈေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ကၽြန္မတို႔လက္ခံသလို တစ္ဘက္ကလည္း အဲဒီေပ်ာ့ညံ့မႈေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ကူညီျပဳျပင္ေပးခဲ့တယ္။ ဒီလိုကူညီေပးတယ္ဆိုတာက သူ႔အလုပ္ကို ဝိုင္းကူလုပ္ေပးတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မတို႔ကလည္း တစ္သက္လံုး သူ႔ကိုကူညီေပးႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ “ကူညီ”တယ္ဆိုတာက သူလုပ္ရမယ့္အလုပ္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး သူကိုယ္တိုင္လုပ္ေစတာပဲျဖစ္တယ္။ ကၽြန္မတို႔ အဓိကလုပ္ရမွာက “သည္းခံျခင္း”ပါပဲ။ အလုပ္ကုိ ရႈပ္ပြသြားေအာင္ သူလုပ္ခ်င္လုပ္ပါေစ သူ႔ကိုလုပ္ခြင့္ေပးလိုက္တဲ့သေဘာျဖစ္တယ္။
တကယ္လို႔ ကေလးလုပ္တာကို စိတ္မခ်လို႔ လူႀကီးကိုယ္တိုင္ လိုက္လုပ္ေပး၊ လိုက္ၾကည့္ေပးတာမ်ဳိးက ကေလးကို ကူညီရာမေရာက္ပါဘူး။ ဘာကိစၥမဆို ကေလးကိုယ္တိုင္ စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ခြင့္၊ လုပ္ခြင့္ေပးသင့္ပါတယ္။ အမွားေတြလုပ္ရင္း အမွားထဲကေန သူတို႔ျဖည္းျဖည္းခ်င္းသင္ယူႏိုင္ပါတယ္။
ကစ္ကစ္အထက္တန္းတက္တုန္းက ေက်ာင္းကို မနက္ေစာေစာသြားရပါတယ္။ ေက်ာင္းသြားတိုင္း သူေလာတာေၾကာင့္ စက္ဘီးေသာ့က်န္ခဲ့တာ၊ နာရီက်န္ခဲ့တာေတြ အၿမဲျဖစ္ၿပီး အဆင္မေျပျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔သူ႔ေဖေဖက သူေက်ာင္းသြားခါနီးတိုင္း “ေသာ့ယူဦး” ၊“နာရီယူဦး”နဲ႔ လိုက္သတိေပးခဲ့ရတယ္။ ၾကာလာေတာ့ ဒီလိုသတိေပးနည္းကမဟန္မွန္း ကၽြန္မတို႔သိလာခဲ့တယ္။ သူ႔ကိုယ္သူ သတိတရနဲ႔ယူတာမ်ဳိး မဟုတ္ေတာ့ဘဲ ကၽြန္မတို႔သတိေပးတာကိုပဲ သူတြယ္တာလာခဲ့တယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူေက်ာင္းကျပန္လာတိုင္း ေသာ့ကို စာၾကည့္စားပဲြေပၚ ေလွ်ာက္တင္တာမ်ဳိး မလုပ္ေစဘဲ လြယ္အိတ္ထဲ ကၽြန္မခ်က္ခ်င္းထည့္ခိုင္းခဲ့တယ္။ ေနာက္တစ္ေန႔ေက်ာင္းသြားရင္ လြယ္အိတ္လြယ္လိုက္တာနဲ႔ ေသာ့ပါၿပီးသားျဖစ္သြားတယ္။ နာရီကိုလည္း ခၽြတ္ၿပီးရင္ လြယ္အိတ္ရဲ႕ေဘးအိတ္မွာ ထည့္ခိုင္းေစခဲ့တယ္။ ကၽြန္မေျပာတာေတြ သူလုပ္ေပမယ့္ စိတ္ပါတစ္လွည့္ မပါတစ္လွည့္ပါပဲ။ ေသာ့နဲ႔နာရီကို စာၾကည့္စားပဲြေပၚတင္တဲ့အက်င့္ကိုေတာ့ သူ ေဖ်ာက္မရခဲ့ေသးဘူး။
