သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အလုပ္အတူ တြဲလုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္
(၁) ယံုၾကည္မူ ရိွရမယ္
အလုပ္အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္းကို ယံုၾကည္မူ မရိွဘူးဆိုရင္ အလုပ္အတူ တြဲျပီးမလုပ္ပါနဲ႔။ လုပ္ရင္လည္း ေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လူတစ္ေယာက္နဲ႔
တစ္ေယာက္ အတြက္ ယံုၾကည္မူဆိုတာ အလြန္ပင္ လိုအပ္ပါတယ္။
(၂) သူ႔ရဲ႕အားနည္းခ်က္ကို နားလည္ေပးရလိမ့္မယ္
အားနည္းခ်က္ဆိုတာ လူတိုင္း လူတိုင္းမွာ ရိွတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိနွင့္ အလုပ္အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္းမွာ အားနည္းခ်က္ ရိွတယ္ဆိုရင္
နားလည္ေပးမွာသာ ေအာင္ျမင္ပါလိမ့္မယ္။
(၃) မိမိထူးခြ်န္ေသာ္လည္း တစ္ပါးသူ႔ကို အနိမ္ခ်ပါနဲ႔
တစ္ခ်ိဳ႔က ငါ ေတာ္တာပဲ၊ ငါတတ္တာပဲဆိုျပီး တစ္ပါးသူကို ဆက္ဆံတဲ့ အခါမွာ တစ္ဖက္ေစာင္းနင္း ေျပာဆို ဆက္ဆံတတ္ေလ့ရိွတယ္။ တကယ္ေတာ့
အဲလိုမလုပ္သင့္ပါဘူး။ မိမိေတာ္ေသာ္လည္း အသာစီးကေန မဆက္ဆံသင့္ပါ။
(၄) မိမိတာဝန္ယူထားတဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္ေက်ေအာင္လုပ္ပါ
မလုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္မယူပါနဲ႔။ လုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ကိုသာ တာဝန္ယူပါ။ တာဝန္ယူျပီးျပီ ဆိုရင္လည္း တာဝန္ေက်ပြန္စြာ အလုပ္လုပ္ပါ။
(၅) ေဖးမကူညီပါ
TeamWork နဲ႔ အလုပ္လုပ္တဲ့ အခါမွာ မိမိက တာဝန္ေက်ပြန္စြာ လုပ္ကိုင္ နိုင္ေသာ္လည္း တစ္ပါးသူ အခက္အခဲေတြကို ေဖးမကူညီ နိုင္ရပါလိမ့္မယ္။
သို႔မွသာ လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ ပါလိမ့္မယ္။
(၆) မကဲ့ရဲ႕နဲ႔ အတင္းအဖ်င္း မေျပာပါနဲ႔
ဒီအခ်က္ကေတာ့ Team Work နဲ႔ အလုပ္လုပ္သူတိုင္း ၾကံဳေတြရမယ့္ အခ်က္ တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ေယာက္ မေကာင္းေၾကာင္းကို တစ္ေယာက္ ေျပာမယ္။
တစ္ေယာက္ မရိွရင္ တစ္ေယာက္ကို ကဲ့ရဲ႕တာ ျပစ္တင္ ေဝဖန္တာေတြ မလုပ္ သင့္ပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္ ကြဲျပားေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
Photo by- mgcpuzzles
ေက်ာ္လင္းႏိုုင္ (ရိုုးရာေလး)
www.yoyarlay.com
(၁) ယံုၾကည္မူ ရိွရမယ္
အလုပ္အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္းကို ယံုၾကည္မူ မရိွဘူးဆိုရင္ အလုပ္အတူ တြဲျပီးမလုပ္ပါနဲ႔။ လုပ္ရင္လည္း ေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လူတစ္ေယာက္နဲ႔
တစ္ေယာက္ အတြက္ ယံုၾကည္မူဆိုတာ အလြန္ပင္ လိုအပ္ပါတယ္။
(၂) သူ႔ရဲ႕အားနည္းခ်က္ကို နားလည္ေပးရလိမ့္မယ္
အားနည္းခ်က္ဆိုတာ လူတိုင္း လူတိုင္းမွာ ရိွတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိနွင့္ အလုပ္အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္းမွာ အားနည္းခ်က္ ရိွတယ္ဆိုရင္
နားလည္ေပးမွာသာ ေအာင္ျမင္ပါလိမ့္မယ္။
(၃) မိမိထူးခြ်န္ေသာ္လည္း တစ္ပါးသူ႔ကို အနိမ္ခ်ပါနဲ႔
တစ္ခ်ိဳ႔က ငါ ေတာ္တာပဲ၊ ငါတတ္တာပဲဆိုျပီး တစ္ပါးသူကို ဆက္ဆံတဲ့ အခါမွာ တစ္ဖက္ေစာင္းနင္း ေျပာဆို ဆက္ဆံတတ္ေလ့ရိွတယ္။ တကယ္ေတာ့
အဲလိုမလုပ္သင့္ပါဘူး။ မိမိေတာ္ေသာ္လည္း အသာစီးကေန မဆက္ဆံသင့္ပါ။
(၄) မိမိတာဝန္ယူထားတဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္ေက်ေအာင္လုပ္ပါ
မလုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္မယူပါနဲ႔။ လုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ကိုသာ တာဝန္ယူပါ။ တာဝန္ယူျပီးျပီ ဆိုရင္လည္း တာဝန္ေက်ပြန္စြာ အလုပ္လုပ္ပါ။
(၅) ေဖးမကူညီပါ
TeamWork နဲ႔ အလုပ္လုပ္တဲ့ အခါမွာ မိမိက တာဝန္ေက်ပြန္စြာ လုပ္ကိုင္ နိုင္ေသာ္လည္း တစ္ပါးသူ အခက္အခဲေတြကို ေဖးမကူညီ နိုင္ရပါလိမ့္မယ္။
သို႔မွသာ လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ ပါလိမ့္မယ္။
(၆) မကဲ့ရဲ႕နဲ႔ အတင္းအဖ်င္း မေျပာပါနဲ႔
ဒီအခ်က္ကေတာ့ Team Work နဲ႔ အလုပ္လုပ္သူတိုင္း ၾကံဳေတြရမယ့္ အခ်က္ တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ေယာက္ မေကာင္းေၾကာင္းကို တစ္ေယာက္ ေျပာမယ္။
တစ္ေယာက္ မရိွရင္ တစ္ေယာက္ကို ကဲ့ရဲ႕တာ ျပစ္တင္ ေဝဖန္တာေတြ မလုပ္ သင့္ပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္ ကြဲျပားေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
Photo by- mgcpuzzles
ေက်ာ္လင္းႏိုုင္ (ရိုုးရာေလး)
www.yoyarlay.com
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။