တစ္ခါက စက္ဘီးေသာ့ကို သူေမ့က်န္ခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ သူစက္ဘီးေသာ့မခတ္တာကို အစစ္ေဆးခံလိုက္ရတယ္။ စက္ဘီးေသာ့မခတ္ရင္ ေက်ာင္းစည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္တာပဲျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတိေပးဆင္ျခင္တဲ့စာမ်ဳိး သက္ဆိုင္ရာဆရာ ဆရာမဆီေရးတင္ရတယ္။ ဒါဟာ အတန္းရဲ႕နာမည္ေကာင္းရမွတ္ကိုလည္း ထိခိုက္ေစပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ ကစ္ကစ္အရမ္းစိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ရင္ထဲမွာလည္း သူ႔ကိုအျပစ္တင္ခ်င္တဲ့ စကားေတြရွိခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ “အစကတည္းက သမီးကိုသတိေပးသားပဲ”ဆိုတဲ့စကားမ်ဳိး ကၽြန္မတို႔မေျပာခဲ့ဘူး။ နယူတန္လိုပဲ အမွားလုပ္တတ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ပဲ သူ႔ကိုစေနာက္ခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းကေပးတဲ့ျပစ္ဒဏ္အတိုင္း စာသင္ခန္းေတြကိုတံျမက္စည္းလွည္းၿပီး အတန္းရဲ႕နာမည္ေကာင္းရမွတ္ကို ျပန္ရယူဖို႔ သူ႔ကို ကၽြန္မတို႔အားေပးခဲ့တယ္။ သူေသေသခ်ာခ်ာေရးထားတဲ့ “သတိေပးဆင္ျခင္စာ”ကိုလည္း ကၽြန္မဓာတ္ပံုရိုက္ယူၿပီး “ဒါဟာ“ပါရဂူနယူတန္”ရဲ႕မွတ္တမ္းမွတ္ရာ၊ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ သူနာမည္ႀကီးလာရင္ ဒါဟာ ဂႏၱဝင္ပံုျပင္ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္ သိမ္းထားရမယ္”လို႔ သူ႔ကို စေနာက္ခဲ့တယ္။
ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ဒီလိုျပဳမူပံုေတြက ကစ္ကစ္ရဲ႕စိတ္ကို ေပါ့ပါးေစခဲ့ပါတယ္။ အျပစ္တစ္ခုကိုက်ဴးလြန္ထားသလိုမ်ိဳး သူ႔စိတ္ကို မညည္းညဴေစခဲ့ေတာ့ပါဘူး။ သူ႔ရဲ႕လုပ္အားနဲ႔ အတန္းရဲ႕နာမည္ေကာင္းရမွတ္ကို သူျပန္ဖာေထးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ အဓိကအခ်က္က အဲဒီေနာက္ပိုင္း ေက်ာင္းသြားခါနီးတိုင္း ေသာ့နဲ႔နာရီကိုယူဖို႔ သူမေမ့တတ္ခဲ့ေတာ့ပါဘူး။
ကေလးေတြကို ကၽြန္မတို႔မေဝဖန္ရဘူးလို႔ ကၽြန္မမဆိုလိုပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ စည္းစနစ္က်တဲ့ “ေဝဖန္”နည္းနဲ႔ေဝဖန္တာက အေကာင္းဆံုးပါ။
*** "လက္ဦးဆရာ"လို႔ ကၽြန္မအမည္ေပးထားတဲ့ လက္႐ွိကၽြန္မဘာသာျပန္ေနတဲ့ ကေလးငယ္ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္စာအုပ္ထဲက စာပိုဒ္တစ္ပိုင္းတစပါ။ ေမေမလက္သစ္တခ်ဳိ႕က ဒီစာအုပ္ ဘယ္ေတာ့ဖတ္ရမလဲလို႔ ေမးၾကတယ္.. ဒီႏွစ္မကုန္ခင္ေတာ့ ထြက္ႏိုင္တန္ေကာင္းပါရဲ႕လို႔ ... ေရးၿပီးသမွ်ေတြကိုေတာ့ ဒီfbမွာ တင္တင္သြားပါမယ္။
ႏိုင္းႏိုင္းစေန
.
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။